Ninjutsu

1
{
"ID" : "bunshinnojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Bunshin no Jutsu | Clone Technique | 分身の術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Bunshinjutsu (Iluzoryczne)",
"opis" : "Elementarna technika tworzenia kopii postaci. Po złożeniu trzech pieczęci shinobi tworzy niematerialne klony, pozbawione wszelkich umiejętności czy własnej świadomości - przeważnie wykonują te same ruchy co twórca (alternatywą jest prawie nieruchomy klon). Klony te są tylko obrazem, nie zostawiają śladów, zapachu, nie wydają dźwięków nawet w zetknięciu z otoczeniem. Znikają one w zetknięciu z przeciwnikiem lub jego atakiem, a także gdy ich twórca oddali się poza zasięg techniki lub zostanie powalony.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "15 metrów",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "20 od klona",
"pieczęci" : "Baran → Wąż → Tygrys<br>Lub<br>Tygrys → Dzik → Byk → Pies",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

2
{
"ID" : "genjutsukai",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation | 幻術解",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... tsukai.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Kontrola Chakry",
"opis" : "Technika pozwalająca na uwolnienie się z niektórych iluzji. Polega to na przerwaniu przepływu chakry, a następnie na wysłaniu do mózgu sporego impulsu chakry w celu uszkodzenia przepływu chakry przeciwnika wykonanego za pomocą techniki Genjutsu.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "25",
"pieczęci" : "Tygrys",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

3
{
"ID" : "hengenojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Henge no Jutsu | Transformation Technique | 変化の術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Transformacja Kształtu",
"opis" : " Technika zmiany kształtu swojego ciała. Możliwe to jest tylko wtedy, gdy wykonujący zna dokładnie wygląd obiektu w jaki chce się zmienić. Możliwa jest transformacja w innych ludzi, zwierzęta czy przedmioty zmniejszające nawet wymiar ciała, jednak z pewnymi ograniczeniami. Nie możliwe jest zwiększenie swojej wielkości więcej niż o kilkadziesiąt centymetrów. Podobnie jest z pomniejszaniem ciała, najmniejszy pokazany przedmiot przy transformacji to Fūma Shuriken. Po transformacji zmienia się głos, cechy ciała związane z kształtem, jednak nie zmienia się cech budowy ciała. Technika ta jest za prosta, dlatego shinobi nie może zmieniając się w ptaka odlecieć, ponieważ dalej jest zbyt ciężki. Zmieniony zostaje jedynie wygląd zewnętrzny shinobi. Technika w żaden sposób nie kopiuje nawyków oraz stylu bycia (dlatego należy dobrze znać lub wcześniej obserwować ofiarę). Ponadto Jutsu nie kopiuje ekwipunku oraz chakry dlatego sensor bez problemu rozpozna technikę.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "25",
"pieczęci" : "Pies → Dzik → Baran",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},
Ostatnio zmieniony 30 cze 2021, 23:33 przez Arashi Takeshita, łącznie zmieniany 1 raz.

Ninjutsu

4
{
"ID" : "kakureminonojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Kakuremino no Jutsu | Cloak of Invisibility Technique | 隠れ蓑の術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa",
"opis" : " Technika polegająca na wykorzystywaniu wszelkiego rodzaju materiałów w celu zamaskowania swojej obecności. Sztuka polega na odpowiednim przygotowaniu ekwipunku i dopasowaniu go do przewidywanego miejsca wydarzeń. Technika ta nie wykorzystuje chakry w żadnym stopniu, ograniczona do zdolności przewidywania wymaga przygotowania odpowiednich materiałów. Nie wymaga specjalnego zakupu; wystarczy fabularny opis tworzenia prostych przedmiotów jak koce itp, pod warunkiem, że shinobi zna otoczenie w jakim zamierza się maskować. Niemożliwe jest przygotowanie się do tej techniki dla kogoś z Kraju Wiatru na misję w Kraju Ognia, jeśli nigdy nie widział lasów północnych krain.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "",
"pieczęci" : "",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

5
{
"ID" : "kawariminojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique | 変わり身の術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Transformacja Kształtu",
"opis" : " Zdolność podmiany swojego ciała z przedmiotem takim jak deska, pień czy gałąź. Technika polega na uprzednim przygotowaniu podmiany z zauważonym przedmiotem poprzez wykonanie pieczęci. Następnie w wybranym momencie shinobi się z nim podmienia, przeważnie w momencie, gdy ma uderzyć w niego cios wroga. Przedmiot ten chwile po zadaniu ciosu i podmianie wygląda jak ofiara, co daje minimalną przewagę broniącej się postaci. Istnieje jednak kilka ograniczeń. Wykonujący Kawarimi musi być świadomy ciosu, który w niego trafia - podmiana następuje świadomie, według woli wykonującego. Od momentu przygotowania do aktywacji techniki shinobi nie może wykonywać innych technik niż Kontrola Chakry lub też techniki nie wykorzystujące chakry. Nie można też się podmienić z przedmiotem zablokowanym, unieruchomionym, przez co niemożliwe jest podmienić się z przedmiotem z ekwipunku przeciwnika, np z jego plecakiem.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "15 metrów",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "50",
"pieczęci" : "Baran → Dzik → Byk → Pies → Wąż",
"wymagania" : "Przedmiot, którego maksymalne wymiary nie są mniejsze niż połowa wzrostu shinobi.",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

6
{
"ID" : "kinoborinoshugyou",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice | 木登り修業",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... hugyou.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Kontrola Chakry",
"opis" : " Jest to zdolność opanowania chakry w naszych stopach. Dzięki temu jesteśmy w stanie poruszać się po ścianach czy sufitach tak samo jak po ziemi. Ważne jest skupienie odpowiedniego poziomu chakry. Przy zbyt słabym poziomie chakry shinobi spadnie na ziemię, przy zbyt mocnym shinobi wybije się od powierzchni, po której stara się chodzić zostawiając na niej uszkodzenia.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "25 za 5 akcji",
"pieczęci" : "",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "<b>Nazwa:</b>Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice | 水面歩行の業<br><b>Opis:</b> Technika poruszania się po wodzie. Przypomina poruszanie się po powierzchniach pionowych, jednak tu ważne jest by uzyskać stabilną, jednolitą ilość chakry przez cały czas. Minimalne zaburzenia powodują zanurzenie się w wodzie stóp, nóg a nawet całkowite zapadnięcie się shinobi.<br><b>Koszt:</b> 35 za 5 akcji<br><b>Wymagania:</b> Stabilność 1",
"control" : "line"
},
Ostatnio zmieniony 30 cze 2021, 23:40 przez Arashi Takeshita, łącznie zmieniany 1 raz.

Ninjutsu

7
{
"ID" : "nawanukenojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique | 縄抜けの術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "E",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Kontrola Chakry",
"opis" : " Zdolność ta pozwala na wydostawanie się z więzów. Polega na przelewaniu niewielkich ilości chakry na liny, by pokryły się niezauważalną powłoką chakry sprawiającą, że stają się śliskie i podatne na rozwiązywanie. Rozwiązywanie się trwa dłuższą chwilę, jednak zwykłe pęta dzięki temu jutsu nie stanowią problemu.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "25",
"pieczęci" : "",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

8
{
"ID" : "kagonome",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Kago no Me | Wire Cage | 籠の目",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... gonome.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "D",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Defensywna",
"klasyfikacja" : "Transformacja Kształtu; Ninjutsu Bariery",
"opis" : "Technika defensywna, wykorzystująca stalową żyłkę do utworzenia kopuły wokół użytkownika. Technika nie broni przed atakami z kierunku podłoża. Dodatkowo, podczas korzystania z tej techniki, obie dłonie są zajęte kontrolowaniem żyłki, co uniemożliwia składanie pieczęci i korzystania jednocześnie z innych technik. Jeśli użytkownik opuści obszar techniki, ta zostaje automatycznie anulowana.",
"siła" : "",
"obrona" : "Stabilność + 1",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "Kopuła o promieniu 3 metrów.",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "45",
"pieczęci" : "Tygrys → Wąż → Dzik",
"wymagania" : "Minimum 10m żyłki",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},
Ostatnio zmieniony 30 cze 2021, 23:52 przez Arashi Takeshita, łącznie zmieniany 1 raz.

Ninjutsu

9
{
"ID" : "kanashibarinojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Kanashibari no Jutsu | Temporary Paralysis Technique | 金縛りの術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "D",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Kontrola Chakry",
"opis" : "Technika polega na skoncentrowaniu chakry w dwóch palców i przyłożenie ich do szyi przeciwnika. Wystarczy lekkie muśniecie by sparaliżować przeciwnika. Czas paraliżu wyliczamy z wzoru Stabilność Atakującego - Siła Chakry Ofiary. Jeśli wynik jest ujemny, technika nie zadziała. W przypadku wyniku wynoszącego 0, ofiara techniki w kolejnej akcji nie może skorzystać z akcji natychmiastowej. W przypadku wyniku dodatniego, otrzymujemy wynik czasu paraliżu w akcjach. Jeśli ilość akcji paraliżu wynosi więcej niż wytrzymałość ofiary, dochodzi do omdlenia.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "70",
"pieczęci" : "",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

10
{
"ID" : "oborobunshinnojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique | 朧分身の術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "D",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Transformacja kształtu; Bunshinjutsu (Iluzoryczne)",
"opis" : "Druga z pośród technik tworzenia iluzorycznych klonów. Shinobi tworzy niematerialne klony, pozbawione wszelkich umiejętności czy własnej świadomości - ich ruchy są powolne i lekko nieskładne choć wydają się być wrogie. Każdy klon może wykonywać inne ruchy. Klony te są tylko obrazem, nie zostawiają śladów, zapachu, nie wydają dźwięków nawet w zetknięciu z otoczeniem. Znikają one gdy ich twórca oddali się poza zasięg techniki lub zostanie powalony. Ataki wrogów przenikają przez te klony. Użytkownik techniki może swobodnie się poruszać pomiędzy klonami, jego ruchy nie wpływają na zachowanie klonów.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "15 metrów",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "60 na 5 akcji od 10 klonów",
"pieczęci" : "Pies → Tygrys",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

11
{
"ID" : "sairentokiringu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Sairento Kiringu | Soundless Murder Technique | 無音殺人術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... iringu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "D",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Zdolność Podstawowa; Styl Walki",
"opis" : "Technika bezszelestnego poruszania się dzięki czemu możemy zmylić i ukryć się przed naszym przeciwnikiem. Wymaga ona jednak powolnego poruszania się, przez co prędkość poruszania się spada o połowę. Techniki nie można łączyć z biegiem, lub sprintem, oraz innymi technikami przemieszczania się (np. shunshin no jutsu). Niektórzy wykorzystują inne techniki do wzmocnienia tej zdolności, na przykład Kirigakure no Jutsu",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "75",
"pieczęci" : "Pies → Tygrys",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},
Ostatnio zmieniony 01 lip 2021, 00:22 przez Arashi Takeshita, łącznie zmieniany 1 raz.

Ninjutsu

12
{
"ID" : "utsuseminojutsu",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique | 空蝉の術",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... ojutsu.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "D",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Uzupełniająca",
"klasyfikacja" : "Kontrola Chakry",
"opis" : " Szpiegowska technika ninja. Gdy przytkniemy dwa palce do ust i zaczniemy mówić przeciwnik będzie słyszeć nasz głos na około siebie i nie ma szans by zgadł gdzie jesteśmy.",
"siła" : "",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "30 metrów",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "45 na 5 akcji",
"pieczęci" : "Baran",
"wymagania" : "",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

13
{
"ID" : "ayametori",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Ayametori | Murderous Grasp | 殺め取り",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... metori.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "C",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Ofensywna",
"klasyfikacja" : "Kontrola Chakry",
"opis" : " Technika pozwala na przelanie chakry na stalową żyłkę. Tym samym uzyskuje się możliwość sterowania nią i wykonywania prostych ruchów na obszarze 15 metrów od użytkownika. Dodatkowo technika zwiększa ostrość linki, co pozwala ją wykorzystać jako rodzaj ofensywy. ",
"siła" : "Stabilność + 2",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "15 metrów",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "60 na 5 akcji",
"pieczęci" : "Tygrys → Dzik → Małpa → Tygrys",
"wymagania" : "Stalowa żyłka",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},
Ostatnio zmieniony 01 lip 2021, 16:26 przez Arashi Takeshita, łącznie zmieniany 1 raz.

Ninjutsu

14
{
"ID" : "kawarashuriken",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Kawara Shuriken | Roof Tile Shuriken | 瓦手裏剣",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... uriken.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "C",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Ofensywna",
"klasyfikacja" : "Kontrola Chakry",
"opis" : " Po skupieniu chakry i złożeniu pieczęci może wystrzelić w kierunku przeciwnika dowolne elementy otoczenia. Przykładem niech będą dachówki, kamienie, kawałki szkła i tym podobne. Przedmioty, które mogą zostać wykorzystane do techniki nie mogą przekraczać Klasy Wielkości 1.",
"siła" : "Siła Chakry + 2",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "10 metrów",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "55 na 5 akcji",
"pieczęci" : "Tygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys",
"wymagania" : "Niezbędne elementy otoczenia",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},

Ninjutsu

15
{
"ID" : "kyoumeisen",
"predyspozycja" : "Yangton",
"nazwa" : "Kyōmeisen | Resonating Echo Drill | 響鳴穿",
"ilu" : "http://shinobinomono.pl/images/pbf/juts ... meisen.jpg",
"ilu2" : "",
"ilu3" : "",
"ranga" : "C",
"typ" : "Ninjutsu",
"klasa" : "Ofensywna",
"klasyfikacja" : "Ginjutsu; Kontrola Chakry",
"opis" : " Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry. Samo uderzenie dźwiękiem nie zadaje dużych obrażeń lecz dźwięk może wpłynąć na mózg. Jeśli siła techniki jest większa niż wytrzymałość postaci, należy porównać połowę siły techniki do siły woli ofiary. Jeśli siła jest większa, to różnica między statystykami określa czas w akcjach, kiedy to shinobi ma problemy z poruszaniem się i skupieniem. Każda akcja zostaje wydłużona do dwóch. W przypadku braku różnicy dochodzi do chwilowego ogłuszenia, przez co cel techniki nie może w następnej akcji wykorzystać akcji natychmiastowej.",
"siła" : "Siła Chakry + 2",
"obrona" : "",
"szybkość" : "",
"zasięg" : "3 metry",
"wielkość" : "",
"obrażenia" : "",
"koszt" : "50",
"pieczęci" : "",
"wymagania" : "Posiadanie Rękawicy dźwięku",
"bezklanowiec" : "",
"predyspozycjaw" : "",
"profesjonalista" : "",
"mędrzec" : "",
"innewarianty" : "",
"control" : "line"
},
cron