Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny
Sharingan pozwala odczytywać ruchy przeciwnika by przewidzieć jego intencje. W efekcie można 'przewidzieć' prawie każdy możliwy jego ruch. Nie zadziała to jednak w momencie, gdy przeciwnik sam nie wie co zrobi lub zadziała całkiem nielogicznie. Shinobi może odczytać ruchy osoby o wartości Taijutsu lub Bukijutsu (w zależności od tego czym się posługuje) nie większej, niż wartość dziedziny klanowej.
Zdolność pasywna: Cechy, jakie istota daje swojemu Jinchūriki lub Jinchūrikimodoki. Gedō Mazō zwiększa o 1 wytrzymałość swojemu Jinchūriki, dodatkowo zwiększa limit ran o 1. Człowiek z tą istotą w swoim ciele jest w stanie przetrwać niezwykle obciążające jego zdrowie sytuacje - jak wydobycie wszystkich bestii na raz.
Gedō Mazō nie umożliwia kontaktu telepatycznego z samym sobą czy innymi bestiami.
Płaszcz Chakry: Shinobi wykorzystując chakrę statuy nie uzyskuje w rzeczywistości żadnego płaszcza chakry, jednak skutki są podobne jak w przypadku Bijū. Jego chakra zostaje zregenerowana zasobami chakry Gedō Mazō, nie przekraczając maksymalnych zasobów chakry człowieka, zwiększa się też wydajność jego ciała (dodatkowo do cech pasywnych).
Premia chakry: Postać regeneruje swoje zasoby chakry zasobami demona.
Premia atrybutów ciała: Zwiększają się o pół rangi.
Powrót do Kusa no Kuni - Kraj Traw
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników