Yamanaka Miyashi

Yamanaka Miyashi

Postprzez Yamanaka Miyashi » 5 maja 2019, o 23:44


CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Obrazek Obrazek
Nazwisko i Imię: Yamanaka Miyashi;
Pseudonim: Brak;
Przydomki: Brak;
Kraj: Hi no Kuni;
Wioska: Konohagakure no Sato;
Numer rejestracyjny: 00106808;
Wzrost: Wysoki (177 cm);
Waga: Przeciętny;
Płeć: Shinobi;
Wiek: lat
Poziom: D;
Rangi: Genin;
Nindō: Cel uświęca środki;
Charakterystyka:
Wygląd: Spoglądając na młodzieńca można ujrzeć obraz typowego bohatera telenoweli brazylijskiej, a nie shinobi. Ciemnowłosy, opalony, z zalotnym uśmiechem oraz dziarskim wzrokiem. Jak na swój wiek nie grzeszy ani wzrostem ani wagą. Przeciętny chłopak jaki wiele w wiosce. Zaczynając jednak właściwy opis. Włosy czarne długie, po rozpuszczeniu sięgające nieco powyżej łopatki. Zazwyczaj związane z tyłu gumką, sterczą nieco nad głowę Miyashi'ego. Poniżej piwne oczy, które po spojrzeniu pod słońce zaczynają przypominać zielone. Kto spojrzy z jakiej strony, takie może odnosić wrażenie. Sam Miyashi uważa, że jego oczy są po prostu piwne. Nosek, średniej wielkości na środku stwarza wrażenie nieco zakrzywionego. Mimo to nie jest brzydki czy za duży, pasuje proporcjonalnie do twarzy. Usta raczej małe, nieco blade jakby ciut za małe do proporcji całej twarzy. Jeżeli chodzi o całą twarz to widoczne kości policzkowe, ewidentnie widać że chłopak zawróci na misji nie jednej młodej dziewczynie.
Szyja klasyczna, szczupła i idealnie łącząca tors z głową. Poniżej zaczyna się pozostała część ciała. Dwie ręce, dwie nogi. Nie urwało mu jeszcze nic. Jeszcze, to dosyć ważne. Ogólnie wygląd można opisać jako przystojny. Lekko zarysowane linie mięśni, widać ewidentnie że chłopak już jest przystojny, a za kilka lat będzie naprawdę rozchwytywany w wiosce.
Charakter: Niezwykle złożona osoba, której aktualny pogląd na świat. Od małego traktowany w sposób przeciętny. Ni to geniusz, ni to nieuk. Każdy kto był chociaż chwilę w szkole wie o co chodzi. Z jednej strony jak coś go zainteresuje potrafi zajmować się tym niczym autyk, który uczy się całe dnie, noce przy okazji olewając sen czy inne potrzeby. Z drugiej strony można mu zarzucić niedbalstwo, gdy przedmiot go po prostu nie interesował. Średnio leniwy, czasem gdy ma po prostu dosyć lubi usiąść i odpocząć. Jednak z drugiej strony, gdy jest w pełni sił bardzo nie lubi się nudzić. Woli aktywnie spędzać czas, podróżować, zwiedzać.
W stosunku do rodziny. Oddany, minął mu już okres buntu i narzekania na rodzinę. Potrafi okazać wdzięczność za wszystko, jednak jakby ciągle mu czegoś brakowało. Ambicja trochę przerasta jego możliwości.
Wioska jest niesamowicie ważna dla niego. Jednak nie wartości woli ognia, raczej nacjonalizm. Trzymanie spraw Konohy ponad sprawy innych wiosek, wysługiwanie się nimi. Sama wioska dla Miyashi'ego nie stoi równo z Hokage. Kiedy ten zacznie próbować swoich sztuczek młody Yamanaka nie będzie miał oporów do wystąpienia przeciwko niemu. Jednak wystąpienie przeciwko mieszkańcom wioski to dla niego zdradzenie samego siebie.
Sprawy misji oraz wierności wiosce. Nindo dosyć sporo o tym mówi. Wioska ma stać na miejscu pierwszym, wioska i jej mieszkańcy. Z tego powodu nie raz może poświęcić kogoś dla samego ideału.


ATRYBUTY
Siła: D (1)
Szybkość: D (1)
Wytrzymałość: D (1)
Siła chakry: C (2)
Kontrola chakry: C (2)
Intelekt: E (0)

Ilość chakry: 2000;
Koszta chakry:
    E - 6
    D - 45
    C - 100
    B - 500
    A - n/d
    S - n/d

DZIEDZINY
Shintenshin no Jutsu: C [3];
Ninjutsu: D [1];
    Doton: E [0];
    Fuuinjutsu: E [0];
Genjutsu: E [0];
Kenjutsu: E [0];
Shurikenjutsu: D [1];

PRZYMIOTY
Atuty wrodzone:
Nazwa:
Sztuki ninja: Ninjutsu i Fūinjutsu
Ninpō: Ninjutsu to Fūinjutsu 忍法・忍術 と 封印術
Rodzaj:
Atut
Typ:
Predyspozycja/Wrodzony
Opis:
  Najpopularniejsze sztuki Ninja, to podstawowe dziedziny jakimi posługują się w obecnych czasach shinobi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Ninjutsu i Fūinjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Sztuki ninja: Ninjutsu i Fūinjutsu]|
|[nazwa2=Ninpō: Ninjutsu to Fūinjutsu 忍法・忍術 と 封印術]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Predyspozycja/Wrodzony]|
|[opis]Najpopularniejsze sztuki Ninja, to podstawowe dziedziny jakimi posługują się w obecnych czasach shinobi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Ninjutsu i Fūinjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/opis]|
|[/przymiot]|

Nazwa:
Sensor
Kanchi-ki
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.
Ranga KC - Bez pieczęci / Z pieczęcią
C: - 50m / 150m
B: - 100m / 350m
A: - 200m / 600m
S: - 500m / 1km
Każde pół poziomu zwiększa zasięg o połowę zasięgu pełnej rangi. Każde pół poziomu powyżej S zwiększa zasięg o 100m bez pieczęci i 250m po złożeniu pieczęci.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Sensor]|
|[nazwa2=Kanchi-ki]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.
Ranga KC - Bez pieczęci / Z pieczęcią
C: - 50m / 150m
B: - 100m / 350m
A: - 200m / 600m
S: - 500m / 1km
Każde pół poziomu zwiększa zasięg o połowę zasięgu pełnej rangi. Każde pół poziomu powyżej S zwiększa zasięg o 100m bez pieczęci i 250m po złożeniu pieczęci.[/opis]|
|[/przymiot]|

Nazwa:
Regeneracja Chakry
Chakra Regeneration
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Metabolizm w ciele Shinobi z tym atutem działa o wiele wydajniej, niż w przypadku innych ludzi. W wyniku tej różnicy Chakra regeneruje się w przypadku danej osoby o wiele szybciej. Tego typu różnice sprawiają, że Shinobi już w krótko po jednym wysiłku związanym z Chakrą jest w stanie ponownie zająć się walką. Większość takich Shinobi jednak po wysiłku odczuwa spory głód - potrafią zjeść o wiele więcej niż inni.
Ranga Siły Chakry - Regeneracja na turę
C (2) - 100
B (3) - 200
A (4) - 300
S (5) - 500
Każde pół rangi ponad S zwiększa regenerację o 125 punktów.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Regeneracja Chakry]|
|[nazwa2=Chakra Regeneration]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Metabolizm w ciele Shinobi z tym atutem działa o wiele wydajniej, niż w przypadku innych ludzi. W wyniku tej różnicy Chakra regeneruje się w przypadku danej osoby o wiele szybciej. Tego typu różnice sprawiają, że Shinobi już w krótko po jednym wysiłku związanym z Chakrą jest w stanie ponownie zająć się walką. Większość takich Shinobi jednak po wysiłku odczuwa spory głód - potrafią zjeść o wiele więcej niż inni.
Ranga Siły Chakry - Regeneracja na turę
C (2) - 100
B (3) - 200
A (4) - 300
S (5) - 500
Każde pół rangi ponad S zwiększa regenerację o 125 punktów.[/opis]|
|[/przymiot]|

Wady wrodzone:
Nazwa:
Krótkowidz
Myope
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać posiada słaby wzrok. Przez to względem słabiej celuje w przypadku ataków dystansowych. Zasięg celności względem normalnego shinobi jest krótszy o 1/3. Wada opiera się na krótko-widzeniu i dotyczy wszystkich oczu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Krótkowidz]|
|[nazwa2=Myope]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać posiada słaby wzrok. Przez to względem słabiej celuje w przypadku ataków dystansowych. Zasięg celności względem normalnego shinobi jest krótszy o 1/3. Wada opiera się na krótko-widzeniu i dotyczy wszystkich oczu.[/opis]|
|[/przymiot]|

Nazwa:
Fobia
Kyōfushō
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać cierpi na fobię uniemożliwiającą jej normalne działanie w określonych sytuacjach. Narażona na na czynnik powodujący fobię może stać jak sparaliżowana lub wpaść w panikę.
Lista dostępnych fobii:
Lęk przed wężami.
Dodatkowe fobie należy najpierw zgłosić administracji, po ich akceptacji admin dodaje je do listy i wówczas można je wykorzystać.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Fobia]|
|[nazwa2=Kyōfushō]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać cierpi na fobię uniemożliwiającą jej normalne działanie w określonych sytuacjach. Narażona na na czynnik powodujący fobię może stać jak sparaliżowana lub wpaść w panikę.
Lista dostępnych fobii:
Lęk przed wężami.
Dodatkowe fobie należy najpierw zgłosić administracji, po ich akceptacji admin dodaje je do listy i wówczas można je wykorzystać.[/opis]|
|[/przymiot]|

Atuty:

TECHNIKI
Ninjutsu:
    Ranga E:
      Bunshin no jutsu
      Kai
      Henge no Jutsu
      Kawarimi No Jutsu
      Suimen Hoko no Gyo
      Ki Nobori no Shugyo
      Nawanuke no Jutsu
    Ranga D:
      Oboro Bunshin no Jutsu
Shintenshin no Jutsu:
    Ranga D:
      Chakra Saku
      Yamanaka Ichizoku Ishindenshin
    Ranga C:
      Shintenshin no Jutsu
      Kanchi Denden

Shurikenjutsu:
    Ranga D:
      Kage Shuriken no Jutsu
      Sōshuriken no Jutsu


WIEDZA
[Klan Yamanaka - 1]
[Geografia Hi no Kuni - 1]
[Pakty - 1]
[Bijuu: Kyuubi -1]
[Historia Hi no Kuni - 1]

EKWIPUNEK
Bank: Konto;
Opaska Shinobi: Zwyczajna opaska Konhagakure noszona na pasie;
Ubranie: Dosyć proste ubranie. Zaczynając od stóp. Klasyczne sandały shinobi, powyżej spodnie nad kostkami zwężające się do łydki. Powyżej pasek na którym znajduje się opaska Konohagakure. Następnie siatkowana koszulka odsłaniająca tors młodzieńca. Dopiero na tym znajduje się kimono sięgające mniej więcej do połowy łydki oraz zasłaniająca wszystko od tego do torsu. Posiada lekki "dekolt".
Pozostały Ekwipunek:
Tebukuro - pozakładane na obydwie ręce.
Kinzoku Dastana - pozakładane na obydwie ręce.
Horusutā [10 shurikenów]
Horusutā [3 kunai z założoną wybuchową notką, 2 kunai z oślepiającą notką]
Kinchaku [4 kunai z wybuchową notką, 5 kunai z oślepiającą notką, 20 shuriken, 200 Makibishi, 100m stalowa żyłka podzielona po 20m, Pigułka żywnościowa x 5, Pigułka zwiększająca krew x 5]
Katana na plecach
Wakizashi przy pasie.
Ukryta Wyrzutnia Kunai - założone po jednej na obydwu rękach. [Prawa: Kunai]. [Lewa: Kunai z wybuchową notką]
3 granaty dymne

W domu:
Pas na zwoje;
470 shuriken;
1 kunai;
800 Makibishi
3 Oślepiająca notka
7 Granat dymny
Mały zwój x 8
Średni zwój x 10


STATYSTYKI
Wygrane walki:
Zremisowane walki:
Przegrane walki walki:
Misje:
    D: 6
    C: 1
    B: 0
    A: 0
    S: 0



PD: 101
X - 16.8 = 17
Y - 33.6 = 34
Z - 50.5 = 50

PN: 678
A - 113
B - 226
C - 339
Ostatnio edytowano 24 maja 2019, o 00:27 przez Yamanaka Miyashi, łącznie edytowano 23 razy
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 lut 2016, o 22:06
Ranga: Genin

Re: Yamanaka Miyashi

Postprzez Nanoha » 6 maja 2019, o 18:11

Akcept
Od 03.03.2018 nowy właściciel, Nara Rin
Obrazek
Administrator
 
Posty: 1215
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 17:01
Ranga: Brak

Re: Yamanaka Miyashi

Postprzez Nanoha » 24 lip 2019, o 22:28

wywalam do archiwum by nie zajmowało miejsca w klanie. Miyashi chcesz grać to się zgłoś i nawet jak klan będzie zajęty to będziesz mieć odzyskane kp
Od 03.03.2018 nowy właściciel, Nara Rin
Obrazek
Administrator
 
Posty: 1215
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 17:01
Ranga: Brak


Powrót do Karty Postaci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników