Regulamin profesji:
- Zdobywanie profesji:
- Profesję można wybrać po spełnieniu wszystkich warunków, użytkownik nie posiada jednak jej premii na tym etapie, jedynie dostęp do rozwoju poprzez profesję.
- Rozpoczęcie pracy w profesji wymaga dowolnego wątku fabularnego. Nie musi być to misja, np wystarczy mianowanie na Kage, odpisanie w odpowiednim wątku etc.
- Postać dla celów fabulartnych może posiadać na raz dwie profesje, jednak rozwój naliczany jest tylko jednorazowo.
- Użytkownik może zmieniać dowolnie profesje dla celów fabularnych, jednak nie może zmienić profesji jeśli posiada w niej aktywną Premię.
- Zmiana premii wymaga rezygnacji z wszystkiego co postać uzyskuje z obecnej premii. Nie można jej zmienić, jeśli postać posiada z premii jakieś sloty, które są zajęte.
- Profesję można wybrać po spełnieniu wszystkich warunków, użytkownik nie posiada jednak jej premii na tym etapie, jedynie dostęp do rozwoju poprzez profesję.
- Premie:
- Odblokowanie premii, zarówno pierwszej lub zastępczej wymaga wykonania lub powtórzenia warunków osiągnięcia "Oddany Profesji".
- Postać może krozystać tylko z jednej premii.
- By zmienić premię gracz musi umożliwić rezygnację z aktualnej premii.
- Odblokowanie premii, zarówno pierwszej lub zastępczej wymaga wykonania lub powtórzenia warunków osiągnięcia "Oddany Profesji".
- Oddany Profesji:
- Cecha: Osiągnięcie
Rodzaj: Wielokrotne
Opis: Postać poważnie traktuje swoją pracę wiążąc z nią swoją przyszłość.
Warunek: Odbycie zaawansowanego wątku fabularnego (poziomu co najmniej B) opartego na pracy w swojej profesji. - Rozwój poprzez profesję:
- Do opracowania po ustaleniu potencjalnych limitów etc aby dostosować się do ewentualnych zmian w rozwoju.
Oparta o czas mijający w grze. - Dostępne profesje
- Nazwa: Nauczyciel
Opis: Nauczyciel w akadamii lub prywatny szkoleniowiec przyszłych geninów.
Warunki: Ranga Chuunina lub wyższa; aktywna przynależność wioskowa, znajomość wszystkich technik E.
Premia: Dodatkowe sloty technik (5 profesjonalnych i 5 mistrzowskich).
Nazwa: Badacz
Opis:
Warunki:
Premia: Dodatkowe sloty WJ (2 profejsonalne i 1 mistrzowska).
Nazwa: Naukowiec
Opis:
Warunki:
Premia: Możliwość wykonywania nie objętych technikami eksperymentów naukowych o skutkujących powstaniem określonych fabularnie obiektów w rozgrywce. Wymaga nadzoru fabularnego i każdorazowego opisu i akceptacji skutków eksperyumentów.
Nazwa: Kucharz
Opis:
Warunki: Brak
Premia:
Nazwa: Medyk
Opis:
Warunki:
Premia: Umiejętność rozpoznawania i leczenia naturalnych chorób.
Nazwa: Kurier
Opis:
Warunki: Brak
Premia: Znajomość alternatywnych tras uniemożliwiająca przewidzenie drogi kuriera przez kogoś, kto nie jest kurierem danej wioski.
Nazwa: Polityk
Opis:
Warunki:
Premia: Dostęp do wioskowych akt.
Nazwa: Kage
Opis:
Warunki:
Premia: Dostęp do wioskowych akt.
Nazwa: Dowódca
Opis:
Warunki:
Premia: Premia ta zostanie dopracowana gdy będzie pewność co do zmian w systemie NPC w odniesieniu do dawnych uwag co do NPCów.
Nazwa: Żołnierz
Opis:
Warunki:
Premia: Pomijanie statusów negatywnych kondycji po podróży.
Nazwa: Żołnierz Specjalny
Opis:
Warunki:
Premia: Dodatkowy slot wspomagania.
Nazwa: Strażnik
Opis:
Warunki:
Premia: Dostęp do personalnych akt shinobi.
Nazwa: Szpieg
Opis:
Warunki:
Premia: Może korzystać z dowolnej innej premii związanej z przyjętą tożsamością i udawaną profesją, opierając się na profesji szpiega. Dla potrzeb fabularnych profesja szpiega może być ujawniona retroaktywnie.
Nazwa: Agent
Opis:
Warunki:
Premia: Dostęp do siatki agentów ułatwiających ewakuację lub ukrycie się.
Nazwa: ANBU
Opis:
Warunki:
Premia: Dostęp do wioskowych akt. - Propozycje profesji:
- Gracze mogą proponować nowe profejse.
- Profesje muszą pozostać Lore-Friendly.
- Premie profesji nie mogą dawać bezpośredniego wpływu na walkę pomiędzy graczami.
- Gracze mogą proponować nowe profejse.