Suiton

Rodzaj technik charakteryzujący się korzystaniem z chakry o określonej naturze. Pozwala to na wykonywanie technik manipulujących jednym z pięciu żywiołów: ognia, wiatru, pioruna, ziemi oraz wody.

Moderator: Mistrz Gry

Suiton

Postprzez szkoda » 24 cze 2013, o 14:45

Obrazek
Suiton [水遁]: Jeden z pięciu podstawowych żywiołów. Daje on władzę nad elementem wody pozwalając na wykonywanie niezwykle potężnych technik taktycznych, jednak nie ustępuje także w ofensywie. Jest niezwykle potężny przeciwko Katonowi, jednak traci swą efektywność w starciu z Dotonem.
Kekkei Genkai wykorzystujące Suiton:
Żywioły składowe:
Powstały żywioł:
Klan:
Suiton
Katon
Futton
Terumi
Suiton
Fūton
Hyōton
Yuki
Suiton
Raiton
Ranton
Arashi
Suiton
Doton
Mokuton
Senju



Generowanie wody:
Suiton jest elementem opartym na wykorzystywaniu materii - istniejącej wody. Niektóre techniki jednak pozwalają by shinobi generował wodę, przeważnie poprzez jej wyplucie. Ma to jednak ograniczenia. Zależą one jednak od rangi dziedziny Suitonu. Są od tego rzecz jasna wyjątki, jednak bardzo nieliczne i ograniczone. Nawet jeśli osoba spełnia wymienione wymagania poniżej ranga techniki podobnie ogranicza ilość wygenerowanej wody. Nie można więc wygenerować techniką rangi C takiej ilości wody, jaką umożliwia ranga S Suitonu.
    D - Ilość jaką można trzymać w wiadrze. Wystarczy do ugaszenia niewielkiego ognia czy zmoczenia przeciwnika.
    C - Niewielka kałuża, nie dużo czasu trzeba by wsiąkła.
    B - Kałuża na tyle duża, by minęło trochę czasu zanim zdąży wsiąknąć w ziemię.
    A - Ilość wody wystarczy, by stworzyć średnie oczko wodne.
    S - Ilość wody porównywalna z dużym oczkiem wodnym lub miniaturowym jeziorem.
    Atut: Suiton Sennin - Ilość wody porównywalna z średnim lub nawet dużym jeziorem.
    Klan Hoshigaki - Jedynie oni mogą przekroczyć limity ograniczające najpotężniejszych shinobi. Potrafią tworzyć gigantyczne ilości wody poprzez generowanie ich czy też wyciąganie z wód gruntowych.
Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:47

Suiton: Ranga D

Postprzez szkoda » 24 cze 2013, o 14:46

Obrazek





Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:47

Suiton: Ranga C

Postprzez szkoda » 24 cze 2013, o 15:13

Obrazek











Mizu Bunshin no Jutsu | Water Clone Technique | 水分身の術

C

Klon wykorzystujący wodę jako medium. Świadomość jest niepełna, będąca odbiciem woli twórcy. Posiadają wiedzę, charakter jednak brakuje im posiadania oddzielnego "Ego" względem twórcy - nie są w stanie funkcjonować samodzielnie w dłuższym wymiarze czasu, jako że funkcjonują wg woli twórcy w momencie ich tworzenia i nie są w stanie rozwijać swojego doświadczenia mentalnego. Klony te kopiują użytkownika w dosyć zaawansowany sposób, jednak pozostaje różnica ilości chakry, jeśli jest ona znana wówczas klon jest łatwy do rozpoznania dla sensorów czy posiadaczy Dōjutsu pozwalających widzieć chakrę. Z powodu niedoskonałości taki klon nie mając prawdziwego ciała, nie wydziela np zapachu.
Klon ten jest w stanie wykonywać techniki Taijutsu, Bukijutsu nie wymagających chakry, Ninjutsu Kontroli Chakry oraz techniki Suiton swojego twórcy.
Klony te znikają w przypadku utraty skupienia np w wyniku otrzymania skutecznego uderzenia (wymagane by użytkownik stracił równowagę i otrzymał ranę normalną lub krytyczną). Gdy dochodzi do rozdzielenia wątku twórcy i klona, bunshin może uczestniczyć tylko w jednym wydarzeniu (takim jak spotkanie z innym graczem, przekazanie informacji, etc) następnie wymagane jest by dowolny narrator potwierdzał, że nie przekroczona została doba w trakcie której postać gracza musiałaby teoretycznie spać lub byłaby zmęczona brakiem snu.
W przypadku otrzymania obrażeń klon zmienia się ponownie w wodę.
Maksymalna jednoczesna ilość klonów to 5.

Typ
Suiton

Klasa
Uzupełniająca

Klasyfikacja
Bunshinjutsu (Ułamkowe)

Pieczęci
Tygrys

Koszt
10% maksymalnych zasobów chakry użytkownika, dostępne do wykorzystywania technik przez klona.

Zasięg
Klony mogą oddalić się maksymalnie 30m od źródła wody lub swojego twórcy

Wymagania
Źródło wody

Kod: Zaznacz cały
[brw title=bar]Mizu Bunshin no Jutsu | Water Clone Technique | 水分身の術[/brw]
[lcw=C local=images/pbf/jutsu/kanon/suiton/mizu-bunshin-no-jutsu.jpg][/lcw]
[plw]Klon wykorzystujący wodę jako medium. Świadomość jest niepełna, będąca odbiciem woli twórcy. Posiadają wiedzę, charakter jednak brakuje im posiadania oddzielnego "Ego" względem twórcy - nie są w stanie funkcjonować samodzielnie w dłuższym wymiarze czasu, jako że funkcjonują wg woli twórcy w momencie ich tworzenia i nie są w stanie rozwijać swojego doświadczenia mentalnego. Klony te kopiują użytkownika w dosyć zaawansowany sposób, jednak pozostaje różnica ilości chakry, jeśli jest ona znana wówczas klon jest łatwy do rozpoznania dla sensorów czy posiadaczy Dōjutsu pozwalających widzieć chakrę. Z powodu niedoskonałości taki klon nie mając prawdziwego ciała, nie wydziela np zapachu.
Klon ten jest w stanie wykonywać techniki Taijutsu, Bukijutsu nie wymagających chakry, Ninjutsu Kontroli Chakry oraz techniki Suiton swojego twórcy.
Klony te znikają w przypadku utraty skupienia np w wyniku otrzymania skutecznego uderzenia (wymagane by użytkownik stracił równowagę i otrzymał ranę normalną lub krytyczną). Gdy dochodzi do rozdzielenia wątku twórcy i klona, bunshin może uczestniczyć tylko w jednym wydarzeniu (takim jak spotkanie z innym graczem, przekazanie informacji, etc) następnie wymagane jest by dowolny narrator potwierdzał, że nie przekroczona została doba w trakcie której postać gracza musiałaby teoretycznie spać lub byłaby zmęczona brakiem snu.
W przypadku otrzymania obrażeń klon zmienia się ponownie w wodę.
Maksymalna jednoczesna ilość klonów to 5.[/plw]
[bbw title=Typ]Suiton[/bbw]
[bbw title=Klasa]Uzupełniająca[/bbw]
[bbw title=Klasyfikacja]Bunshinjutsu (Ułamkowe)[/bbw]
[bbw title=Pieczęci]Tygrys[/bbw]
[bbw title=Koszt]10% maksymalnych zasobów chakry użytkownika, dostępne do wykorzystywania technik przez klona.[/bbw]
[bbw title=Zasięg]Klony mogą oddalić się maksymalnie 30m od źródła wody lub swojego twórcy[/bbw]
[bbw title=Wymagania]Źródło wody[/bbw]












Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:47

Suiton: Ranga B

Postprzez szkoda » 24 cze 2013, o 17:17

Obrazek

























Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:47

Suiton: Ranga A

Postprzez szkoda » 24 cze 2013, o 18:01

Obrazek

















Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:47

Suiton: Ranga S

Postprzez szkoda » 24 cze 2013, o 19:09

Obrazek












Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:47

Kokuu

Postprzez Cheshire » 10 lip 2013, o 12:19

Obrazek
Kokuu [黒雨]: Czarny deszcz, jest to unikalna zdolność Suitonu równoległa do czarnego płomienia lub też błyskawicy. Jest to wyjątkowa zdolność generującą łatwopalną chmurę a docelowo ropę naftową. Zdolność ta podobnie do czarnej błyskawicy nie jest ograniczona do Kekkei Genkai tak jak Amaterasu.

Obrazek

Administrator
 
Posty: 2853
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Origin: Suiton D

Postprzez Cheshire » 29 kwi 2021, o 00:01

Origin: Suiton D
Administrator
 
Posty: 2853
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Origin: Suiton C

Postprzez Cheshire » 29 kwi 2021, o 00:02

Origin: Suiton C
Administrator
 
Posty: 2853
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Origin: Suiton B

Postprzez Cheshire » 29 kwi 2021, o 00:02

Origin: Suiton B
Administrator
 
Posty: 2853
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Origin: Suiton A

Postprzez Cheshire » 29 kwi 2021, o 00:02

Suiton: Shūhen no toge-tsū | Water technique: Peripheral sting | 発毛

A

Technika żywiołu wody. Polega na wysłaniu impulsu czakry w stronę przeciwnika, który zmierza do niego pod taflą wody. Impulsy czakry są ledwie widoczne, jako delikatne ruchy wody pod powierzchnią wody lub pod wodą. Musimy za to mieć kontakt ze zbiornikiem wodnym, z którego ma wyrosnąć ostrze. Po złożeniu pieczęci przykładamy do wody tyle palców, ile ma zostać wysłanych impulsów. Wysyłane impulsy poruszają się zgodnie z naszą wolą i wybieramy moment, w którym impuls zamieni się wodne ostrze. Ostrza zadają rany kłute i cięte, mogą mierzyć do 7m długości oraz wyrastają z wody pod dowolnymi kątami. Szybkość techniki jest większa o pół rangi. Ostrza rozpływają się zaraz po osiągnięciu maksymalnej długości.

Typ
Suiton

Klasa
Uzupełniająca

Klasyfikacja
Transformacja Natury, Kontrola czakry,

Pieczęci
Baran → Wół → Baran → Byk → Pies → Królik

Koszt
Trzykrotny za 1 ostrze. Max 10 ostrzy na raz.

Zasięg
30m

Wymagania
Kontrola Czakry S, Kanchi-ki, Źródło wody

Średni Zwój
Fūka Zotto

Kod: Zaznacz cały
[brw title=bar]Suiton: Shūhen no toge-tsū | Water technique: Peripheral sting | 発毛[/brw]
[lcw=A local=/images/pbf/jutsu/origin/suiton/suiton-shuuhen-no-toge-tsuu.jpg][/lcw]
[plw]Technika żywiołu wody. Polega na wysłaniu impulsu czakry w stronę przeciwnika, który zmierza do niego pod taflą wody. Impulsy czakry są ledwie widoczne, jako delikatne ruchy wody pod powierzchnią wody lub pod wodą. Musimy za to mieć kontakt ze zbiornikiem wodnym, z którego ma wyrosnąć ostrze. Po złożeniu pieczęci przykładamy do wody tyle palców, ile ma zostać wysłanych impulsów. Wysyłane impulsy poruszają się zgodnie z naszą wolą i wybieramy moment, w którym impuls zamieni się wodne ostrze. Ostrza zadają rany kłute i cięte, mogą mierzyć do 7m długości oraz wyrastają z wody pod dowolnymi kątami. Szybkość techniki jest większa o pół rangi. Ostrza rozpływają się zaraz po osiągnięciu maksymalnej długości.[/plw]
[bbw title=Typ]Suiton[/bbw]
[bbw title=Klasa]Uzupełniająca[/bbw]
[bbw title=Klasyfikacja]Transformacja Natury, Kontrola czakry,[/bbw]
[bbw title=Pieczęci]Baran → Wół → Baran → Byk → Pies → Królik[/bbw]
[bbw title=Koszt]Trzykrotny za 1 ostrze. Max 10 ostrzy na raz.[/bbw]
[bbw title=Zasięg]30m[/bbw]
[bbw title=Wymagania]Kontrola Czakry S, Kanchi-ki, Źródło wody[/bbw]
Administrator
 
Posty: 2853
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Origin: Suiton S

Postprzez Cheshire » 29 kwi 2021, o 00:03

Origin: Suiton S
Administrator
 
Posty: 2853
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak


Powrót do Techniki predyspozycji Natura

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników