Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Wszelkie rozmowy na tematy niedotyczące gry na SNM.

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Yōgan Hyakuzawa » 31 sty 2021, o 22:02

Dobrze, z racji iż zapełniamy powoli świat to prosiłbym aby każda osoba, która prowadziła/prowadzi/będzie prowadzić wątek w jednej z ukrytych wiosek znajdujących się w pomniejszych krajach (Wioski, które nie są zaliczane za wielkie) podesłała tutaj w jednym z postów informacje odnośnie lidera (Najlepiej zrobić prostą KP). Lokalizację wioski i ogólnie wszelkie potrzebne informacje na jej temat. Temat w Hyde Parku aby nie było syfu. Kiedy to już chociaż część z nich zostanie zebrana to wtedy NPC zostaną wrzuceni w NPC a temat danej wioski nieco rozbudowany.

Prosiłbym aby osoby, które prowadziły wypowiedziały się tutaj bo wiem, że mamy np Takigakure, Nekogakure, Ushiogakure.
BANK
PZ
BANK klanu Yogan




Obrazek



Obrazek

Tsūjtegan: 3000m w dal / 300m widzenia sferycznego

MK: Tendo Gojo oraz Ichi Ushiha
 
Posty: 1555
Dołączył(a): 14 mar 2019, o 17:24
Ranga: Nukenin
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Lily » 31 sty 2021, o 22:15

<tutaj znajdą się dane/potencjalne KP względem jednostek zarządzających Krajem Księżyca i Kamienia, gdyż z dwoma Saiko miała/ma znaczną fabułę>
Masz pytanie? Napisz na GG. Mistrz Twórczości Lily Yami Saiko/Miko Shizuka zawsze pomoże.
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 9 lip 2017, o 08:26
Ranga: Brak
Specjalna Ranga: Kage
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Yōgan Hyakuzawa » 14 lut 2021, o 00:17

A ja tutaj już wrzucam rzeczy, które udało mi się dostać w Hide abyście nie widzieli bo work in progres.

Yugakure no Sato

Spoiler:



Uzusiogakure no Sato

Spoiler:



Takigakure no Sato

Spoiler:



Nekogakure no Sato

Spoiler:


Stan Armii Nekogakure no Sato

8 Joninów
17 Tokubetsu Joninów
43 Chunninów

Hoshigakure no Sato

Spoiler:
Ostatnio edytowano 25 lut 2021, o 20:03 przez Yōgan Hyakuzawa, łącznie edytowano 3 razy
BANK
PZ
BANK klanu Yogan




Obrazek



Obrazek

Tsūjtegan: 3000m w dal / 300m widzenia sferycznego

MK: Tendo Gojo oraz Ichi Ushiha
 
Posty: 1555
Dołączył(a): 14 mar 2019, o 17:24
Ranga: Nukenin
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Kurosawa Shinichi » 21 lut 2021, o 03:04

Ostatnio edytowano 22 lut 2021, o 13:14 przez Kurosawa Shinichi, łącznie edytowano 6 razy
 
Posty: 160
Dołączył(a): 21 lut 2020, o 19:48
Dodatkowa Ranga: Lider Klanu

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Kurosawa Shinichi » 21 lut 2021, o 03:25

To ten - jak widać, zmieniłem armię z tego co było w viewtopic.php?f=407&t=212 dodając geninów(którzy nigdzie podani nie byli) oraz chuninów jacy mogli zostać wyszkoleni w międzyczasie(wszak wioska przechodzi militaryzacje skoro naprawy zostały zakończone) + usuwając dwóch npc których zgineli na fabule/stało się coś z nimi. No i dorzucając cywli. To jakie w iwijskiej armie mieli dziedziny zignorowałem, no bo c'mon shinobi Takigakure bez Suitonu który był ich specjalnością? Geez. W samej armii dziedzin nie podałem bo nie wiem czy trzeba a dziedziny podane w poście wydają mi się bardziej pasować do stereotypowej Taki.
 
Posty: 160
Dołączył(a): 21 lut 2020, o 19:48
Dodatkowa Ranga: Lider Klanu

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Yōgan Hyakuzawa » 22 lut 2021, o 19:18

Obrazek

Yukigakure no Sato (雪隠れの里, „Wioska Ukryta w Śniegu”) - nazwa wioski w obecnych czasach przypomina jedynie o dawnych latach, kiedy dzisiejsze, zazielenione łąki pokryte były grubą warstwą puchu, a niskie temperatury tworzyły warunki życia tylko dla najbardziej zahartowanych shinobi. Tak jak jednak śniegu próżno tu szukać, przynajmniej wiosną, latem i przez większość jesieni, tak dalej Yukigakure uchodzi za jedną z wiosek ninja, chociaż wpisując się na listę tych pomniejszych i mało istotnych. Wioska ukryta tylko z nazwy stała się w przeciągu ostatnich lat dość popularnym przystankiem dla wielu podróżnych, co w pewien sposób jest cierniem w boku tych wiekowych mieszkańców pamiętających Wioskę Śniegu jako perłę technologiczną znanego im świata. Próżno doszukiwać się tu sterowców, a o dawnej chwale przypominają jedynie od lat nieużywane tory nadgryzione zębem czasu, rdzą i zniszczone przez odrodzoną florę.

Domy w dużej ilości wybudowane z drewna, bez większych udziwnień. Porozrzucane po całej wiosce dają wrażenie, jakoby ta była większa niż w rzeczywistości. Usytuowana na południowym-zachodzie kraju w towarzystwie tamtejszego pasma gór i akwenu wodnego, pozwoliło na wybudowanie dość sporego portu będącego jednym z głównych dróg komunikacji ze światem. Prócz tego wiele dróg zaczęło przecinać tę malowniczą okolicę będąc nie tylko dla wielu jednym z punktem prowadzącym do niedalekiego Tetsu no Kuni, ale również przyczółkiem dla wielu ninja zainteresowanych sławetnymi ruinami usytuowanymi w niedalekiej odległości od Śniegu. Próżno doszukiwać się murów czy palisady, jednak dalej prosperująca, acz niewielka Akademia Ninja dba o to, by sukcesywnie trenowano kolejnych obrońców Yukigakure. Wśród zabudowy, prócz bardziej pokaźnej rezydencji stanowiące główną siedzibę lidera wioski, łatwo dostrzec prosty szpital z podstawowym zaopatrzeniem oraz karczma pod dość ambiwalentną nazwą "Pod Pomarańczowym Dresem", która to wedle tutejszych ma związek z jedną historii z czasów, gdy miejscowość była jeszcze znana ze swoich monotonnych, białych krajobrazów. Niewielki sklep z zaopatrzeniem dla shinobi znajduje się tuż w centrum przy kamiennym placu, sprzedając swój asortyment o 20% drożej ninja bez ochraniacza Śniegu.

Miejscowość niegdyś stanowiła kolebkę klanu Yuki. Teraz jednak przeważającą częścią mieszkańców są zwykli cywile cieszący się ze spokojnego życia wśród natury, oraz niewielkiej grupy shinobi pełniących główną siłę osady. Tych jednak, którzy przejawiali zdolność manipulacji lodem została jednak garstka, a część zrezygnowała z bycia ninja na rzecz zasłużonej emerytury. Ci nieliczni jednak dbają o zachowanie tradycji dalej kultywując konkurs rzeźbienia w lodzie. Ten ma zawsze miejsce w środku zimy, najczęściej w wyższych partiach gór, gdzie pogoda sprzyja konkurencji. Niestety liczba zawodników z każdym rokiem maleje, co jedynie smuci tych bardziej wiekowych obywateli. Nie można im jednak odmówić gościnności, co można zrzucić nie tylko na bardziej światowe podejście tutejszych ludzi, ale również na fakt, że duża część funduszy opiera się na turystyce i czerpania korzyści z podróżujących ninja. Obecnie trwają prace nad wyciągiem górskim, mający za zadanie szybsze i bezpieczniejsze podróże w stronę Zaginionych Ruin - miejsca często odwiedzanego przez rządnych przygód i wiedzy.

Wioska nie posiada Kage - jest zbyt mała, by lider tytułował się w podobny sposób jak głowy Wielkich Wiosek. Lider jest liderem. Po prostu. Dużo osób do głównego przywódcy zwraca się per "Kapitan". Dużą rolę odgrywa Rada Jōninów, która pod wodzą lidera wioski zarządza osadą podejmując decyzje wspólne, rzadziej pozostając je w rękach głowy osady bez wyrażenia własnej opinii w danej kwestii. Skład rady i liczba osób w niej jest zmienna. Zakłada się, że należą do niej wszyscy Jōnini w momencie uzyskania awansu. Społeczność wioski stawia na "młodą krew" w kwestii dalszego prowadzenia Wioski Ukrytej w Śniegu, co momentami budzi pewne wątpliwości u starszych obywateli co do słuszności pozostawiania losu Yukigakure w rękach niezbyt doświadczonych shinobi.

---------------------
Armia wioski:
  • Jōnini: (x5)
    • Iryōjutsu (x1)
    • Genjutsu (x2)
    • Suiton (x2)
  • Tokubetsu Jōnini: (x15)
    • Klan Yuki (x2)
    • Iryōjutsu (x5)
    • Kenjutsu (x2)
    • Bezklanowcy/osoby bez specyficznych umiejętności (x6)
  • Chūnini: (x55)
    • Klan Yuki (x5)
    • Iryōjutsu (x10)
    • Kenjutsu (x15)
    • Suiton (x5)
    • Doton (x5)
    • Fūton (x5)
    • Raiton (x5)
    • Katon (x5)
  • Genini: (x100)
  • Cywile: (x330)
    • Co najmniej połowa jest w podeszłym wieku (x165)

---------------------
Nazwa:
 Takigawa Neime
Opis:
 Człowiek nie rzucający się w oczy, dopóki bardzo usilnie nie stara się dosięgnąć do najwyższych półek w warzywniaku. Większości ludziom sięga mniej więcej do ramienia, co w pewnym momencie stało się nadto solą w oku dziewczyny skłaniając ją do noszenia szpiczastego kapelusza, mającego wedle niej "sprawić, by wyglądała na ciut wyższą", zwłaszcza podczas formalnych rozmów. No ale przynajmniej łatwiej ją w nim dostrzec. Spod tego spływają białe, proste kosmyki sięgające do połowy pleców. Nierówno przystrzyżona grzywka zachodzi na niebieskie, migdałowe oczy, a dość jasna cera ułatwia dostrzeżenie trzech wertykalne blizny przecinające jej prawy policzek. Z reguły ubrana w czarną sukienkę oraz ciemne bokserki pod nią. Nie idzie jej zobaczyć bez torby biodrowej oraz kabury na prawej nodze. Chód miękki jak u kota, zaś swoją postawą i sposobem bycia daje wrażenie osoby unikającej uwagi, starającej przemykać pomiędzy ludźmi niczym cień, co niejako gryzie się z noszonym kapeluszem. Jakikolwiek kontakt wzrokowy zdaje się ją płoszyć i zmuszać do odwrócenia wzroku.

Człowiek z charakterem bardziej utrudniającym życie jej samej, niż osobom wokół. Dość poważne problemy z okazywaniem swoich rzeczywistych emocji zrobiło z niej dziewczyną z pozoru nieśmiałą, przyjmującą komplementy z czerwonymi polikami i popełniającą głupie błędy pod wpływem ludzkiego spojrzenia. Głupie odruchy, na które niewiele dała radę poradzić poprzez ostatnie lata. Jedyne co jej zostało to w myślach pławić się w miłych słowach uśmiechając się szelmowsko gdzieś w środku, we własnej świadomości, poza wzrokiem innych. Ta sama "osoba" ciesząca się z otrzymywanego uznania niejednokrotnie też jest świadkiem niekontrolowanych rumieńców i potykania o jeden jedyny kamyk na drodze, co po tak długim czasie zaczęła komentować zwykłym, poczciwym facepalmem stając się jednocześnie wewnętrznym narratorem życia Neime zamieszkującym w jej głowie... i będącą nią samą jakby nie spojrzeć! Szczęśliwie nieco większa dawka powagi i stresu zdaje się mieć zbawienne skutki, przez co nie potyka się o własne nogi podczas walki, a podczas co ważniejszych rozmów potrafi zachować odpowiednią twarz i w miarę trzeźwy umysł, na którego osąd zdaje się w Yukigakure wielu.
Pochodzenie:
 Yukigakure no Sato, Haru no Kuni
Cechy:
 Niska, przeciętna postura ciała, lat
Rangi:
 Jōnin, Lider Wioski
PRZYMIOTY
Słaby
Wada Wrodzona

W wyniku tej wady postać ma problemy wydajnością mięśni. Postać zadaje słabsze ciosy, może unieść mniejsze ciężary niż inni. Siła postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.


Słaba strona: Taijutsu & Bukijutsu
Wada Wrodzona

Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.


Podwodny
Atut Wrodzony

Postać znajdując się pod wodą zachowuje swobodę ruchów - woda nie amortyzuje jej ciosów. Ciągle porusza się wolniej pod wodą jednak znacznie szybciej niż inni ludzie.


Podwójna osobowość
Atut Wrodzony

Postać posiada drugą, wewnętrzną osobowość skrytą przed resztą świata (choć nie jest to regułą i czasem trudno utrzymać ją na wodzy). Nie jest to rozdwojenie jaźni, to coś w rodzaju innego charakteru, drugiego punktu widzenia na każdą sytuację. Dzięki temu łatwiej postaci pokonać wpływy psychiczne, iluzji czy wpływów na umysł pokroju zdolności klanu Yamanaka. O ile sama postać jest na nie podatna, to wykonujący wrogie działania z wymienionego zakresu napotykają na trudności niezrozumiałej dla nich natury.


Silna wola
Atut Wrodzony

Postać posiada tak silną wolę, że niemożliwe jest wydobycie z niej informacji z pomocą tortur czy psychicznego wpływu. Nawet dla shinobi wyposażonych w możliwość zaglądania w czyjś umysł staje się to niemożliwe.


Ocena zagrożenia
Atut Nabyty

Shinobi jest w stanie ocenić zagrożenie jakie niesie z sobą podjęta przez przeciwnika czynność, np wykonywana technika. Nie jest w stanie ocenić jaki przyniesie to efekt ale potrafi rozpoznać czy technika jest poziomu amatorskiego czy zaawansowanego (poziom Jōninów). Pozwala to na ocenę wystarczającą, by podjąć decyzję o sparowaniu techniki lub jej uniknięciu.


Przyspieszone Składanie Pieczęci
Atut Nabyty

Shinobi potrafi pominąć połowę pieczęci z serii wymaganej do wykonania jutsu, w przypadku 3 lub mniej pieczęci omija je całkowicie. Ilość zaokrąglana jest w górę. Sharingan nie jest w stanie skopiować techniki wykonanej w ten sposób (z wyjątkiem posiadaczy Sharingana o trzech łezkach oraz tego atutu).
ATRYBUTY: 7 000 Chakry
Siła
Ranga:
B
Poziom:
2
Siła chakry
Ranga:
A
Poziom:
4
Szybkość
Ranga:
S
Poziom:
5
Kontrola chakry
Ranga:
S
Poziom:
5
Wytrzymałość:
Ranga:
A
Poziom:
4
Intelekt
Ranga:
B
Poziom:
3
NINPŌ
NinjutsuRanga:APoziom:4
SuitonRanga:SPoziom:5
ShurikenjutsuRanga:BPoziom:2
TaijutsuRanga:BPoziom:2
FūinjutsuRanga:BPoziom:3
Techniki
Ninjutsu
    -- E --
    Bunshin no Jutsu | Clone Technique
    Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation
    Henge no Jutsu | Transformation Technique
    Kakuremino no Jutsu | Cloak of Invisibility Technique
    Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
    Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
    Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
    Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique

    -- B --
    Doragonsupai Gijutsu | Dragon Spying Technique
    Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu | Toad Flatness — Shadow Manipulation Technique
    Hikari Mari no Jutsu | Ball of Light Technique
    Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation
    Kekkai Hōjin | Barrier Encampment Method
    Konbi Henge | Combination Transformation
    Sagasu no Jutsu | Search Technique
    Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique

    -- A --
    Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique
    Gentōshin no Jutsu | Magic Lantern Body Technique

Suiton
    -- D --
    Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique
    Mizutensou no Jutsu | Hiding in Water Technique

    -- C --
    Daihōdan | Large Projectile
    Suiton: Mizu Shuriken | Water Release: Water Shuriken
    Mizuame Nabara | Starch Syrup Capturing Field
    Mizu Bunshin no Jutsu | Water Clone Technique
    Mizu Kamikiri | Water God Slicer
    Suiben | Water Whip
    Suihachi | Water Bowl
    Takitsubo no Jutsu | Waterfall Basin Technique

    -- B --
    Haran Banshō | Stormy Blockade
    Ja no Kuchi | Snake's Mouth
    Suigadan | Water Fang Bullet
    Suirō no Jutsu | Water Prison Technique
    Suishū Gorugon | Water Prisoner Gorgon
    Suiton: Ame Agare | Water Release: Rising Rain

    -- A --
    Daibakufu no Jutsu | Great Waterfall Technique
    Daibakuryū | Great Waterfall Flow
    Suigun Suima no Jutsu | Water Army Water Demon Technique
    Suijinheki | Water Encampment Wall

    -- S --
    Suijinchū | Water Encampment Pillar
    Suishōha | Water Colliding Wave
    Suiryūben | Water Dragon Whip

Shurikenjutsu
    -- D --
    Kage Shuriken no Jutsu | Shadow Shuriken Technique
    Sōshuriken no Jutsu | Manipulated Shuriken Technique

    -- C --
    Enbu: Ni no Dan | Dance Performance: Second Step

    -- B --
    Sōgu: Tensasai | Manipulated Tools: Heavenly Chain of Destruction

Taijutsu
    -- E --
    Sakki | Killing Intent

    -- D --
    Bōgyo-Ryū | Defense Style

    -- C --
    Kage Buyō | Shadow of the Dancing Leaf
    Shishi Rendan | Lion Combo

    -- B --
    Hando Ōda | Hand Hit
    Kōsa Hō | Intersection Method
    Seishun Furu Pawā | Youth Full Power

Fūinjutsu
    -- D --
    Fūin no Jutsu | Sealing Technique

    -- C --
    Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike
    Mizu no Keitai-yō Ba | Portable Water Field
    Gofū Kekkai | Five-Seal Barrier
    Shikoku Fūin | Finger Carving Seal

    -- B --
    Fūka Hōin | Fire Sealing Method
    Gofū Kekkai no Tōge no Jutsu | Five-Seal Barrier Pass Technique
Ekwipunek
  • Kunai x5;
  • Shuriken x10;
  • Wybuchowa Notka x3;
  • Mały Zwój x2;
  • Średni zwój x1 - 30 kunai, 10 wybuchowych notek i 60 shurikenów;
  • 20m stalowej żyłki;
BANK
PZ
BANK klanu Yogan




Obrazek



Obrazek

Tsūjtegan: 3000m w dal / 300m widzenia sferycznego

MK: Tendo Gojo oraz Ichi Ushiha
 
Posty: 1555
Dołączył(a): 14 mar 2019, o 17:24
Ranga: Nukenin
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Yōgan Hyakuzawa » 22 lut 2021, o 20:13

Obrazek

Getsugakure no Sato (雪隠れの里, „Wioska Ukryta pod Księżycem”) - Wioska znajdująca się w kraju księżyca. Nie jest zbyt duża aczkolwiek ambicje ma ogromne, gdyż władca wiosk nieoficjalnie nazywany jest „Getsukage”, cień księżyca. Wioska ta bardzo chciałaby być wliczana w poczet wielkich wiosek takich jak Konoha czy Suna. Wioska chociaż nie rzuca się w oczy, ukryta jest tylko z nazwy. Każdy kto nieco poruszał się po kraju księżyca jest w stanie tam trafić. Tylko po co? Nie ma tam zbyt wiele do oglądania, a jedyną rzeczą z jakiej słynie wioska jest wielka biblioteka, w której od pokoleń stara się o posiadanie kopii każdej książki jaka kiedykolwiek została napisana. A jak im to idzie – to już inna historia.

Architektura wioski nie odbiega od tego co uznaje się za normalne. Domy zbudowane w większości z drewna, pokryte są czerwoną dachówką. Wioska znajduje się u podnóża góry, więc jej północna część znajduje się nieco wyżej niż reszta, tam też usytuowane są najważniejsze budynki jak szpital, akademia ninja czy siedziba „Kage”. Mimo że budynków w wiosce jest bardzo dużo, wiele z nich jest opuszczonych i wioska jedynie sprawia wrażenie ogromnej i żywej, w rzeczywistości nie różnią się zbyt wiele od innych małych wiosek. Mimo dużej roli ją w życiu mieszkańców odgrywa biblioteka, znajduje się ona w biedniejszej i mniej rozwiniętej części wioski, czyli na południu, z dala od innych ważnych budynków. Jest to efektem późniejszej rozbudowy wioski, która to z początku wybudowana pod górą, w pewnym momencie historii rozpoczęła ekspansję na zbocze najbliższego szczytu. Tam właśnie wraz z modernizacją i rozwojem przeniesiono najważniejsze budynki. Przez nawał pracy, kosztów i brak odpowiedniego personelu, nie przeniesiono biblioteki gdyż transport księgozbiorów był zbyt trudny i kosztowny.

Jak w większości ukrytych wiosek, trzon stanowią ninja, choć teraz dość nieliczni, wspierani przez wszędzie obecnych cywili. Duża część, zarówno cywili jak i ninja to również uczeni i badacze. Medycy, wynalazcy, zielarze, bibliotekarze i introligatorzy, którzy wybrali Getsugakure na swój dom, przez znajdującą się tutaj bibliotekę. Żądnych wiedzy przybywających przyjmują z owartymi rękoma, ale bez odpowiedniej wiedzy jak korzystać z biblioteki, nikogo do niej nie dopuszczają. Zresztą, dostęp do księgozbiorów Getsugakure chociaż bezproblemowy dla mieszkańców kraju księżyca, jest dość uciążliwy dla przybyszów gdyż wymaga wcześniejszej rozmowy z ekscentrycznym „Kage” zarządzającym tą wioską.

Chociaż oficjalnie wioska nie posiada kage, tak każdy lider wioski nazywany jest przez mieszkańców a nawet Daimyo kraju „Getsukage”, co wiążę się z ogromnymi ambicjami wioski na dołączenie do „Elity”. Chociaż bojowo nie mają wiele do zaprezentowania, to wiedzą wcale nie ustępują większym od siebie molochom i w dziedzinach ninja a nawet tym bliższym cywilom, osiągnęli naprawdę wiele.

---------------------
Armia wioski:
  • Jōnini: (x5)
  • Tokubetsu Jōnini: (x15)
  • Chūnini: (x55)
  • Genini: (x100)
  • Cywile: (x330)
    • Co najmniej połowa wykształcona w korzystaniu z bibliotek (x165)

---------------------
Nazwa:
 Edogawa Ranpo
Opis:
 Wbrew obiegowej opinii Ranpo jest mężczyzną. To jednak nie przeszkadza mu w noszeniu wyzywającego i bardzo ostrego makijażu, w tym bardzo często takiego, jak aktor teatralny lub cyrkowy. Ma długie do pasa turkusowe włosy oraz heterochronię. Jego lewek oko jest złote, natomiast prawe jest błękitne. Jest bardzo wysoki, wyprostowany ma niemal dwa metry. Kontrastuje to z jego dość lichą masą mięśniową czy tłuszczową, wygląda wręcz jak by miał go zaraz przewrócić i połamać wiatr. Jego skóra ma porcelanową barwę, co na dodatek podkreśla dość mocno pudrując swoją skórę i nadając jej koloru aksamitnej bieli. Jego ulubionym kolorem jest fiolet, co widać w pozostałych elementach jego makijażu, oraz ubiorze. Często chodzi w fioletowej koszuli i spodniach, na co narzuca, fioletowy płaszcz. Opaskę ninja ma wszytą w swój czerwono-zielony krawat, ostro kontrastujący z całościowo fioletowym ubiorem.

Ranpo jest myślicielem i prawdziwym człowiekiem renesansu. Mimo pełnienia funkcji najważniejszej osoby w wiosce, jest również bibliotekarzem, architektem, budowlańcem, sprzedawcą, ogrodnikiem a w niedziele – lekarzem. Jest prawdziwym pracoholikiem, który cały swój czas, spędza pracując w ten czy inny sposób, a nieliczne chwile wolnego czasu poświęca na medytację, gdy wymagające myślenia czy czytanie. Nienawidzi ludzi głupich, nieoczytanych, zatraconych w argumencie siły. Pierwszą rzeczą którą robi podczas spotykania nowej osoby jest zadanie jej zagadki. I nie chodzi nawet o to, by była trudna, albo by osoba ją zgadła. Chodzi o samo podejście danej osoby do zagadki. Jeśli podejmie trudy odgadnięcia odpowiedzi, nie będzie oszukiwać, kręcić, mataczyć czy szukać dziury w całym – to go polubi. W innym wypadku, zapewne w ogóle odmówi rozmowy i odejdzie, bądź wyprosi tą osobę z gabinetu. Jego ambicją jest dołączenie do wielkich wiosek, lubi gry słowne i dyplomację więc zawsze chętnie podejmie się rozmów dotyczących stosunków międzyludzkich czy między wioskowych – oczywiście zakładając że ktoś odpowiednio się zachował po otrzymaniu zagadki – Nie lubi jednak durnych konfliktów czy wojen. Stara się z całej siły by jego wioska zachowała status quo niezależnie od sytuacji na świecie.
Pochodzenie:
 Getsugakure no Sato, Tsuki no Kuni
Cechy:
 Wysoki, wychudzony. Bardzo często w ostrym, rzucającym się w oczy makijażu lat
Rangi:
 Jōnin, Lider Wioski
PRZYMIOTY
Słaby
Wada Wrodzona

W wyniku tej wady postać ma problemy wydajnością mięśni. Postać zadaje słabsze ciosy, może unieść mniejsze ciężary niż inni. Siła postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.


Słaba strona: Taijutsu & Bukijutsu
Wada Wrodzona

Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.


Sztuki taktyczne
Atut Wrodzony

Sztuki taktyczne i strategiczne. Osoba posiadająca tą specjalizację może być wysokiej jakości taktykiem radzącym sobie dzięki inteligencji i spostrzegawczości. Niektórzy specjalizują się w strategii, dowodzeniem oddziałami (tak jak Shikaku); inni w taktyce bezpośredniej (jak Shikamaru). Zdarzają się też shinobi, u których ta specjalizacja przybiera formę percepcji pozwalając na walkę za pomocą wielu wielu broni (Killer B), marionetek (Chiyo czy Sasori) czy ożywieńców (Kabuto).
Specjalizacja ta nie odpowiada za opanowywanie żadnych technik, umożliwia jednak wykorzystanie pełnego pote


Postrzeganie sytuacji
Atut Nabyty

 Shinobi jest w stanie doskonale postrzegać całe swoje otoczenie i wszystko co wpływa na sytuację w jakiej się znajduje. Jego uwadze nigdy nie uniknie nic, co jest w stanie zobaczyć lub wywnioskować. Taktyk z tą zdolnością potrafi wykorzystać jako broń całe miejsce, w którym się znajduje.


Przyczyna-Skutek
Atut Nabyty

Shinobi jest w stanie przewidzieć skutek podjętych działań. Nie daje to możliwości przewidzenia reakcji innych osób, jednak doskonale widzi jak eksplozja w danym miejscu wpłynie na ruch przedmiotów, w jaki sposób przedmioty się odbiją, jak głęboko rzucony z daną siłą kunai wbije się w drzewo lub ciało itp.


Superszybka Percepcja
Atut Nabyty

Postać jest w stanie postrzegać wszystko w zwolnionym tempie. Dzięki temu ma zawsze więcej czasu na analizę sytuacji i reakcję. Jednak szybkość shinobi nie rośnie - swoje własne ruchy też widzi w spowolnionym tempie. Stan ten można określić jako nagłe skupienie, nie działa cały czas a jedynie gdy postać na tym się skupi.


Wyciszenie
Atut Nabyty

Shinobi jeśli ma tylko chwilę na skupienie potrafi wejść w stan wyciszenia. Potrafi wówczas wszystko analizować na chłodno niezależnie od tego, co się wokół niego dzieje. Dzięki temu nic go nie rozprasza. Kiedy jednak rozpraszająca sytuacja się zakończy shinobi wraca do normalnego stanu. Ponowne znalezienie się w sytuacji rozpraszającej, w której skupienie się i analiza otoczenia jest utrudniona wymaga ponownego wejścia w stan wyciszenia.
ATRYBUTY: 7 000 Chakry
Siła
Ranga:
B
Poziom:
2
Siła chakry
Ranga:
A
Poziom:
4
Szybkość
Ranga:
S
Poziom:
5
Kontrola chakry
Ranga:
A
Poziom:
4
Wytrzymałość:
Ranga:
B
Poziom:
3
Intelekt
Ranga:
S
Poziom:
5
NINPŌ
NinjutsuRanga:APoziom:4
IryojutsuRanga:SPoziom:5
GenjutsuRanga:SPoziom:5
FūinjutsuRanga:BPoziom:3
Techniki
Ninjutsu
    -- E --
    Bunshin no Jutsu | Clone Technique
    Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation
    Henge no Jutsu | Transformation Technique
    Kakuremino no Jutsu | Cloak of Invisibility Technique
    Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
    Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
    Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
    Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique

    --D--
    Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique
    Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique

    --C--
    Kawara Shuriken | Roof Tile Shuriken

    -- B --
    Doragonsupai Gijutsu | Dragon Spying Technique
    Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu | Toad Flatness — Shadow Manipulation Technique
    Hikari Mari no Jutsu | Ball of Light Technique
    Kekkai Hōjin | Barrier Encampment Method
    Nunoshibari no Jutsu | Cloth Binding Technique
    Hitei Mushō | Flying Nail Mist Soaring
    Sagasu no Jutsu | Search Technique
    Shōshagan no Jutsu | Vanishing Facial Copy Technique
    Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique

    -- A
    Bijū Fūin | Tailed Beast Sealing
    Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique
    Gentōshin no Jutsu | Magic Lantern Body Technique
    Tōei Tekunikku |Projection Technique
    Tōmegane no Jutsu |Telescope Technique

Iryojutsu
    -- E --
    Kihon Iryō no Kenmei | Basic Medical Knowledge
    Ōkyū no Shirōto | Amateur of First-Aid

    -- D --
    Chiyute no Jutsu | Healing Technique

    -- C --
    Kōdo Iryō no Kenmei | Advanced Medical Knowledge
    Naosute no Jutsu | Healing Hand Technique
    Ōkyū no Kurouto | Professional of First-Aid

    -- B --
    Chakra no Mesu | Chakra Scalpel
    Dokugiri | Poison Mist
    Shikon no Jutsu | Dead Soul Technique
    Teiryū chishiro no Jutsu | Bleeding stop Technique

    -- A --
    Ishoku no Jutsu | Transplant Technique
    Migoto Iryō no Kenmei | Masterful Medical Knowledge
    Suigun Suima no Jutsu | Water Army Water Demon Technique
    Suijinheki | Water Encampment Wall

    Genjutsu
      -- D --
      Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
      Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique

      -- C --
      Hana Kahen Tōsō | Flower Petal Escape
      Kori Shinchū no Jutsu | Sly Mind Affect Technique
      Magen: Jigoku Kōka no Jutsu | Demonic Illusion: Descending Hell Technique
      Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique
      Raigen Raikōchū | Lightning Illusion Flash of Lightning Pillar

      -- B --
      Jinmon no Jutsu | Interrogation Technique
      Kurama Himo Baindo | Bind String
      Magen: Jubaku Satsu | Demonic Illusion: Tree Binding Death
      Magen: Kyakubu Satsu | Demonic Illusion: Leg Binding Death
      Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: Double False Surroundings Technique

      -- A --
      Nehan Shōja no Jutsu | Temple of Nirvana Technique
      Utakata | Crow Ephemera

    Fūinjutsu
      -- D --
      Fūin no Jutsu | Sealing Technique

      -- C --
      Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike
      Mizu no Keitai-yō Ba | Portable Water Field
      Gofū Kekkai | Five-Seal Barrier
      Shikoku Fūin | Finger Carving Seal

      -- B --
      Fūka Hōin | Fire Sealing Method
      Gofū Kekkai no Tōge no Jutsu | Five-Seal Barrier Pass Technique
Ekwipunek
  • Kunai x5;
  • Shuriken x10;
  • Wybuchowa Notka x3;
  • Mały Zwój x2;
  • Średni zwój x1 - 30 kunai, 10 wybuchowych notek i 60 shurikenów;
  • 20m stalowej żyłki;
  • 20m Bandaża;
  • Kula do techniki Tomegane no Jutsu;
Ostatnio edytowano 25 lut 2021, o 19:42 przez Yōgan Hyakuzawa, łącznie edytowano 1 raz
BANK
PZ
BANK klanu Yogan




Obrazek



Obrazek

Tsūjtegan: 3000m w dal / 300m widzenia sferycznego

MK: Tendo Gojo oraz Ichi Ushiha
 
Posty: 1555
Dołączył(a): 14 mar 2019, o 17:24
Ranga: Nukenin
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Pomniejsze ukryte (bądź nie) wioski ninja.

Postprzez Yōgan Hyakuzawa » 25 lut 2021, o 19:25

Obrazek

Kusagakure no Sato (草隠れの里, „Wioska Ukryta w Trawie”) - jedna z pomniejszych wiosek ninja. Usytuowana został w Kusa no Kuni, dokładniej rzecz biorąc w południowej części kraju. Liczne lasy, rzeki oraz wąwozy stanowią naturalne przeszkody dla tych, którzy chcieliby przedostać się do Trawy. Ci jednak, którzy znają drogę przez leśne ostępy, witają mury Kusagaure. Te chociaż rzeczywiście liczą sobie jakieś 2,5 metra i pełnią funkcję obronną, z pewnością nie wyglądają na wielką przeszkodę dla wprawionych ninja. Mieszkańcy osady wybudowali w środku dziczy miejsce, które nowocześniejszą architekturą nie odstaje nadto od innych części Kusa no Kuni, zaś rzucające się w oczy bramy Krwawego Więzienia budzą grozę w mieszkańcach, a ziarno zaciekawienia i podziwu w przyjezdnych.

Próżno szukać budynków z drewna w miejscu, gdzie mieszkańcy zaadaptowali beton stawiając z niego surowo wyglądające budynki i bloki pozbawione żywszych kolorów czy dodatkowych zdobień tynku. Chociaż duża część zabudowy ma już swoje lata, dalej świetnie trzyma się stawiając czoła i tak dość łaskawemu klimatowi: drzewa rosnące w i poza wioską dostarczają cienia w słoneczne lato, a gałęzie drzew zatrzymują częściowo mroźny, sieczący wiatr z północy. W samym środku centrum mieści się siedziba Głowy Wioski. Dwupiętrowy budynek wyróżnia się niewielką wieżą dzielącą go na pół i pnącą się w górę na kolejne dwie kondygnacje. W ścisłym centrum wioski można znaleźć też inne, dość oczywiste budynki jak Akademia Ninja, w pełni sprawny i funkcjonujący szpital, sklepy z wyposażeniem, stadion czy wspomniane więzienie mieszczący się na klifie przy pokaźnych rozmiarów jeziorze Abashiri. Budowla nazwana oficjalnie w papierach Zamkiem Hōzuki od rosnącej wokół miechunki rozdętej przypominającej owocami papierowe latarnie. Stanowi zakład karny dla przestępców i schwytanych szpiegów, jednak co dzieje się za murami zdobionej pagodami twierdzy? To zapewne wiedzą nieliczne osoby związane z budowlą.

Wartym odnotowania jest również most Kannabi. Podczas Trzeciej Wojny Shinnobi stanowił on ważny punkt logistyczny pomiędzy Trawą, a Kamieniem podczas prowadzenia walk z Konohagakure. Ninja Liścia zniszczyli go tracąc przy tym jednego z własnych shinnobi, jednak akcja ich okazała się druzgocząca dla wrogiej strony. Innym mostem znajdującym się obecnie w ruinie jest most Tenchi. Uległ zniszczeniu podczas jednej z misji Konhagakure, mającą na miejscu zlokalizowanie kryjówki Orochimaru i odnalezienie zbiegłego ninja swojej wioski.

Mimo nie należenia do ścisłej Piątki wiosek, nie jest małą osadą bez własnych sił. Ninja Trawy na przestrzeni lat odznaczyli się jako dość skryci i trudni do odczytania, a sam ich udział w Chūnin Shiken mający miejsce w Konohagakure w dawnych latach niejako świadczy o samej potędze. Trawa sukcesywnie szkoli nowe pokolenia shinobi z nadzieją, że w końcu zostaną uznani jako pełnoprawna siła na arenie międzynarodowej, mającej prawo głosu i należyty respekt. Większa część władzy skupiona jest w rękach tutejszego odpowiednika "Kage" i chociaż posiada własnych doradców jak każdej porządnej wiosce, to on jest osobą decyzyjną, nie potrzebującą nazbyt opierać ich na opiniach innych.

---------------------
Armia wioski
  • Jōnini: (x30)
  • Tokubetsu Jōnini: (x70)
  • Chūnini: (x160)
  • Genini: (x400)
  • Cywile: (x800)

---------------------
Nazwa:
 Kimura Ujikata
Opis:
 Jak na człowieka w mocno zaawansowanym wieku, obecny lider Trawy trzyma się nad wyraz dobrze, a gdyby nie szereg zmarszczek i siwe, sięgające ramion włosy, można by na spokojnie przyjąć, że ma mniej lat niż w rzeczywistości. Elegancki jegomość często widziany w koszuli z założona nań kamizelką oraz prostymi spodniami. Pomimo upływających lat nie stracił wiele na wysokości, przez co co poniektóre drzwi wymagają od niego drobnego schylenia głowy, co nie zawsze jest zdrowe dla jego wiekowych pleców. Dolna część szczęki zasłonięta jest przez bujne włosy oraz dłuższą brodę, którą żal mu ścinać. Często pomaga sobie drewnianą laską, gdy w niektóre dni kości odmawiają mu większego posłuszeństwa. Jak to mawia - najpewniej wina ciśnienia.

Żywy jegomość nie wąchający się przed uchyleniem kapelusza. Upływ lat nie odjął mu nic z ciepłego usposobienia, a już na pewno nie z poczucia humoru. Człowiek wręcz uwielbiający podokuczać własnym ninja w nieszczególnie szkodzący sposób wierząc, że jego drobne żarty poprawią komuś humor. Przeżył dość sporo i widział swoimi żółtymi ślepiami zapewne więcej, niż człowiek powinien, to też tym bardziej rozumie wartość tych prostych, sielankowych dni w wiosce. Z drugiej strony jawi się jako człowiek niezbyt skłonny do wybaczania większych przewinień, a największe zbrodnie wobec Trawy karząc twardą ręką. Gdzie zbrodnia, tam musi być i kara bez względu na okoliczności, co czyni go jednocześnie osobę dość mściwą i złowrogo spoglądających na wrogów wioski czy Kraju Traw.
Pochodzenie:
 Kusagakure no Sato, Kusa no Kuni
Cechy:
 Wysoki, szczupła budowa ciała, lat
Rangi:
 Jōnin, Lider Wioski
PRZYMIOTY
Wątły
Wada Wrodzona

W wyniku tej wady postać ma problemy zdrowotne i wytrzymałościowe. Trucizny działają na nią mocniej, otrzymuje też większe obrażenia w wyniku ciosów. Wytrzymałość postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.


Słaba strona: Fūinjutsu & Ninjutsu
Wada Wrodzona

Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.


Mocny kręgosłup
Atut Wrodzony

Postać jest w stanie przetrwać śmiertelne uderzenia czy upadki z niesamowicie dużych wysokości. Choć są w stanie wykluczyć ją z walki, to same w sobie nie będą śmiertelne.


Potężna Chakra
Atut Nabyty

Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.


Demoniczny Palec
Atut Nabyty

Shinobi jest w stanie rzucać Genjutsu wskazując ofiarę jedynie palcem. Iluzje te nie mogą być wzrokowe czy dźwiękowe - dotyczy to jedynie iluzji opartych na pieczęciach. Przeciwnik musi spojrzeć na palec.


Uniki
Atut Nabyty

Postać wyspecjalizowała się w unikach, przy unikach należy traktować ją, jak o rangę szybszą, niż jest w rzeczywistości. Bieg czy ciosy są nadal naturalnej szybkości, bądź niweluje Seido przeciwnika.


Postęp Składania Pieczęci
Atut Nabyty

Postać składa jedną pieczęć więcej w ciągu akcji. Osoba Bez tego atutu ma problem z rozczytaniem pieczęci składanych przez osobę, która opanowała taki atut. Rozpozna co prawda, jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.
ATRYBUTY: 20 000 Chakry
Siła
Ranga:
B
Poziom:
3
Siła chakry
Ranga:
S
Poziom:
6
Szybkość
Ranga:
C
Poziom:
2
Kontrola chakry
Ranga:
A
Poziom:
4
Wytrzymałość:
Ranga:
A
Poziom:
3
Intelekt
Ranga:
S
Poziom:
5
NINPŌ
NinjutsuRanga:APoziom:4
KatonRanga:BPoziom:3
DotonRanga:BPoziom:3
GenjutsuRanga:BPoziom:2
FūinjutsuRanga:CPoziom:1
Techniki
Ninjutsu
    -- E --
    Bunshin no Jutsu | Clone Technique
    Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation
    Henge no Jutsu | Transformation Technique
    Kakuremino no Jutsu | Cloak of Invisibility Technique
    Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
    Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
    Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
    Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique

    -- B --
    Doragonsupai Gijutsu | Dragon Spying Technique
    Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu | Toad Flatness — Shadow Manipulation Technique
    Hikari Mari no Jutsu | Ball of Light Technique
    Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation
    Kekkai Hōjin | Barrier Encampment Method
    Konbi Henge | Combination Transformation
    Sagasu no Jutsu | Search Technique
    Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique

    -- A --
    Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique
    Gentōshin no Jutsu | Magic Lantern Body Technique

Katon
    -- D --
    Bakufū | Blast

    -- C --
    Gōkakyū no Jutsu | Great Fireball Technique
    Hōsenka no Jutsu | Phoenix Sage Fire Technique
    Kasumi Enbu no Jutsu | Mist Blaze Dance Technique

    -- B --
    Gōen no Jutsu | Great Flame Technique
    Haisekishō | Ash Pile Burning
    Hōsenka Tsumabeni | Phoenix Sage Flower Nail Crimson
    Kaen Senpū | Flame Whirlwind
    Karyūdan | Fire Dragon Bullet
    Onidōrō | Demon Lantern

Doton
    -- D --
    Doro Kawarimi no Jutsu | Mud Body Replacement Technique
    Ishi Maru no Jutsu | Stone Circle Technique
    Renga no Jutsu | Practice Brick Technique
    Shinjū Zanshu no Jutsu | Double Suicide Decapitation Technique

    -- C --
    Daichi Ganshō | Ground Bedrock
    Dochū Eigyo no Jutsu | Underground Projection Fish Technique
    Doroku Gaeshi | Earth Shore Return
    Doryūsō | Earth Flow Spears
    Gansetsukon | Rock Section Cane
    Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique
    Retsudo Tenshō | Tearing Earth Turning Palm
    Rokkusherutā | Rock Shelter

    -- B --
    Chidōkaku | Moving Earth Core
    Doro Hōshi | Mud Spore
    Doryūheki | Earth-Style Wall
    Doryū Jōheki | Earth-Style Rampart
    Dosekiryū | Mudslide
    Doton: Iwadeppō no Jutsu | Earth Release: Rock Gun Technique
    Ganchūsō | Rock Pillar Spear
    Iwayado Kuzushi | Rock Lodging Destruction
    Tobi Tsubute | Flying Thrown Stones
    Tsuchi Nami no Jutsu | Earth Release: Earth Wave Technique

Genjutsu
    -- D --
    Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
    Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique

    -- C --
    Hana Kahen Tōsō | Flower Petal Escape
    Kori Shinchū no Jutsu | Sly Mind Affect Technique
    Magen: Jigoku Kōka no Jutsu | Demonic Illusion: Descending Hell Technique
    Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique

    -- B --
    Jinmon no Jutsu | Interrogation Technique
    Kurama Himo Baindo | Bind String
    Magen: Jubaku Satsu | Demonic Illusion: Tree Binding Death
    Magen: Kyakubu Satsu | Demonic Illusion: Leg Binding Death
    Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: Double False Surroundings Technique

    -- A --
    Nehan Shōja no Jutsu | Temple of Nirvana Technique
    Utakata | Crow Ephemera

Fūinjutsu
    -- D --
    Fūin no Jutsu | Sealing Technique

    -- C --
    Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike
    Mizu no Keitai-yō Ba | Portable Water Field
    Shikoku Fūin | Finger Carving Seal
Ekwipunek
  • Kunai x5;
  • Shuriken x10;
  • Wybuchowa Notka x3;
  • Mały Zwój x2;
  • 20m stalowej żyłki;
BANK
PZ
BANK klanu Yogan




Obrazek



Obrazek

Tsūjtegan: 3000m w dal / 300m widzenia sferycznego

MK: Tendo Gojo oraz Ichi Ushiha
 
Posty: 1555
Dołączył(a): 14 mar 2019, o 17:24
Ranga: Nukenin
Dodatkowa Ranga: S-Rank


Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników