Koszta technik

Archiwum propozycji wprowadzonych do rozgrywki. By odrzucić wprowadzoną już zmianę trzeba przedstawić nowe fakty pokazane w mandze lub anime (pokazane po zakończeniu poprzedniej dyskusji).

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny, Moderacja Propozycji

Koszta technik

Postprzez Takeshita » 25 wrz 2020, o 19:40

Hejka, mam dwie małe propozycje:



Technika ta ma horyzontalny koszt na turę. Jeśli miałby taki pozostać to raczej płatny jednokrotnie za wzmocnienie bandaży + standardowy, albo podwójny na turę. Druga propozycja to trzykrotny na turę cały czas.





Ta technika także ma spory koszt. Tutaj proponuję trzykrotny na turę, tym bardziej, że technika jest typem uzupełniającym.
Sensor: 25m/50m | Słuch: 80m

Battle Theme|AMV|Soundtrack
 
Posty: 902
Dołączył(a): 21 wrz 2019, o 17:07
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Koszta technik

Postprzez Yamanaka Mei » 25 wrz 2020, o 19:47

Siła bandaży pozwala bez większych problemów na przecięcie skał, a ich wytrzymałość jest zdolna zatrzymać atak katany.

To chyba tłumaczy wysoki koszt. A według mnie ta technika to przepływ chakry więc koszt turowy jak najbardziej zasadny. Technika jest bardzo silna, ogólnodostępna i wymaga tanich bandaży. Może służyć jako zbroja, którą można porównać do zbroi samurajów czy np doton: domu.
Zmniejszając koszt będzie to trochę nerf dla samurajów plus wprowadzone to zostanie jako taki "must have" praktycznie dla każdego, bo będzie tanie kosztowo więc why not. Wysyp ludzi owiniętych jak mumie w bandaże - tak in case :D

Sorki, że się wpierdzielam ale może to będzie dla was ważna informacja przy decydowaniu :P
Prowadzę misję D-S, prowadzę walki D-S
Zapisy na gg,disco,pw - Zmiana limitów 06.11.2020

Prowadzone wątki: 2/2
- D - Uchiha Douji
- B - Ichiro Kurogane - REZERWACJA

Prowadzone walki: 1/2
- Uchiha Ko vs Akimichi Chorizo
-
 
Posty: 355
Dołączył(a): 12 lut 2020, o 23:03
Ranga: Jōnin

Re: Koszta technik

Postprzez Takeshita » 25 wrz 2020, o 19:54

Opis o niczym nie mówi. Jak ci chimu powie, że skała ma 10 wytrzymałości, a technika ma siłę 9 to pomimo opisu i tak jej nie rozwalisz. Opis to opis, a faktyczna siła to faktyczna siła.

Na przykład masz Bunshin Daibakuha, ta sama ranga, fakt faktem ograniczona zwojem, ale ma tylko koszt standardowy, ale sama siła techniki jest taka sama jak bandaży.
Sensor: 25m/50m | Słuch: 80m

Battle Theme|AMV|Soundtrack
 
Posty: 902
Dołączył(a): 21 wrz 2019, o 17:07
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Koszta technik

Postprzez Yamanaka Mei » 25 wrz 2020, o 20:27

Hmmm, fakt. Zwracam więc honor. Opis więc też powinien być do poprawki. Domu dając +2,5 do wytrzymałości ma 6x koszt, więc faktycznie tutaj zmniejszenie kosztu miało by sens.
Prowadzę misję D-S, prowadzę walki D-S
Zapisy na gg,disco,pw - Zmiana limitów 06.11.2020

Prowadzone wątki: 2/2
- D - Uchiha Douji
- B - Ichiro Kurogane - REZERWACJA

Prowadzone walki: 1/2
- Uchiha Ko vs Akimichi Chorizo
-
 
Posty: 355
Dołączył(a): 12 lut 2020, o 23:03
Ranga: Jōnin

Re: Koszta technik

Postprzez Blitz » 29 wrz 2020, o 00:03

Pierwsza technika - trzykrotny na turę.
Druga technika - pozostaje bez zmian. Ma ona ogromny zasięg i robi projekcję przekazującą dźwięk.

Poza tym akcept.
Obrazek
Nie odpowiadam na pytania, jeśli odpowiedź na nie znajduje się na forum.
Administrator
 
Posty: 269
Dołączył(a): 16 sie 2017, o 05:29
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Shūbo
Specjalna Ranga: Kage
Dodatkowa Ranga: Daimyō

Re: Koszta technik

Postprzez Blitz » 2 paź 2020, o 13:33

wprowadzone
Obrazek
Nie odpowiadam na pytania, jeśli odpowiedź na nie znajduje się na forum.
Administrator
 
Posty: 269
Dołączył(a): 16 sie 2017, o 05:29
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Shūbo
Specjalna Ranga: Kage
Dodatkowa Ranga: Daimyō


Powrót do Wprowadzone

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników