Aburame Ichizoku

Techniki ograniczone do klanów i rodzin Shinobi, lub też ich określonych grup. Można je opanować tylko dzięki specjalnemu pochodzeniu, choć część z nich jest dostępna także dzięki zabiegom medycznym.

Moderator: Mistrz Gry

Aburame Ichizoku

Postprzez Mistrz » 21 lut 2015, o 14:41

Obrazek
Klan Aburame [油女一族]: Jeden z najbardziej szanowanych klanów w Konohagakure no Sato. Odwieczny wróg klanu Kamizuru z Iwagakure no Sato. Aburame to potężni shinobi wyspecjalizowani w walce głównie za pomocą owadów pożerających chakrę, choć znają też kilka innych, równie przydatnych owadów. Ich ciała zamieszkują owady, co z dzięki ich możliwościami komunikacji z tymi stworzeniami sprawia, że sprawdzają się w wielu rolach shinobi. Są dobrymi taktykami, sprawdzają się w ofensywie i defensywie, utalentowani także w dywersji. Nikt nigdy nie widział ich całej twarzy - wszyscy członkowie tego klanu noszą okulary, gogle lub też maski z przesłonami na oczy, wielu członków korzysta też z ubrania maskującego twarz, jak maski czy wysokie kołnierze.
Kikaichūjutsu [寄壊蟲術]: Shinobi klanu Aburame opanowali zdolność współpracy z owadami. Podstawowy używany przez nich gatunek jest szczególnie zżyty z Aburame - owady te żywią się ich własną chakrą. Dzięki temu shinobi tego klanu potrafią wykorzystywać owady w celach ofensywnych, defensywnych i uzupełniających.
Członkowie tego klanu bez żadnych technik potrafią komunikować się z wszelkimi owadami.

Obrazek



Obrazek






Obrazek








http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/BBBBB.png








Obrazek









Obrazek






Dokumushi no Gedoku 毒蟲の解毒 Venom Beetles Detoxification
Ranga: S Waga Fūin: 1
Cena: 25000Ryō
Klasyfikacja: Kaidokuyakujutsu
Stan skupienia: Ciekły
Aplikacja: Wstrzyknięcie, Dotyk
Substancja: Fioletowa bezwonna ciecz
Opis:
Jedyna odtrutka na działanie Dokumushi, dzięki niej trucizna wstrzyknięta przez nano owady zostaje zneutralizowana. Z powodu szybkości działania Dokumushi, odtrutka ta jest prawdopodobnie jedną z najcenniejszych na świecie. Do stworzenia tej odtrutki potrzeba krwi użytkownika Dokumushi. Nie zabija ona jednak owadów, które to musi usunąć Aburame posiadający odpowiednie zdolności (przeciwciała).
Szybkość i długość działania:
Odtrutka działa już chwilę po wstrzyknięciu. Uszkodzone ciało pozostaje jednak już zdewastowane.



Obrazek



Bikōchū - 微香虫 - Minute Scent Insect
Ilość:
Opis:
To długowieczne owady, które rozmnażają się raz na kilka lat, przy czym od razu wówczas umierają. Ich cechą charakterystyczną jest fakt, że pierwszy zapach jaki poczują zapamiętują do końca życia. Temu też są bardzo cenne, bo mają węch silniejszy nawet od psów shinobi - swój cel odnajdują zawsze. Owady te przypominają także trochę większe, zwykłe żuki. Tylko klan Aburame jest w stanie je odróżnić.
Zdobycie i utrzymanie::
Ten gatunek owada zdobyć można na misji rangi B, pojedyncze sztuki.
Jeśli shinobi zdobędzie kilka egzemplarzy jest w stanie stworzyć hodowlę utrzymywaną w terrariach. Dzięki temu gdy obumierają aktualnie posiadane egzemplarze jednocześnie rodzą się nowe, mogące zapamiętać nowy zapach.


Bikōchūmo - 微香虫も - As Well Minute Scent Insect
Ilość:
Opis:
Jest to owad podobny do Bikōchū. Różni się on brakiem zdolności tropicielskich oraz rozmiarem - jest na tyle wielki, że potrafiłby unieść nawet dwie dorosłe osoby i lecieć z nimi. Jest tak silny, że może powalić trzech dorosłych shinobi swoim uderzeniem. Nie znosi gdy drażni się jego nos. Zwany przez to jest pożeraczem ludzi - rozdrażniony atakuje. Ze względu na rozmiary jego chitynowy pancerz jest wytrzymalszy, może sparować broń miotaną.
Siła i atrybuty:
Wielki - Przerastają ludzkie możliwości pod względem siły fizycznej, są jednak dużo słabsze od miniaturek Bijuu czy innych nienaturalnie dużych zwierząt. Ustępują również ludziom, którzy przekroczą naturalne ograniczenia siły człowieka.
Zdobycie i utrzymanie::
Misja rangi B w Dolinie Owadów, w której żyją także Bikōchū. Nie można ich hodować w takiej ilości jak małe owady, temu po każdy egzemplarz jest oddzielna misja. Z jaj wykluwa się dosyć rzadko (przyjmuje się, że z jaja wykluje się nowy owad dopiero jak rodziciel umrze). Posiadanie takiego owada uprawnia do nauki Kuchiyose no jutsu i używania tej techniki do wezwania go. Jest to wieloletni owad, traktowany jak wielkie, przyzywane zwierzęta.


Kidaichū - 寄大蟲 - Parasitic Giant Insects
Ilość:
Opis:
Ten gatunek owada żywi się chakrą użytkownika. Wykorzystują go tylko doświadczeni shinobi z klanu Aburame - muszą oni kontrolować ilość chakry jaką pożerają. Utrata kontroli i zwiększenie dawki powoduje, że owady w kilka sekund gwałtownie rosną rozrywając i pożerając ciało nosiciela. Trudne do kontroli, nie są wykorzystywane w zbyt dużych ilościach i nie przywołuje się ich poza ciało w celu innym niż zabicie wroga.
Gdy urosną nie wliczają się do limitu kontroli owadów, choć niebezpieczne dla ludzi shinobi łatwo wówczas mogą sobie z nimi poradzić. Długość ich życia to kilka godzin.
Zdobycie i utrzymanie:
W celu zdobycia tego gatunku owadów wymagana jest misja rangi A.
Przeważnie utrzymanie tych owadów z powodu ich małej liczebności jest niezauważalne. Shinobi musi jednak być doświadczony pod względem kontroli chakry i zdolności kontroli owadów. Dostępna ilość owadów to 3 na każdy poziom zdolności klanowej (nie wlicza się populacji owadów rozrodczych).
Wymagania: Kontrola Chakry: S Kikaichūjutsu: S


Kikaichū - 寄壊蟲 - Parasitic Destruction Insects
Ilość:
Opis:
Żywią się one głównie chakrą nosiciela, jednak w ilości niewielkiej - nie przeszkadza im w walce. W zamian shinobi może je kontrolować. Owady te jednak potrafią pożerać chakrę w większych ilościach, pozostawiając przeciwnika z tak małą jej ilością, że nie jest w stanie nawet się poruszać. Samce tego gatunku z łatwością wyczuwają żeńskie owady, temu też shinobi często na swoich celach pozostawiają żeńskie owady, by męskie je odnalazły. Kikaichū świetnie wyczuwają chakrę. Potrafią też uodpornić się nawet na różne techniki w ciągu kilku godzin - wystarczy, że kilka z nich przeżyje daną technikę i zacznie się rozmnażać. Podstawowo odporne są na trucizny - potrafią je wysysać z ciał ludzi powstrzymując dalszy postęp ich działania w organizmie.
Ilość i wydajność:
Ilość owadów liczy się w chmarach. Jedna wystarczy do utworzenia np jednego Bunshina, czy też do pożerania 100 punktów chakry na turę. Gracz na każdej randze dziedziny klanowej uzyskuje jedną chmarę (maksymalnie pięć, na randze E posiada tylko niewielką grupę tych owadów). Ilość tą można zwiększyć specjalnymi technikami. Prędkość robaków jest równa dziedzinie klanowej właściciela.
Odporności:
Kikaichū mogą posiadać kilka specjalnych odporności, maksymalnie trzy (jednak nie wszystkie owady muszą mieć te same odporności. Owady potrafią nabyć w trakcie rozgrywki nowe odporności (kosztem utraty poprzednich) o ile choć kilka owadów przetrwa wybrany efekt. W przypadku trucizn należy określić typ efektu, na jakie się uodporniły (np na osłabienie siły lub utratę życia). Na wstępie gracz dostaje startowe odporności wybierając rodzaj efektu trucizn. Poniżej znajduje się lista aktualnie dostępnych odporności:
Odporności startowe:
  • Trucizny: Owady są odporne na wybrany typ efektu trucizn.
  • Genjutsu: Układ nerwowy owadów jest całkiem inny niż człowieka, łatwo uodparniający się na iluzje.
  • Pszczeli miód: Miód pszczół Kamizuru bardzo szybko twardnieje, owady są w stanie jednak przegryzać się przez tą substancję.
Odporności do nabycia:
  • Skamienienie Dotonu: Zdolność otaczająca kamieniem ciało, jak wiele podobnych pułapek owady są w stanie przystosować się do przełamywania jej.
  • Krystalizacja Shōton: Jedna z najsłynniejszych odporności do opanowania, owady niszcząc strukturę kryształu są w stanie go uszkodzić i uwolnić się.
  • Pokrycie stalą Kōtonu: Nie przegryzą się przez stal, jednak są w stanie niszczyć jego strukturę podobnie do kryształu, jeśli zostaną nią pokryte. Odporność ta nie chroni przed zmianą ciała w stal.
  • Guma Yōtonu: Wytrzymałość gumy nie jest przeszkodą dla owadów, z łatwością są w stanie opanować zdolność przegryzania się przez gumę.
  • Sieć Kumo Nenkin: Podobnie jak inne substancje owady są w stanie przystosować swoje enzymy by neutralizowały lepkie właściwości sieci, by mogły ją niszczyć.
  • Glina Dōhito: Owady są w stanie z łatwością przegryzać się przez glinę, są też w stanie wyprodukować przeciwciała zdolne do zwalczania C4.
  • Paraliż Raitonu: Zdolność ta nie uodporni owadów na uderzenie raitonu, w większości przypadków je to zabije, jeśli jednak przeżyją mają szanse uodpornić się na paraliż
  • Zamrożenie Hyōtonu: Owady rzecz jasna nie zyskają całkowitej odporności na zimno, organizmy zmiennocieplne są jednak w stanie wytrzymać pewien czas w zimnych warunkach; daje to możliwość owadom zniszczenia struktury lodu i wydostania się.
  • Odporność na Dokumushi: Owady te są w stanie wytworzyć przeciwciała do zwalczania dokumushi. przeciwciała owadów nie są kompatybilne z ludzkimi organizmami.
  • Degradacja komórek Sōma: Odporność ta nie zablokuje możliwości wchłaniania owadów w ciało użytkownika Sōma, jednak w końcu będzie musiał się ich pozbyć.
  • Kwas Santōka: Jest to technika kwasowa o mniejszej sile ofensywnej niż Futton, ataki te wykorzystują niewielką ilość substancji kwasowych.
  • Stal: Nie są w stanie zniszczyć broni, ale mogą zniszczyć zwykłą blachę wykorzystywaną do pokrywania pojemników czy pojazdów.
Zdobycie i utrzymanie:
Aburame mają ten gatunek owadów wszczepiony automatycznie, gdyby jednak go utracili wystarczy, że zakupią szczep, by te opanowały ich organizm ponownie. Wówczas jednak owady pozbawione są wszelkich nabytych odporności poza podstawowymi.
Za każdą chmarę shinobi traci 200 punktów chakry z jej maksymalnej ilości. Atut regeneracji chakry może (według woli użytkownika) obniżyć koszt o 5 chmar - sam atut zostaje jednak zanegowany. Jest to opcjonalna możliwość, sposób karmienia zależny jest od woli gracza.


Nanosaizu no Dokumushi - ナノサイズの毒蟲 - Nano-sized Venom Beetles
Ilość: N/D
Opis:
Niesamowicie niszczycielski gatunek owadów. Są tak małe, że nie da się ich gołym okiem rozróżnić. Niszczą one komórki ofiary zadając im niewyobrażalny ból. Są dwie metody uratowania ofiary, wycofanie owadów przez ich użytkownika lub też odcięcie zakażonej części ciała, zanim rozprzestrzenią się dalej. Owady te jednak nie potrafią latać ani przeżyć bez kontaktu z ciałem, temu też można nimi zakazić ofiarę tylko dotykiem - a wystarczy małe muśnięcie. Owady te nie potrafią przeżyć na zbyt grubych ubraniach, temu też Aburame korzystający z nich podczas walki pozbywają się większości ubrań, które zastępują pokrywając się tymi owadami. Zakłada się, że podwójne ubranie stanowi już zbyt dużą przeszkodę (przez zwykłe, codzienne dadzą radę się przedostać).
Zdobycie i utrzymanie::
Wymagana jest misja rangi S, podczas której inny członek klanu swoje owady zagnieździ w chętnym shinobi. Wszelkie inne owady posiadane przez użytkownika owadów muszą odejść lub umrą. Owady te nie mogą współżyć z innymi. Wymagany jest atut Dokumushi Kōtai.
Owady te mogą przeżyć tylko w ciele nosiciela. Można przez krótki okres podtrzymywać je przy życiu w warunkach laboratoryjnych dostarczając im pożywienia. Od rangi A zdolności klanowej owady można kontrolować w stopniu pozwalającym na kontakt z innymi ludźmi. Od rangi S możliwe jest cofnięcie owadów z ciała ofiary.
Z czasem shinobi może opanować możliwość kontroli innych owadów, Kikaichū. Możliwe jest jednak posiadanie tylko jednej chmary tych owadów na każde pół rangi dziedziny klanowej ponad rangę S.


Tworzenie i zdobywanie nowych gatunków robaczków: Należy je przedstawić w dziale paktów. Owady nie są oceniane w kontekście gracza a całego forum - dostępne stają się także dla innych graczy i traktowane jako owady eventowe. Oznacza to, że owady muszą być zgodne z klimatem rozgrywki, całokształtem świata shinobi i zdolnościami Aburame, ponieważ wpływ mają na całokształt rozgrywki. Oznacza to, że administracja może odrzucić projekt owada z powodu braku odpowiedniej grafiki czy też charakteru owada uznanego za nieklimatyczny.
Tworzyć można owady przypominające małe żuczki czy też meszki - o odkrytych skrzydełkach. Nie ma możliwości jednak korzystania z ciem czy motyli a całkiem zabronione są wszelkie próby pozyskania pszczół i im podobnych owadów podchodzących pod klan Kamizuru.
Wszystkie techniki klanowe wymagają określonego gatunku owadów. Jeśli jakiś gracz wyhoduje własny szczep owadów musi mieć w jego opisie, z jakimi technikami jest kompatybilny.
Po zaakceptowaniu owada dodany jest jego opis do tematu Aburame - w ostatnim poście zawierającym techniki i owady eventowe, dostępne tylko za zgodą administracji przy spełnieniu odpowiednich warunków.

Obrazek



Obrazek





Obrazek


Ostatnio przesunięty w górę 21 lut 2015, o 14:41 przez: Mistrz.
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Klany, Rodziny i grupy Shinobi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników