Kurenai neko

W tym miejscu umieszcza się tematy zaakceptowanych marionetek. Po ich wykonaniu temat staje się Kartą Marionetki, w którym odnotowuje się zmiany wprowadzone w kukłach.

Kurenai neko

Postprzez Mutō Mort » 5 sty 2016, o 00:24

Obrazek
Nazwa: Kurenai neko 紅猫 (Crimson Cat)
Ranga: B
Wielkość: Wielki
Wytrzymałość: 2
Materiał: Drewno
Wartość: 2500Ryō
Charakterystyka: Marionetka przypominająca kota, wzorowano ją w dużej mierze na historycznej kukiełce będącej pierwotnie ciałem Sasoriego. Kukiełka ta jest dosyć duża, służy za wierzchowca ale nie dosiadanego. Posiada w plecach coś w stylu kokpitu, w którym można siedzieć. Marionetkę tą można sterować na dwa sposoby, pierwszym z nich jest standardowy, nićmi chakry, mający dostęp do wszystkich możliwości kukiełki. Drugi, specjalny system sterowania wzorowany na sterowaniu bezpośrednim używanym dawniej przez nielicznych kuglarzy tworzących stalowe kukiełki, daje dostęp tylko do podstawowych możliwości kukiełki takich jak mobilność (ruch, drapanie, gryzienie) czy też do ruchu ogonem głównym. Na przecie kokpitu są cztery przełączniki, również pozwalające na drobne zmiany w kukiełce bez sterowania podstawowego. Dwa z nich odpowiadają za pazury (przednie i tylne), jeden z nich odpowiada za reflektor w oczach. Czwarty przepompowuje wodę do torebek wykańczających łapy, dzięki czemu kukiełka może poruszać się ciszej.
Uzbrojenie:
    Zęby - Niedużo większe od tygrysich, ostre zęby.
    Pazury - Tak jak u kotów można je schować, także bez kontroli nićmi poprzez wykorzystanie dwóch przycisków w kokpicie (chowane parami, przednia i tylna).
    Miotacz ognia - Standardowy miotacz ognia ładowany zwojami w kokpicie, wylot znajduje sie w ustach marionetki.
    Ogon - Ogon przypominający ogon marionetki Hiruko, długości około 7-8 metrów. Zbutowany z wielu ostrych segmentów i stawów pomiędzy nimi kończy się ostrym kolcem niczym u skorpiona.
    Śmigła - w przeciwieństwie do Sasoriego nie mają funkcji użytkowej innej, niż cięcia po bokach marionetki.
Mechanizmy:
    Poduszki - Można aktywować przyciskiem, zmagazynowana w łapach woda wypełnia poduszki wykonane z elastycznego ale wytrzymałego materiału. Ruchy marionetki podobnie do kotów zostają wyciszone. Marionetka musi wówczas wolniej się poruszać.
    Reflektory - Również można uruchomić je przyciskiem. Reflektory umiejscowione w oczach, nie rażą bardziej niż latarka czy światła samochodu, służą do oświetlania przestrzeni w niewygodnych warunkach.
    Lina - Stalowa lina podobna do tej, jaką w brzuchu miał Sasori. Długa na 15 metrów zakończona jest ostrym kolcem. Lina zachowuje sporą mobilność, niczym ogon.
    Sterowanie - Kukiełką można sterować nićmi chakry, ale również poprzez specjalny mechanizm podłączony do symboli na ciele wykonanych karmazynową sekretną techniką. Kukiełka zdaje się wówczas być wykorzystywana niczym dolna część ciała kuglarza. Można ten w sposób wykonywać tylko podstawowe sterowanie kukiełką (jej ruch, drapanie, gryzienie) oraz ruch ogonem.
 
Posty: 473
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Re: Kurenai neko

Postprzez Senju Sushi » 5 sty 2016, o 09:58

Nie mam się do czego przyczepić. Cena wychodzi mi w granicach 2500 Ryo.
Spoiler:

NIE KLIKAJ
Spoiler:


Multikonto: Hozuki Fugu
 
Posty: 938
Dołączył(a): 12 gru 2015, o 01:14
Ranga: Genin

Re: Kurenai neko

Postprzez Mutō Mort » 5 sty 2016, o 12:46

Dla mnie cena ok :)
ObrazekObrazek
Obrazek

Mort Theme: 1
Viraru Theme: 1
Kaguro Theme: 1
 
Posty: 473
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Re: Kurenai neko

Postprzez Dōhito Isao » 5 sty 2016, o 19:06

Cena dobra. Akcept.
Obrazek
Spoiler:
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 21:15
Ranga: Brak
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Kurenai neko

Postprzez Ex MF 4 » 6 sty 2016, o 03:16

Mi tam w sumie pasuje


Akcept
Obrazek
Administrator
 
Posty: 686
Dołączył(a): 19 cze 2014, o 19:14

Re: Kurenai neko

Postprzez Mutō Mort » 6 sty 2016, o 04:54

Okej ranga wynikać będzie z rangi zapewne miotacza, lub sterowania. sprawdzę potem uzupełnię, późniejszym dzisiaj. Cena pasi wpiszę ją, dam znać jak będzie można przenieść :)
ObrazekObrazek
Obrazek

Mort Theme: 1
Viraru Theme: 1
Kaguro Theme: 1
 
Posty: 473
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Re: Kurenai neko

Postprzez Kouseki Hiroki » 6 sty 2016, o 20:56

Pazury - Tak jak u kotów można je schować, także bez kontroli nićmi poprzez wykorzystanie dwóch przycisków w kokpicie (chowane parami, przednia i tylna).
Zęby - Niedużo większe od tygrysich, ostre zęby.
Miotacz ognia - Standardowy miotacz ognia ładowany zwojami w kokpicie, wylot znajduje sie w ustach marionetki.
Ogon - Ogon przypominający ogon marionetki Hiruko, długości około 7-8 metrów. Zbutowany z wielu ostrych segmentów i stawów pomiędzy nimi kończy się ostrym kolcem niczym u skorpiona.
Śmigła - w przeciwieństwie do Sasoriego nie mają funkcji użytkowej innej, niż cięcia po bokach marionetki.

Jaka jest długość pazurków gdy są schowane i gdy są wyciągnięte, ile tych pazurów na łape? Długość zębów? Zasięg płomieni z miotacza? Czy te boczne segmenty mogą służyć do cięcia i z czego są zrobione? Drewno czy stal. Na ile te śmigiełka wystają z marionetki?
Z niektórymi jednostkami, po prostu lepiej nie wchodzić w dyskusje. Niepozdrawiam.

Multikonto
 
Posty: 802
Dołączył(a): 7 wrz 2015, o 18:12
Ranga: Nukenin

Re: Kurenai neko

Postprzez Mutō Mort » 7 sty 2016, o 00:24

1. Bo ja wiem, jak kunaie? Nie wszystko jest wymierzone w PBF co do centymetra to by była przesada.
2. Tak samo.
3. Not my buisness, standardowy miotacz, takie rzeczy do określenia w propozycjach nie w kuźni.
4. no do tego służą xD To głównie było do cięcia. Drewno nie potnie. Śmigiełka hmmm... Śmigło długości katany jakoś, odstaje na tyle by nie pociąć marionetki.

Rangę proponuję B. Sterowanie bezpośrednie to S ale w tym przypadku sterowanie mam technicznie poprzez sekretną technikę, a nie realnie bezpośrednie. Mitoacz mój jest rangi B natomiast.
ObrazekObrazek
Obrazek

Mort Theme: 1
Viraru Theme: 1
Kaguro Theme: 1
 
Posty: 473
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 01:42
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: Kage
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai

Re: Kurenai neko

Postprzez Kouseki Hiroki » 7 sty 2016, o 01:23

Chodziło mi bardziej o to, czy to długość Kunai czy Wakizishi, katany, czy jakieś niestandardowo długie.

Co do reszty, okejka.

Akceptuje w takim razie, range ustal z innymi, ale B chyba jest okej.
Z niektórymi jednostkami, po prostu lepiej nie wchodzić w dyskusje. Niepozdrawiam.

Multikonto
 
Posty: 802
Dołączył(a): 7 wrz 2015, o 18:12
Ranga: Nukenin

Re: Kurenai neko

Postprzez Hebi Oroshi » 8 sty 2016, o 01:10

Akcept
Obrazek
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 28 kwi 2015, o 15:09
Ranga: Nukenin
Specjalna Ranga: Akatsuki
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Kurenai neko

Postprzez Hyūga Zuku » 10 sty 2016, o 21:25

Dla mnie wszystko okey, akcept
 
Posty: 638
Dołączył(a): 3 wrz 2015, o 23:20
Ranga: Nukenin


Powrót do Marionetki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników