Shizen Ichizoku

Techniki ograniczone do klanów i rodzin Shinobi, lub też ich określonych grup. Można je opanować tylko dzięki specjalnemu pochodzeniu, choć część z nich jest dostępna także dzięki zabiegom medycznym.

Moderator: Mistrz Gry

Shizen Ichizoku

Postprzez Mistrz » 18 lut 2015, o 12:19

Klan Shizen - tak naprawdę nie wiele wiadomo o członkach owego klanu, ponieważ ich występowanie jest bardzo rzadkie, a wręcz legendarne. Członkowie tego ugrupowania charakteryzują się niezwykła siłą wynikającą z biernej absorpcji chakry natury. Umiejętność ta pozwala im na "potworne" zmiany swego ciała oraz praktycznie nieograniczoną modyfikowalność swoich kończyn. Członkowie tego klanu posiadają dwie natury charakteru, jedną naturalną, właściwą sobie oraz drugą, która jest efektem obciążenia ich psychiki przez chakrę natury – jest to często rządna niszczenia i praktycznie nie pozwalająca się okiełznać moc, która wyciąga z okowów świadomości członków tegoż klanu. Ich niezwykły związek z naturą da się zaobserwować u najłagodniejszych członków klanu w umiejętności porozumiewania się ze zwierzętami - te dosyć chętnie użyczają im nierzadko ważnych informacji.

Senninka [仙人化]: Klan Shizen posiada wrodzoną zdolność przyswajania chakry natury. Podczas tych przemian ciało Shizen zmienia się w potworną formę. Nie grozi mu jednak utrata kontroli nad chakrą i zamiana w kamień. Obciążenie jednak przechodzi na psychikę, członkowie klanu używający zdolności często mają zaburzenia psychiczne.
Zaburzenia psychiczne mogą przyjmować różne formy, najczęściej jednak wiążą się z agresją. Mogą być stałe lub wywoływane określonymi (bądź nie) czynnikami.

Nazwa:
Zrozumienie zwierząt
Rikai no Dōbutsu
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Członkowie klanu Shizen posiadający łagodny charakter mogą komunikować się z zwierzętami - zdolność tą mogą utracić jeśli ich zaburzenia psychiczne są stałe. Shinobi może rozmawiać z zwierzętami by zdobyć od nich informacje lub poprosić je o pomoc. Nie można tego wymusić na zwierzętach shinobi.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zrozumienie zwierząt]|
|[nazwa2=Rikai no Dōbutsu]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Członkowie klanu Shizen posiadający łagodny charakter mogą komunikować się z zwierzętami - zdolność tą mogą utracić jeśli ich zaburzenia psychiczne są stałe. Shinobi może rozmawiać z zwierzętami by zdobyć od nich informacje lub poprosić je o pomoc. Nie można tego wymusić na zwierzętach shinobi.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Częściowa Transformacja Mędrca
Fuzen no Senninka
Rodzaj:
Transformacja
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Pierwsza, niepełna forma przemian Shizen. Są w stanie zmieniać fragment ciała zyskując możliwość przyswojenia chakry natury.
W formie tej rosną zdolności shinobi. Premie dotyczą jednak tylko tych części ciała, które uległy przemianie. Premia rozkłada się po równo między siłę, szybkość, wytrzymałość i ninpo. Jej wartość zależy od poziomu dziedziny Senninka.
D - 2 (po 0,5 punkcie na dziedzinę), maksymalnie jedna kończyna
B - 4 (po 1 punkty na dziedzinę), do dwóch kończyn
S - 6 (po 1,5 punkty na dziedzinę), bez limitu
Poszczególne techniki klanu Shizen pozwalają podstawową formę modyfikować do kształtu przypominającego inne formy jak np broń, odpowiednie formy pozwalają zmienić balans rozkładu technik. Shinobi może np kosztem siły lub wytrzymałości czy wydajności ninpō zwiększyć swoją szybkość. Nie można jednak przekroczyć dwukrotności bazowej premii.

Najważniejszą cechą Senninka jest absorpcja chakry natury. W tym trybie shinobi może ją zaabsorbować w ilości 250 pomnożone przez poziom Senninka w jednej turze. Absorpcja w przypadku Shizen jest prosta - shinobi nie musi się skupiać. Maksymalnie może przyswoić sobie chakrę natury w ilości połowy maksymalnych zasobów swojej chakry.
Koszt przemiany:
 Standardowy rangi B za okolicę jednej kończyny
Wymagania:
 Ranga D Senninka
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Częściowa Transformacja Mędrca]|
|[nazwa2=Fuzen no Senninka]|
|[rodzaj=Transformacja]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Pierwsza, niepełna forma przemian Shizen. Są w stanie zmieniać fragment ciała zyskując możliwość przyswojenia chakry natury.
W formie tej rosną zdolności shinobi. Premie dotyczą jednak tylko tych części ciała, które uległy przemianie. Premia rozkłada się po równo między siłę, szybkość, wytrzymałość i ninpo. Jej wartość zależy od poziomu dziedziny Senninka.
D - 2 (po 0,5 punkcie na dziedzinę), maksymalnie jedna kończyna
B - 4 (po 1 punkty na dziedzinę), do dwóch kończyn
S - 6 (po 1,5 punkty na dziedzinę), bez limitu
Poszczególne techniki klanu Shizen pozwalają podstawową formę modyfikować do kształtu przypominającego inne formy jak np broń, odpowiednie formy pozwalają zmienić balans rozkładu technik. Shinobi może np kosztem siły lub wytrzymałości czy wydajności ninpō zwiększyć swoją szybkość. Nie można jednak przekroczyć dwukrotności bazowej premii.

Najważniejszą cechą Senninka jest absorpcja chakry natury. W tym trybie shinobi może ją zaabsorbować w ilości 250 pomnożone przez poziom Senninka w jednej turze. Absorpcja w przypadku Shizen jest prosta - shinobi nie musi się skupiać. Maksymalnie może przyswoić sobie chakrę natury w ilości połowy maksymalnych zasobów swojej chakry.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Transformacja mędrca
Senninka
Rodzaj:
Transformacja
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Doskonała forma przemian Shizen. W tym stanie całe ich ciało zmienia się w dosyć nieludzką formę. Ciało zyskuje szary kolor a oczom czernieją białka.
W formie zdolności shinobi osiągają maksymalne wartości. Premie dotyczą jednak tylko tych części ciała, które uległy przemianie. Premia rozkłada się po równo między siłę, szybkość, wytrzymałość i ninpō. Jej wartość zależy od poziomu dziedziny Senninka.
B - 8 (po 2 punkty na dziedzinę)
S - 10 (po 2.5 punktów na dziedzinę)
Poszczególne techniki klanu Shizen pozwalają podstawową formę modyfikować do kształtu przypominającego inne formy jak np broń, odpowiednie formy pozwalają zmienić balans rozkładu technik. Shinobi może np kosztem siły lub wytrzymałości czy wydajności ninpo zwiększyć swoją szybkość. Nie można jednak przekroczyć dwukrotności bazowej premii.

W tym trybie shinobi może zaabsorbować chakrę natury w ilości 500 pomnożone przez poziom Senninka w jednej turze. Absorpcja w przypadku Shizen jest prosta - shinobi nie musi się skupiać. Maksymalnie może przyswoić sobie chakrę natury w ilości dwukrotności maksymalnych zasobów swojej chakry.
Koszt przemiany:
 Standardowy rangi S
Wymagania:
 Ranga B Senninka
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Transformacja mędrca]|
|[nazwa2=Senninka]|
|[rodzaj=Transformacja]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Doskonała forma przemian Shizen. W tym stanie całe ich ciało zmienia się w dosyć nieludzką formę. Ciało zyskuje szary kolor a oczom czernieją białka.
W formie zdolności shinobi osiągają maksymalne wartości. Premie dotyczą jednak tylko tych części ciała, które uległy przemianie. Premia rozkłada się po równo między siłę, szybkość, wytrzymałość i ninpō. Jej wartość zależy od poziomu dziedziny Senninka.
B - 8 (po 2 punkty na dziedzinę)
S - 10 (po 2.5 punktów na dziedzinę)
Poszczególne techniki klanu Shizen pozwalają podstawową formę modyfikować do kształtu przypominającego inne formy jak np broń, odpowiednie formy pozwalają zmienić balans rozkładu technik. Shinobi może np kosztem siły lub wytrzymałości czy wydajności ninpo zwiększyć swoją szybkość. Nie można jednak przekroczyć dwukrotności bazowej premii.

W tym trybie shinobi może zaabsorbować chakrę natury w ilości 500 pomnożone przez poziom Senninka w jednej turze. Absorpcja w przypadku Shizen jest prosta - shinobi nie musi się skupiać. Maksymalnie może przyswoić sobie chakrę natury w ilości dwukrotności maksymalnych zasobów swojej chakry.[/opis]|
|[/przymiot]|



















Obrazek

Nazwa:
Mędrzec Sztuki Shizen
Senninka
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Senninka, siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Shinobi jest w stanie trzymać na wodzy swoją drugą osobowość. Ponadto absorpcja natury chakry następuje dwa razy szybciej.
Wymagania:
 Ranga Senninka:S
Koszt:
 50PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Sztuki Shizen]|
|[nazwa2=Senninka]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Senninka, siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Shinobi jest w stanie trzymać na wodzy swoją drugą osobowość. Ponadto absorpcja natury chakry następuje dwa razy szybciej.[/opis]|
|[/przymiot]|


Ostatnio przesunięty w górę 18 lut 2015, o 12:19 przez: Mistrz.
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Klany, Rodziny i grupy Shinobi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników