Shokubutsu

Techniki ograniczone do klanów i rodzin Shinobi, lub też ich określonych grup. Można je opanować tylko dzięki specjalnemu pochodzeniu, choć część z nich jest dostępna także dzięki zabiegom medycznym.

Moderator: Mistrz Gry

Shokubutsu

Postprzez Mistrz » 18 lut 2015, o 12:19

Obrazek
Shokubutsu [植物]: Stworzeni przez Madarę jako klony Hashiramy. Po modyfikacjach, jakim ich poddano stali się tworami przypominającymi połączenie ludzi i roślin. Oficjalnie nie posiadają emocji i wszyscy mają ten sam charakter - z czasem jednak się on rozwija i nabierają indywidualnych cech. Charakteryzują się względną bezpłciowością (nie potrzebują płci, jednak posiadają cechy pozwalające określić ich w tym aspekcie, dzięki czemu pasują do ludzkiego otoczenia) i brak potrzeb fizjologicznych. Emocje odczuwają jednak inaczej niż ludzie, których nie do końca rozumieją przez to czują się inni. Wiele lat po wydarzeniach z Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi swoją siedzibę przenieśli do Amegakure no Sato, choć "łatwo" można ich spotkać w innych krainach (z ich zdolnościami jednak nie jest to takie proste).
Rodzą się w dorosłej formie nie starzeją się. nie potrzebują jeść ani pić, co czyni z nich idealnych shinobi. Rodzą się z drzewa będącego żywym klonem Hashiramy. Znajduje się ono w podziemnej grocie nie posiadającej wejścia - dostać się tam mogą tylko Shokubutsu.
Semi-Mokuton [半木遁]: Zdolność Shokubutsu przypominająca Mokuton klanu Senju. jest jednak sporo słabsza od Mokutonu, nadrabia to kilkoma innymi aspektami. Pierwszym z nich jest możliwość automatycznej regeneracji zdrowia i utraconych/zniszczonych części ciała. Drugą zaletą tej zdolności jest fakt, że właściwie w oparciu o nią żyją Shokubutsu - nie muszą rozwijać Dotonu i Suitonu, by ją opanować. W połączeniu z oryginalną chakrą mokutonu Semi-Mokuton zyskuje wszystkie jego cechy i możliwości.
Obrazek
Formy: Shokubutsu mogą przybierać różne formy. Forma ta determinuje dostępne zdolności. Gracz wybiera jedną z poniższych lub też tworzy własną w uzgodnieniu z administracją. Techniki, w których Formie napisano Shokubutsu są dla wszystkich form.
Shiro Heishi [白兵士] (White Soldier): Ten typ Shokubutsu jest rodzajem szeregowca. Posiada ograniczone możliwości, ponieważ tworzony jest w dużych ilościach. Potrafi łączyć swoje ciało z innymi braćmi oraz pomimo braku zdolności regeneracji czy modyfikacji kształtu ciała może je otwierać jak rosiczkę i chwytać wrogów, co ułatwia wysysanie chakry. Przy użyciu Gedō Mazō do tworzenia ich powstają od razu z atrybutai i Semi-Mokutonem na randze B. Używanie oryginalnego Mokutonu podczas ich tworzenia może zastąpić Gedō Mazō.
Atuty: Absorpcja Chakry; forma ta może wybrać dodatkowo dwa atuty za dwie wady.
Lista technik: Kagerō; Shizengan; Shokubutsu Tsūshin no Jutsu; Kinboshi Hitaki Enchō; Kisei Bunshin; Narikawari no Jutsu; Shiro Shokubutsu Māji no Jutsu
Shiro [白] (White): Ten typ Shokubutsu jest w zasadzie podstawowym rodzajem. Wyglądają oni podobnie do ludzi, mają oni jednak bielszą skórę i zielone włosy. Specjalizują się w technikach szybkiego tworzenia ciała. Wszystkie Shiro (oraz Rasen i Shiro Heishi) mogą łączyć się telepatycznie przekazując sobie natychmiastowo informacje. Charakteryzuje się zdolnościami regeneracji ciała oraz zmiany jego kształtu. Posiadając dostęp do chakry Mokutonu jest w stanie zwiększyć swoje zdolności regeneracyjne oraz rozwinąć Semi-Mokuton do wersji pierwotnej.
Atuty: Absorpcja Chakry; forma ta może wybrać dodatkowo tylko jeden atut w zamian za wadę.
Lista technik: Kagerō; Shizengan; Shokubutsu Tsūshin no Jutsu; Kagerō Tsūshin no Jutsu; Hitaki Mori; Kisei Bunshin; Mokuton: Chika Kongen no Jutsu; Mokuton: Sashiki no Jutsu; Narikawari no Jutsu; Shiro Shokubutsu Māji no Jutsu; Hōshi no Jutsu
Rasen [螺旋] (Spiral): Forma ta niewiele różni się od Shiro. Jej ciało jednak w dużej mierze składa się z spiralnie ułożonych "macek". Potrafi łączyć się telepatycznie z innymi białymi formami. Najważniejszą cechą jest możliwość połączenia ciała z ludźmi. Udostępnia wówczas im wszystkie swoje zdolności oraz łączy swoją chakrę z chakrą danej osoby. Forma ta nie posiada jednak specjalnych oczu i nie ma możliwość spoglądania przez materię.
Atuty: Absorpcja Chakry; forma ta może wybrać dodatkowo tylko jeden atut w zamian za wadę, dobranie drugiego atutu kosztuje dwie wady.
Lista technik: Kagerō; Shokubutsu Tsūshin no Jutsu; Kagerō Tsūshin no Jutsu; Kinboshi Hitaki Enchō; Hitaki Mori; Kisei Bunshin; Mokuton: Chika Kongen no Jutsu; Mokuton: Sashiki no Jutsu; Narikawari no Jutsu; Shiro Shokubutsu Māji no Jutsu; Hōshi no Jutsu

Kuro [黒] (Black): Choć nie powstał jako klon Hashiramy również jest sztucznym człowiekiem powstałym z woli Uchiha. Potrafi łączyć się z ciałami pozbawionymi zdolności kontroli (nieprzytomne lub nie mające świadomości). Wykorzystuje wówczas ich możliwości. Posiada zdolności sensoryczne oraz fotograficzną pamięć.
Uwaga! Forma ta jest niedostępna, póki jakaś postać nie stworzy na nowo Kuro.
Atuty: Kanchi-ki; forma ta może wybrać dodatkowo tylko jeden atut w zamian za wadę.
Techniki: Opanowane normalnie oraz ewentualnie techniki opanowane ciało będące nosicielem.
Atrybuty: Kuro nie posiada własnej chakry, korzysta z chakry opanowanego ciała. Jeśli zmieni ciało przejmuje siłę chakry opanowanego ciała.
Mōsengoke [モウセンゴケ] (Sundew): Forma ta powstaje, gdy Kuro uzyska jako ciało białego Shokubutsu. Jeżeli posiada tylko fragment ciała jest w stanie połączyć się z innym niepełnym Shokubutsu tworząc jeden byt. Wykorzystuje wówczas jego możliwości semi-mokutonu. Nie posiada jednak telepatii oraz zdolności klonujących.
Techniki oznaczone tą formą opanowuje biały Shokubutsu po połączeniu z Kuro.
Uwaga! Forma ta jest niedostępna, póki jakaś postać nie stworzy na nowo Kuro.
Atuty: Obu połówek.
Techniki: Techniki obu połówkek; Karada no Bunretsu no Jutsu
Atrybuty: Jako, że Kuro w tej formie posiada własną białą część ciała posiada ona oddzielne zasoby chakry niż Shiro Shokubutsu. Reszta zasad taka jak w formie Kuro.

Obrazek







Obrazek







Obrazek





Obrazek











Obrazek



Obrazek

Nazwa:
Potencjał Shokubutsu
Shokubutsu no Den'i
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Shokubutsu podatni są na kilka czynników, które mogą zwiększać ich zdolności.
Pierwszym z nich jest chakra oryginalnego Mokutonu. Mając do niej dostęp Semi-Mokuton traktowany jest jako prawdziwy, pełny Mokuton z dostępem do wszystkich technik. Wszystkie zdolności, których siła itp zależy od rangi klanowej zyskują premię pół rangi za każdy poziom Mokutonu, z którego czerpią moc. W przypadku Kisei Bunshinów ich atrybuty wzrastają o pół rangi za każdy poziom Mokutonu.
Wpływ Gedō Mazō jest znacznie inny. Statua poza możliwością wpływania na kreację Shokubutsu jest w stanie zapewnić im zwiększoną siłę (o 3 poziomy). Przyrost siły spala chakrę statuy, standardowy koszt rangi B co turę działania. Wadą tej zdolności jest brak ochrony ciała przed siłą uderzenia.
Wymagania:
 Formy: Shiro, Rasen
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Potencjał Shokubutsu]|
|[nazwa2=Shokubutsu no Den'i]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Shokubutsu podatni są na kilka czynników, które mogą zwiększać ich zdolności.
Pierwszym z nich jest chakra oryginalnego Mokutonu. Mając do niej dostęp Semi-Mokuton traktowany jest jako prawdziwy, pełny Mokuton z dostępem do wszystkich technik. Wszystkie zdolności, których siła itp zależy od rangi klanowej zyskują premię pół rangi za każdy poziom Mokutonu, z którego czerpią moc. W przypadku Kisei Bunshinów ich atrybuty wzrastają o pół rangi za każdy poziom Mokutonu.
Wpływ Gedō Mazō jest znacznie inny. Statua poza możliwością wpływania na kreację Shokubutsu jest w stanie zapewnić im zwiększoną siłę (o 3 poziomy). Przyrost siły spala chakrę statuy, standardowy koszt rangi B co turę działania. Wadą tej zdolności jest brak ochrony ciała przed siłą uderzenia.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Potencjał Żołnierza
Heishi no Den'i
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Shiro Heishi posiadają ograniczony potencjał, jednak nawet ulegają wpływowi wykorzystania Mokutonu. Tworzone są normalnie na poziomie C.
Wykorzystanie Mokutonu w celu ich stworzenia zwiększa startowe cechy Siro Heishi o pół rangi na każdą rangę Mokutonu, jednak każde pół rangi wymaga 500 punktów chakry Senju.
Wymagania:
 Formy: Shiro Heishi
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Potencjał Żołnierza]|
|[nazwa2=Heishi no Den'i]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Shiro Heishi posiadają ograniczony potencjał, jednak nawet ulegają wpływowi wykorzystania Mokutonu. Tworzone są normalnie na poziomie C.
Wykorzystanie Mokutonu w celu ich stworzenia zwiększa startowe cechy Siro Heishi o pół rangi na każdą rangę Mokutonu, jednak każde pół rangi wymaga 500 punktów chakry Senju.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Pasożyt
Kisei
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Istota ta jest pasożytem, który do osiągnięcia swojego potencjały potrzebuje najpierw posiąść określone ciało. Przejmuje wówczas zdolności tego ciała wykorzystując jego techniki. Ciało musi być jednak nieprzytomne lub pozbawione świadomości, przez to wykorzystywał ciało Shokubutsu pozbawione świadomości. Jeśli ciało wróci do sił i odzyska przytomność Kuro nie będzie w stanie go kontrolować.
Wymagania:
 Formy: Kuro
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Pasożyt]|
|[nazwa2=Kisei]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Istota ta jest pasożytem, który do osiągnięcia swojego potencjały potrzebuje najpierw posiąść określone ciało. Przejmuje wówczas zdolności tego ciała wykorzystując jego techniki. Ciało musi być jednak nieprzytomne lub pozbawione świadomości, przez to wykorzystywał ciało Shokubutsu pozbawione świadomości. Jeśli ciało wróci do sił i odzyska przytomność Kuro nie będzie w stanie go kontrolować.[/opis]|
|[/przymiot]|


Obrazek

Nazwa:
Mędrzec Mokutonu
Mokuton Sennin
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Przy określaniu siły dziedziny Semi-Mokutonu czy też Mokutonu poziom dziedziny jest liczony jako o 1 większy niż wynika to z rangi.

Wymagania: Ranga Semi-Mokutonu: S.
Koszt:
 50 PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Mokutonu]|
|[nazwa2=Mokuton Sennin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Przy określaniu siły dziedziny Semi-Mokutonu czy też Mokutonu poziom dziedziny jest liczony jako o 1 większy niż wynika to z rangi.

Wymagania: Ranga Semi-Mokutonu: S.[/opis]|
|[/przymiot]|


Obrazek


Ostatnio przesunięty w górę 18 lut 2015, o 12:19 przez: Mistrz.
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Klany, Rodziny i grupy Shinobi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników