Cheziowe majstrowanie

Dział ten służy do testowania bbcode, postów itp. Każdy gracz może tu założyć swój własny temat, w którym można sprawdzać posty o skomplikowanym bbcode itp.

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Cheziowe majstrowanie

Postprzez Inuzuka Cheza » 21 maja 2016, o 13:47

Vademecum dla początkujących

W związku z co raz liczniejszą rzeszą nowych graczy, którzy są często zagubieni na naszym forum, postanowiłam przygotować mały poradniczek, jak odnaleźć się w naszym małym wariatkowie.

Przydatne linki:

Spis aktywnych graczy oraz dostępnych miejsc w klanach
Wzór Karty Postaci z poradnikiem uzupełniania pól w karcie
Aktualna sytuacja na świecie
Masz jakieś pytanie? Coś nie jest ujęte w opisie? Napisz Tutaj.
Zasady prowadzenia misji samodzielnych oraz wynagrodzenie za nie.

Reszta tematów takich jak: regulaminy, podręczniki podstawowe, czy fabularne są pominięte, ze względu na ich elementarność i podstawę do gry na naszym forum.

Ważne:
Istnieją 3 grywalne wioski
  • Konoha
  • Iwa
  • Oto
Proszę oznaczać się kolorami tych tylko wiosek.

Osoby odpowiedzialne za forum:

Administracja:

Mistrz Gry- jaśnie oświecony założyciel forum, zajmuje się sprawami technicznymi oraz tworzy mechanikę forum, lecz nie lubi gdy zawraca mu się głowę pytaniami o coś co jest gdzieś napisane.
Kebrian- administrator techniczny, zajmuje się skryptami, usprawnieniami mechanicznymi na naszym forum.
Joker- administrator fabularny, zajmuje się również mechaniką forum, koordynuje prace mistrzów fabularnych.

Mistrzowie fabularni:

Remon-rzadko kiedy jest, ale z pewnością pomoże jeśli ma taką sposobność, jego konto fabularne to Gurenshiddo.
Shinigami-zajmuje się sprawami dotyczącymi głównie kuźni oraz własnych technik, zdarza mu się prowadzić mini eventy. Jego konto fabularne to Takawa Soh.
Jaskółka- jedyna żeńska persona na wysokim stanowisku. Zajmuje się sprzątaniem bałaganu jaki zrobią panowie. Chwyta się każdej możliwej pracy. Raczej nieaktywna w dziale kuźni oraz własnych technik, lecz skora do prowadzenia długich, barwnych misji oraz eventów. Jeśli nie ma gorszych dni, możesz spróbować zapytać ją o pomoc przy tworzeniu postaci. Jej konta fabularne to: Hyūga Natarī oraz Kiyomi.
Micheletto- spradza głównie karty razem z Jaskółką i Shinigami. Zajmuje się aktywnie działem własnych technik oraz kuźni. Czasami prowadzi misje, czasami eventy. Jego konto fabularne to: Senju Sushi.

Osoby pełniące funkcję Chimu (osoby prowadzące misje):

Misje D-C - Wszyscy w dziale misji.
Misje D-S w fabule i Eventy

Gurenshiddo aka Remon
Hyūga Natarī aka Jaskółka
Hebi Oroshi aka Joker
Kosuke Kirito aka SpongeBob Uzumaki
Senju Sushi aka Micheletto

Misje D-S

Yuki Mayuri

Misje D-A w fabule

Dōhito Isao/Sabaku no Yuno

Misje D-A

Kaguya Seiki
Rindou Arashi aka BB-8

Misje D-B

Dōhito Orinosuke
Kōseki Hiroki
Hyūga Zuku

Osoby odpowiedzialne za sprawdzanie misji samodzielnych:

Gurenshiddo aka Remon
Hebi Oroshi aka Joker
Hyūga Natarī aka Jaskółka
Kosuke Kirito aka SpongeBob Uzumaki
Senju Sushi aka Micheletto
Yamanaka Aiko
Rindou Arashi aka BB-8
Inuzuka Cheza
Suzuko Murai
Obrazek

Piękna
To właściwe słowo dla niej.
Kiedy tańczy, gdy ciało jej rzuca cień,
jak rajski ptak, co w chmurze piór ku niebu mknie,
to w otchłań swoją piekło znów wciąga mnie.
Moje oczy toną w mgle sukienki cygańskiej
Już nie śmiem modlić się do Naszej Pani.
Kto
pierwszy chce kamieniem rzucić w nią
ten nie zasługuje na to by żyć!
O, Lucyferze! Pozwól mi choć raz
zanurzyć dłonie we włosach jej.

Piękna
Jest diabła wcieleniem
zesłanym, bym dziś zwątpił w Boga wiecznego.
Gdy patrzę, na nią włada mną pożądanie szalone.
Choć wzrok ku niebu zwracam, to wciąż widzę ją.
Pierworodnego grzechu ognie w oczach ma.
A moja żądza do niej pcha mnie ku zbrodni.
Lecz,
dziewka uliczna, która ma w pogardzie świat
też brzemię krzyża może w sobie nieść od lat.
O, Nasza Pani, pozwól mi choć raz
zbłądzić w ogrodzie jej.

Piękna
To tych czarnych oczu czar sprawił, że
wbrew wszystkiemu w jej niewinność wierzyć chcę.
Odkrywam tajemnicy szlak na sam szczyt,
gdy porywa tańca rytm jej sukienkę w kolorach tęczy.
Ma Dulcyneo Już nasz ślub obwieścił dzwon
a me niewierne serce gra fałszywy ton.
Lecz,
mężczyzna, który chciałby odwrócić od niej wzrok
niechby zmienił się w słup soli!
O, Fler-De-Lys! Nie jestem godny twego zaufania,
bo chcę choćby raz zerwać kwiat miłości.

Moje oczy toną w mgle sukienki cygańskiej.
Już nie śmiem modlić się do Naszej Pani.
Kto pierwszy chce kamieniem rzucić w nią
ten nie zasługuje na to by żyć!
O, Lucyferze! Pozwól mi choć raz
zanurzyć dłonie we włosach.

Combat
Obrazek
 
Posty: 306
Dołączył(a): 26 sty 2016, o 16:55
Ranga: Genin

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Rindou Arashi » 6 lip 2016, o 17:43

[imgl]
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 74ccb0.jpg[/imgl]Imię:
/tu wstaw imię psa/
Rasa/b] Yama[山]
[b]Ranga psa/b] D
[b]Rozmiar/b] Mały
[b]Opis/b] /tu wstaw opis swojego psa/
[b]Atuty/b]
    [b]Ninken [忍犬]/b] Pies shinobi posiada niezwykle wyczulony węch. Posiada również zdolność wyczuwania chakry (w tym jej poziomu).
    [u]Zasięg węchu/u] 200m
    [u]Zasięg Kanchi-ki/u] 10m
    [b]Subarashīdesu [素晴らしいです]/b] Psy charakterne i temperamentne, dlatego można go otrzymać dopiero jako drugiego pupila. Rosną bardzo szybko osiągając duże rozmiary. Rosną tak jak psy rasy Ōkami. Wielką zaletą tego psa jest to, że można zakupić na nim atut Wierzchowiec o 1/4 taniej niż normalnie. Premia do statystyk z atutów Wierzchowiec i Bestia są 0.5 większe.
[b]Atrybuty/b]
    Siła - 0 (E)
    Szybkość - 0 (E)
    Wytrzymałość - 0 (E)
    Siła Chakry - 0 (E)
    Kontrola Chakry - 0 (E)
    Ilość Chakry - 250
[b]Techniki/b] /tu wpisuj techniki psa/

[imgl]
http://cdn.myanimelist.net/s/common/upl ... daaa8.jpeg][b]Imię:

/tu wstaw imię psa/
Rasa/b]Esukimō inu [エスキモー犬]
[b]Ranga psa/b] D
[b]Rozmiar/b] Mały
[b]Opis/b] /tu wstaw opis swojego psa/
[b]Atuty/b]
    [b]Ninken [忍犬]/b] Pies shinobi posiada niezwykle wyczulony węch. Posiada również zdolność wyczuwania chakry (w tym jej poziomu).
    [u]Zasięg węchu/u] 200m
    [u]Zasięg Kanchi-ki/u] 10m
    [b]Nebaridzuyoidesu [粘り強いです]/b] Atut ten zwiększa wytrzymałość o wartości D-B o pół rangi, przy wartości siły A-S atut ten zwiększa ją o pełną rangę. Powyżej rangi S atut ten zwiększa wytrzymałość o półtorej rangi. Są blisko spokrewnione z rasą Hasukī.
[b]Atrybuty/b]
    Siła - 0 (E)
    Szybkość - 0 (E)
    Wytrzymałość - 0 (E)
    Siła Chakry - 0 (E)
    Kontrola Chakry - 0 (E)
    Ilość Chakry - 250
[b]Techniki/b] /tu wpisuj techniki psa/

[imgl]
http://i1339.photobucket.com/albums/o70 ... 8085b8.jpg[/imgl][b]Imię:

/tu wstaw imię psa/
[b]Rasa/b] Finrando-go haundo [フィンランド語ハウンド]
[b]Ranga psa/b] D
[b]Rozmiar/b] Malutki
[b]Opis/b] /tu wstaw opis swojego psa/
[b]Atuty/b]
    [b]Ninken [忍犬]/b] Pies shinobi posiada niezwykle wyczulony węch. Posiada również zdolność wyczuwania chakry (w tym jej poziomu).
    [u]Zasięg węchu/u] 200m
    [u]Zasięg Kanchi-ki/u] 10m
    [b]Binkan [敏感]/b] Psy o niesamowicie rozwiniętym węchu, dlatego ich węch trzeba traktować jak o połowę większy niż normalnie oraz ich Kanchi-ki jako większy o połowę.
[b]Atrybuty/b]
    Siła - 0 (E)
    Szybkość - 0 (E)
    Wytrzymałość - 0 (E)
    Siła Chakry - 0 (E)
    Kontrola Chakry - 0 (E)
    Ilość Chakry - 250
[b]Techniki/b] /tu wpisuj techniki psa/
 
Posty: 3101
Dołączył(a): 4 sie 2015, o 00:10
Ranga: Jōnin
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Hai Jōnin

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Inuzuka Mihye » 22 mar 2017, o 13:10

KP dla Gain


Kod: Zaznacz cały
|[karta]|
|[portret=/adres grafiki zakonczony formatem obrazka/]|
|[imie]Gain[/imie]|
|[nazwisko]Son[/nazwisko]|
|[pseudonimy]pseudonimy postaci[/pseudonimy]|
|[przydomki]na początku brak[/przydomki]|
|[kraj]Hi no Kuni[/kraj]|
|[wioska]Konoha[/wioska]|
|[numer]T01-71339[/numer]|
|[plec]Kunoichi[/plec]|
|[wiek][rok]tu wstaw rok urodzenia[/rok] lat[/wiek]|
|[wzrost]Przeciętny[/wzrost]|
|[waga]Szczupła[/waga]|
|[poziom]E [/poziom]|
|[rangi]Student[/rangi]|
|[nindo]" Nie umiem pisać w ojczystym języku., I don’t want it now" [/nindo]|
|[charakterystyka]Opis charakteru i wyglądu postaci.[/charakterystyka]|
|[sila:][ranga=E][poziom=0]|
|[szybkosc:][ranga=E][poziom=0]|
|[wytrzymalosc:][ranga=E][poziom=0]|
|[silachakry:][ranga=E][poziom=0,5]|
|[kontrolachakry:][ranga=E][poziom=0]|
|[intelekt:][ranga=E][poziom=0]|
|[iloscchakry=350]|
|[kosztachakry:][E=10][D=100][C=250][B=-][A=-][S=-]|
|[ninpo]
[dziedzina=Ninjutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina]
[dziedzina=Taijutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][/ninpo]|
|[przymioty]
[c] Sztuki ninja: Pięć Żywiołów[rodzaj]Predyspozycja[opis]Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów). Żywioły pochodzące np. z przeszczepów nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c]
[c]Nadludzka Szybkość[rodzaj]Atut wrodzony[opis] Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A. [/c]
[c] Potężna Chakra[rodzaj]Atut wrodzony[opis] Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.[/c]
[c]Słaba strona : Sztuki walki[rodzaj]Wada wrodzona[opis] Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c]
[c]Nazwa[rodzaj]Rodzaj cechy[opis]Opis cechy[/c][/przymioty]|
|[techniki]Brak na początku, tu wstawiać listę nabytych technik dzieląc je na dziedziny i rangi[/techniki]|
|[ekwipunek][b]Bank:[/b] 500 Ryō 両
[b]Opaska Shinobi:[/b] Opis opaski.
[b]Ubranie:[/b] Opis ubrania postaci
[b]Pozostały Ekwipunek:[/b] Torba na biodro: 2x kunai; 10x shuriken[/ekwipunek]|
|[wiedza]Brak[/wiedza]|
|[wygrane]Brak[/wygrane]|
|[remisy]Brak[/remisy]|
|[przegrane]Brak[/przegrane]|
|[misje]|
|[D=0]|
|[C=0]|
|[B=0]|
|[A=0]|
|[S=0]|
|[/misje]|
|[notatki]Brak[/notatki]|
|[/karta]|


Son Gain
" Nie umiem pisać w ojczystym języku., I don’t want it now"
Opis charakteru i wyglądu postaci.
나 말이야
못다 핀 꽃 한 송이야


Obrazek

BANK
PZ
Prowadzę misje z zakresu D-B
Moderuje dział Kart Postaci
 
Posty: 893
Dołączył(a): 21 gru 2016, o 01:51
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Inuzuka Mihye » 24 mar 2017, o 03:30

Inuzuka Kyoro
"Wan-wan, Waaan!"
Mały, śnieznobiały piesek, o brązowych oczach. Posada klapnięte, brązowe uszy oraz biały, kręcony ogonek. Jest pogodnym psiakiem, wyhodowanym w rodzinie Inuzuka i podarowany Miryo wraz z rozpoczęciem edukacji w szkole ninja. Jest entuzjastycznie nastawiony do wszystkich z wioski, często radośnie obszczekuje znajomych dziewczyny. Jest niesamowicie wścibski, nawet wobec kotów, które intrygują go z powodu spiczastych uszu i innego sposobu mówienia. Uwielbia zabawy z piłą oraz szkolenia. Jest bardzo inteligentnym, dociekliwym psem, który nigdy nie ma dość zabawy. Jest schludny, nie ma w zwyczaju grzebania w śmieciach. Czasami jego wadą jest to, że jest zbytu ufny wobec innych ludzi i zwierząt.
나 말이야
못다 핀 꽃 한 송이야


Obrazek

BANK
PZ
Prowadzę misje z zakresu D-B
Moderuje dział Kart Postaci
 
Posty: 893
Dołączył(a): 21 gru 2016, o 01:51
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Inuzuka Mihye » 24 lis 2017, o 16:32

Węch psa

Pies w odróżnieniu od człowieka postrzega świat przez pryzmat zapachów, dlatego jego węch jest czulszy blisko 4 krotnie. Dzięki tej cesze idealnie rozpoznaje nawet najbardziej subtelne aromaty, substancje złożone. Oznacza mniej więcej zatem to, że potrafi wyodrębnić poszczególne związki zapachowe z mieszaniny, wybrać jeden i skupić się tylko na nim. Jest to elementarna zdolność do wyodrębnienia poszczególnych zapachów w tłumie innych ludzi i podążanie za tym jednym konkretnym.

Tropienie "po ścieżce"

Tropienie jest złożonym procesem szukania śladów, krok po kroku z miejsca zdarzenia do miejsca pobytu osoby poszukiwanej. Odbywa się wtedy to po tak zwanej "ścieżce zapachu", którą osoba zostawia. Najbardziej wonnymi substancjami są wszelakie wydzieliny jak krew, ślina, pot, które mogą zostać osadzone na przedmiotach podczas kontaktu fizycznego. O wiele mniej aromatycznymi śladami są zgubione włosy, sierść, paznokcie, odciski butów. Tropienie może zostać utrudnione również przez niesprzyjające warunki atmosferyczne jak duży upał, gdy pies zieje może wtedy znacznie słabiej wyczuwać zapachy. Jest to metoda tropienia na krótkich dystansach, w obrębie danej wioski np: Iwy. (Około 500 m średnicy)

Tropienie z punktu "A" punktu "B"

Nie zawsze zdarza się, że mamy konkretną ścieżkę odejścia osoby poszukiwanej. Przykładowo Ktoś wyruszył z Kraju Rzek (sąsiednia wioska do Konohy), pościg zaczyna się w Konosze, a osoba poszukiwana zmierza do Kraju Wiatru. Podstawowym i bardzo ułatwiającym znalezienie poszukiwanego są rzeczy, które należą do danej osoby. W przypadku ich nie posiadania, należy się udać do ostatniego miejsca, gdzie osoba poszukiwana była widziana, pozyskać je, zebrać wywiad. Jeśli nie dysponujemy żadnymi materiałami pomocniczymi, śledztwo należy przeprowadzać w obrębie wioski, aż do odnalezienia śladu lub tropu zapachowego i dalej postępować tak jak w przypadku tropienia "po ścieżce." Obszar, który przekracza 500 m, będzie się systematycznie przemieszczał wraz z postępowaniem grupy pościgowej względem osoby poszukiwanej.

Ślady trwałe i ulotne

Ślady zapachowe można podzielić na dwie zasadnicze grupy, trwałe i ulotne. Do śladów trwałych należą wydzieliny ciała ludzkiego, zwierzęcego, summona, substancje stałe, pirotechniczne, narkotykowe, gnijące mięso ect. Trwałość ich jest zależna od obiektów z jakimi mają styczność.
  • Jeśli są to obiekty "nieporuszalne" (drzewo, skała, mebel) jest bardzo wysoka,
  • obiekty "poruszalne" (gałęzie, liście, drobiny ziemi, piasku) mogą zmienić swoje położenie względem pierwotnego na skutek działania wiatru.
Do zapachów ulotnych zaliczać możemy perfumy, zapach jedzenia, lakiery, oleje, ect. Są one silnie dyfundującymi związkami, które rozpraszają się wraz z wiatrem na bardzo duże odległości, co uniemożliwia skuteczne poszukiwania.

Warunki atmosferyczne w tropieniu

Upał - ze względu na duży upał, zmęczenie wzrasta, co uniemożliwia prawidłowe powonienie. Należy robić częstsze przerwy w pościgu.
Deszcz- w zależności od obiektów może na nie oddziaływać wcale, lub też częściowo zamazać i ślady trwałe stają się słabiej wyczuwalne o połowę czasu tak jak ulotne.
Śnieg- w przypadku śniegu, spadek temperatury konserwuje ślady trwałe na okres dwukrotnie dłuższy, ich intensywność nie zmienia się. To samo ma miejsce z zapachami ulotnymi.
Wiatr- powoduje rozmazanie ścieżki, która jest trudna do interpretacji, czas trwałości śladów skraca się o połowę, za to obszar wyczuwania zapachu powiększa się dwukrotnie.

Ranga psa Typ śladu Czas trwania Obszar oddziaływania

D - trwały - 3 h - 200 m
C - trwały - 4 h - 300 m
B - trwały - 5 h - 400 m
A - trwały - 6 h - 500 m
S - trwały - 7 h - 600 m

D - ulotny - 1 h - 50 m
C - ulotny - 2 h - 100 m
B - ulotny - 3 h - 150 m
A - ulotny - 4 h - 200 m
S - ulotny - 5 h - 250 m

Ranga ninja Typ śladu Czas trwania Obszar oddziaływania

D - trwały - 1,5 h - 100 m
C - trwały - 2 h - 150 m
B - trwały - 2,5 h - 200 m
A - trwały - 3 h - 250 m
S - trwały - 3,5 h - 300 m

D - ulotny - 0,5 h - 25 m
C - ulotny - 1 h - 50 m
B - ulotny - 1,5 h - 75 m
A - ulotny - 2 h - 100 m
S - ulotny - 2,5 h - 125 m

Od rangi A z pieczęcią należy interpretować tak jak dla wartości psa, koszt użycia wzmocnienia jak dla standardowej techniki S na turę.

Dodatkowe cechy psiego węchu:

D - pies nie potrafi odróżniać mieszaniny zapachów w jednym związku, natomiast potrafi wyodrębnić, jeśli są to dwa niezależne związki (określić, że osoba A poszła w lewo a B poszła w prawo).
C - pies jest w stanie rozdzielać poszczególne związki substancji (podać przybliżony skład perfum, trucizn, antidotum jeśli tylko składniki są mu znane, wyodrębnić czy coś jest substancją wybuchową czy to zwykły proszek do pieczenia.)
B - jest na tyle wyczulony, że potrafi przewidywać zasadzki, zastawione pułapki.
A - pies dzięki swojemu zmysłowi powonienia, potrafi informować o niektórych wyuczonych zmianach takich jak, nagły ulewny deszcz, trzęsienie ziemi, stan fizjologiczny poszukiwanego, stan partnera pościgu lub nasz.
S - jest tak wrażliwy na zmiany w otoczeniu, że potrafi rozróżnić niektóre stany emocjonalne jak złość, smutek, radość, euforię ect.
Atut mędrca - potrafi zinterpretować, czy dana osoba, mówi prawdę czy nie, na podstawie zmian biochemicznych potu. Nie dotyczy osób z atutem Nieskalany emocjami.

Dodatkowe cechy ludzkiego węchu:

D-C - nie potrafi odróżniać mieszaniny zapachów w jednym związku, natomiast potrafi wyodrębnić, jeśli są to dwa niezależne związki (określić, że osoba A poszła w lewo a B poszła w prawo).
B-A - jest w stanie rozdzielać poszczególne związki substancji (podać przybliżony skład perfum, trucizn, antidotum jeśli tylko składniki są mu znane, wyodrębnić czy coś jest substancją wybuchową czy to zwykły proszek do pieczenia.)
S - jest tak wrażliwy na zmiany w otoczeniu, że potrafi rozróżnić niektóre stany emocjonalne jak złość, smutek, radość, euforię ect.
Atut mędrca - potrafi zinterpretować, czy dana osoba, mówi prawdę czy nie, na podstawie zmian biochemicznych potu. Nie dotyczy osób z atutem Nieskalany emocjami.
나 말이야
못다 핀 꽃 한 송이야


Obrazek

BANK
PZ
Prowadzę misje z zakresu D-B
Moderuje dział Kart Postaci
 
Posty: 893
Dołączył(a): 21 gru 2016, o 01:51
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Inuzuka Mihye » 24 lis 2017, o 18:37

Wykorzystanie wzroku w celu tropienia

W świecie ninja prócz klasycznego tropienia na podstawie wiedzy, obserwacji i interpretacji śladów istnieją także metody wzrokowe, specjalne dōjutsu. Należą do nich Byakugan, Tsūjtegan, Shizengan. Cechują się podobnymi efektami i metodami tropienia, zatem będą omawiane łącznie.

Byakugan- interpretuje i identyfikuje ludzi, na podstawie pomniejszych różnic w ciele ludzkim jak ułożenie oraz wielkość Tenketsu, charakterystyką chakry: formą, wielkością lub/i żywiołem.
Tsūjtegan- bazuje głównie charakterystycznych formach chakry swoistej dla każdego ninja. (Coś na zasadzie aury).
Shizengan - prócz najdalszego zasięgu zwroku identyfikuje głównie ludzi na podstawie cech charakterystycznych chakry.

Żeby prawidłowo przeprowadzić cały proces poszukiwań najistotniejszą rolę odgrywa znajomość cech charakterystycznych chakry, jeśli takich nie posiadamy musimy bazować na cechach fizycznych osoby szukanej (rysopis, aparycja, długość włosów ect.). Przy braku takich informacji, możliwość odnalezienia osoby jest znacznie uszczuplona, gdyż nie posiada się cech charakterystycznych. Przeszukiwanie danego obszaru wzrokiem, zaczynać od obszaru o średnicy 50 m średnicy i systematycznie poszerzać, ze względu na możliwość pominięcia danego rejonu. Poszukiwania na dalszym obszarze niż sięga umiejętność są niemożliwe, chyba, że przemieszczając się, natkniemy się na poszukiwanego.

W toku
나 말이야
못다 핀 꽃 한 송이야


Obrazek

BANK
PZ
Prowadzę misje z zakresu D-B
Moderuje dział Kart Postaci
 
Posty: 893
Dołączył(a): 21 gru 2016, o 01:51
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Mistrz » 2 gru 2018, o 05:49

I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Cheziowe majstrowanie

Postprzez Mistrz » 8 gru 2018, o 03:42

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank


Powrót do Dział Testowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron