Uchiha Ichizoku

Techniki ograniczone do klanów i rodzin Shinobi, lub też ich określonych grup. Można je opanować tylko dzięki specjalnemu pochodzeniu, choć część z nich jest dostępna także dzięki zabiegom medycznym.

Moderator: Mistrz Gry

Uchiha Ichizoku

Postprzez Mistrz » 19 cze 2013, o 18:40

Obrazek
Klan Uchiha [うちは一族]: Nienawiść do klanu Senju doprowadziła ten klan do upadku. Wiele lat po czwartej wojnie klan oficjalnie zniszczony odrodził się ponownie w Konohagakure no Sato wracając do łask Kraju Ognia, swej ojczyzny. Teraz po wielu latach legendarny klan ma się już coraz lepiej i znów stanowi filar oraz siłę w swojej rodzinnej wiosce. Choć zawsze przerażał i był szanowany, klan ten nigdy do tej pory nie posiadał swojego Hokage.

Obrazek
Sharingan [写輪眼]: Kopiujące Oko Dōjutsu wykorzystywane przez Klan Uchiha. Wywodzi się ono od starszego syna Mędrcu Sześciu Ścieżek. Daje on użytkownikowi kilka specjalnych mocy: pozwala dostrzec swojego przeciwnika wśród klonów (nie działa jednak to w przypadku klonów podziału cienia czy też wykorzystujących medium) i tłumów, jak i skopiować jutsu wroga, rozróżnia także kolory chakry i zakłócenia w cyrkulacji chakry człowieka. Nie można jednak kopiować technik Kekkei Genkai, Hijutsu czy stylów ninjutsu.
Wymagania: By aktywować Sharingana shinobi musi znaleźć się w sytuacji, gdzie życie jego, lub osób jemu bliskich, będzie zagrożone. Jednak to nie wszystko, samo odblokowanie wiąże się z potężnym wstrząsem, więc nie jest oczywistym że wspomniana sytuacja odblokuje oczne zdolności. Jeśli postać będzie zbyt przerażona by wywołać w sobie odpowiednią wolę walki.
Rozwój: Shinobi rozwija za Punkty Doświadczenia dziedzinę klanową, co udostępnia mu techniki. Oddzielnie musi zaś aktywować i rozwijać Sharingan, który ma własne poziomy.
    Obrazek
    1 lvl Sharingana (1 Łezka)
    Wymagania: Do odblokowania pierwszego stopnia, potrzebne są dwie rzeczy. Po pierwsze składamy prośbę w tym dziale, po czym udajemy się na specjalny ME, w których Mf, lub chimu pod jego okiem, przeprowadzi fabułę opisującą PRÓBĘ zdobycia Sharingana. ogromny wpływ na pozytywną ocenę ma oczywiście jakość prowadzenia naszej postaci, oraz to czy przygotowaliśmy odpowiednie zaplecze fabularne. DODATKOWE WYMAGANIA, <Ranga D dziedziny klanowej>.
    Obrazek
    2 lvl Sharingana (2 Łezki)
    Wymagania: ME, oraz zgoda na aktywację kolejnego poziomu. Ranga C dziedziny klanowej.
    Obrazek
    3 lvl Sharingana (3 Łezki)
    Wymagania: ME, oraz zgoda na aktywację kolejnego poziomu. Ranga B dziedziny klanowej.
Każdy kolejny poziom umożliwia korzystanie z potężniejszych technik, szybsze kopiowanie jutsu innych shinobi czy też większy wpływ na Bijū. Zwiększa to także postrzeganie shinobi umożliwiając mu nawet przejrzenie niektórych typów klonów.

Wykorzystanie: W wybranym momencie shinobi musi aktywować sharingana, co jednak kosztuje odpowiednią ilość chakry na turę.
    Koszt podtrzymania Sharingana:
    Ranga KG D - 100 na turę
    Ranga KG C - 80 na turę
    Ranga KG B - 50 na ture
    Ranga KG A - 20 na turę
    Ranga KG S - 0 na turę
    Koszt dla osób z przeszczepionym sharinganem:
    Ranga KG D - 200 na turę
    Ranga KG C - 150 na turę
    Ranga KG B - 100 na ture
    Ranga KG A - 50 na turę
    Ranga KG S - 10 na turę

Umiejętności:
  • Pozwala nam widzieć chakrę przeciwnika, jej kolor. Możemy zobaczyć przepływ chakry, więc także określić czy dana osoba jest w złapana w Genjutsu.
  • Pozwala odróżnić klony od oryginału, ograniczone jednak jest to siłą Sharingana:
      1 Łezka: Shinobi jest w stanie odróżniać zwykłe Bunshiny czy Oboro Bunshiny.
      2 Łezki: Shinobi jest w stanie odróżnić wszelkie klony bez medium na którym je stworzono oraz klony ninjutsu oparte na medium, o ile nie są to klony podziału cienia czy też klony o stale uzupełnianym zapasie chakry jak Karasu Bunshin no Jutsu.
      3 Łezki: Sharingan potrafi odróżnić wszelkie klony poza Bunshinami podziału cienia oraz bunshinami mającymi stale uzupełniany zapas chakry, widzi również chakre przez przeszkody.
      Mangekyō Sharingan: Potrafi odróżnić prawie wszystkie klony, poza klonami opartymi na podziale cienia.
      Eien no Mangekyō Sharingan: Potrafi odróżnić wszystkie klony także podziału cienia. Nie potrafi odróżnić jednak pseudo klonów jak np techniki podziału ciała jakiej używał Mu.
  • Sharingan posiada zdolność kontrolowania Bijū i Jinchūriki, którzy uwolnią ogony.
      1 Łezka: Shinobi ma możliwość wtargnięcia do umysłu Jinchūriki by zobaczyć jego Bijū. Koszt równy technice rangi C.
      2 Łezki: Shinobi może cofnąć jeden lub dwa ogony Jinchūriki który wpadnie w szał. Jest to koszt równy technice rangi B.
      3 Łezki: Shinobi może cofnąć trzy lub cztery ogony Jinchūriki który wpadnie w szał. Jest to koszt równy technice rangi A.
      Mangekyō Sharingan: Shinobi może kontrolować Bijū, jest to koszt równy technice rangi S na turę.
  • Sharingan pozwala odczytywać ruchy przeciwnika by przewidzieć jego intencje. W efekcie można 'przewidzieć' prawie każdy możliwy jego ruch. Nie zadziała to jednak w momencie, gdy przeciwnik sam nie wie co zrobi lub zadziała całkiem nielogicznie. Shinobi może odczytać ruchy osoby o wartości Taijutsu lub Bukijutsu (w zależności od tego czym się posługuje) nie większej, niż wartość dziedziny klanowej.
  • Sharingan posiada zdolność kopiowania technik. Może skopiować wszystkie jutsu poza Kekkei Genkai (a także Kekkei Tōta i Dōjutsu), Hijutsu czy stylami walki ninjutsu opracowanymi przez klany czy wyspecjalizowanych shinobi. Shinobi może skopiować techniki ograniczone zwojami, Kinjutsu czy też własne jutsu. Techniki te kopiuje niezależnie od swoich otwartych technik czy poziomów dziedzin, jednak używać je może dopiero po spełnieniu wymagań. Sharingan może kopiować też Taijutsu i Bukijutsu (Rinnegan może to tylko, gdy jest otwarty z Sharingana).
      2 Łezki: Użytkownik potrafi skopiować techniki Taijutsu i Bukijutsu.
      3 Łezki: Użytkownik może skopiować i wykonać technikę jednocześnie z przeciwnikiem, którego technika jest kopiowana.

Uwaga: Po skopiowaniu techniki dopisujemy ją do tematu z nauką PN po wcześniejszej prośbie o PN w TYM temacie.

Obrazek





Obrazek









Obrazek



Obrazek






Obrazek
Obrazek

Mangekyō Sharingan [万華鏡写輪眼]: Kalejdoskopowe Kopiujące Oko. Jest to tryb sharingana jaki uzyskuje się w wyniku szoku przeżytego przez shinobi po utracie bliskiej mu osoby. W efekcie Shinobi uzyskuje możliwość wykorzystywania specjalnych technik, które to przeważnie jednak uszkadzają wzrok. Techniki te dzielone są na ścieżki. Jedno oko pozwala na opanowanie jednej ścieżki.
Wymagania: Dziedzina klanowa rangi A, Sharingan trzeciego poziomu, przeżycie wielkiego szoku.
Oba Sharingany aktywują się razem. Jeśli więc jeden posiada inny shinobi, w jemu też sharingan się aktywuje, choć sam może o tym nie wiedzieć. Koszt technik MS w przypadku przeszczepu są o połowę droższe.
Rozwój: Mangekyō Sharingan nie wymaga oddzielnego rozwoju niż Sharingan. Gracz przypisuje jedną z ścieżek każdemu oku. Dowolność jest dowolna, jednak należy przy tym zwrócić uwagę na to, że niektóre połączenie ścieżek daje dodatkowe właściwości. Shinobi może do istniejących ścieżek tworzyć własne techniki. Istnieje możliwość stworzenia swoich ścieżek w WJ, jednak po ich zaakceptowaniu lądują one w ogólnym spisie ścieżeg MS.

Uwaga! Po przebudzeniu Mangekyō Sharingan shinobi przydziela wybrane przez siebie ścieżki i otrzymuje możliwość nauki przypisanej jej technik. Dodatkowo przed użyciem tych technik przez misjodawcę trzeba skontaktować się z administracją.
Gdy dochodzi do sytuacji, w której istnieje prawdopodobieństwo przebudzenie MS'a, gracz ma obowiązek skontaktowania się z Administratorem Fabularnym, który oceni czy aktywacja miała miejsce. W takim przypadku będzie brane takie czynniki jak: faktyczne przywiązanie się Uchihy do martwej osoby i motyw śmierci.

Każde oko posiada 100% swojej wydajności. Poszczególne techniki wykorzystują ją, aż do oślepnięcia oka. Na każde oko straty naliczane są oddzielnie. Posiadanie genu Senju sprawia, że shinobi potrafi korzystać z Sharingana bez straty wzroku.
Każdy Atut wpływający pozytywnie na wzrok zwiększa "widoczność oka" o 20%
Skutki utraty wzroku:
    100%-60% - Brak widocznych efektów.
    59%-40% - Użycie technik ocznych powoduje silny ból w oku z którego korzystamy.
    39%-20% - stan się jeszcze bardziej pogarsza. Obraz jest już lekko zamazany przez cały czas kiedy nie korzystamy z Sharingan'u. Nasze wszystkie oczne techniki zabierają 1,5 razy więcej chakry a przy użyciu technik MS leci nam krew z oka/oczu.
    19%-1% - walka bez włączonego Sharingan'u już absolutnie nie wchodzi w grę. Koszt użycia technik ocznych wynosi 2 razy więcej chakry. Krew leci nam z oka już po aktywacji MS, a użycie technik MS powoduje ból w całym ciele.
    0% - tracimy wzrok, jedyne co może go przywrócić to przeszczep oczu innego użytkownika MS.

Wykorzystanie: Tryb ten należy aktywować wybranym momencie. Pożera to jednak więcej chakry niż zwykły Sharingan. Techniki Mangekyō Sharingan uszkadzają wzrok. Koszt podtrzymania Mangekyō Sharingan jest o połowę większy od kosztu podtrzymania Sharingana. Jeśli koszt Sharingana wynosi 0, koszt Mangekyō Sharingan wyniesie 5 punktów chakry na turę.









Ścieża Amaterasu: Ścieżka ta otwiera możliwość korzystania z techniki Amaterasu i umożliwia połączenie jej ze ścieżką Kagutsuchi.

Obrazek






Ścieżka Entonu: Ścieżka ta umożliwia kontrolowanie płomieni Amaterasu.

Obrazek





Obrazek










Ścieżka Kamui: Ścieżka ta udostępnia techniki czasoprzestrzenne w dwóch wariantach do wyboru. Połączenie pary oczu z oboma zdolnościami Kamui otwiera jego dodatkowe możliwości.

Obrazek







Obrazek






Ścieżki Tsukuyomi: Zdolność ta pozwala na tworzenie iluzji praktycznie bez ograniczeń. Shinobi potrafi zawierać w swoich iluzjach czas dłuższy, niż misja w rzeczywistości. Tsukuyomi odzwierciedla potęgę tej ścieżki.

Obrazek






Ścieżka Kotoamatsukami: Zdolność wpływania na poczynania innych shinobi. Reprezentuje ją Kotoamatsukami, technika która potrafi narzucić wolę w formie nie do przełamania.

Obrazek






Buki sōsa gijutsu: Za pomocą tej ścieżki, użytkownik potrafi telekinetycznie kontrolować broń którą wcześniej dzierżył w dłoni.

Obrazek






Susanoo: By używać tej techniki potrzebna jest para oczu z przebudzonym Mangekyō Sharinganem. Przy jej pomocy shinobi potrafi przywołać Susanoo - legendarnego boga burz i wiatrów.

Obrazek





Obrazek
Obrazek

Eien no Mangekyō Sharingan [永遠の万華鏡写輪眼]: Wieczne Kalejdoskopowe Kopiujące Oko. Ostatnia forma Sharingana. Uzyskać ją można jedynie poprzez uzyskanie Mangekyō Sharingan sharingana oraz wszczepienie sobie w oko drugiego Mangekyō Sharingan. Shinobi dzięki temu odzyskuje w oczach pełnię wzroku, nigdy też w wyniku korzystania z technik wzrok mu się nie pogarsza. Oko to pozostając w tym trybie cały czas nie pożera chakry na podtrzymanie.
Wymagania: Mangekyō Sharingan, ranga Sharingana S, wszczepienie sobie nowego Mangekyō Sharingan w oczy.
Rozwój: Jest to ostatni poziom Sharingana. Pozwala on na rozpoznawanie wszystkich rodzajów klonów. Oczy odzyskują w pełni wzrok i nie tracą go już.
Wykorzystanie: Poziom ten pobiera chakrę tak jak zwykły Sharingan.

Obrazek
Rinnegan [輪廻眼]: Po osiągnięciu Eien no Mangekyō Sharingan i w pełni opanowanego Mokutonu shinobi ma szansę przebudzić w swoich oczach Rinnegan. Wymaga to jednak wielkiego szoku. Dla Madary szokiem tym była świadomość nadchodzącej śmierci, jego starości. Opanowanie to jest możliwe również teoretycznie dla osoby urodzonej z mokutonem, która wszczepiła sobie Sharingana.
Wymagania: Eien no Mangekyō Sharingan i Mokuton rangi S; Wielki szok dla użytkownika wiecznego kalejdoskopowego oka.
Rozwój: Dziedzina rozwijana oddzielnie, według opisu standardowego Rinnegana. Jest jednak kilka jutsu, które wymaga ewolucji Sharingana w Rinnegana.
Wykorzystanie: Według podstawowego opisu Rinnegana. Rinnegan otwarty tą metodą zachowuje wszelkie zdolności Sharingana.

Obrazek




Obrazek

Nazwa:
Mędrzec Sharingana
Shunkangan
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Podczas określania siły dziedziny Sharingana poziom dziedziny jest liczony jako o 1 większy niż wynika to z rangi.

Wymagania: Ranga KG: S.
Koszt:
 50PD; Bezklanowcy 34PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Sharingana]|
|[nazwa2=Shunkangan]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Podczas określania siły dziedziny Sharingana poziom dziedziny jest liczony jako o 1 większy niż wynika to z rangi.

Wymagania: Ranga KG: S.[/opis]|
|[/przymiot]|
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Klany, Rodziny i grupy Shinobi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron