Maji Ichizoku

Techniki ograniczone do klanów i rodzin Shinobi, lub też ich określonych grup. Można je opanować tylko dzięki specjalnemu pochodzeniu, choć część z nich jest dostępna także dzięki zabiegom medycznym.

Moderator: Mistrz Gry

Maji Ichizoku

Postprzez Mistrz » 21 lut 2015, o 13:19

Obrazek
Klan Maji [マジ一族]: Klan pochodzący z Sunagakure no Sato. Wywodzi się niego wielu Kazekage. Nawet członkowie tego klanu nie dysponujący ich wyjątkowym Kekkei Genkai stawali się znanymi i potężnymi shinobi. Z czasem klan ten rozdzielił się na dwa, dysponujący magnetycznym Kekkei Genkai oraz na dysponujący Hijutsu kontroli zwykłego piasku. Rzadko kiedy shinobi tego klanu noszą nazwisko klanowe.
Jiton [磁遁]: Połączenie żywiołowe pozwalające na korzystanie z magnetyzmu, a za jego pomocą kontroli żelaznego pyłu a nawet złotego pyłu dzięki jego diamagnetycznym cechom. Niektórzy zaś korzystają z tej zdolności w odniesieniu do zwykłej broni shinobi. Zdolność ta posiada różne metody wykorzystywania magnetyzmu.
Wymagania: Fūton i Doton

Ilość materiału:Niektóre techniki opierają się na kontroli wybranego materiału. Niezależnie od tego jaki to rodzaj materiału może być wymagana jego określona ilość. Istnieje wówczas w opisie techniki odpowiednia adnotacja. Poniżej opisano jak interpretować konkretne opisy.
Wymagane ilości piasku:
    Minimalna: Nieznaczna ilość materiału, garść.
    Mała: Jest to część piasku jaką można mieć przy sobie w gurdzie.
    Średnia: To maksymalne przenośnie zasoby piasku z wliczonym materiałem gurdy - tym razem gurda musi być wielka (rozmiar uciążliwy w walce).
    Duża: Ilość taka jest już zbyt duża by po prostu ją transportować bez wykorzystania chakry. Jest w stanie wytworzyć sporej wielkości obiekty, niezwykle niebezpieczna ilość, jeśli jest w pełni kontrolowana.
    Wielka: Ilość materiału wystarczająca, by stworzyć wielką falę czy kompleksowe obiekty. Transport takiej ilości materiału jest uciążliwy, prawie niemożliwy.
    Gigantyczna: Ilość zbyt duża, by ją transportować, jest to niezwykle wielki materiał, pojedyncze techniki nie wykorzystują przeważnie takich ilości.


Ścieżki:
Jiton posiada kilka ścieżek związanych z metodą wykorzystywania magnetyzmu oraz wykorzystywanego medium. Nie ma ograniczenia opanowywania poszczególnych ścieżek (poza koniecznymi misjami) - każdy Maji może opanować dowolne ścieżki. Cechą charakterystyczną technik magnetyzmu jest podobieństwo kształtowania chakry, temu też nie ma problemu by kilka efektów różnych technik, podobnych sobie wykorzystywać na raz, jednak muszą one przynależeć do jednej ścieżki (dotyczy to szczególnie Satetsu i Sakin).
By opanować drugą ścieżkę należy iść na misję rangi B. By opanować trzecią ścieżkę należy iść na misję rangi A. By opanować czwartą ścieżkę należy iść na misję rangi S.
Ścieżka Żelaznego Piasku Ścieżka Złotego Pyłu
Satetsu 砂鉄 Sand Iron Sakin 砂金 Gold Dust
Ścieżka Żelaznego piasku. Charakteryzuje się ona tworzeniem geometrycznych form z żelaznego pyłu. Choć sam zasięg magnetyzmu nie maleje nie można nim na raz kontrolować tak wielkich obiektów jak w przypadku kontroli złotego pyłu. Ze względu na zachowanie wielkiej precyzji oraz dokładnych kształtów skuteczny zasięg jest ograniczony głównie widocznością danego shinobi. Magnetyczna chakra musi być przelana na materiał, przez co nie można wykorzystać tą ścieżką magnetyzmu do kontrolowania czyjejś broni. Żelazny pył jednak może utrzymać sporą twardość, jest więc dobrą defensywą
Ścieżka złotego pyłu. Charakteryzuje się ona podobieństwem do kontroli piasku. Możliwe jest w niej kontrolowanie gigantycznych ilości złotego pyłu, co pozwala się mierzyć bezpośrednio z technikami kontroli piasku. Ograniczeniem tej techniki jest jednak kształt tworów z pyłu - ze względu na inne właściwości magnetyczne złota oraz gigantyczną ilość materiału niemożliwe jest wykonywanie zaawansowanych kształtów, temu zazwyczaj używa się tej zdolności do kontroli fal złotego pyłu, całej jej masy. Złoty pył jest siedmiokrotnie cięższy od piasku czy trzykrotnie cięższy od żelaznego pyłu. Podczas korzystania z tej ścieżki oczy shinobi mają obwódkę niczym Jinchūriki Shukaku.
Wymagania: Kontrola Chakry równa randze techniki; Żelazo. Wymagania: Kontrola Chakry o rangę większa niż wykonywane jutsu (maksymalnie S); Złoto.
Ścieżka Magnetycznej Broni Ścieżka Magnetycznej Sztuki Ninja
Jishaku Kengeki 磁石剣戟 Magnet Weapon Jishaku Ninpō 磁石忍法 Magnet Ninja Art
Co wydaje się być wyjątkowe, ścieżka magnezu korzysta bardziej bezpośrednio z Kekkei Genkai niż pozostałe. Magnetyzm nie jest bronią bezpośrednią, jednak jest zdolnością docelową. Polega to głównie na magnetyzowaniu broni w celu przelania magnetyzmu na ciało ofiary w kontakcie z uzbrojeniem, co sprawia, że ofiara przyciąga stalowe elementy. Pozwala to na niezwykłą celność broni miotanej. Magnetyzm tej ścieżki znika z magnetycznego obiektu w kontakcie z innym obiektem przejmującym pole magnetyczne. Pole to po przejściu na każdy kolejny obiekt słabnie.
Dziedzina ta pozwala na nietypowe wykorzystywanie magnetyzmu, na obiektach przeważnie odpornych na magnetyzm. Sztuka ta jest wyjątkowa również dzięki swej genezie - sama w sobie nie wymaga Kekkei Genkai a jedynie dowolnej metody kontrolowania magnetyzmu, jeśli taką posiadłby jakiś shinobi. Jest ona jednak podatna na wszelkie zaburzenia elektromagnetyczne, jeśli więc odpowiednio silny ładunek chakry wpłynie na danego użytkownika tej ścieżki lub też zostanie zakłócona jego kontrola chakry, jego możliwość wykorzystywania technik może stracić kontrolę nad magnetycznością zamieniając się w potężny, niekontrolowany magnes. Techniki te nie dają możliwości kontroli pola magnetycznego a tworzenia i wyłączania pól magnetycznych w obiektach, przez co charakteryzuje się mniejszą kontrolą niż inne techniki magnetyczne. Technik tej ścieżki nie można wykonywać jednocześnie nawet z innymi technikami tej ścieżki.
Wymagania: Stal, organizmy żywe. Wymagania: Dowolne materiały


Pieczętowanie: Substancje o trudnej do określenia ilości takie jak ciecze czy piasek (czy też żelazny pył) pieczętuje się prostszą metodą niż normalne przedmioty. Ocenia się ich ilość i przypisuje do jednej z wymienionych poniżej opcji względem poziomów pieczętowania. W tym przypadku jednak pod uwagę bierzemy tylko czy poziom jest z zakresu amatorskiego (D-C) czy też profesjonalnego (B-S).
Amatorski:
    Minimalna ilość - Trzy takie jednostki zmieszczą się w małym zwoju.
    Mała ilość - Średni zwój
    Średnia ilość - Duży zwój lub trzy średnie zwoje
    Duża ilość - Wielki zwój
    Wielka ilość - Trzy wielkie zwoje
    Gigantyczna ilość - Pięć wielkich zwojów

Profesjonalny:
    Minimalna ilość - Pięć takich jednostek zmieści się w małym zwoju.
    Mała ilość - Mały zwój
    Średnia ilość - Średni zwój lub trzy małe zwoje
    Duża ilość - Duży zwój lub trzy średnie zwoje
    Wielka ilość - Wielki zwój lub trzy duże zwoje
    Gigantyczna ilość - Trzy wielkie zwoje

Obrazek





Obrazek





Obrazek













Obrazek





Obrazek





Obrazek

Mędrzec Magnetyzmu
Jishaku Sennin 磁石 仙人 Sage of the Magnetism
Typ: Atut
Rodzaj: Nabyty
Przy określaniu siły technik dziedziny klanowej Maji, rangę Jitonu traktuje się jak o poziom większą. Shinobi jest w stanie wykonać niebezpieczne dla jego zdrowia techniki tej dziedziny bez realnej dla niego szkody. Podobnie do innych dziedzin klanowych, Jiton i techniki pochodne nie podlegają pod ogólny atut mędrca (ninjutsu itp) - jest to jedyna taka metoda na zwiększenie ich siły atutem mędrca.
Shinobi wraz z zakupem tego atutu otrzymuje 4 punkty do wydania na ścieżki Jitonu (zastępuje to misje). Poniżej znajduje się lista kosztów za poszczególne drogi rozwoju. Gracz po ich wydaniu może natychmiast uczyć się technik nowych ścieżek. Poniżej znajdują się koszta ścieżek (w punktach otrzymanych z tym atutem).
    2 - Ścieżka Złotego Pyłu, Ścieżka Magnetycznej Broni;
    1 - Ścieżka Żelaznego Piasku, Ścieżka Magnetycznej Sztuki Ninja
Oznacza to, że opanowanie Ścieżek Złotego Pyły i Ścieżki Magnetycznej Broni kosztuje 4 punkty otrzymane przy zakupie tego atutu.
Koszt: 50 PD
Wymagania: Ranga Jiton: S


Uwagi dotyczące Maji:
  • Klan ten jest raczej średniej wielkości rodziną.
  • Nazwisko Maji jest wymagane.
  • Pierwotnie klan pochodził z Sunagakure no Sato w Kaze no Kuni.
  • Obecnie zamieszkuje w Iwagakure no Sato w Tsuchi no Kuni.
  • Rodzina ta nie wyróżnia się niczym od otoczenia.
  • Zamieszkują kilka budynków typowych dla tej okolicy.
  • Ich miejsce treningowe to trochę skalnego otoczenia i kilka jaskiń poniżej ich domów.
Uwagi dotyczące Jiton:
  • Zdolność genetyczna, Kekkei Genkai.
  • Ścieżka Jishaku Ninpō jest jako jedyna Hijutsu.
  • Zdolność podzielona cztery ścieżki
    • Ścieżka Żelaznego Piasku (Satetsu)
    • Ścieżka Złotego Pyłu (Sakin)
    • Ścieżka Magnetycznej Broni (Jishaku Kengeki)
    • Ścieżka Magnetycznej Sztuki Ninja (Jishaku Ninpō)
  • Zdobycie kolejnych ścieżek: pierwszą shinobi wybiera, drugą zdobywa poznając o niej wiedzę na misji B, trzecią na misji A, czwartą na misji S.
  • Ścieżka Żelaznego Piasku
    • Magnetyzm działa tylko na obiekty, na które przelano chakrę Jitonu w kontakcie fizycznym.
    • Jest to standardowa ścieżka tej dziedziny, najpopularniejsza.
    • Charakteryzuje się dokładnymi, skomplikowanymi czasem formami.
    • Poszczególne formy wymagają wcześniejszego przygotowania.
  • Ścieżka Złotego Pyłu
    • Magnetyzm działa tylko na obiekty, na które przelano chakrę Jitonu w kontakcie fizycznym.
    • Ścieżka ta wymaga dużo większych kosztów chakry niż pozostałe.
    • Techniki tej ścieżki posiadają nieregularne kształty, formy.
  • Ścieżka Magnetycznej Broni
    • Magnetyzm działa tylko na obiekty, na które przelano chakrę Jitonu w kontakcie fizycznym.
    • Istnieje możliwość przekazania magnetycznej chakry poprzez kontakt z obiektem, na którym znajdywała się ona wcześniej.
    • Ścieżka ta charakteryzuje się reagowaniem różnych obiektów z chakrą Jitonu wzajemnie na siebie.
  • Ścieżka Magnetycznej Sztuki Ninja
    • Magnetyzm działa tylko na obiekty, na które przelano chakrę Jitonu w kontakcie fizycznym.
    • Techniki tej ścieżki charakteryzują się zamianą obiektów w magnesy lub magnetyczny pył oraz wywoływaniem fal elektromagnetycznych zakłócających działanie systemu chakry lub mózgu.
  • Przeszczepowcy pierwszą ścieżkę opanowują w normalny sposób (potrzebują odpowiedniej wiedzy) pozostałe ścieżki otrzymują poprzez wykonywanie misji rangi S oraz odpowiednią wiedzę o technikach.
  • Ścieżka Jishaku Ninpō jako hijutsu jest niedostępna dla przeszczepowców.
Obrazek
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Klany, Rodziny i grupy Shinobi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników