Pakt z Pancerzowcami

Niektóre zwierzęta charakteryzują się większą inteligencją niż typowi przedstawiciele ich gatunków. Czasem tak dużą, że opanowały ludzką mowę. Część z nich nauczyła się też korzystać z zdolności Shinobi. Osoby, które własną krwią podpiszą pakt z daną grupą zwierząt są w stanie przywoływać je techniką Kuchiyose no Jutsu.

Moderator: Mistrz Gry

Pakt z Pancerzowcami

Postprzez Cheshire » 11 gru 2020, o 02:32

Nazwa Plemienia: Plemienia Sōkōsha - Pancerzowce
Dostępne Gatunki: Pancerzowce: Kraby, Krewetki, Raki, Ustawonogi(mantis shrimp)
Charakterystyka: Istoty wchodzące w skład Kai-zoku są to z reguły olbrzymie stworzenia. Mniejsze sztuki czasem pełnią w nim jakieś funkcje, lecz nie zwraca się na nie uwagi, większość z nich nie ma nawet imion. Całe plemię gromadzi się na wulkanicznej wyspie, gdzie mieszka rodzina królewska. Członkowie rodziny królewskiej bronią swego domu przed intruzami i nie lubią obcych na swoim terytorium. Mimo to chętnie zawierają pakty z ludzkimi powiernikami. Każdy pancerzowiec jest obleczony w wytrzymały naturalny pancerz oraz uzbrojony w przyrodzone szczypce, mogące rozerwać nie jednego wroga na strzępy. Skorupiaki te poruszają się zwykle na ośmiu odnóżach, a pozostałych dwóch używa jako kończyny chwytne oraz broń.
Przynależność: Kiedyś Kirigakure no sato
Kraina:Obrazek Kushi no Kuni to wulkaniczna wyspa w kształcie półksiężyca lub kraba, leżąca na odległym południowym morzu. Otoczona jest głównie wysokimi klifami, o które dzień w dzień rozbijają się morskie fale. Z jednej tylko strony znajduje się wielka plaża, okalająca wewnętrzną zatokę wyspy. W zatoce i na wybrzeżu zwykle rezydują skorupiaki. W samym środku półksiężyca od strony plaży znajduje się wejście do kompleksu jaskiń w kompletnie wygasłym wulkanie, w którego jamach kryją się najstarsi i najwięksi przedstawiciele Kushi no Kuni. Jaskinie stanowią swoisty pałac dla rodziny królewskiej. Nieopodal wulkanu znajduje się niewielki tropikalny las, w którym rośnie wiele egzotycznych owocowych drzew, wyrosłych na żyznej post-wulkanicznej glebie. Dookoła tereny porastają trawy i nieliczne kwiaty. Przez zorganizowaną dominacje pancerzowców w tym terenie, na wyspie nie ma żadnych innych zwierząt, tylko pancerzowce, nieliczne owady i ptaki oraz rośliny.
Profil: Moloch
Żywioły paktu: Doton, Suiton
Główna cecha: Potężny pancerz(9 jak żółwie, tak?)
Drugorzędna cecha Naturalne uzbrojenie: szczypce - opancerzone kończyny zakończone szczypcami w stanie spoczynku, stale trzymają "gardę, osłaniając przy tym "twarz". W razie ataku mogą je rozłożyć nawet na całą długość własnego ciała.
Sposoby poruszania się:Ośmionożny, Pływanie, Kopanie
Powiernik:
Podpisy:
Techniki Paktu:

Ostatnio edytowano 18 lut 2021, o 16:43 przez Fūka Zotto, łącznie edytowano 16 razy
Administrator
 
Posty: 2378
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Re: Pakt z Pancerzowcami

Postprzez Cheshire » 11 gru 2020, o 03:42

Gatunek:
Krab
Nazwa:
Sōkōyama
Wielkość:
Moloch
S
 Sōkōyama jest największym krabem i pancerzowcem. Stoi w najwyżej w hierarchii Plemienia Pancerzowców. To on odpowiada w pierwszej kolejności za pakty z ludzkimi powiernikami. Może mieć całkiem sporo do powiedzenia. Potrafi być krytyczny wobec ludzi, lecz nie jest jakoś dalece emocjonalnie zaangażowany w rozwój jakiegokolwiek gatunku poza swoim. Wśród ludzi znajduje on kompanów do rozmowy lub partnerów w walce. Nie lubi gdy się mu po prostu rozkazuje, chyba że potrzeba jest paląca i od danej sprawy zależy życie powiernika. Bardzo lubi gdy powiernik komunikuje się jak równy z równym i wtajemnicza go w swoje plany i zamiary. Z wyglądu, gdy Sōkōyama jest w spoczynku, przypomina wielką górę - płaskowyż. Gdy podniesie się na swoich krabich nogach i rozłoży kończyny uzbrojone w szczypce, wtedy faktycznie można go rozpoznać jako zwierzę. Skorupa głównej części jego ciała ma kształt nieregularnego kręgu o średnicy 35m. Całe jego ciało w normalnym stanie mierzy 50m wysokości, a gdy rozprostuje nogi może mierzyć nawet 70m. Ramiona uzbrojone w szczypce może rozłożyć na długość 40m.
N/D
Potężny Pancerz
Koszt: N/D

N/D
Naturalne uzbrojenie: Szczypce
Koszt: N/D

N/D
Wspaniała Kontrola
Koszt: N/D

N/D
Ulepszone ciało: Korpus
Koszt: N/D

A
Moguratataki no Jutsu
Koszt: 180

A
Dorobodi
Koszt: 180 na ture

A
Zōen 造園
Koszt: 195 za twór

S
Suijinchū
Koszt: 1275

N/D
Wątły
Koszt: N/D
Siła:
 S (Poziom: 10)
Szybkość:
 A(Poziom: 9)
Wytrzymałość:
 D (Poziom: 5)
Siła chakry:
 S(Poziom:5 )
Kontrola chakry:
 S+ (Poziom: 6)
Ilość chakry:
 10000
Limit ran:
24

Kod: Zaznacz cały
|[pet]|
    |[ranga]S[/ranga]|
    |[ilu]https://i.ibb.co/hZRFkd8/obrazek-2.jpg[/ilu]|
    |[nazwa]Sōkōyama[/nazwa]|
    |[gatunek]Krab[/gatunek]|
    |[wielkosc]Moloch[/wielkosc]|
    |[opis]Sōkōyama jest największym krabem i pancerzowcem. Stoi w najwyżej w hierarchii Plemienia Pancerzowców. To on odpowiada w pierwszej kolejności za pakty z ludzkimi powiernikami. Może mieć całkiem sporo do powiedzenia. Potrafi być krytyczny wobec ludzi, lecz nie jest jakoś dalece emocjonalnie zaangażowany w rozwój jakiegokolwiek gatunku poza swoim. Wśród ludzi znajduje on kompanów do rozmowy lub partnerów w walce. Nie lubi gdy się mu po prostu rozkazuje, chyba że potrzeba jest paląca i od danej sprawy zależy życie powiernika. Bardzo lubi gdy powiernik komunikuje się jak równy z równym i wtajemnicza go w swoje plany i zamiary. Z wyglądu, gdy Sōkōyama jest w spoczynku, przypomina wielką górę - płaskowyż. Gdy podniesie się na swoich krabich nogach i rozłoży kończyny uzbrojone w szczypce, wtedy faktycznie można go rozpoznać jako zwierzę. Skorupa głównej części jego ciała ma kształt nieregularnego kręgu o średnicy 35m. Całe jego ciało w normalnym stanie mierzy 50m wysokości, a gdy rozprostuje nogi może mierzyć nawet 70m. Ramiona uzbrojone w szczypce może rozłożyć na długość 40m.[/opis]|
    |[zdolnosci][zdolnosc=cecha]Potężny Pancerz[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=cecha]Naturalne uzbrojenie: Szczypce[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Wspaniała Kontrola[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Ulepszone ciało: Korpus[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Moguratataki no Jutsu[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Doton[/url][koszt]180[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Dorobodi[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Doton[/url][koszt]180 na ture[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Zōen 造園[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Ninjutsu[/url][koszt]195 za twór[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Suijinchū[ranga]S[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=32&t=137]Suiton[/url][koszt]1275[/zdolnosc]
[zdolnosc=wada]Wątły[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Wada wrodzona[/url][koszt]N/D[/zdolnosc][/zdolnosci]|
    |[sila]S (Poziom: 10)[/sila]|
    |[szybkosc]A(Poziom: 9)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]D (Poziom: 5)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]S(Poziom:5 )[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]S+ (Poziom: 6)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry]10000[/iloscchakry]|
    |[limitran]24[/limitran]|
    |[/pet]|

Gatunek:
Ustonóg
Nazwa:
Kimyō
Wielkość:
Monstrualny
S
 Kimyō to jeden z bardziej cenionych wojowników wśród Pancerzowców. Choć siła jego technik nie dorównuje sile technik lidera, wielkiego Sokoyamy, to pod względem fizycznym, gdyby nie różnica w rozmiarze z pewnością by mu dorównał. Całe swoje życie poświęcił pielęgnowaniu swoich umiejętności do walki wręcz, podczas gdy większość jego braci, czując się bezpiecznie w swoich pancerzach oddało się sztukom ninpo. Ze względu na swoje wyjątkowe upodobania, uwielbia wciąż udowadniać swoją skuteczność. Pokochał walkę najbardziej ze wszystkich pancerzowców. Sam powiernik paktu jest dla niego raczej obojętny, a wartość znajduje w nim wtedy, gdy ten daje mu okazję by się popisać.
N/D
Potężny Pancerz
Koszt: N/D

N/D
Naturalne uzbrojenie: Szczypce
Koszt: N/D

N/D
Podwójna osobowość
Koszt: N/D

N/D
Nadludzka siła
Koszt: N/D

N/D
Nadludzka szybkość
Koszt: N/D

N/D
Nadludzka wytrzymałość
Koszt: N/D

N/D
Profesjonalista: Cios
Koszt: N/D

S
Sandārekkā
Koszt:

N/D
Słaba Kontrola
Koszt: N/D
Siła:
 S+(Poziom: 9)
Szybkość:
 S+(Poziom: 9)
Wytrzymałość:
 S+(Poziom: 9)
Siła chakry:
 C(Poziom:2 )
Kontrola chakry:
 B (Poziom: 2)
Ilość chakry:
 2000
Limit ran:
24

Kod: Zaznacz cały
|[pet]|
    |[ranga]S[/ranga]|
    |[ilu]https://i.ibb.co/2nHdGSJ/obrazek-10.jpg[/ilu]|
    |[nazwa]Kimyō[/nazwa]|
    |[gatunek]Ustonóg[/gatunek]|
    |[wielkosc]Monstrualny[/wielkosc]|
    |[opis]Kimyō to jeden z bardziej cenionych wojowników wśród Pancerzowców. Choć siła jego technik nie dorównuje sile technik lidera, wielkiego Sokoyamy, to pod względem fizycznym, gdyby nie różnica w rozmiarze z pewnością by mu dorównał. Całe swoje życie poświęcił pielęgnowaniu swoich umiejętności do walki wręcz, podczas gdy większość jego braci, czując się bezpiecznie w swoich pancerzach oddało się sztukom ninpo. Ze względu na swoje wyjątkowe upodobania, uwielbia wciąż udowadniać swoją skuteczność. Pokochał walkę najbardziej ze wszystkich pancerzowców. Sam powiernik paktu jest dla niego raczej obojętny, a wartość znajduje w nim wtedy, gdy ten daje mu okazję by się popisać.[/opis]|
    |[zdolnosci][zdolnosc=cecha]Potężny Pancerz[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=cecha]Naturalne uzbrojenie: Szczypce[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Podwójna osobowość[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Nadludzka siła[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Nadludzka szybkość[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Nadludzka wytrzymałość[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut]Profesjonalista: Cios[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Sandārekkā[ranga]S[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Taijutsu[/url][koszt][/zdolnosc]
[zdolnosc=wada]Słaba Kontrola[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Wada wrodzona[/url][koszt]N/D[/zdolnosc][/zdolnosci]|
    |[sila]S+(Poziom: 9)[/sila]|
    |[szybkosc]S+(Poziom: 9)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]S+(Poziom: 9)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]C(Poziom:2 )[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]B (Poziom: 2)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry]2000[/iloscchakry]|
    |[limitran]24[/limitran]|
    |[/pet]|

Gatunek:
Krab
Nazwa:
Doroyama
Wielkość:
Monstrualny
A
 Doroyama jest jednym z trzech przybocznych gwardzistów Sokoyamy, lidera plemienia pancerzowców. Jest on niemową, co czyni tak wielkie stworzenie jeszcze bardziej przerażającym. Wyspecjalizował się on w manipulowaniu błotem. Wraz z Chijutsu i Zarim tworzy zgrany zespół, dzielą ze sobą historię wielu starć i wspólnej służby. Często działają, będąc wręcz zrośniętymi, prawie jako jeden organizm. Wyróżnia się on spośród nich tym, że najtrudniej jest go odgadnąć. Przez brak umiejętności mowy, zdaje się nie mieć własnej osobowości, jest posłuszny powiernikowi i reszcie krabów. Potrafi też planować samodzielne ataki na przeciwnika i całkiem dobrze rozumie co się dzieje na polu bitwy. Choć ciężko zrozumieć go jako istote, to dobrze się z nim współpracuje.
N/D
Potężny Pancerz
Koszt: N/D

N/D
Naturalne uzbrojenie: Szczypce
Koszt: N/D

N/D
Potężna Czakra
Koszt: N/D

N/D
Duet
Koszt: N/D

A
Dorobodi
Koszt: 180 na ture

A
Zōen 造園
Koszt: 400 za twór

A
Nentsuchi Otoshi
Koszt: 250

N/D
Niemy
Koszt: N/D
Siła:
 C (Poziom: 5)
Szybkość:
 A(Poziom: 7)
Wytrzymałość:
 D (Poziom: 4)
Siła chakry:
 S+(Poziom:6 )
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 5)
Ilość chakry:
 20000
Limit ran:
14

Kod: Zaznacz cały
   |[ranga]A[/ranga]|
    |[ilu]https://i.ibb.co/Tw9Cxmc/obrazek-11.jpg[/ilu]|
    |[nazwa]Doroyama[/nazwa]|
    |[gatunek]Krab[/gatunek]|
    |[wielkosc]Monstrualny[/wielkosc]|
    |[opis]Doroyama jest jednym z trzech przybocznych gwardzistów Sokoyamy, lidera plemienia pancerzowców. Jest on niemową, co czyni tak wielkie stworzenie jeszcze bardziej przerażającym. Wyspecjalizował się on w manipulowaniu błotem. Wraz z Chijutsu i Zarim tworzy zgrany zespół, dzielą ze sobą historię wielu starć i wspólnej służby. Często działają, będąc wręcz zrośniętymi, prawie jako jeden organizm. Wyróżnia się on spośród nich tym, że najtrudniej jest go odgadnąć. Przez brak umiejętności mowy, zdaje się nie mieć własnej osobowości, jest posłuszny powiernikowi i reszcie krabów. Potrafi też planować samodzielne ataki na przeciwnika i całkiem dobrze rozumie co się dzieje na polu bitwy. Choć ciężko zrozumieć go jako istote,  to dobrze się z nim współpracuje.[/opis]|
    |[zdolnosci][zdolnosc=cecha]Potężny Pancerz[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=cecha]Naturalne uzbrojenie: Szczypce[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Potężna Czakra[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Duet[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Dorobodi[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Doton[/url][koszt]180 na ture[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Zōen 造園[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Ninjutsu[/url][koszt]700 za twór[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Nentsuchi Otoshi[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=32&t=137]Doton[/url][koszt]250[/zdolnosc]
[zdolnosc=wada]Niemy[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Wada wrodzona[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[/zdolnosci]|
    |[sila]C (Poziom: 5)[/sila]|
    |[szybkosc]A(Poziom: 7)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]D (Poziom: 4)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]S+(Poziom:6 )[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]S (Poziom: 5)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry]20000[/iloscchakry]|
    |[limitran]14[/limitran]|
    |[/pet]|

Gatunek:
Krab
Nazwa:
Chūjitsu
Wielkość:
Monstrualny
A
 Serce trio gwardzistów Sokoyamy. Krab ten wyspecjalizował się ninjutsu. Nie interesowało go manipulowanie żywiołami, więc osiągnął coś, czego nikt inny pancerzowym plemieniu nie potrafi. Cały jego naturalny pancerz jest dodatkowo owinięty bandarzami, co ma duży związek z jego zdolnościami do wzmacniania swojej defensywy oraz dystansowych ataków. Potrafi również wsperać swoich towarzyszy, przesyłając im swoją czakrę. Z całego trio jest z pewnością najbardziej rozgarnięty. Zauważa to też sam Sokyoama, stąd to jemu po nim należy się główne dowództwo, gdy Sokoyama jest niedyspozycyjny. Reszta pancerzowców jest mu w miarę posłuszna. Tylko Kimyō się mu wyłamuje, ten zawsze próbował być maksymalnie niezależny.
N/D
Potężny Pancerz
Koszt: N/D

N/D
Naturalne uzbrojenie: Szczypce
Koszt: N/D

N/D
Potężna Czakra
Koszt: N/D

N/D
Duet
Koszt: N/D

A
Moretsuna Hotai
Koszt: 250 na ture

A
Zōen 造園
Koszt: 400 za twór

A
Chakura Tensō no Jutsu
Koszt: 250+X

N/D
Słaby
Koszt: N/D
Siła:
 C (Poziom: 4)
Szybkość:
 A(Poziom: 5)
Wytrzymałość:
 D (Poziom: 4)
Siła chakry:
 S+(Poziom:6 )
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 5)
Ilość chakry:
 20000
Limit ran:
14

Kod: Zaznacz cały
|[pet]|
    |[ranga]A[/ranga]|
    |[ilu]https://i.ibb.co/ZdwzYxt/obrazek-3.jpg[/ilu]|
    |[nazwa]Chūjitsu[/nazwa]|
    |[gatunek]Krab[/gatunek]|
    |[wielkosc]Monstrualny[/wielkosc]|
    |[opis]Serce trio gwardzistów Sokoyamy. Krab ten wyspecjalizował się ninjutsu. Nie interesowało go manipulowanie żywiołami, więc osiągnął coś, czego nikt inny pancerzowym plemieniu nie potrafi. Cały jego naturalny pancerz jest dodatkowo owinięty bandarzami, co ma duży związek z jego zdolnościami do wzmacniania swojej defensywy oraz dystansowych ataków. Potrafi również wsperać swoich towarzyszy, przesyłając im swoją czakrę. Z całego trio jest z pewnością najbardziej rozgarnięty. Zauważa to też sam Sokyoama, stąd to jemu po nim należy się główne dowództwo, gdy Sokoyama jest niedyspozycyjny. Reszta pancerzowców jest mu w miarę posłuszna. Tylko Kimyō się mu wyłamuje, ten zawsze próbował być maksymalnie niezależny.[/opis]|
    |[zdolnosci][zdolnosc=cecha]Potężny Pancerz[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=cecha]Naturalne uzbrojenie: Szczypce[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Potężna Czakra[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Duet[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Moretsuna Hotai[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Ninjutsu[/url][koszt]250 na ture[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Zōen 造園[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Ninjutsu[/url][koszt]400 za twór[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Chakura Tensō no Jutsu[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=32&t=137]Ninjutsu[/url][koszt]250+X[/zdolnosc]
[zdolnosc=wada]Słaby[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Wada wrodzona[/url][koszt]N/D[/zdolnosc][/zdolnosci]|
    |[sila]C (Poziom: 5)[/sila]|
    |[szybkosc]A(Poziom: 7)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]D (Poziom: 3)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]S+(Poziom:6 )[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]S (Poziom: 5)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry]20000[/iloscchakry]|
    |[limitran]14[/limitran]|
    |[/pet]|

Gatunek:
Rak
Nazwa:
Zari
Wielkość:
Monstrualny
A
 Zari jest jedynym rakiem w trzonie sił pleimienia pancerzowców> Wyspecjalizował się w atakach na odległość i jest w tym całkiem niezły. Jak każdy członek gwardii Sokoyamy, spędził wiele czasu ściśle współpracując ze swoimi braćmi w służbie. W walce poza swoim pancerzem, posługuje się też żywiołem wody i żywiołem ziemi, co pozowała mu kontrolować walkę, na różnych odległościach. Jest dość śmiały w działaniach i ekspresji, lecz przy tym cechuje go słaba siła psychiczna i często przez to bywa nadmiernie wycofany.
N/D
Potężny Pancerz
Koszt: N/D

N/D
Naturalne uzbrojenie: Szczypce
Koszt: N/D

N/D
Potężna Czakra
Koszt: N/D

N/D
Duet
Koszt: N/D

B
Ganchūsō
Koszt: 250

A
Zōen 造園
Koszt: 400 za twór

S
Suijinchū
Koszt: 1500

N/D
Słaby
Koszt: N/D
Siła:
 C (Poziom: 5)
Szybkość:
 A(Poziom: 7)
Wytrzymałość:
 D (Poziom: 4)
Siła chakry:
 S+(Poziom:6 )
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 5)
Ilość chakry:
 20000
Limit ran:
14

Kod: Zaznacz cały
|[pet]|
    |[ranga]A[/ranga]|
    |[ilu]https://i.ibb.co/YWwRzBc/obrazek-5.jpg[/ilu]|
    |[nazwa]Zari[/nazwa]|
    |[gatunek]Rak[/gatunek]|
    |[wielkosc]Monstrualny[/wielkosc]|
    |[opis]Zari jest jedynym rakiem w trzonie sił pleimienia pancerzowców> Wyspecjalizował się w atakach na odległość i jest w tym całkiem niezły. Jak każdy członek gwardii Sokoyamy, spędził wiele czasu ściśle współpracując ze swoimi braćmi w służbie. W walce poza swoim pancerzem, posługuje się też żywiołem wody i żywiołem ziemi, co pozowała mu kontrolować walkę, na różnych odległościach. Jest dość śmiały w działaniach i ekspresji, lecz przy tym cechuje go słaba siła psychiczna i często przez to bywa nadmiernie wycofany.[/opis]|
    |[zdolnosci][zdolnosc=cecha]Potężny Pancerz[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=cecha]Naturalne uzbrojenie: Szczypce[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Potężna Czakra[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Duet[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Ganchūsō[ranga]B[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Doton[/url][koszt]250[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Zōen 造園[ranga]A[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Ninjutsu[/url][koszt]400 za twór[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Suijinchū[ranga]S[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=32&t=137]Suiton[/url][koszt]1500[/zdolnosc]
[zdolnosc=wada]Słaby[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Wada wrodzona[/url][koszt]N/D[/zdolnosc][/zdolnosci]|
    |[sila]C (Poziom: 5)[/sila]|
    |[szybkosc]A(Poziom: 7)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]D (Poziom: 4)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]S+(Poziom:6 )[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]S (Poziom: 5)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry]20000[/iloscchakry]|
    |[limitran]14[/limitran]|
    |[/pet]|

Gatunek:
Krab
Nazwa:
Washi
Wielkość:
Spory
B
 Washi to dziwny krab, wielkością przypominający wielkiego psa, jest on odpowiedzialny za transport w oddziałach pancerzowców, dzięki niemu głównodowodzący Sakayama nie musi się martwić, że w razie potrzeby powiernik pojawi się i
będzie mógł mu pomóc. W każdym razie, jest on dość przydatnym stworzeniem, pomimo iż jego potencjał bojowy nie jest zbyt wielki. Jest z natury dość uprzejmy i nie zdarza mu się robić innym problemów. Nawykł już do współpracy z istotami znacznie od siebie silniejszym. Washi ma też całkiem sporą wiedzę na temat ninjutsu, gdyż w swojej karierze współpracował z wieloma ludźmi. Jego wiedza na polu walki, może okazać się bardzo przydatna.
N/D
Potężny Pancerz
Koszt: N/D

N/D
Naturalne uzbrojenie: Szczypce
Koszt: N/D

N/D
Potężna Czakra
Koszt: N/D

N/D
Rozpoznanie pieczęci
Koszt: N/D

B
Gyaku Kuchiyose Kai no Jutsu
Koszt: SKALOWANIE

B
Iwagakure no Jutsu
Koszt: 100

N/D
Słaby
Koszt: N/D
Siła:
 D (Poziom: 0)
Szybkość:
 D(Poziom: 1)
Wytrzymałość:
 D (Poziom: 1)
Siła chakry:
 S+(Poziom:6 )
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 5)
Ilość chakry:
 20000
Limit ran:
3

Kod: Zaznacz cały
|[pet]|
    |[ranga]B[/ranga]|
    |[ilu]https://i.ibb.co/ZVzhdzF/obrazek-8.jpg[/ilu]|
    |[nazwa]Washi[/nazwa]|
    |[gatunek]Krab[/gatunek]|
    |[wielkosc]Spory[/wielkosc]|
    |[opis]Washi to dziwny krab, wielkością przypominający wielkiego psa, jest on odpowiedzialny za transport w oddziałach pancerzowców, dzięki niemu głównodowodzący Sakayama nie musi się martwić, że w razie potrzeby powiernik pojawi się i
 będzie mógł mu pomóc. W każdym razie, jest on dość przydatnym stworzeniem, pomimo iż jego potencjał bojowy nie jest zbyt wielki. Jest z natury dość uprzejmy i nie zdarza mu się robić innym problemów. Nawykł już do współpracy z istotami znacznie od siebie silniejszym. Washi ma też całkiem sporą wiedzę na temat ninjutsu, gdyż w swojej karierze współpracował z wieloma ludźmi. Jego wiedza na polu walki, może okazać się bardzo przydatna.[/opis]|
    |[zdolnosci][zdolnosc=cecha]Potężny Pancerz[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=cecha]Naturalne uzbrojenie: Szczypce[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=13129]Cecha paktu[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Potężna Czakra[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=atut wrodzony]Rozpoznanie pieczęci[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Atut wrodzony[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Gyaku Kuchiyose Kai no Jutsu[ranga]B[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=22752]Ninjutsu[/url][koszt]SKALOWANIE[/zdolnosc]
[zdolnosc=technika]Iwagakure no Jutsu[ranga]B[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=32&t=137]Doton[/url][koszt]100[/zdolnosc]
[zdolnosc=wada]Słaby[ranga]N/D[dziedzina][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=35&t=2296]Wada wrodzona[/url][koszt]N/D[/zdolnosc]
[/zdolnosci]|
    |[sila]D (Poziom: 0)[/sila]|
    |[szybkosc]D(Poziom: 1)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]D (Poziom: 1)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]S+(Poziom:6 )[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]S (Poziom: 5)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry]20000[/iloscchakry]|
    |[limitran]3[/limitran]|
    |[/pet]|
Ostatnio edytowano 18 lut 2021, o 16:42 przez Fūka Zotto, łącznie edytowano 38 razy
Administrator
 
Posty: 2378
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak


Powrót do Pakty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników