Boczna Uliczka

Centrum ukrytej wioski. Tu znajdują się bary, place, miejsca spotkań ludzi. Miejsce to tętni życiem przez całą dobę.

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 7 lut 2018, o 22:24

Wpadłem w jakąś dziwną pułapkę, nie miałem zamiaru czekać na to co zrobi ze mną przeciwnik tylko natychmiast z niej się uwolnić, upuściłem granat dymny pod swoje nogi następnie używam techniki Moguragakure no Jutsu zasklepiając dziurę po niej aby przeciwnik nie wiedział co się ze mną stało. Przemieszczam się za tą całą pułapkę oraz staram się dowiedzieć gdzie znajduje się przeciwnik, czy uciekł a może gdzieś dalej czekam na mnie wiedząc co zrobiłem, a może nawet nie spodziewa się mnie tutaj co dałoby mi manewr do ataku, a jeżeli ten koleś dalej będzie uciekał no to po prostu go gonię, uważając na kolejne takie pułapki czy też jakiekolwiek inne, wolę biec wolniej ale systematycznie za nim niż dać się w coś złapać.

-1 granat dymny
5438
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 7 lut 2018, o 22:50


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
45 / ??


Nie wiedząc co planuje przeciwnik po złapaniu cię w pułapkę zdecydowałeś, że nie masz co czekać więc użyłeś techniki Moguragakure no Jutsu do zmiękczenia gruntu, a następnie schowania się w niego, a żeby przeciwnik tego nie zauważył zasklepiłeś dziurę po sobie. Zacząłeś nadsłuchiwać czy przeciwnik nie ucieka i jeśli by uciekał to podążać za nim lecz nic takiego nie słyszałeś, aczkolwiek słyszałeś coś nie będąc pewien co. To było jakby skrzypienie metalu, którego pełno w tej wiosce w postaci blach pokrywających ściany lub robiących za ściany. Ciekawe, mimo, że przeciwnik miał to samo nazwisko co chuunin na twojej poprzedniej czteroosobowej misji to nie używał złotego piasku, o którym ów chunin opowiadał, a przynajmniej jeszcze.
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 8 lut 2018, o 02:32

Nie chciałem za bardzo wychodzić w tym momencie gdy tylko słyszałem jakieś dziwne dźwięki, nie mogłem od tak sobie wyjść ryzykować nie wiedząc co tam jest, dlatego też oddaliłem się o jakieś 150 metrów od tyłu tam skąd wcześniej przybiegłem za nim, więc dobrze znałem wcześniejszą drogę. Gdy już to zrobię wtedy wyskakuję z ziemi oraz rozglądam się uważnie w terenie, gdzie znajduje przeciwnik, czy jest coś co mogę użyć w razie potrzeby do podmiany kawarimi zwykłej bądź błotnej jeżeli zajdzie tylko taka potrzeba, chcę przygotować teraz swój kontratak jednak muszę wiedzieć jak wygląda pole walki oraz gdzie jest mój przeciwnik i co robi, także moje położenie jest ważne.

-1 granat dymny
5438-2x60(druga tura)
Spoiler:
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 8 lut 2018, o 19:09


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
47 / ??


Wyszedłeś z pod ziemi sto pięćdziesiąt metrów wcześniej przygotowany by zrobić kawarimi gdyby w twoją stronę poszedł jakiś atak i niezbyt ci się podobało to co zobaczyłeś. Na ziemi leżało kilka pustych zwojów, nie było kilku ścian niewielkich, które składały się z cienkiej blachy, a kolejna jest zmieniana w piasek, który powoli ulatuje w górę i układa się w kształt wielkiej piramidy. Rozrywana blacha wydaje przy tym dźwięk jak słyszałeś pod ziemią. W dodatku w powietrzu widniały jeszcze trzy takie obiekty. Kolejne dwie piramidy i trzy prostopadłościany. Gdy przeciwnik cię zobaczył uśmiechnął się i wprawił jedną z piramid w ruch obrotowy przez co zmieniła się w wiertło a następnie posłał ja w ciebie.
Spoiler:
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 8 lut 2018, o 19:48

Koniec zabawy, pojawiłem się, to co ujrzałem nie spodobało mi się ale musiałem wziąć się do roboty przecież nie będę stał i patrzy na to co robi przeciwnik. Teraz jedynym moim atutem jest szybkość którą muszę wykorzystać przeciwko przeciwnikowi, więc gdy tylko wiertło ruszyło na mnie, dało znak do ataku. Odskoczyłem na bok używając czakry w nogach do uzyskania rozpędu, przyczepiłem się do budynku biegnąc najszybciej jak tylko potrafię w tym momencie aby zmniejszyć odległość między nami, jeżeli tylko przeciwnik atakuje mnie innymi tego typu konstruktami unikami ich robiąc uniki, przy tym nie przestając skracać dystans między nami. gdy tylko zjawiłem się na odległości 30 metrów od niego wybiłem się z ściany aby skrócić kolejne 5 metrów z dystansu wtedy też atakuję ją. Dodam jeszcze iż podczas biegu po owej ścianie cały czas uważam na ataki przeciwnika, także na jakieś ataki z powierzchni podłoża, typu kolce i różne inne dziwne rzeczy. Jeżeli tylko uda mi się zbliżyć do przeciwnika na odległość około 25 metrów to podnoszę rękę do góry aby użyć techniki Fūton Ninpō: Kamikaze, staram się otoczyć przeciwnika tymi trzema tornadami, bądź po prostu nie dać mu stać bezczynnie i ciągle go nimi nękać.
Następnie tak kontrolując tornada by przeciwnik był zdezorientowany, chyba że w nie wpadnie, staram się jeszcze skrócić dystans ciągle uważając na te dziwne konstrukty jeżeli znowu jakiś we mnie leci to tym razem szybko składam pieczęcie i puszczam na to coś kulę ognia Gōkakyū no Jutsu. Tylko jak uda mi się skrócić dystans do 10 metrów wtedy używam nowej techniki Doryū Taiga aby tornada mogły go trafić, jeżeli to mi się uda i będę miał 100% pewności że wpadnie tornada mogą trafić puszczam na nie Kasai Iki strumień ognia aby wzmocniło to efekt. Na koniec powiem że cały czas jestem gotów do przerwania wszystkich akcji oraz skorzystania z Doro Kawarimi no Jutsu.

5318-150x2-2-150x3-60-60-30
Spoiler:
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 8 lut 2018, o 20:50


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
49 / ??


Dzięki twojej szybkości i dość sporej odległości jaką wiertło musiało przebyć by cię trafić zdołałeś go uniknąć. Odskoczyłeś na bok i przyczepiłeś się do ściany budynku. Poleciało w ciebie drugie wiertło lecz zdołałeś go uniknąć a to uderzyło w ścianę budynku i ją zniszczyło w tamtym miejscu, patrząc na zniszczenie mogłeś tylko modlić się by nie trafiło ono w ciebie. Kolejny poleciał sześcian, którego także uniknąłeś. W tym momencie skróciłes dystans do trzydziestu metrów i wybiłeś się ze ściany zmniejszając go o kolejne pięć metrów i wypuściłeś w stronę przeciwnika trzy tornada, które go otoczyły jednak ten nie zamierzał między nimi stać i schował się od ziemię by następnie nie mal natychmiast pojawić się dziesięć metrów dalej. I postawił przed sobą ścianę z ziemi przez co żadne twoje ataki nie mogły go dosięgnąć. W dodatku z tyłu leciały w ciebie dwa wiertła i jeden prostopadłościan.
Spoiler:
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 8 lut 2018, o 21:34

Sytuacja staje się coraz ciekawsza, dawno już nie walczyłem z tak upartym przeciwnikiem, ale to lepiej chętnie mu pokaże jak walczy prawdziwy członek klanu, Shinzo. Wiertła już we mnie leciały ja w tym momencie zrzuciłem swój płaszcz, wcześniej za nim to zrobiłem wypuściłem swoją lewą rękę żeby ta zagrzebała się nie postrzeżenie pod ziemią i wyleciała w miejscu gdzie facet chował się za ścianą z ziemi i złapała go nogą by ten nie mógł uciec, ja do lewej strony ściany rzuciłem kunai z notką wybuchową, zaś sam znowu biegiem od prawej strony tej ściany, zaraz po wybuchu notki dopadam do niego i teraz muszę być na odległości mniejszej niż trzy metry by unieść palce prawej dłoni do góry używając Kaze no Yaiba następnie oplatując go nićmi z mojego ciała które wychodzą w potężnych ilościach, z miejsca gdzie nieco później wróci moja lewa dłoń, przez co mam sto procent już pewności że nie ucieknie nawet jakby jakiś cudem uniknął mojej techniki Fuuton na twarz. Oczywiście nie zapominam o atakujących mnie od tyłu wiertłach i tym podobnych, jednak mam jeszcze chwilę na reakcję więc wpierw chcę dokończyć sprawy z panem od metalowego piasku. Po przemieszczeniu dłoni pod ziemią a następnie samego siebie, to gdy już mam pewność że złapałem przeciwnika za pomocą nici wtedy puszczam go i dłoń wraca na miejsce, chyba że dalej będzie uciekał to także wraca ale tylko po to by wydłużyć się dogonić i złapać podczas ucieczki.
4986-350-350x2


Spoiler:
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 8 lut 2018, o 21:56


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
51 / ??


Unieruchomiłeś swojego przeciwnika za pomocą ręki, a następnie rzuciłeś w niego kunaia z notką, którego nie zauważył gdyż cała jego uwaga była skupiona na jego nodze złapanej przez twoją rękę. Nim notka wybuchła to kunai wbił się przy jego prawym ramieniu przez co wybuch oderwał mu ramię i odrzucił dwa metry od tyłu. W tym momencie wszystkie jego konstrukcje z żelaznego piasku spadły na ziemie i się rozsypały. Następnie przy pomocy kaze no yaiba pociąłeś mu twarz. A następnie oplotłeś go nićmi by nie mógł się ruszać ani uciec, jednak patrząc na jego obrażenia nie jest to coś czym byś musiał się martwić. W tym momencie twoja ręka powróciła do ciała.
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 8 lut 2018, o 23:28

Udało się, choć łatwo nie było teraz mogłem wyciągnąć kolejne nici, dalej go trzymając, i używając ich do wyciągnięcia serca, aż się oblizałem pod maską gry to robiłem.
- Halo, halo zgłoście się, jak wygląda sytuacja u Was!?- zapytałem przez radio upuszczając ciało wroga już po wyciągnięciu serca, chciałem na początku zabrać go żywcem ale facet zmusił mnie do użycia śmiertelnego ataku, przez co mimo wszystko mógłby nie przeżyć dotarcia do wioski, nie mogłem obarczać nas dodatkowym balastem, teraz już byłem tylko spalić ciało aby nie dostało się w nie powołane ręce. Przed tym najpierw sprawdzam zawartość jego ekwipunku oraz co lepsze zabieram ze sobą, po czym czekam na informacje od reszty ekipy i udaję się do nich, by móc wrócić do wioski zdać raport z tej misji.


Spoiler:
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 9 lut 2018, o 00:02


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
53 / ??


Wygląda na to, że jednak Majiego nie przyprowadzisz żywego, a przynajmniej w większej części gdyż jego wciąż bijące serce będzie niedługo częścią ciebie. No ale to już wina radnego, że mieliście pozwolenie na przyniesienie samych ciał, a że ci brakowało jednego z serduszek to to wykorzystałeś. Taki to okrutny z ciebie członek klanu Shinzou i takie to barbarzyńskie praktyki mają członkowie tego klanu. Chociaż, nie wioska nie dostanie nawet martwego ciała bo je spaliłeś by wioskowe informacje nie wyciekły z niej. W końcu nawet jeśli radny miał na myśli dostarczenie ciała do wioski to nie mógł mieć ci za złe jego spalenia gdy się nie wyraził na głos.
Twój przeciwnik miał przy sobie: dwie katany, sześćdziesiąt shurikenów i dwadzieścia kunai
- Taichou! Przydałaby się pomoc! - usłyszałeś głos Yougana. W tle słychać było szum wody.

Dane serca
Spoiler:
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 9 lut 2018, o 01:03

Zebrałem to co przy nim znalazłem by za chwilkę w krótkofalówce dowiedziałem się że Yougan potrzebuje pomocy.
- Gdzie jesteś? Co się tam kurwa dzieje?- chciałem dowiedzieć się gdzie mniej więcej znajduje mój podopieczny którego musiałem natychmiast uratować, szum wody coś mi podpowiadał iż akcja może toczyć się gdzieś nad wodą. Wskoczyłem na najwyższy budynek by za chwilę móc dachami szybko przemieścić do miejsca gdzie poda Youngan ja sam zaś żeby nie tracić udaję się w stronę miejsca gdzie się rozdzieliliśmy, tak czy siak z tamtego miejsca będzie pewnie bliżej niż stąd gdzie ja teraz jestem.
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 9 lut 2018, o 01:17


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
55 / ??


- Na tym placu - usłyszałeś jego odpowiedź. Brzmiał na kompletnie wykończonego. Szybko wróciłeś na plac gdzie zostawiłes swoich podwładnych i niezbyt podobał ci się ten widok. Chociaż nadal walczyli to twoi tokubetsu jounini przegrywali ze swoimi przeciwnikami.
Kurogane leżał na ziemi pod wpływem jakiegoś genjutsu jednak był zamieniony w metal więc jego przeciwnik nie miał co z nim robić.
Spoiler:

Kouseki stracił obydwa miecze, zostały przepołowione i walczył teraz za pomocą kryształowych ostrz na przedramieniu, a satoro walczył nadal mieczem jednak był on pokryty raitonem, ciekawe w kartotece nie było nic że Satoro potrafi używac Raitonu i każde trafienie niszczyło kryształ, którego kouseki zaraz odnawiał.
Spoiler:

Yougan z kolei robił uniki przed wodnym smokiem i nie mógł wykonać kontrataku
Spoiler:
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 9 lut 2018, o 02:01

Gdy tylko jak pojawiłem się na miejscu zdarzenia okazało się że sytuacja jest co najmniej beznadziejna ale najpierw postanowiłem pomóc kolesiowi od Kouseki którego przeciwnik mógłbyć nieco zajęty walką z przeciwnikiem. Staram się podbiec szybko i nie postrzeżenie wykorzystując element zaskoczenia przeciwnika by zbliżyć się na jego plecach i od tyłu w tors użyć znowu techniki Kaze no Yaiba które coraz bardziej lubiłem bo to naprawdę była świetna technika, oczywiście uważam na jego miecze, więc jestem gotowy do obrony kunaiem, bądź wykonywania uników stylem obronnym z Tai. Mimo wszystko liczę na element zaskoczenia i uda mi się go wyeliminować natychmiast. Gdy tylko uda w jakiś sposób pomóc jemu staramy się obydwoje natychmiast pokonać kolesia od genjutsu.
3936-350
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Nara Rin » 9 lut 2018, o 02:17


Shinzou Mumei - Misja rangi [A]
57 / ??


Zdecydowałeś się pomóc najpierw kousekiemu i zdecydowałeś się wykorzystać do tego celu twoją co raz bardziej ulubioną technikę kaze no yaiba. Jeżeli Kouseki cię zauważył to nie okazał tego w żaden sposób, a przeciwnik tak był na nim skupiony, że cię nie zauważył. Dzięki temu mogłeś trafić kaze no yaiba i przeciąć plecy od ptawego ramienia do lewego pośladka przeciwnika. On w tym momencie krzyknął z bólu i odskoczył od ciebie i kousekiego na jakieś pięć metrów. Złożył pieczęć tygrysa i wokół niego pojawiło się dziesięć głów demonów które ruszyły w waszą stronę. - Rozkazy? - zapytał użytkownik kenjutsu
Spoiler:
Ostatnio edytowano 9 lut 2018, o 20:51 przez Nara Rin, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Boczna Uliczka

Postprzez Shinzō Mumei » 9 lut 2018, o 18:38

Podczas gdy facet odskoczył ja natychmiast zacząłem składać pieczęcie by użyć nowej techniki na kimś Kazekiri no Jutsu daleko nie odskoczył więc powinno się udać przeciąć go w pasie na pół. Dopiero potem dajemy sobie chwilę na unikanie tych głów demonów które miały nas zaatakować, chyba że uda się przeciwnika przeciąć i przestaną.
- Pomóż Youganowi on potrzebuje teraz pomocy, a potem musimy ruszyć na pomoc Kurogane, nie wiadomo jak długo wytrzyma jeden i drugi.- w między czasie wydałem polecenie Kousekiemu, chyba że nie udało mi się pokonać tego kolesia za pierwszym strzałem, dałem mu znak ręką do ataku bądź ochrony nas przed tym czymś, czym chciał nas zaatakować.


3586-350


Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 682
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Centrum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron