Zaijutsu

Techniki Genjutsu i Iryōjutsu. Choć pod względem wykorzystania chakry nie są sobie pokrewne te dziedziny, zebrano je razem z powodu ich ograniczenia. Wymagają one od użytkownika wysokiej kontroli chakry oraz wysokiej inteligencji.

Moderator: Mistrz Gry

Zaijutsu

Postprzez Mistrz » 27 cze 2013, o 14:58

Obrazek

Zaijutsu [剤術]: Sztuka tworzenia różnego rodzaju medykamentów, leczących, trujących czy odtrutek. Sztuka ta nie opiera się na technikach (choć może być przez nie wykorzystywana), a na recepturach. Posiadając odpowiednie receptury shinobi może tworzyć z roślin medykamenty o przeróżnych efektach, nawet te niedostępne normalnie w sklepach.
Dziedzina ta posiada trzy zasadnicze klasyfikacje, nie wymieniane wśród podstawowych (nie są to jutsu). Klasyfikacje te określają rodzaj tworzonego za pomocą danej recepty medykamentu.
    Dokujutsu [毒術]: Sztuka Trucizn
    Kaidokuyakujutsu [解毒薬術]: Sztuka Antidotum
    Igakujutsu [医学術]: Sztuka Lekarstw


SPIS TREŚCI

Wstęp
Spis treści
Siła poszczególnych rodzajów medykamentów
Dodawanie receptur do kuźni
Nauka receptur
Tworzenie medykamentów
Zielarstwo
Receptury

Siła poszczególnych rodzajów medykamentów:
DokujutsuRanga D: Trucizny, jakich praktycznie nie trzeba leczyć, potrafią wywołać jedynie nieprzyjemne uczucia jak ból brzucha, głowy, gorączka. Są krótkotrwałe.
Ranga C: Odrobinę silniejsze trucizny, potrafią wywołać już odruchy wymiotne, mieć bezpośredni, ale minimalny wpływ na shinobi jak np pogorszenie widzenia itp.
Ranga B: Trucizny te działają dłużej, niż podstawowe, mogą też być silniejsze - wywoływać bardzo złe samopoczucie, spowolnienie reakcji itp.
Ranga A: Potężne trucizny mogące wywołać tymczasowy niedowład, znaczne pogorszenie się skuteczności shinobi a nawet po dłuższym czasie utratę przytomności.
Ranga S: Najsilniejsze trucizny, jakie potrafią wykonać shinobi, w ostateczności po dosyć długim czasie mogą okazać się one nawet śmiertelne.Truciznami o większej śmiertelności dysponują tylko nieliczne zwierzęta.
Kaidokuyakujutsu
Odtrutki tworzone bezpośrednio wobec konkretnych trucizn na podstawie ich substancji posiadają tą samą rangę co trucizna.

Odtrutki tworzone przeciwko konkretnym objawom a nie truciznom nie występują niżej niż na randze C. Jeśli trucizna wyższej rangi posiada objawy przypisane do niżej rangi, odtrutka niższej rangi najwyżej efekty te osłabi, spowolni jej działanie (warto więc tworzyć odtrutki wyższych rang niezależnie od ich efektu, choć wówczas są droższe).
Ranga C: Odtrutki tej rangi chronią przed wywołanym chemicznie bólem brzucha, gorączką etc.
Ranga B: Odtrutki tego poziomu chronią przed wymiotami i innymi problemami układu pokarmowego, wypryskami czy pogorszeniem zmysłów.
Ranga A: Odtrutki tego typu chronią przed środkami powodującymi spowolnienie reakcji, osłabienia, halucynacje czy radykalne pogorszenia samopoczucia.
Ranga S: Odtrutki tego typu całkowicie leczą niedowłady, pogorszenie cech ciała spowodowane truciznami, chronią przed utratą przytomności z powodu narażenia na środki chemiczne. Potrafią spowolnić śmiertelne efekty nawet kilkukrotnie.
IgakujutsuRanga D: Lekarstwa tego poziomu potrafią leczyć proste czysto fabularne choroby.
Ranga C: Tego poziomu medycyna potrafi przygotować lekarstwa na poważniejsze choroby mogące mieć poważny wpływ na shinobi.
Ranga B: Ten poziom medycyny potrafi przygotowywać proste pigułki żywnościowe itp, o słabszych efektach niż te normalnie sprzedawane.
Ranga A: Tego poziomu medycyna pozwoliła na stworzenie standardowych pigułek żywnościowych czy pigułek z zakrzepniętą krwią.
Ranga S: Medycyna tego poziomu potrafi leczyć trwałe uszczerbki na zdrowiu a także tworzyć pigułki żywnościowe klanu Akimichi.

Przygotowywanie środków o większej mocy wymagać może atutów.

Dodawanie receptur do kuźni:
^ O ile lekarstwa można dodać do kuźni bez problemu, o tyle inaczej sprawa ma się wraz z truciznami i odtrutkami. By przygotować odtrutkę na wybraną truciznę należy posiadać jej próbkę (nie jest to wymagane w przypadku odtrutek atakujących same konkretne efekty). W przypadku dodania odtrutki akcja w fabule może zostać zablokowana na czas jej oceny, jeśli jest to ważne. W takim przypadku administracja może nawet sama podjąć decyzję o jej zaakceptowaniu. Nie jest to wymagane w przypadku odtrutek na konkretne trucizny. O ile twórca trucizny nie określił ściśle określonej odtrutki (może opanować ją każdy o odpowiedniej randze Zaijutsu posiadający próbkę trucizny) wystarczy przebadać truciznę i opisać proces pracy. Gracz potrzebuje do tego oczywiście odpowiednią ilość PN. Po tym jak Chimu lub mistrz Fabularny potwierdzi sukces badań gracz wpisuje w KP w liście swoich zaijutsu "Kaidokuyaku: Nazwa trucizny".

Najwięcej pracy jest jednak może być przy dodaniu trucizny. Przy skomplikowanym działaniu trucizny twórca może mieć narzuconą konieczność opisania konkretnych odtrutek na truciznę już jako określonych środków.

Wszelkie receptury dodaje się wg jednego z dwóch poniższych wzorów (można je modyfikować o ile zachowane zostaną najważniejsze informacje):
Wyjaśnienie:
    Nazwa: Japońska/Japoński alfabet/Angielskie tłumaczenie - nie wszystkie są konieczne. Polecamy google translate. W nazwach trucizn dozwolone są również polskie tłumaczenia.
    Ranga: D-S
    Klasyfikacja: Dokujutsu (trucizna); Kaidokuyakujutsu (antidotum); Igakujutsu (lekarstwo)
    Substancja: Gaz, tabletka, ciecz, również opis koloru, smaku i zapachu.
    Cena: Wartość środka dla potrzeb sprzedaży w sklepie. Większości środków nie można kupić, jednak podstawową cenę warto określić. Sprzedaż innym graczom może odbywać się po innych cenach.
    Opis: Należy opisać wpływ substancji na ofiarę/cel; jak szybko substancja zaczyna działać, oraz jak długo działa. Nie można zapomnieć o metodzie aplikacji.

Wzór prosty:
Kod: Zaznacz cały
[b]Nazwa:[/b]
[b]Ranga:[/b]
[b]Klasyfikacja:[/b]
[b]Substancja:[/b]
[b]Cena:[/b] Ryō
[b]Opis:[/b]


Wzór w tabelce:
Kod: Zaznacz cały
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=~~]|
|[nazwa2=~~]|
|[nazwa3=~~]|
|[ranga=~~]|
|[klasyfikacja=~~]|
|[substancja=~~]|
|[wartosc=~~Ryō]|
|[opis]~~Tu należy umieścić opis medykamentu~~[/opis]|
|[/zaijutsu]|



Nauka receptur:
^ Nauka receptur wygląda dokładnie tak, jak nauka technik. Wiąże się to też z predyspozycjami. Możliwe jest opanowanie medykamentów stworzonych przez innych shinobi. Wymaga to jednak posiadania ich próbki, odpowiedniej rangi zdolności i zależnej od rangi ilości PN.


Tworzenie medykamentów:
^Po opanowaniu receptury shinobi może stworzyć odpowiednie substancje. Potrzebuje do tego ziół poziomu równego randze tworzonego środka (możne je zakupić lub wyhodować). W przypadku medykamentów gazowych bądź płynnych trzeba posiadać też odpowiednie naczynie. Potrzebna jest też aparatura medyczna.
Gdy postać posiada wszystko co potrzebne gracz musi napisać fabularny post, w wyniku którego postać tworzy daną substancję. Dostaje jej tyle jednostek, ile jednostek ziół poświęcił. Na każde pół poziomu ponad rangę S postać otrzymuje dodatkową jednostkę medykamentu na każde 10 stworzonych jednorazowo jednostek trucizny. Każda jednostka stworzonej substancji posiada wagę Fūin równą 1.


Zielarstwo:
^Rozpoczęcie uprawy:Gracze mogą zajmować się sadzeniem ziół. W tym celu należy zakupić woreczek nasion lub uzyskać go w trakcie zbiorów (można wówczas z grządki zamiast ziół zebrać nasiona. Gdy gracz zdecyduje się prowadzić swój ogródek należy założyć mu temat (jest to temat lokacji) w którym oprócz jego opisu należy rozpisać listę grządek. Oczywiście jest limit iloma grządkami może zajmować się postać. Jedna postać posiada 10 punktów plus 5 dodatkowych na każdy pełny poziom Zaijutsu. Punkty te wydaje postać na poszczególne grządki. Poniżej znajduje się koszt pojedynczej grządki danej rangi ziół:
    D - 1
    C - 2
    B - 3
    A - 4
    S - 5

Zbiory:Raz w miesiącu można dokonywać zbiorów z uprawianych ziół. Każdy zbiór z jednej grządki daje 5 jednostek ziół. W razie potrzeby w tym samym miesiącu można z grządki zebrać dodatkowe, kolejne 5 jednostek ziół. Grządka zostanie wówczas stracona.
Powiększenie uprawy:Podczas zbiorów można zrezygnować z zdobycia 5 jednostek ziół. Można wówczas uzyskać nasiona na stworzenie kolejnej grządki.
Zbieranie ziół w terenie:Z pomocą atutu Zielarz (Kanpō-i) można zebrać zioła w terenie. Wszystko opisano w atucie zawartym w tym temacie.


Receptury:
^

Obrazek

Ranga:
A
Nazwa:
Mushū no Dokugiri
Odourless Poison Mist
無臭の毒霧
Klasyfikacja:
Dokujutsu
Substancja:
Bezzapachowy fioletowy gaz.
Wartość:
300Ryō
Opis:
 W efekcie tej trucizny reakcje ofiary są spowolnione. Szybki shinobi dla ofiary tej trucizny wydaje się teleportować na dystanse kilku metrów. Dla ofiary przeciwnik wydaje się być zabójczo szybki. Tak naprawdę mózg ofiary wolniej przetwarza bodźcie momentami, przez co gdy zmysły ofiary poinformują mózg, że przeciwnik jest w określonym miejscu, gdy mózg to przetworzy przeciwnik znajduje się już w innym miejscu.
Trucizna działa już po kilku sekundach od wdechu. Jej efekt utrzymuje się do 5 minut po opuszczeniu zasięgu gazu.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Mushū no Dokugiri]|
|[nazwa2=Odourless Poison Mist]|
|[nazwa3=無臭の毒霧]|
|[ranga=A]|
|[klasyfikacja=Dokujutsu]|
|[substancja=Bezzapachowy fioletowy gaz.]|
|[wartosc=300Ryō]|
|[opis]W efekcie tej trucizny reakcje ofiary są spowolnione. Szybki shinobi dla ofiary tej trucizny wydaje się teleportować na dystanse kilku metrów. Dla ofiary przeciwnik wydaje się być zabójczo szybki. Tak naprawdę mózg ofiary wolniej przetwarza bodźcie momentami, przez co gdy zmysły ofiary poinformują mózg, że przeciwnik jest w określonym miejscu, gdy mózg to przetworzy przeciwnik znajduje się już w innym miejscu.
Trucizna działa już po kilku sekundach od wdechu. Jej efekt utrzymuje się do 5 minut po opuszczeniu zasięgu gazu.[/opis]|
|[/zaijutsu]|


Ranga:
A
Nazwa:
Mushū no Dokugiri no Gedoku
Odourless Poison Mist Detoxification
無臭の毒霧の解毒
Klasyfikacja:
Kaidokuyakujutsu
Substancja:
Fioletowa bezwonna ciecz.
Wartość:
400Ryō
Opis:
 Ciecz należy wstrzyknąć do krwiobiegu. Pomimo działania odtrutki ciągle zmysły shinobi są przytępione, jednak nie ma już efektu 'teleportacji' wroga - zmysły odnotowują jego ruch normalnie.
Odtrutka działa od kilku sekund po aplikacji, jej efekt utrzymuje się przez 10 minut.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Mushū no Dokugiri no Gedoku]|
|[nazwa2=Odourless Poison Mist Detoxification]|
|[nazwa3=無臭の毒霧の解毒]|
|[ranga=A]|
|[klasyfikacja=Kaidokuyakujutsu]|
|[substancja=Fioletowa bezwonna ciecz.]|
|[wartosc=400Ryō]|
|[opis]Ciecz należy wstrzyknąć do krwiobiegu. Pomimo działania odtrutki ciągle zmysły shinobi są przytępione, jednak nie ma już efektu 'teleportacji' wroga - zmysły odnotowują jego ruch normalnie.
Odtrutka działa od kilku sekund po aplikacji, jej efekt utrzymuje się przez 10 minut.[/opis]|
|[/zaijutsu]|


Ranga:
A
Nazwa:
Hyōrōgan
Military Rations Pill
兵糧丸
Klasyfikacja:
Igakujutsu
Substancja:
Mała, ciemna pigułka o korzennym smaku.
Wartość:
500Ryō
Opis:
 Zjedzenie pigułki żywnościowej zwiększa aktualne zasoby chakry dziesięciokrotnie, jednak nie pozwala na przekroczenie aktualnych jej limitów wynikających z atrybutu Siła Chakry. Podczas działania pigułki shinobi nie odczuwa zmęczenia i potrzeby snu, odczuwa jednak negatywne skutki zadanych ran.
Efekt trwa maksymalnie trzy doby, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Poziom jego chakry spada do minimum wymaganego do przeżycia. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Zażywanie wielokrotne pigułek żywnościowych może skończyć się zatruciem organizmu i potrzebą wizyty w szpitalu, w skrajnym przypadku nawet śmiercią.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Hyōrōgan]|
|[nazwa2=Military Rations Pill]|
|[nazwa3=兵糧丸]|
|[ranga=A]|
|[klasyfikacja=Igakujutsu]|
|[substancja=Mała, ciemna pigułka o korzennym smaku.]|
|[wartosc=500Ryō]|
|[opis]Zjedzenie pigułki żywnościowej zwiększa aktualne zasoby chakry dziesięciokrotnie, jednak nie pozwala na przekroczenie aktualnych jej limitów wynikających z atrybutu Siła Chakry. Podczas działania pigułki shinobi nie odczuwa zmęczenia i potrzeby snu, odczuwa jednak negatywne skutki zadanych ran.
Efekt trwa maksymalnie trzy doby, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Poziom jego chakry spada do minimum wymaganego do przeżycia. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Zażywanie wielokrotne pigułek żywnościowych może skończyć się zatruciem organizmu i potrzebą wizyty w szpitalu, w skrajnym przypadku nawet śmiercią.[/opis]|
|[/zaijutsu]|


Ranga:
A
Nazwa:
Zōketsugan
Pigułka zwiększająca krew
増血丸
Klasyfikacja:
Igakujutsu
Substancja:
Mała, ciemna pigułka o smaku lekko przypominającym krew.
Wartość:
500Ryō
Opis:
 Zjedzenie pigułki przyspiesza regenerację krwi przez organizm. Używana jest kiedy shinobi w wyniku ran straci jej sporo. Po jej zażyciu shinobi ciągle krwawi jednak jej nagły przypływ dodaje mu sił, odzyskuje jasność umysłu i dobry wzrok.
Efekt jest prawie natychmiastowy, w ciągu kilku minut następuje kulminacja w wyniku której shinobi czuje pełnię przypływu krwi. Postać nie odczuwa skutków dotychczasowej utraty krwi.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Zōketsugan]|
|[nazwa2=Pigułka zwiększająca krew]|
|[nazwa3=増血丸]|
|[ranga=A]|
|[klasyfikacja=Igakujutsu]|
|[substancja=Mała, ciemna pigułka o smaku lekko przypominającym krew.]|
|[wartosc=500Ryō]|
|[opis]Zjedzenie pigułki przyspiesza regenerację krwi przez organizm. Używana jest kiedy shinobi w wyniku ran straci jej sporo. Po jej zażyciu shinobi ciągle krwawi jednak jej nagły przypływ dodaje mu sił, odzyskuje jasność umysłu i dobry wzrok.
Efekt jest prawie natychmiastowy, w ciągu kilku minut następuje kulminacja w wyniku której shinobi czuje pełnię przypływu krwi. Postać nie odczuwa skutków dotychczasowej utraty krwi.[/opis]|
|[/zaijutsu]|


Obrazek

Ranga:
S
Nazwa:
Zielona Pigułka Szpinaku
Żółta Pigułka Curry
ホウレン 丸
Klasyfikacja:
Igakujutsu
Substancja:
Duża, zielona pigułka o smaku szpinaku i ledwo wyczuwalnym jego zapachu.
Wartość:
250Ryō
Opis:
 Pigułki Akimichi zwiększają wielokrotnie siłę, szybkość i wytrzymałość członków tego klanu, jednak powodują zatrucie organizmu, przez co Shinobi po ich wykorzystaniu jest zmęczony. Po zażyciu ostatniej, gdy skończy się jej działanie zagrożone jest życie użytkownika. Jeśli jedna pigułka przestanie działać, a walka się toczy, by nie poczuć zmęczenia należy zażyć następną, kolejnego koloru. Nie można zażyć dwa razy pod rząd tej samej pigułki, żadnej też nie można pominąć. Pigułki Akimichi dzięki ich specjalnym zdolnościom pozwalają zwiększyc zasoby chakry ponad ich maksymalne limity. Zielona pigułka zwiększa siłę dwukrotnie. Wypalając kalorie regeneruje chakrę i zwiększa jej ilość dwukrotnie ponad jej maksymalny limit danego shinobi.
Efekt trwa maksymalnie trzy doby, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Poziom jego chakry spada do minimum wymaganego do przeżycia. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Nie wolno wykorzystywać ponownie tej samej pigułki (prowadzi do śmiertelnego zatrucia). By przedłużyć efekt należy wykorzystać kolejną pigułkę. Pigułek nie można wykorzystywać także z techniką Karorī Kontorōru. Wykorzystanie jakiejkolwiek pigułki przez osobę nienależącą dl klanu Akimichi prowadzi do jej natychmiastowej śmierci.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Zielona Pigułka Szpinaku]|
|[nazwa2=Żółta Pigułka Curry]|
|[nazwa3=ホウレン 丸]|
|[ranga=S]|
|[klasyfikacja=Igakujutsu]|
|[substancja=Duża, zielona pigułka o smaku szpinaku i ledwo wyczuwalnym jego zapachu.]|
|[wartosc=250Ryō]|
|[opis]Pigułki Akimichi zwiększają wielokrotnie siłę, szybkość i wytrzymałość członków tego klanu, jednak powodują zatrucie organizmu, przez co Shinobi po ich wykorzystaniu jest zmęczony. Po zażyciu ostatniej, gdy skończy się jej działanie zagrożone jest życie użytkownika. Jeśli jedna pigułka przestanie działać, a walka się toczy, by nie poczuć zmęczenia należy zażyć następną, kolejnego koloru. Nie można zażyć dwa razy pod rząd tej samej pigułki, żadnej też nie można pominąć. Pigułki Akimichi dzięki ich specjalnym zdolnościom pozwalają zwiększyc zasoby chakry ponad ich maksymalne limity. Zielona pigułka zwiększa siłę dwukrotnie. Wypalając kalorie regeneruje chakrę i zwiększa jej ilość dwukrotnie ponad jej maksymalny limit danego shinobi.
Efekt trwa maksymalnie trzy doby, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Poziom jego chakry spada do minimum wymaganego do przeżycia. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Nie wolno wykorzystywać ponownie tej samej pigułki (prowadzi do śmiertelnego zatrucia). By przedłużyć efekt należy wykorzystać kolejną pigułkę. Pigułek nie można wykorzystywać także z techniką Karorī Kontorōru. Wykorzystanie jakiejkolwiek pigułki przez osobę nienależącą dl klanu Akimichi prowadzi do jej natychmiastowej śmierci.[/opis]|
|[/zaijutsu]|


Ranga:
S
Nazwa:
Karēgan
Żółta Pigułka Curry
カレー 丸
Klasyfikacja:
Igakujutsu
Substancja:
Duża, żółta pigułka o przyjemnym smaku i zapachu przyprawy curry.
Wartość:
500Ryō
Opis:
 Pigułki Akimichi zwiększają wielokrotnie siłę, szybkość i wytrzymałość członków tego klanu, jednak powodują zatrucie organizmu, przez co Shinobi po ich wykorzystaniu jest zmęczony. Po zażyciu ostatniej, gdy skończy się jej działanie zagrożone jest życie użytkownika. Jeśli jedna pigułka przestanie działać, a walka się toczy, by nie poczuć zmęczenia należy zażyć następną, kolejnego koloru. Nie można zażyć dwa razy pod rząd tej samej pigułki, żadnej też nie można pominąć. Pigułki Akimichi dzięki ich specjalnym zdolnościom pozwalają zwiększyć zasoby chakry ponad ich maksymalne limity. Żółta pigułka zwiększa siłę dziesięciokrotnie. Wypalając kalorie regeneruje chakrę i zwiększa jej ilość dziesięciokrotnie ponad jej maksymalny limit danego shinobi.
Efekt trwa maksymalnie trzy doby, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Poziom jego chakry spada do minimum wymaganego do przeżycia. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Nie wolno wykorzystywać ponownie tej samej pigułki (prowadzi do śmiertelnego zatrucia). By przedłużyć efekt należy wykorzystać kolejną pigułkę. Pigułek nie można wykorzystywać także z techniką Karorī Kontorōru. Wykorzystanie jakiejkolwiek pigułki przez osobę nienależącą dl klanu Akimichi prowadzi do jej natychmiastowej śmierci.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Karēgan]|
|[nazwa2=Żółta Pigułka Curry]|
|[nazwa3=カレー 丸]|
|[ranga=S]|
|[klasyfikacja=Igakujutsu]|
|[substancja=Duża, żółta pigułka o przyjemnym smaku i zapachu przyprawy curry.]|
|[wartosc=500Ryō]|
|[opis]Pigułki Akimichi zwiększają wielokrotnie siłę, szybkość i wytrzymałość członków tego klanu, jednak powodują zatrucie organizmu, przez co Shinobi po ich wykorzystaniu jest zmęczony. Po zażyciu ostatniej, gdy skończy się jej działanie zagrożone jest życie użytkownika. Jeśli jedna pigułka przestanie działać, a walka się toczy, by nie poczuć zmęczenia należy zażyć następną, kolejnego koloru. Nie można zażyć dwa razy pod rząd tej samej pigułki, żadnej też nie można pominąć. Pigułki Akimichi dzięki ich specjalnym zdolnościom pozwalają zwiększyć zasoby chakry ponad ich maksymalne limity. Żółta pigułka zwiększa siłę dziesięciokrotnie. Wypalając kalorie regeneruje chakrę i zwiększa jej ilość dziesięciokrotnie ponad jej maksymalny limit danego shinobi.
Efekt trwa maksymalnie trzy doby, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Poziom jego chakry spada do minimum wymaganego do przeżycia. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Nie wolno wykorzystywać ponownie tej samej pigułki (prowadzi do śmiertelnego zatrucia). By przedłużyć efekt należy wykorzystać kolejną pigułkę. Pigułek nie można wykorzystywać także z techniką Karorī Kontorōru. Wykorzystanie jakiejkolwiek pigułki przez osobę nienależącą dl klanu Akimichi prowadzi do jej natychmiastowej śmierci.[/opis]|
|[/zaijutsu]|


Ranga:
S
Nazwa:
Tongarashigan
Czerwona Pigułka Chilli
トンガラシ 丸
Klasyfikacja:
Igakujutsu
Substancja:
Duża, czerwona pigułka o ostrym smaku.
Wartość:
1000Ryō
Opis:
 Pigułki Akimichi zwiększają wielokrotnie siłę, szybkość i wytrzymałość członków tego klanu, jednak powodują zatrucie organizmu, przez co Shinobi po ich wykorzystaniu jest zmęczony. Po zażyciu ostatniej, gdy skończy się jej działanie zagrożone jest życie użytkownika. Jeśli jedna pigułka przestanie działać, a walka się toczy, by nie poczuć zmęczenia należy zażyć następną, kolejnego koloru. Nie można zażyć dwa razy pod rząd tej samej pigułki, żadnej też nie można pominąć. Pigułki Akimichi dzięki ich specjalnym zdolnościom pozwalają zwiększyć zasoby chakry ponad ich maksymalne limity. Pigułki czerwone klan Akimichi wykorzystuje do wykonania Karorī Kontorōru bez możliwości jej wykonania za pomocą techniki. W trybie 'motyla' siła shinobi oraz jego zregenerowane zasoby chakry są zwiększone sto razy. Pigułka ta powoduje śmiertelne zatrucie, od rangi B dziedziny klanowej nie zabija ona od razu. Wówczas to medyk klanu Nara bądź medyk konsultujący się z członkami klanu Nara może przygotować odtrutkę dla tej pigułki.
Efekt trwa maksymalnie kwadrans, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Shinobi w tym stanie zaczyna umierać - bez odpowiedniej odtrutki niemożliwe jest przeżycie. Pigułek nie można wykorzystywać także z techniką Karorī Kontorōru. Wykorzystanie jakiejkolwiek pigułki przez osobę nienależącą dl klanu Akimichi prowadzi do jej natychmiastowej śmierci.
Zaznacz kod:
|[zaijutsu]|
|[nazwa1=Tongarashigan]|
|[nazwa2=Czerwona Pigułka Chilli]|
|[nazwa3=トンガラシ 丸]|
|[ranga=S]|
|[klasyfikacja=Igakujutsu]|
|[substancja=Duża, czerwona pigułka o ostrym smaku.]|
|[wartosc=1000Ryō]|
|[opis]Pigułki Akimichi zwiększają wielokrotnie siłę, szybkość i wytrzymałość członków tego klanu, jednak powodują zatrucie organizmu, przez co Shinobi po ich wykorzystaniu jest zmęczony. Po zażyciu ostatniej, gdy skończy się jej działanie zagrożone jest życie użytkownika. Jeśli jedna pigułka przestanie działać, a walka się toczy, by nie poczuć zmęczenia należy zażyć następną, kolejnego koloru. Nie można zażyć dwa razy pod rząd tej samej pigułki, żadnej też nie można pominąć. Pigułki Akimichi dzięki ich specjalnym zdolnościom pozwalają zwiększyć zasoby chakry ponad ich maksymalne limity. Pigułki czerwone klan Akimichi wykorzystuje do wykonania Karorī Kontorōru bez możliwości jej wykonania za pomocą techniki. W trybie 'motyla' siła shinobi oraz jego zregenerowane zasoby chakry są zwiększone sto razy. Pigułka ta powoduje śmiertelne zatrucie, od rangi B dziedziny klanowej nie zabija ona od razu. Wówczas to medyk klanu Nara bądź medyk konsultujący się z członkami klanu Nara może przygotować odtrutkę dla tej pigułki.
Efekt trwa maksymalnie kwadrans, po tym czasie shinobi jest zbyt zmęczony by kontynuować walkę. Podobnie shinobi się czuje, jeśli po zażyciu pigułki żywnościowej znów wykorzysta swoją chakrę. Shinobi w tym stanie zaczyna umierać - bez odpowiedniej odtrutki niemożliwe jest przeżycie. Pigułek nie można wykorzystywać także z techniką Karorī Kontorōru. Wykorzystanie jakiejkolwiek pigułki przez osobę nienależącą dl klanu Akimichi prowadzi do jej natychmiastowej śmierci.[/opis]|
|[/zaijutsu]|
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Techniki predyspozycji Umysł

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron