przez Uchiha Kawauso » 26 lip 2020, o 22:22
Przyszła na arenę, w końcu dawno się jakoś uganiali za sobą, żeby stoczyć pojedynek. Nie była zbyt skora, nie lubiła walk ani przemocy, zwłaszcza, że jeśli coś się stanie młodszemu braciszkowi Shiho, to zrobi z niej sashimi. Podała mu rękę i uśmiechnęła się:
- Dobra, chcesz się ograniczać do rangi B technik?- zapytała. Nie było jej do śmiechu ukatrupić Ejiro, jednak dla pewności uruchomiła sharingana. Oddaliła się od niego na swoją pozycję i złożyła pół pieczęć, symbol przyjacielskiego pojedynku. Postanowiła zaatakować lekko i niezbyt niebezpieczną techniką. Wzniosła kunaie do góry, by wywołać burzę, taką z piorunami. Śledziła uważnie jego ruchy by być gotową na odskok i unik, a jeśli przeliczyłaby się z szybkością chłopaka, chciała utworzyć barierę.
Sharingan poziom 1, 2, 3
Cecha klanowa
Sharingan pozwala odczytywać ruchy przeciwnika by przewidzieć jego intencje. W efekcie można 'przewidzieć' prawie każdy możliwy jego ruch. Nie zadziała to jednak w momencie, gdy przeciwnik sam nie wie co zrobi lub zadziała całkiem nielogicznie. Shinobi może odczytać ruchy osoby o wartości Taijutsu lub Bukijutsu (w zależności od tego czym się posługuje) nie większej, niż wartość dziedziny klanowej.
Pozwala nam widzieć chakrę przeciwnika, jej kolor. Możemy zobaczyć przepływ chakry, więc także określić czy dana osoba jest w złapana w Genjutsu.
1 Łezka: Shinobi jest w stanie odróżniać zwykłe Bunshiny czy Oboro Bunshiny.
2 Łezki: Shinobi jest w stanie odróżnić wszelkie klony bez medium na którym je stworzono oraz klony ninjutsu oparte na medium, o ile nie są to klony podziału cienia czy też klony o stale uzupełnianym zapasie chakry jak Karasu Bunshin no Jutsu.
3 Łezki: Sharingan potrafi odróżnić wszelkie klony poza Bunshinami podziału cienia oraz bunshinami mającymi stale uzupełniany zapas chakry, widzi również chakre przez przeszkody.
1 Łezka: Shinobi ma możliwość wtargnięcia do umysłu Jinchūriki by zobaczyć jego Bijū. Koszt równy technice rangi C.
2 Łezki: Shinobi może cofnąć jeden lub dwa ogony Jinchūriki który wpadnie w szał. Jest to koszt równy technice rangi B.
3 Łezki: Shinobi może cofnąć trzy lub cztery ogony Jinchūriki który wpadnie w szał. Jest to koszt równy technice rangi A.
1 Łezka: Użytkownik może skopiować ruchy przeciwnika, jednak nie mogą być to techniki Taijutsu i Bukijutsu.
2 Łezki: Użytkownik potrafi skopiować techniki Taijutsu i Bukijutsu.
3 Łezki: Użytkownik może skopiować i wykonać technikę jednocześnie z przeciwnikiem, którego technika jest kopiowana.
Ranga KG S - 20 na turę
Sztuki ninja: Pięć Żywiołów
Predyspozycja wrodzona
Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów). Żywioły pochodzące np. z przeszczepów nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.
Wspaniała Kontrola
Atut wrodzony
Dzięki wysokiej Kontroli Chakry shinobi traci mniej energii przy wykorzystywaniu technik, używając jej tylko tyle, ile potrzeba. Atut ten zwiększa Kontrolę Chakry o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Kontroli Chakry na rangę A.
Wsparcie ognistego smoka
Wspomaganie eventowe
Każdy ognisty smok zwiększa swoją obecnością w ciele nosiciela siłę jego Katonu o pół rangi. Premia ta zwiększa się do pełnej rangi po przebudzeniu smoka, kiedy robi on to świadomie. Po przebudzeniu smok użycza również swojej ognistej chakry. Dzięki temu shinobi płaci tylko połowę kosztu technik Katonu. Smok płaci pełny koszt techniki swojego imienia. Każdy ze smoków może zmienić się w człowieka. W formie tej można go spotkać, kiedy shinobi zagłębi się we własną podświadomość. Wówczas to można przekonać do swojej siły smoka walcząc z nim czy dyskutując z nim, co może zastąpić misję przebudzenia.
Każdy smok może w dowolnym momencie opuścić ciało człowieka by zaatakować swoim atakiem samodzielne. Niektóre ataki wykonywane przez smoka posiadają inną formę, niż wykonywane przez człowieka. Dzieje się to jednak według jego woli, nie shinobi (przeważnie przed przebudzeniem). By podjąć pełną współpracę z Setsuną shinobi musi podjąć drugą próbę przebudzenia.
Wsparcie Setsuny
wspomaganie eventowe
Setsuna wyspecjalizowany w swojej unikatowej technice, jako człowiek był specjalistą od technik czasoprzestrzennych. Teraz jego obecność w ciele człowieka zwiększa efektywność technik czasoprzestrzennych o jeden poziom.
Jednoręczne Składanie Pieczęci
Atut nabyty
Shinobi może składać pieczęci jedną ręką. Jeśli technika wymaga więcej, niż jednej pieczęci składanie takie zajmuje więcej czasu, niż normalnie, w przeciwnym wypadku koszt techniki rośnie, jakby była o rangę wyższa. W przypadku technik rangi S kosz rośnie o pojedynczy kosz techniki rangi S.
Postęp Składania Pieczęci
Atut nabyty
Postać składa pieczęci o połowę szybciej niż przeciętny shinobi. Osoba Bez tego atutu ma problem z rozczytaniem pieczęci składanych przez osobę, która opanowała taki atut. Rozpozna co prawda, jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.
Zaawansowane składanie pieczęci
Atut nabyty
Postać składa pieczęci dwa razy szybciej, niż przeciętny shinobi. Osoba bez Zenshin-teki Shirushi nie rozpozna efektu techniki nie widząc go, wraz z tym atutem rozpozna jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.
Przyspieszone Składanie Pieczęci
Atut nabyty
Shinobi potrafi pominąć połowę pieczęci z serii wymaganej do wykonania jutsu, w przypadku 3 lub mniej pieczęci omija je całkowicie. Ilość zaokrąglana jest w górę. Sharingan nie jest w stanie skopiować techniki wykonanej w ten sposób (z wyjątkiem posiadaczy Sharingana o trzech łezkach oraz tego atutu). Postać z tym atutem może wykonać o jedno jutsu na turę więcej, niż normalnie, o ile co najmniej trzy (jeśli wykonano cztery jutsu) lub cztery (jeśli wykonano pięć jusu) techniki wymagały bez tego atutu od shinobi składania pieczęci w ilości większej niż jedna. W połączeniu z Kyūsoku Shirushi daje to maksymalnie sześć technik na nieprzerwaną turę (przerwa następuje wówczas, gdy zmieniają się warunki na nieprzewidziane przez walczącego, w efekcie czego uczestnik walki może podjąć inną decyzję niż zaplanowana).
Przetrwanie
Atut nabyty
Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.
Precyzja
Atut nabyty
Mistrz precyzji, ciosy shinobi są o wiele celniejsze niż normalnie. Łatwo dostrzega słabe punkty. Rangę podczas celowania należy traktować jak o stopień wyższą, bądź, niweluje Gomakashi przeciwnika.
Profesjonalista: Transformacja natury
Atut nabyty
Atut ten zwiększa siłę poszczególnych technik o pół poziomu, o ile przynależą do odpowiedniej klasyfikacji. Atut wielokrotnego wyboru, za każdym razem inna klasyfikacja. Jeśli technika posiada więcej niż jedną klasyfikację zgodną z tym atutem, premia nalicza się maksymalnie dwa razy - nie można uzyskać z tego atutu więcej niż +1 do siły techniki. W przypadku gdy siła technika zależy bezpośrednio do rangi określonej dziedziny, dodana zostaje ta premia do tej rangi (tylko na rzecz podliczenia siły konkretnej techniki).
Atut wielokrotnego wyboru, za każdym razem inna klasyfikacja techniki lub środków medycznych.
Mędrzec: Katon
Atut nabyty
Siła danej dziedziny shinobi jest o poziom wyższa. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę. Jeśli siła techniki zależy bezpośrednio od rangi tej dziedziny należy w tym podliczeniu uznać, że ranga ta jest o poziom większa. Zmniejszają się wymagania technik (Suiton potrafi korzystać z wilgoci powietrza zamiast źródeł wody), zwiększa się też ich siła ofensywna lub defensywna.
Atut jest wielokrotnego wyboru, za każdym razem inny typ. Jeśli technika posiada dwa typy kompatybilne z tym atutem, premia jest naliczana tylko raz.
Mędrzec: Ninjutsu
Atut nabyty
Siła danej dziedziny shinobi jest o poziom wyższa. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę. Jeśli siła techniki zależy bezpośrednio od rangi tej dziedziny należy w tym podliczeniu uznać, że ranga ta jest o poziom większa. Zmniejszają się wymagania technik (Suiton potrafi korzystać z wilgoci powietrza zamiast źródeł wody), zwiększa się też ich siła ofensywna lub defensywna.
Atut jest wielokrotnego wyboru, za każdym razem inny typ. Jeśli technika posiada dwa typy kompatybilne z tym atutem, premia jest naliczana tylko raz.