Shirohigi: Jikki Konchū no Shū

W tym miejscu umieszcza się tematy zaakceptowanych marionetek. Po ich wykonaniu temat staje się Kartą Marionetki, w którym odnotowuje się zmiany wprowadzone w kukłach.

Shirohigi: Jikki Konchū no Shū

Postprzez Mutō Mort » 6 lip 2013, o 01:46

Shirohigi: Jikki Konchu no Shu [白秘技・十機昆虫の集] (White Secret Technique: The Bug Collection of Ten Puppets): Kolekcja dziesięciu kukiełek wzorowanych na owadach i innych bezkręgowcach. Dziesięć kukiełek stworzonych głównie do bezpośredniej walki, wyposażono w niewielką ilość uzbrojenia dystansowego. Wykonano je z różnego typu materiałów zwiększając możliwości ich zastosowania.
Wszystkie kukły posiadają z tyłu głowy znak Morta, czerwona litera M na tle czarnego kwadratu.





Ostatnio edytowano 10 lip 2013, o 01:20 przez Mutō Mort, łącznie edytowano 10 razy
ObrazekObrazek
Obrazek

Mort Theme: 1
Viraru Theme: 1
Kaguro Theme: 1
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Scyther [STWORZONY]

Postprzez Mutō Mort » 6 lip 2013, o 01:53

[cecha]Uzbrojenie[&]Ostrza[&]Ramiona[&]To jedyne uzbrojenie tej kukły, są one wykonane z wytrzymałej stali, jednak nie tak ostrej. Ich wykonanie skupiono na końcówkach ostrzy, temu też najlepiej tną małym fragmentem, bardzo dobre też do przebijania celu. Przez to w przypadku cięcia w wytrzymały obiekt cios musi być precyzyjny, inaczej tnąc mniej ostrym fragmentem ostrze wytraci swoją dynamikę.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Wyrzutnia Ostrzy[&]Ramiona[&]Nie jest to dodatkowa broń a uzupełnienie ostrzy. Gdy ktoś zbyt dobrze unika ciosów, by go trafić można wystrzelić ostrze na krótki dystans. Nie jest to silny cios, jednak osoby bez zabezpieczenia w postaci zbroi, tarczy itp potrafi zranić. Ostrza mają zamontowane żyłki, dzięki czemu można je nawinąć i złączyć ponownie z kukłą.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Skrzydła[&]Plecy[&]Kukła ta latając staje się niezwykle szybka, latając ma o wiele lepsze pole manewrowe wokół przeciwnika. Siła skrzydeł jest wystarczająca, aby unieść człowieka a nawet dwóch, jeśli to dzieci, jednak kukła wówczas leci powoli - zdolność nieprzydatna w walce ani do dłuższych podróży, nadaje się najwyżej by przedostać się przez rozpadlinę itp. Kukła jest niewiarygodnie szybka w przypadku rozpędzenia, jednak podczas wymiany ciosów traci swoją szybkość.[/cecha][cecha]Budowa[&]Elastyczne żyłki[&]Ciało[&]System tych żyłek pozwala na poskładanie kukły gdy cios rozbije ją na poszczególne części (Kończyny, głowa, popiersie, brzuch, odwłok, skrzydła). Mają zasięg kilkudziesięciu centymetrów, można więc oderwać kończynę, jednak cios odrywający fragment ciała odrzuci ten fragment, po czym resztę pociągną żyłki amortyzując szarpnięcie po czym w miarę możliwości złożą kukłę.[/cecha][cecha]Budowa[&]Chropowata powłoka[&]Odwłok[&]Służy jako zaczepy dla żyłek kukły Scizor.[/cecha][cecha]Budowa[&]Prostota[&]Ciało[&]Kukła ta jest tak prosta, że uszkodzenia takie jak przebicie drobnymi elementami nie wpłyną na funkcjonalność kukły, chyba, że jest to uszkodzenie powierzchni skrzydeł.[/cecha]
Strike [ストライク] (Scyther) Ranga: D
Wartość: 810Ryō Wytrzymałość: 2
Materiały: Drewno
Zielony humanoidalny owad, posiadający na karku tuż za wyodrębnioną głową czarny emblemat Morta, czarny z czerwoną obwódką wokół okrągłej, czerwonej litery "M" z dodaną poziomą belką. Owad ten jest wielkości średniego dziecka, ma trochę ponad metr wysokości. Jego plecy zdobią całkiem duże skrzydła, zaś górne kończyny zakończone są ostrzami, po jednym na rękę.
Nogi ma umocowane do odwłoku, para rąk zaś zakończona sporymi, zaostrzonymi ostrzami, długością przypominającymi katanę. Plecy zdobią funkcjonalne skrzydła. Kukłę wykonano z drewna, zaś ostrza są ze stali.
Budowa kukiełki:
Ostatnio edytowano 13 lip 2013, o 00:26 przez Mutō Mort, łącznie edytowano 6 razy
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Scizor [STWORZONY]

Postprzez Mutō Mort » 6 lip 2013, o 10:01

[cecha]Uzbrojenie[&]Nożyce[&]Ramiona[&]Spore i ciężkie nożyce, przypominają kleszcze - każda ma parę górnych i parę dolnych ostrzy, inaczej mówiąc tnie dwiema stronami kleszczy. Są silne i ostre jak miecze.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Żyłki[&]Odwłok[&]Żyłki te służą do przecinania wszystkiego co napotkają. Podobne można było zaobserwować w walce Chiyo vs Sasori, gdzie staruszka pocięła grupę kukieł Sasoriego tymi żyłkami. Żyłki te Scizor wystrzeliwuje z szczelin swojego odwłoku, te zaczepiają się na ciele Scythera zaczepami, jakimi są zakończone. Gdy obie kukły lecą zaczynają wirować wokół siebie i rozpędzone tną wszystko, co napotkają Zasięg między nimi to 3 metry.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Skrzydła[&]Plecy[&]Kukła ta latając staje się niezwykle szybka, latając ma o wiele lepsze pole manewrowe wokół przeciwnika. Siła skrzydeł jest wystarczająca, aby unieść człowieka a nawet dwóch, jeśli to dzieci, jednak kukła wówczas leci powoli - zdolność nieprzydatna w walce ani do dłuższych podróży, nadaje się najwyżej by przedostać się przez rozpadlinę itp. Kukła jest niewiarygodnie szybka w przypadku rozpędzenia, jednak podczas wymiany ciosów traci swoją szybkość. W połączeniu żyłkami z Scytherem to ta kukła, cięższa, rozpędza się bardziej i służy za główny pocisk tnącej sfery, ciągnąc całość.[/cecha][cecha]Budowa[&]Elastyczne żyłki[&]Ciało[&]System tych żyłek pozwala na poskładanie kukły gdy cios rozbije ją na poszczególne części (Kończyny, głowa, popiersie, brzuch, odwłok, skrzydła). Mają zasięg kilkudziesięciu centymetrów, można więc oderwać kończynę, jednak cios odrywający fragment ciała odrzuci ten fragment, po czym resztę pociągną żyłki amortyzując szarpnięcie po czym w miarę możliwości złożą kukłę.[/cecha][cecha]Budowa[&]Prostota[&]Ciało[&]Kukła ta jest tak prosta, że uszkodzenia takie jak przebicie drobnymi elementami nie wpłyną na funkcjonalność kukły, chyba, że jest to uszkodzenie powierzchni skrzydeł.[/cecha]
Hassam [ハッサム] (Scizor) Ranga: S
Wartość: 1200Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Czerwony humanoidalny owad, posiadający na karku tuż za wyodrębnioną głową czarny emblemat Morta, czarny z czerwoną obwódką wokół okrągłej, czerwonej litery "M" z dodaną poziomą belką. Owad ten jest wielkości średniego dziecka, ma trochę ponad metr wysokości. Jego plecy zdobią całkiem duże skrzydła, zaś górne kończyny zakończone są nożycami, po jednej na rękę. Kukła ta jest bliźniaczą kukłą dla Scythera.
Nogi umocowane do odwłoku, para rąk zaś zakończona sporymi nożycami. Plecy zdobią funkcjonalne skrzydła. Kukłę wykonano z metalu.
Budowa kukiełki:
Ostatnio edytowano 12 lip 2013, o 22:24 przez Mutō Mort, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Pinsir

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:22

[cecha]Uzbrojenie[&]Kleszcze[&]Głowa[&]Główne uzbrojenie kukiełki. Silne kleszcze zdolne zniszczyć większość zwykłych przedmiotów, co za tym idzie nawet ludzi. Wytrzymałe zbroje mogą uratować swoim kosztem ludzi, jednak nawet wtedy ci odczują ból i mogą mieć poważne rany.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Żuwaczki[&]Głowa-korpus[&]Ciężko coś w nie złapać, jednak umieszczone w nich przedmioty prawie nie mają szans wytrzymać sił tnących i zgniatających.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Wyrzutnia ramion[&]Ramiona[&]Wyrzutnia ramion pozwala chwytać wrogów na dystans. Zamontowane żyłki schwytanego wroga przyciągają razem z ręką narażając go na zasięg kleszczy.[/cecha][cecha]Budowa[&]Prostota[&]Ciało[&]Kukła ta jest tak prosta, że uszkodzenia takie jak przebicie drobnymi elementami nie wpłyną na funkcjonalność kukły.[/cecha][cecha]Budowa[&]Segmentowa budowa[&]Ciało[&]Kukiełka ta zbudowana została z wielu segmentów. Potężne uderzenia zamiast zniszczyć kukiełkę rozbiją ją na poszczególne części.[/cecha][cecha]Budowa[&]Elastyczne żyłki[&]Ciało[&]System tych żyłek pozwala na poskładanie kukły gdy cios rozbije ją na poszczególne części (segmenty). Mają zasięg kilkudziesięciu centymetrów, można więc oderwać kończynę, jednak cios odrywający fragment ciała odrzuci ten fragment, po czym resztę pociągną żyłki amortyzując szarpnięcie po czym w miarę możliwości złożą kukłę.[/cecha]
Kailios [カイロス] (Pinsir) Ranga: S
Wartość: 750Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Owadzia szara kukiełka. Zbudowana z stalowych segmentów stanowi ważny element defensywy - może przejmować na siebie większość ciosów. Rozpadając się na poszczególne segmenty może łączyć się ponownie w całość dzięki wewnętrznym elastycznym żyłkom i technikom kuglarskim. Nie jest też pozbawiona ofensywy, jej kleszcze czy żuwaczki mogą skruszyć większość zwykłych materiałów.
Budowa kukiełki:
Ostatnio edytowano 16 lip 2013, o 00:50 przez Mutō Mort, łącznie edytowano 9 razy
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Heracross

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:22

[cecha]Budowa[&]Konstrukcja[&]Ciało[&]Konstrukcja dzięki wewnętrznym linkom pozwala na zaciskanie luźno montowanych części kukiełki w celu jej utwardzenia, pozwala to na zwiększenie jej stabilności. Uderzenie o dużej mocy zamiast uszkodzić kukiełkę potraktowane będzie jako cios w jednoczęściowy, wytrzymały obiekt - może to spowodować odrzucenie kukiełki w celu uniknięcia zniszczenia.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Skrzydła[&]Plecy[&]Kukła ta potrafi latać, ma wówczas o wiele lepsze pole manewrowe wokół przeciwnika. Siła skrzydeł jest wystarczająca, aby unieść dziecko, jednak kukła wówczas leci dużo wolniej - zdolność nieprzydatna w walce ani do dłuższych podróży, nadaje się najwyżej by przedostać się przez rozpadlinę itp.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Lot[&]Korpus i nogi[&]Korzystając z zwojów z zapieczętowanym powietrzem kukiełka może przyspieszać swój lot lub gwałtownie wyskakiwać. Wykorzystuje do tego otwory w odnóżach oraz zakrywane otwory w ciele. Posiada w magazynku trzy zwoje z powietrzem. Ładunek powietrza wystarcza na chwilę lotu.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Ramiona[&]Korpus[&]Służą do uderzeń taijutsu.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Róg[&]Głowa[&]Służą do uderzeń gdy kukiełka atakuje z powietrza.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Trucizna[&]Korpus[&]Kukiełka ta może zmagazynować gazową truciznę po czym rozpuszczać ją z powietrza.[/cecha][cecha]Budowa[&]Magazynek[&]Korpus[&]Powietrzny zwój: 0/5
Powietrzny zwój: 0/5
Powietrzny zwój: 0/5
Trucizna: 0/25[/cecha]
Heracross [ヘラクロス] Ranga: S
Wartość: 1000Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Beczkowata kukiełka wzorowana na popularnym robaku. Owad ten ma głowę połączoną bezpośrednio z korpusem, na której zczycie wystaje pojedynczy róg. Dwie pary kończyn, górne i dolne zamocowane na kulistych stawach. Ramiona są zdolne do walki taijutsu.
Budowa kukiełki:
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Kabuto/Kabutops

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:22

[cecha]Budowa[&]Zmiennoformy[&]Ciało/Obie formy[&]Dzięki kuglarskiej technice Senju Sōbu obie kukły w rzeczywistości są jedną - większa jest zapieczętowana w mniejszej. Dodatkowe znaki pieczętujące pozwalają w walce błyskawicznie wracać z dużej formy do małej. Jako mała kukiełka trzyma się na plecach innej kukiełki, by znienacka odpieczętować dużą i zaatakować.[/cecha][cecha]Budowa[&]Elastyczne żyłki[&]Ciało[&]System tych żyłek pozwala na poskładanie kukły gdy cios rozbije ją na poszczególne części (Kończyny, głowa, popiersie, brzuch, odwłok, skrzydła). Mają zasięg kilkudziesięciu centymetrów, można więc oderwać kończynę, jednak cios odrywający fragment ciała odrzuci ten fragment, po czym resztę pociągną żyłki amortyzując szarpnięcie po czym w miarę możliwości złożą kukłę.[/cecha][cecha]Budowa[&]Prostota[&]Ciało[&]Kukła ta jest tak prosta, że uszkodzenia takie jak przebicie drobnymi elementami nie wpłyną na funkcjonalność kukły, chyba, że pęknięcie wywoła dalsze uszkodzenia (wynika to z kruchego materiału).[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Ostrza[&]Ramiona[&]To jedyne uzbrojenie tej kukły, są one wykonane z wytrzymałej stali, jednak nie tak ostrej. Ich wykonanie skupiono na końcówkach ostrzy, temu też najlepiej tną małym fragmentem, bardzo dobre też do przebijania celu. Przez to w przypadku cięcia w wytrzymały obiekt cios musi być precyzyjny, inaczej tnąc mniej ostrym fragmentem ostrze wytraci swoją dynamikę.[/cecha]
Kabuto [カブト]/Kabutops [カブトプス] Ranga: B
Wartość: 1000Ryō Wytrzymałość: 3
Materiały: Ceramika
Kukiełka o dwóch formach, która pozwala na zmianę kukiełki w dużą dzięki jej odpieczętowaniu. Wzorowana jest na skamielinach. Jako Kabuto kukiełka przypomina małego robaka o krótkich odnóżach, w dużej formie zyskuje humanoidalną postawę i dwa wielkie ostrza.
Budowa kukiełki:
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Bisharp

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:23

[cecha]Budowa[&]Staw ukryty[&]Wszystkie kończyny[&]Odporny jest na piach czy odłamki, ukryty pod sztucznym materiałem. Wewnętrzna konstrukcja przypomina zawiasową, w ruchu ograniczona jest jak naturalna kończyna.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Ostrza[&]Ręce i głowa[&]Ostrza na ramionach wspierają ciosy taijutsu kukiełki, ostrze na głowie służy do ataku kiedy kukiełka wyskoczy spod ziemi.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Chakramy[&]Korpus[&]Dwa okrągłe ostrza, mogą służyć do wiercenia lub ochrony korpusu kukiełki. Mogą zostać również wystrzelone jako chakramy.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Wiertło[&]Ciało[&]Dzięki chakramom, póki nie zostaną wystrzelone kukiełka może służyć jako wiertło kopiące tunele. Zmieniając kąt ostrzy można sterować kierunkiem poruszania się marionetki jak również jej szybkością. Może rozpędzić się i wystrzelić spod ziemi w przeciwnika.[/cecha]
Kirikizan [キリキザン] (Bisharp) Ranga: S
Wartość: 1500Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Kukiełka - wiertło. Dzięki budowie zdolna jest tworzyć tunele pod ziemią. Uzbrojona w dodatkowe ostrza służy do ataku bezpośredniego lub ataku spod ziemi. jej humanoidalna konstrukcja daje jej sporą zręczność w starciu, ostrza natomiast zwiększają jej wydajność bojową.
Budowa kukiełki:
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Anorith/Armaldo

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:23

[cecha]Budowa[&]Zmiennoformy[&]Ciało[&]Dzięki technice pieczętującej duża marionetka została zapieczętowana w małej kukiełce. Po odpieczętowaniu kukiełki są połączone jako jedna kukła. W małej formie to niewielka kukiełka jaką można zmieścić w torbie czy plecaku. W dużej jest większa od człowieka, dosyć ciężka co wymagane jest w jej funkcji. Ponowne zapieczętowanie kukiełki nie jest już impulsem chakry do odpieczętowania a wykonaniem techniki, co wiąże się z na przykład z kosztem chakry.[/cecha][cecha]Budowa[&]Konstrukcja[&]Ciało[&]Konstrukcja dzięki wewnętrznym linkom pozwala na zaciskanie luźno montowanych części kukiełki w celu jej utwardzenia, pozwala to na zwiększenie jej stabilności. Uderzenie o dużej mocy zamiast uszkodzić kukiełkę potraktowane będzie jako cios w jednoczęściowy, wytrzymały obiekt - może to spowodować odrzucenie kukiełki w celu uniknięcia zniszczenia.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Ostrza[&]Brzegi ciała/szyja[&]Anorith posiada cztery pary ostrzy, Armaldo posiada trzy. Dla małej kukiełki służą dodatkowo jako kończyny do poruszania się. Mogą zostać wystrzelone na dystans kilku metrów - połączone są z kukiełką żyłkami.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Generator nici chakry[&]Odnóża przednie/górne[&]Generator ten pozwala na produkcję nici chakry podłączanych do kukiełek. Nie służą one do ich kontroli a jedynie do wsparcia ich defensywy. W razie problemów z uniknięciem ciosu przeciwnika Anorith/Armaldo może skrócić daną nić chakry w celu pociągnięcia kukiełki w swoją stronę. Kukiełka ta generuje dodatkową nić, którą podczepia do dowolnej trwałej rzeczy w otoczeniu. Pozwala to kukiełce na przeciągnięcie samej siebie w celu wykonania uniku. Nici chakry zostają wypuszczone poprzez odnóża użytkowe.[/cecha]
Anorith [アノプス]/Armaldo [アーマルド] Ranga: S
Wartość: 4240Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Anorith i Armaldo to jedna kukiełka zapieczętowana w drugiej. Kuglarska technika pieczętująca pozwala na odpieczętowanie kukiełki tak, by była jedną kukiełką razem z mniejszą. Po odpieczętowaniu Armaldo Anorith jest wewnątrz dużej kukiełki, połączony z rękoma dużej kukiełki.
Kukiełka wzorowana jest na skamielinach, na dawno wymarłym stworzeniu. W małej formie przypomina płaskiego owada z czterema parami ostrzy służącymi za odnóża oraz parą odnóży użytkowych. Duża forma uzyskuje normalne nogi, posiada również trzy pary ostrzy na szyi.
Budowa kukiełki:
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Skullscorpion

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:23

[cecha]Uzbrojenie[&]Szczypce[&]Przednie odnóża[&]Główne części szczypiec choć nie są ostre na całej swojej krawędzi, łatwo mogą wbić się w ciało ofiary. Dolna część szczypiec to już stalowe ostrza.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Ostrza[&]Korpus[&]Wyposażony w nie korpus służy do dobijania ofiar pochwyconych w szczypce.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Kolec[&]Ogon[&]To w zasadzie ostrze z kilkoma ząbkami, można je zatruć.[/cecha]
Dokuro Sasori [髑髏 蠍] (Skullscorpion) Ranga: B
Wartość: 1000Ryō Wytrzymałość: 3
Materiały: Ceramika
Kukiełka - skorpion. Wykonana z ceramiki jest dosyć wytrzymała ale i krucha zarazem. Jej główne bronie to szczypce i ogon, który można zatruć. Dodatkowo wyposażono w ostrza jej korpus, co pozwala na szybkie wykończenie schwytanego przeciwnika. Choć przypomina pozycją normalnego skopiona porusza się na jednej parze nóg.
Budowa kukiełki:
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Krabby/Kingler [STWORZONY]

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:24

[cecha]Budowa[&]Zmiennoformy[&]Ciało/Obie formy[&]Dzięki kuglarskiej technice Senju Sōbu obie kukły w rzeczywistości są jedną - większa jest zapieczętowana w mniejszej. Dodatkowe znaki pieczętujące pozwalają w walce błyskawicznie wracać z dużej formy do małej. Kukiełki mają wspólny system magazynków/miotaczy.[/cecha][cecha]Budowa[&]Ciężar[&]Szczypce/Kingler[&]Zwiększony szczególnie w szczypcach ciężkimi kamieniami ciężar sprawia, że kukła ta jest niebezpieczna nawet spadając.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Szczypce[&]Przednie odnóża/Obie formy[&]Krabby: Dosyć ciężkie, twarde i silne szczypce. Praktycznie nie można ich otworzyć inaczej, niż kontrolując kukłę. Szczypce te mają dodatkowo zatrzask, by nikt poza kuglarzem, szczególnie złapany przez kukłę przeciwnik, nie miał szans ich otworzyć. Posiadają niezwykle ostre krawędzie.
Kingler: Szczypce Kinglera są gigantyczne i niesamowicie silne. Do tego mogą służyć za młoty - tak jak kukła wykonane są z grubej warstwy stali, jednak ich wnętrze wypełniono ciężkim kamieniem! Szczypce te mają dodatkowo zatrzask, by nikt poza kuglarzem, szczególnie złapany przez kukłę przeciwnik, nie miał szans ich otworzyć. Posiadają niezwykle ostre krawędzie.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Miotacz[&]Usta/Obie formy[&]Miotacz kompatybilny z wodnym zwojem, posiada dwa tryby, jeden strzela promieniem zdolnym tnąc skały, drugi zaś pozwala na atak bąbelkami. Mogą one zostać wymieszane z trucizną z specjalnego magazynka. Gdy przeciwnik będący w zasięgu ataku spróbuje złapać powietrze może nałykać się zatrutych bąbelków.[/cecha][cecha]Uzbrojenie[&]Promień chakry[&]Szczypce/Kingler[&]Zamontowany mechanizm w szczypcach kukły wzorowany na śmigłach chakry czy innych mechanizmach kuglarskich tworzy dużą ilość igieł chakry wystrzeliwanych ciągle. Szybki lot tych igieł, ich mały rozmiar oraz jarząca się jasnym światłem forma sprawia wrażenie ciągłego promienia. Igły te są bardzo niebezpieczne, jak wszystkie twory chakry z mechanizmów - zwykłe materiały nie ochronią przed ich atakiem.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Skoczność[&]Odnóża/Krabby[&]Kukła ta ma zamontowane mechanizmy sprężynowe w nogach, dzięki czemu jest szybka i dosyć skoczna. Łatwo można też nią zarzucać nad przeciwnika.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]System luster[&]Ciało/Kingler[&]Kukła ta posiada wewnątrz system lusterek, dzięki którym ukryty w niej kuglarz widzi, co się dzieje za kukłą, obok niej, nad i pod nią.[/cecha][cecha]Mechanizm[&]Siła[&]Szczypce/Obie formy[&]Obie kukły mają zainstalowane mechanizmy, dzięki którym ich ciosy przewyższają siłę Taijutsu. Ściśnięcie szczypcami człowieka w zbroi przednie choćby w pół, zaś uderzenie kleszczami skruszy choćby najtwardsze skały! By wydostać się z uścisku kukły przeciwnik powinien mieć siłę co najmniej S, o ile przeżyje spotkanie z ostrymi krawędziami szczypiec.[/cecha][cecha]Budowa[&]Magazynek[&]Wnętrze[&]Wodny zwój: 0/5
Wodny zwój: 5/5
Wodny zwój: 5/5
Trucizna: 0/25[/cecha]
Krabby [クラブ] / Kingler [キングラー] Ranga: S
Wartość: 5000Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Krabby: Mały, skoczny czerwony krab. Nad oczami wydaje się mieć dwa rogi. Z dolnej części ciała zaś wystają dwa kły.
Kingler: Sporych rozmiarów krab o gigantycznych kleszczach. W tej formie na głowie ma rogi ukształtowane w koronę. Jego kleszcze jak i górna części ciała są również czerwone. Z dolnej części wystaje cześć kłów, zewnętrzna para wielkich i dwie pary wewnętrznych mniejszych kłów.
W obu formach Krab posiada dwuczęściowy korpus pełniący również funkcję głowy, dwie pary odnóży i parę szczypiec. Pieczęcią kuglarską Kingler zapieczętowany jest w Krabbym, po odpieczętowaniu Krabby jest wewnętrzną częścią Kinlgera, przez co nie traci się kontroli nad kukłą. Krabby mierzy sobie około pół metra, Kingler zaś jest tak duży, że może w nim zmieścić się kuglarz.
Obie formy mają bladożółty spód i odnóża.
Budowa kukiełki:
Obrazek
Ostatnio edytowano 13 lip 2013, o 00:47 przez Mutō Mort, łącznie edytowano 24 razy
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Red Stag Beetle

Postprzez Mutō Mort » 10 lip 2013, o 01:24

[cecha]Uzbrojenie[&]Szczęki[&]Głowa[&]Potężne szczęki, ich siła jest wystarczająca by zmiażdżyć człowieka.[/cecha][cecha]Budowa[&]Tarcze[&]Skrzydła[&]Skrzydła, a raczej ich osłony służą jako tarcze.[/cecha]
Aka Kuwagata Mushi [赤 クワガタ 虫] (Red Stag Beetle) Ranga: S
Wartość: 1000Ryō Wytrzymałość: 4
Materiały: Stal
Czerwony żuk. Posiada parę kończyn do chodzenia i dwie pary kończyn do walki. Głowa wyposażona w wielkie szczęki, które również służą do ataku. Kukiełka jest dużo większa od człowieka, zbyt ciężka by wykorzystać swoje skrzydła. Te służą jako tarcze.
Budowa kukiełki:
 
Posty: 409
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Re: Shirohigi: Jikki Konchū no Shū

Postprzez Sukeru » 22 mar 2014, o 19:02

Akcept
Sukeru
 

Re: Shirohigi: Jikki Konchū no Shū

Postprzez Takawa Soh » 24 mar 2014, o 00:12

Akcepto.
Takawa Soh
 

Re: Shirohigi: Jikki Konchū no Shū

Postprzez Niektywny » 24 mar 2014, o 19:51

Akcept
 
Posty: 94
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 19:46

Re: Shirohigi: Jikki Konchū no Shū

Postprzez Nushiame Miyashi » 24 mar 2014, o 20:23

akcept
Nushiame Miyashi
 


Powrót do Marionetki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników