Gdzieś na morzu.

Obrazek
Kirigakure no Sato to ukryta wioska Kraju Wody. Zbudowano ją na największej wyspie tej krainy. Nazwano ją tak z powodu niezwykle często występujących tu mgieł – są one bardzo gęste, przez co mocno ograniczają widoczność. Pod dowództwem Mizukage bronią jej silni shinobi, w tym członkowie klanów takich jak Terumi, Yuki, Hōzuki czy też inne, mniej znane.
Obrazek
Obrazek

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Gdzieś na morzu.

Postprzez Ex Admin » 18 cze 2017, o 20:34




Obrazek

Genbu, znany również jako "Żółwia Wyspa", to żółw ogromnych rozmiarów odnaleziony niegdyś przez shinobi Kumogakure. Z powodu swoich wielkości, na powierzchni jego skorupy dom znalazły inne gatunki fauny i flory, a Kumoiczykom służył jako odpowiednik Lasu śmierci. Swojego czasu sam Killer Bee, trenował na niej kontrolę nad Hachibim. Znajdują się również na nim różne naturalne struktury, czy budowle takie, jak Wodospad Prawdy, czy Świątynia Ogoniastych Bestii. Sam żółw jest pokojowo nastawiony do ludźmi, problem mogą stanowić inne broniące wyspy zwierzęta.

Obrazek

Wodospad Prawdy (Shinjitsu no Taki)

Wodospad prawdy jest jednym ze specjalnych miejsc, mieszczących się bezpośrednio na żółwiej wyspie. Każdy, kto usiądzie na jednej ze znajdujących się przy nim platform ma możliwość wejścia w głąb własnego umysłu po wcześniejszej koncentracji. Tutejsze wody stają się wtedy lustrem, które odzwierciedla nasze prawdziwe "ja". Dopiero kiedy je pokonamy lub zaakceptujemy, możemy przejść dalej. Jest to pierwszy przystanek treningu w celu zdobycia kontroli nad ogoniastą bestią. Zza samym wodospadem znajduje się wejście do świątyni.


Obrazek

Świątynia Ogoniastej Bestii

Lokalizacja znajdująca się na grzbiecie Genbu, tuż zza Wodospadem Prawdy. Wewnątrz można ujrzeć masę konstrukcji pomników bezgłowych Buddystów.
Na górnych częściach ściany i suficie wyrzeźbiona jest podobizna Hachibiego oraz Nibiego, co jest żywym dowodem na posiadanie kiedyś wspomnianych bestii w rękach Kumogakure no Sato.

W środku świątyni znajdują się dwie komnaty, dzięki którym jinchuriki podejmuje się kontroli nad swoją ogoniastą bestią. Wejście do pierwszej chronione jest przez wizerunek Matatabiego, do której należy włożyć swoją własną głowę. Główną funkcją tego pomieszczenia jest przetrzymanie Bijuu wewnątrz, w przypadku jej niepożądanego uwolnienia. Demoniczna istota będzie uwięziona do czasu, aż nie zostanie zapieczętowana w nowym posiadaczu.

Drugie pomieszczenie znane jest jako Komnata Izolująca Chakrę i znajduje się za statuetką głowy Hachibiego. Wyczucie chakry poza jej ścianami jest niemożliwe nawet dla najbardziej zaawansowanych sensorów. Jedyny znany wyjątek nastąpił w trybie chakry Kyuubiego, gdzie jego posiadacz był w stanie wyczuć chakrę samego lisa w innym pseudojinchuriki.
Administrator
 
Posty: 492
Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 18:27

Powrót do Kirigakure no Sato

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron