Atuty

Wszelkie dodatkowe, ogólnodostępne zdolności Shinobi. Biegłości pozwalają prawidłowo korzystać z ekwipunku, choć nie tak skutecznie jak dzięki Bukijutsu. Atuty wspomagają techniki Shinobi, Wady zaś ograniczają w pewnych zakresach.

Moderator: Mistrz Gry

Atuty

Postprzez Mistrz » 6 sie 2014, o 10:31


Atuty zmysłów


Nazwa:
Dziki Zmysł: Słuch
Yaban Kankaku: Chōryoku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi korzystając ze zmysłów wyostrza je ponad ludzkie zdolności. Tym razem jest to słuch. W cichych warunkach shinobi słyszy najmniejsze szmery, nie przeszkadzają mu dźwięki przyrody - atut traci na wydajności w ruchliwych wioskach. Na połowie maksymalnego zasięgu człowiek jest w stanie słyszeć przez techniki takie jak Sairento Kiringu. Inne Atuty (oprócz Buraindo i innych mających ten atut w wymaganiach) zwiększające zmysł zwiększają poniżej przedstawiony zasięg dla zmysłu o 20% (Licząc od wartości podstawowej).
Maksymalny zasięg wyostrzonego słuchu względem Poziomu Shinobi:
    E: Brak
    D: 5m
    C: 10m
    B: 20m
    A: 35m
    S: 50m
Koszt:
 7PD; Bezklanowcy 5PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Dziki Zmysł: Słuch]|
|[nazwa2=Yaban Kankaku: Chōryoku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi korzystając ze zmysłów wyostrza je ponad ludzkie zdolności. Tym razem jest to słuch. W cichych warunkach shinobi słyszy najmniejsze szmery, nie przeszkadzają mu dźwięki przyrody - atut traci na wydajności w ruchliwych wioskach. Na połowie maksymalnego zasięgu człowiek jest w stanie słyszeć przez techniki takie jak Sairento Kiringu. Inne Atuty (oprócz Buraindo i innych mających ten atut w wymaganiach) zwiększające zmysł zwiększają poniżej przedstawiony zasięg dla zmysłu o 20% (Licząc od wartości podstawowej).
Maksymalny zasięg wyostrzonego słuchu względem Poziomu Shinobi:
    E: Brak
    D: 5m
    C: 10m
    B: 20m
    A: 35m
    S: 50m
[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Dziki Zmysł: Węch
Yaban Kankaku: Nioi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie zapamiętywać nawet subtelne zapachy, dzięki temu jest w stanie szybciej rozpoznawać zioła (czas zbierania dziko rosnących ziół maleje o 25%). Zwiększa też zasięg węchu Inuzuka o 20% (wraz z atutem Akumu o 25%). Doświadczeni shinobi (poziomu co najmniej B) są w stanie wyczuć ludzki zapach w zasięgu 15 metrów, zaś od poziomu shinobi A są w stanie odróżnić obcy zapach od swoich bliskich. Nie są w stanie jednak zlokalizować nikogo po zapachu.
Koszt:
 7PD; Bezklanowcy 5PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Dziki Zmysł: Węch]|
|[nazwa2=Yaban Kankaku: Nioi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie zapamiętywać nawet subtelne zapachy, dzięki temu jest w stanie szybciej rozpoznawać zioła (czas zbierania dziko rosnących ziół maleje o 25%). Zwiększa też zasięg węchu Inuzuka o 20% (wraz z atutem Akumu o 25%). Doświadczeni shinobi (poziomu co najmniej B) są w stanie wyczuć ludzki zapach w zasięgu 15 metrów, zaś od poziomu shinobi A są w stanie odróżnić obcy zapach od swoich bliskich. Nie są w stanie jednak zlokalizować nikogo po zapachu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Dziki Zmysł: Wzrok
Yaban Kankaku: Shisen
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi korzystając ze zmysłów wyostrza je ponad ludzkie zdolności. Tym razem jest to wzrok. Shinobi jest w stanie wypatrzeć najmniejsze szczegóły, jest w stanie dostrzec kogoś ukrytego w Bikō Ninjutsu. Inne Atuty (oprócz Buraindo i innych mających ten atut w wymaganiach) zwiększające zmysł zwiększają poniżej przedstawiony zasięg dla zmysłu o 20% (Licząc od wartości podstawowej).
Maksymalny zasięg wyostrzonego wzroku względem Poziomu Shinobi:
    E: Brak
    D: 5m
    C: 10m
    B: 20m
    A: 35m
    S: 50m
Koszt:
 7PD; Bezklanowcy 5PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Dziki Zmysł: Wzrok]|
|[nazwa2=Yaban Kankaku: Shisen]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi korzystając ze zmysłów wyostrza je ponad ludzkie zdolności. Tym razem jest to wzrok. Shinobi jest w stanie wypatrzeć najmniejsze szczegóły, jest w stanie dostrzec kogoś ukrytego w Bikō Ninjutsu. Inne Atuty (oprócz Buraindo i innych mających ten atut w wymaganiach) zwiększające zmysł zwiększają poniżej przedstawiony zasięg dla zmysłu o 20% (Licząc od wartości podstawowej).
Maksymalny zasięg wyostrzonego wzroku względem Poziomu Shinobi:
    E: Brak
    D: 5m
    C: 10m
    B: 20m
    A: 35m
    S: 50m
[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Koszmarny
Akumu
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Zmysły danego shinobi wyostrzają się w takim wielkim stopniu, że jest on w stanie walczyć w nocy nie gorzej niż w dzień - żaden bezpośredni atak bliskiego zasięgu go nie zaskoczy nawet, gdy niebo jest całkiem przesłonięte chmurami. W nocnym półmroku może poradzić sobie także z dystansowymi atakami. By walczyć jednak w pełni na ślepo wymagany jest atut Buraindo; Akumu ciągle korzysta ze wzroku.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Koszmarny]|
|[nazwa2=Akumu]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Zmysły danego shinobi wyostrzają się w takim wielkim stopniu, że jest on w stanie walczyć w nocy nie gorzej niż w dzień - żaden bezpośredni atak bliskiego zasięgu go nie zaskoczy nawet, gdy niebo jest całkiem przesłonięte chmurami. W nocnym półmroku może poradzić sobie także z dystansowymi atakami. By walczyć jednak w pełni na ślepo wymagany jest atut Buraindo; Akumu ciągle korzysta ze wzroku.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ocena zagrożenia
Kyōi no Hyōka
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie ocenić zagrożenie jakie niesie z sobą podjęta przez przeciwnika czynność, np wykonywana technika. Nie jest w stanie ocenić jaki przyniesie to efekt ale potrafi rozpoznać czy technika jest poziomu amatorskiego czy zaawansowanego (poziom Jōninów). Pozwala to na ocenę wystarczającą, by podjąć decyzję o sparowaniu techniki lub jej uniknięciu.
Koszt:
 3PD; Bezklanowcy 2PD
Wymagania:
 Ranga Jōnina, równoznaczna lub wyższa.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ocena zagrożenia]|
|[nazwa2=Kyōi no Hyōka]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie ocenić zagrożenie jakie niesie z sobą podjęta przez przeciwnika czynność, np wykonywana technika. Nie jest w stanie ocenić jaki przyniesie to efekt ale potrafi rozpoznać czy technika jest poziomu amatorskiego czy zaawansowanego (poziom Jōninów). Pozwala to na ocenę wystarczającą, by podjąć decyzję o sparowaniu techniki lub jej uniknięciu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Sensor żywiołu
Yōso no Kanchi-ki
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Ta zdolność wyczuwa, które z elementów rozwinął w sobie człowiek: Katon, Doton, Suiton, Raiton Fūton, Yangton czy Yington. Inne elementy, łączące w sobie któreś z pięciu podstawowych można wyczuć może dopiero po poznaniu ich fabularnie. Oczywiście wyczuć te elementy może dopiero wtedy, gdy cel je otworzy, choć możliwe jest wyczucie jakie predyspozycje posiada postać przed opanowaniem żywiołów.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Kanchi-ki
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Sensor żywiołu]|
|[nazwa2=Yōso no Kanchi-ki]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Ta zdolność wyczuwa, które z elementów rozwinął w sobie człowiek: Katon, Doton, Suiton, Raiton Fūton, Yangton czy Yington. Inne elementy, łączące w sobie któreś z pięciu podstawowych można wyczuć może dopiero po poznaniu ich fabularnie. Oczywiście wyczuć te elementy może dopiero wtedy, gdy cel je otworzy, choć możliwe jest wyczucie jakie predyspozycje posiada postać przed opanowaniem żywiołów.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ślepiec
Buraindo
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut ten pozwala na walkę ślepą postacią. Pozostałe zmysły są tak rozwinięte, że w pełni zastępują sumując się wzrok (pomimo, że postać jest ślepa, reaguje, walczy jak widząca). Jeśli jednak postać używa oczu atut ten nie dodaje absolutnie nic. Atut staje się bezużyteczny w przypadku rzeczy niewydających dźwięku.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Atuty: Dziki Zmysł: Słuch
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ślepiec]|
|[nazwa2=Buraindo]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut ten pozwala na walkę ślepą postacią. Pozostałe zmysły są tak rozwinięte, że w pełni zastępują sumując się wzrok (pomimo, że postać jest ślepa, reaguje, walczy jak widząca). Jeśli jednak postać używa oczu atut ten nie dodaje absolutnie nic. Atut staje się bezużyteczny w przypadku rzeczy niewydających dźwięku.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Tropiciel
Ryōshi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Zdolność tropienia śladów, pozwala na określenie ilości osób pozostawiającej ślady, ich wzrostu i wagi oraz szybkości poruszania się. Pozwala to też na określenie wszelkich zmian wśród śledzonej grupy. Atut ten dzięki takiej wiedzy pozwala również maskować ślady jak i wykonywać fałszywe.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Tropiciel]|
|[nazwa2=Ryōshi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Zdolność tropienia śladów, pozwala na określenie ilości osób pozostawiającej ślady, ich wzrostu i wagi oraz szybkości poruszania się. Pozwala to też na określenie wszelkich zmian wśród śledzonej grupy. Atut ten dzięki takiej wiedzy pozwala również maskować ślady jak i wykonywać fałszywe.[/opis]|
|[/przymiot]|
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Atuty

Postprzez Mistrz » 6 sie 2014, o 13:47


Atuty umiejętności


Nazwa:
Bezszelestny chód
Sairentou-ooku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi wykształcił zdolność bezszelestnego poruszania się. Zdolność ta przypomina technikę ninjutsu - Sairento Kiringu, jednak w tym wypadku nie wymaga ona chakry. Niestety, ciągnie to jednak za sobą pewną wadę, a mianowicie zdolność ta obejmuje tylko bezszelestny chód oraz umiejętność niewydawania z siebie dźwięków - w praktyce oznacza to tyle, że wystarczy stanąć na patyk i zostaniemy wykryci, tak jak bez tej zdolności.
Koszt:
 3PD; Bezklanowcy 2PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Bezszelestny chód]|
|[nazwa2=Sairentou-ooku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi wykształcił zdolność bezszelestnego poruszania się. Zdolność ta przypomina technikę ninjutsu - Sairento Kiringu, jednak w tym wypadku nie wymaga ona chakry. Niestety, ciągnie to jednak za sobą pewną wadę, a mianowicie zdolność ta obejmuje tylko bezszelestny chód oraz umiejętność niewydawania z siebie dźwięków - w praktyce oznacza to tyle, że wystarczy stanąć na patyk i zostaniemy wykryci, tak jak bez tej zdolności.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ciężkozbrojny
Tadai Sōkō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Samuraje przeważnie podczas walk chronią swoje ciała ciężką zbroją. Normalnie taka zbroja ogranicza ruchy i mobilność wojownika, temu shinobi rzadko z nich korzystają. W Kraju Żelaza są one tak popularne, że tamtejsi wojownicy wykształcili trening pozwalający im zachować pełną swobodę ruchu pomimo ciężaru i niewygody zbroi. Zbyt duża ilość ekwipunku dalej jednak może za bardzo obciążyć postać.
Koszt:
 10PD
Wymagania:
 Ranga Postaci: Samurai lub Rōnin; Poziom Siły 3
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ciężkozbrojny]|
|[nazwa2=Tadai Sōkō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Samuraje przeważnie podczas walk chronią swoje ciała ciężką zbroją. Normalnie taka zbroja ogranicza ruchy i mobilność wojownika, temu shinobi rzadko z nich korzystają. W Kraju Żelaza są one tak popularne, że tamtejsi wojownicy wykształcili trening pozwalający im zachować pełną swobodę ruchu pomimo ciężaru i niewygody zbroi. Zbyt duża ilość ekwipunku dalej jednak może za bardzo obciążyć postać.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Czytanie z ruchu warg
Dokushinjutsu
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Umiejętność na co dzień używana przez osoby głuche. Często wykorzystywana także podczas misji szpiegowskich oraz obserwowania celu z odległości nie pozwalającej go usłyszeć.
Koszt:
 15 PD; Bezklanowcy 10PD; 5PD dla postaci z wadą Mimigakikoenai (Głuchy)
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Czytanie z ruchu warg]|
|[nazwa2=Dokushinjutsu]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Umiejętność na co dzień używana przez osoby głuche. Często wykorzystywana także podczas misji szpiegowskich oraz obserwowania celu z odległości nie pozwalającej go usłyszeć.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Demoniczny Palec
Yakkaina Yubi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie rzucać Genjutsu wskazując ofiarę jedynie palcem. Iluzje te nie mogą być wzrokowe czy dźwiękowe - dotyczy to jedynie iluzji opartych na pieczęciach. Przeciwnik musi spojrzeć na palec.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom Genjutsu 5; nie można wybrać przy wadach osłabiających Genjutsu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Demoniczny Palec]|
|[nazwa2=Yakkaina Yubi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie rzucać Genjutsu wskazując ofiarę jedynie palcem. Iluzje te nie mogą być wzrokowe czy dźwiękowe - dotyczy to jedynie iluzji opartych na pieczęciach. Przeciwnik musi spojrzeć na palec.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Finezja
Gikō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać posługująca się lekką bronią (ostrza mniejsze od katany) w przypadku zadawania obrażeń nie opiera się na sile ale na szybkości, zręczności.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom szybkości 3
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Finezja]|
|[nazwa2=Gikō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać posługująca się lekką bronią (ostrza mniejsze od katany) w przypadku zadawania obrażeń nie opiera się na sile ale na szybkości, zręczności.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Język Migowy
Shuwa
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Jest to ogólnie znany język migowy. Dzięki temu atutowi dwóch shinobi znający język migowy może porozumiewać się bezgłośnie.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Język Migowy]|
|[nazwa2=Shuwa]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Jest to ogólnie znany język migowy. Dzięki temu atutowi dwóch shinobi znający język migowy może porozumiewać się bezgłośnie.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Małpi chwyt
Saru Nigiri
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać dysponuje tak potężnym chwytem, że jest w stanie korzystać z broni dwuręcznej jednorącz. Warunkiem jest, by Klasa Wielkości broni nie przekroczyła maksymalnej standardowej Klasy Wielkości dla postaci. Atut dotyczy tylko tych broni, które wymagają oburęcznego wykorzystania z powodu swoich wymiarów lub ciężaru - nie można jednorącz korzystać np z łuku.
Koszt:
 15PD; Bezklanowcy 10PD
Wymagania:
 Poziom Siły 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Małpi chwyt]|
|[nazwa2=Saru Nigiri]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać dysponuje tak potężnym chwytem, że jest w stanie korzystać z broni dwuręcznej jednorącz. Warunkiem jest, by Klasa Wielkości broni nie przekroczyła maksymalnej standardowej Klasy Wielkości dla postaci. Atut dotyczy tylko tych broni, które wymagają oburęcznego wykorzystania z powodu swoich wymiarów lub ciężaru - nie można jednorącz korzystać np z łuku.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nabyta oburęczność
Kitoku Ryōte kiki
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać posiada obie ręce równie sprawne dzięki czemu każdą ręką posługuje się równie tak samo dobrze. Wszelkie inne zdolności wpływające na oburęczność stają się jeszcze skuteczniejsze. Atut działa jednak tylko wtedy, gdy w słabszej ręce shinobi posiada broń co najmniej o klasę mniejszą od maksymalnej klasy wielkości broni jednoręcznej. Dla przeciętnych postaci maksymalną klasą wielkości broni jednoręcznej jest 4, w słabszej dłoni mogą więc trzymać najwyżej broń 3 klasy. W połączeniu z atutem Oburęczności postać może w obu dłoniach trzymać bronie o maksymalnej klasie wielkości broni jednoręcznej pod warunkiem, że obie bronie są tego samego typu.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom Szybkości 3; Atut predyspozycji Kenpō.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nabyta oburęczność]|
|[nazwa2=Kitoku Ryōte kiki]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać posiada obie ręce równie sprawne dzięki czemu każdą ręką posługuje się równie tak samo dobrze. Wszelkie inne zdolności wpływające na oburęczność stają się jeszcze skuteczniejsze. Atut działa jednak tylko wtedy, gdy w słabszej ręce shinobi posiada broń co najmniej o klasę mniejszą od maksymalnej klasy wielkości broni jednoręcznej. Dla przeciętnych postaci maksymalną klasą wielkości broni jednoręcznej jest 4, w słabszej dłoni mogą więc trzymać najwyżej broń 3 klasy. W połączeniu z atutem Oburęczności postać może w obu dłoniach trzymać bronie o maksymalnej klasie wielkości broni jednoręcznej pod warunkiem, że obie bronie są tego samego typu.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Synchronizacja
Dōki
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi może walczyć dowolną bronią dzierżoną w słabszej ręce bez kar do skuteczności, pod warunkiem, że jest to broń tej samej Klasy Rozmiaru nawet, jeśli są innego typu.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Atuty: Oburęczność, Nabyta oburęczność; Poziom Szybkości 4.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Synchronizacja]|
|[nazwa2=Dōki]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi może walczyć dowolną bronią dzierżoną w słabszej ręce bez kar do skuteczności, pod warunkiem, że jest to broń tej samej Klasy Rozmiaru nawet, jeśli są innego typu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nielimitowane Uzbrojenie
Kagirinai Busō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać jest w stanie podróżować i walczyć dźwigając jednocześnie niewiarygodnie dużą ilość ekwipunku i uzbrojenia. Ciężkie zbroje dalej jednak ograniczają ruchy postaci.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Poziom Szybkości 3 lub większy.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nielimitowane Uzbrojenie]|
|[nazwa2=Kagirinai Busō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać jest w stanie podróżować i walczyć dźwigając jednocześnie niewiarygodnie dużą ilość ekwipunku i uzbrojenia. Ciężkie zbroje dalej jednak ograniczają ruchy postaci.[/opis]|
|[/przymiot]|



Nazwa:
Odporność na Trucizny
Doku Teikō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi dużo ćwiczył, by znieść trucizny. Typowe zabójcze trucizny nie są już śmiertelne, ciągle jednak te najpotężniejsze mogą zabić (trwa to jednak dwa razy dłużej niż zwykle). Zmniejsza się czas działa trucizn, jak i siła ich efektów (mniej więcej o połowę). Najprostsze trucizny (rangi D) nie działają na Shinobi. Atut ten negatywnie wpływa na środki znieczulające. Mogą odnosić słabsze skutki, niż w przypadku innych ludzi. Wraz z atutem wrodzonym Odporność na toksyny shinobi staje się na nie całkowicie niewrażliwy.
Koszt:
 20PD; Bezklanowcy 14PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Odporność na Trucizny]|
|[nazwa2=Doku Teikō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi dużo ćwiczył, by znieść trucizny. Typowe zabójcze trucizny nie są już śmiertelne, ciągle jednak te najpotężniejsze mogą zabić (trwa to jednak dwa razy dłużej niż zwykle). Zmniejsza się czas działa trucizn, jak i siła ich efektów (mniej więcej o połowę). Najprostsze trucizny (rangi D) nie działają na Shinobi. Atut ten negatywnie wpływa na środki znieczulające. Mogą odnosić słabsze skutki, niż w przypadku innych ludzi. Wraz z atutem wrodzonym Odporność na toksyny shinobi staje się na nie całkowicie niewrażliwy.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Pewny Chwyt
Kinko Nigiri
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Nieliczni samuraje dysponują tak pewnym chwytem, że nie jest możliwe wytrącić im broń z dłoni.
Koszt:
 10 PD
Wymagania:
 Ranga Postaci: Samurai lub Rōnin; Poziom Siły 3.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Pewny Chwyt]|
|[nazwa2=Kinko Nigiri]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Nieliczni samuraje dysponują tak pewnym chwytem, że nie jest możliwe wytrącić im broń z dłoni.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Precyzja
Seido
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Mistrz precyzji, ciosy shinobi są o wiele celniejsze niż normalnie. Łatwo dostrzega słabe punkty. Rangę podczas celowania należy traktować jak o stopień wyższą, bądź, niweluje Gomakashi przeciwnika.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom szybkości 3.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Precyzja]|
|[nazwa2=Seido]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Mistrz precyzji, ciosy shinobi są o wiele celniejsze niż normalnie. Łatwo dostrzega słabe punkty. Rangę podczas celowania należy traktować jak o stopień wyższą, bądź, niweluje Gomakashi przeciwnika.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Przetrwanie
Seizon
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.
Koszt:
 3PD; Bezklanowcy 2PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przetrwanie]|
|[nazwa2=Seizon]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.[/opis]|
|[/przymiot]|




Nazwa:
Szpieg
Supai
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut typowo szpiegowski. Shinobi dzięki zapoznaniu się z kulturą, obyczajami czy mową ludności innych nacji, jest w stanie doskonale wszystko skopiować. Wie jak się ubrać, jak mówić, oraz co robić, aby nie wzbudzać niczyich podejrzeń. Dzięki temu może infiltrować wybraną wioskę czy grupę bez obaw o wykrycie. W połączeniu z wrodzonymi atutami szpiegowskimi postać może stać się idealnym szpiegiem, naturalnym członkiem społeczności, której jest wrogiem.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Szpieg]|
|[nazwa2=Supai]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut typowo szpiegowski. Shinobi dzięki zapoznaniu się z kulturą, obyczajami czy mową ludności innych nacji, jest w stanie doskonale wszystko skopiować. Wie jak się ubrać, jak mówić, oraz co robić, aby nie wzbudzać niczyich podejrzeń. Dzięki temu może infiltrować wybraną wioskę czy grupę bez obaw o wykrycie. W połączeniu z wrodzonymi atutami szpiegowskimi postać może stać się idealnym szpiegiem, naturalnym członkiem społeczności, której jest wrogiem.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Tolerancja
Kōsa
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Zdolność odpowiadająca za dostosowanie się organizmu do panujących warunków atmosferycznych. Generalnie shinobi potrzebuje o wiele mniej czasu, aby się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Przez przyzwyczajenie organizmu do ciężkich warunków, shinobi nie musi ubierać na siebie ciężkich kurtek, a w przypadku gorąca - nie musi ściągać wszystkiego. Atut pozwala również na w miarę normalną egzystencję w skrajnie innych warunkach (słońce nie męczy tak szybko, postać dłużej może przebywać na mrozie).
Koszt:
 3PD; Bezklanowcy 2PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Tolerancja]|
|[nazwa2=Kōsa]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Zdolność odpowiadająca za dostosowanie się organizmu do panujących warunków atmosferycznych. Generalnie shinobi potrzebuje o wiele mniej czasu, aby się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Przez przyzwyczajenie organizmu do ciężkich warunków, shinobi nie musi ubierać na siebie ciężkich kurtek, a w przypadku gorąca - nie musi ściągać wszystkiego. Atut pozwala również na w miarę normalną egzystencję w skrajnie innych warunkach (słońce nie męczy tak szybko, postać dłużej może przebywać na mrozie).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Treser
Chōkyōshi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie trenować zwierzęta, by uzyskać między innymi Ninken. Nie dorównują one psom Inuzuka, czy Ninken paktów (ani innym zwierzętom paktów). Nie są w stanie stworzyć zagrożenia, jednak potrafią po treningu strzec bram itp w celu odróżnienia ludzi po zapachu od wszelkich intruzów podszywających się pod osoby upoważnione do wejścia. Potrafią również wyczuwać Niebezpieczne materiały jak bombki, notki itp. Służą również do transportu wiadomości i przedmiotów. Mogą również służyć jako wierzchowce. Trening jest czysto fabularny po zdobyciu zwierzęcia (nie wymaga czasu). Szczegóły tej zdolności opisano w specjalnym temacie.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Treser]|
|[nazwa2=Chōkyōshi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie trenować zwierzęta, by uzyskać między innymi Ninken. Nie dorównują one psom Inuzuka, czy Ninken paktów (ani innym zwierzętom paktów). Nie są w stanie stworzyć zagrożenia, jednak potrafią po treningu strzec bram itp w celu odróżnienia ludzi po zapachu od wszelkich intruzów podszywających się pod osoby upoważnione do wejścia. Potrafią również wyczuwać Niebezpieczne materiały jak bombki, notki itp. Służą również do transportu wiadomości i przedmiotów. Mogą również służyć jako wierzchowce. Trening jest czysto fabularny po zdobyciu zwierzęcia (nie wymaga czasu). Szczegóły tej zdolności opisano w specjalnym temacie.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Uniki
Gomakashi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać wyspecjalizowała się w unikach, przy unikach należy traktować ją, jak o rangę szybszą, niż jest w rzeczywistości. Bieg czy ciosy są nadal naturalnej szybkości, bądź niweluje Seido przeciwnika.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom szybkości 3
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Uniki]|
|[nazwa2=Gomakashi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać wyspecjalizowała się w unikach, przy unikach należy traktować ją, jak o rangę szybszą, niż jest w rzeczywistości. Bieg czy ciosy są nadal naturalnej szybkości, bądź niweluje Seido przeciwnika.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ustny Chwyt
Keikō Haji
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut ten pozwala dzierżyć prostą broń w ustach. Nie można obsługiwać w ten sposób mechanizmów, ale można utrzymać kunai czy wakizashi w zębach. Zwykłe trzymanie broni w zębach jest dozwolone bez atutu, razem z tym atutem można walczyć bronią trzymaną zębami.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ustny Chwyt]|
|[nazwa2=Keikō Haji]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut ten pozwala dzierżyć prostą broń w ustach. Nie można obsługiwać w ten sposób mechanizmów, ale można utrzymać kunai czy wakizashi w zębach. Zwykłe trzymanie broni w zębach jest dozwolone bez atutu, razem z tym atutem można walczyć bronią trzymaną zębami.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Ustny Miecz
Keikō Ken
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut ten pozwala dzierżyć w ustach bronie wielkości, ciężaru Katany czy Tachi i walczyć nimi, to rozwiniecie Keikō Haji. Możliwa jest walka tą bronią, wymagana jest jednak spora siła a także wytrzymałość.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Atut: Ustny chwyt; Poziom Siły 4; Poziom wytrzymałości 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ustny Miecz]|
|[nazwa2=Keikō Ken]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut ten pozwala dzierżyć w ustach bronie wielkości, ciężaru Katany czy Tachi i walczyć nimi, to rozwiniecie Keikō Haji. Możliwa jest walka tą bronią, wymagana jest jednak spora siła a także wytrzymałość.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Walka Wierzchem
Kijō Tatakai
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać jest w stanie walczyć z wierzchowca. Co więcej, jest w stanie bronić swojego wierzchowca - skuteczność zależy rzecz jasna od rangi dziedziny, z pomocą której postać walczy, jednak nie jest to trudniejsze niż zwykła walka.
Koszt:
 6PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Poziom Szybkości 2; posiadanie wierzchowca.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Walka Wierzchem]|
|[nazwa2=Kijō Tatakai]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać jest w stanie walczyć z wierzchowca. Co więcej, jest w stanie bronić swojego wierzchowca - skuteczność zależy rzecz jasna od rangi dziedziny, z pomocą której postać walczy, jednak nie jest to trudniejsze niż zwykła walka.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wspaniały Chwyt
Jindai Tenohira
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi wykorzystując swoją siłę, nieprzeciętny wzrost i budowę ciała jest w stanie traktować klasę rozmiaru broni jak o poziom niższą. Jest dzięki temu w stanie korzystać bez problemu z siódmej klasy rozmiaru. Wszystkie klasy rozmiaru (poza pierwszą) traktuje się jak o poziom niżej - dzięki temu siódma klasa rozmiaru traktowana jest jak szósta (wymaga siły rangi A), zaś ranga szósta traktowana jest jako ranga piąta (nie obciąża siły shinobi). Klasa piąta traktowana jest jako klasa czwarta - miecze tej klasy można trzymać jedno-ręcznie. Klasa czwarta traktowana jest jako klasa trzecia, dzięki czemu w walce za pomocą dwóch broni, cios słabszą ręką jest równie sprawny, jak cios główną ręką. Maksymalna standardowa Klasa Rozmiaru broni dla postaci to 6.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom Siły 6 lub większy.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wspaniały Chwyt]|
|[nazwa2=Jindai Tenohira]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi wykorzystując swoją siłę, nieprzeciętny wzrost i budowę ciała jest w stanie traktować klasę rozmiaru broni jak o poziom niższą. Jest dzięki temu w stanie korzystać bez problemu z siódmej klasy rozmiaru. Wszystkie klasy rozmiaru (poza pierwszą) traktuje się jak o poziom niżej - dzięki temu siódma klasa rozmiaru traktowana jest jak szósta (wymaga siły rangi A), zaś ranga szósta traktowana jest jako ranga piąta (nie obciąża siły shinobi). Klasa piąta traktowana jest jako klasa czwarta - miecze tej klasy można trzymać jedno-ręcznie. Klasa czwarta traktowana jest jako klasa trzecia, dzięki czemu w walce za pomocą dwóch broni, cios słabszą ręką jest równie sprawny, jak cios główną ręką. Maksymalna standardowa Klasa Rozmiaru broni dla postaci to 6.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wynalazca Broni Ninja
Ningu Kaiso / Ninja Tool Inventor
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut ten otwiera nową dziedzinę o tej samej nazwie na randze D, odpowiedzialną za tworzenie broni, prostych i zaawansowanych technologicznie. Dalej dziedzinę tą należy rozwijać normalnie. Dokładniejsze informacje w opisie dziedziny, do znalezienia w dziale Bukijutsu.
Koszt:
 15PD; Bezklanowcy 10PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wynalazca Broni Ninja]|
|[nazwa2=Ningu Kaiso / Ninja Tool Inventor]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut ten otwiera nową dziedzinę o tej samej nazwie na randze D, odpowiedzialną za tworzenie broni, prostych i zaawansowanych technologicznie. Dalej dziedzinę tą należy rozwijać normalnie. Dokładniejsze informacje w opisie dziedziny, do znalezienia w dziale Bukijutsu.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Ekspert Uzbrojenia
Buki no Tatsujin
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi jest znawcą broni, rozpoznaje z łatwością typy broni. Zna też legendarne uzbrojenie shinobi - posiada wiedzę ogólną o unikatach kanonicznych. Postać zyskuje wiedzę dziedziny Artefakty na poziomie Mistrz.
Koszt:
 1PD
Wymagania:
 Atut: Wynalazca Broni Ninja
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ekspert Uzbrojenia]|
|[nazwa2=Buki no Tatsujin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest znawcą broni, rozpoznaje z łatwością typy broni. Zna też legendarne uzbrojenie shinobi - posiada wiedzę ogólną o unikatach kanonicznych. Postać zyskuje wiedzę dziedziny Artefakty na poziomie Mistrz.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wytrwały
Gankyōna
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi jest tak wytrzymały, że nie traci wydajności ruchu pomimo otrzymanych ran. Ciągle może w wyniku otrzymanych ran stracić przytomność czy umrzeć, również leczenie wszelkich ran przebiega tak jak u innych shinobi jednak póki zachowuje przytomność jest w stanie utrzymać pełną wydajność swoich ruchów.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wytrwały]|
|[nazwa2=Gankyōna]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest tak wytrzymały, że nie traci wydajności ruchu pomimo otrzymanych ran. Ciągle może w wyniku otrzymanych ran stracić przytomność czy umrzeć, również leczenie wszelkich ran przebiega tak jak u innych shinobi jednak póki zachowuje przytomność jest w stanie utrzymać pełną wydajność swoich ruchów.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Nieugięty
Danko to shita
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Będąc na skraju wytrzymałości shinobi shinobi nie traci przytomności. Kolejny cios może jednak okazać się śmiertelny jak w standardowej sytuacji.
Koszt:
 3PD; Bezklanowcy 2PD
Wymagania:
 Atut: Wytrwały.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nieugięty]|
|[nazwa2=Danko to shita]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Będąc na skraju wytrzymałości shinobi shinobi nie traci przytomności. Kolejny cios może jednak okazać się śmiertelny jak w standardowej sytuacji.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Zahartowany
Enzō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Normalnie, gdy stłuczenia osiągną limit dostępnych ran każde kolejne otrzymane draśnięcie lub stłuczenie powoduje zmianę jednego stłuczenia w ranę. Dzięki temu atutowi można posiadać na każdym poziomie dostępnych ran dwa stłuczenia, a dopiero trzecie stłuczenie (lub też draśnięcie) powoduje zamianę w ranę.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Atut: Wytrwały.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zahartowany]|
|[nazwa2=Enzō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Normalnie, gdy stłuczenia osiągną limit dostępnych ran każde kolejne otrzymane draśnięcie lub stłuczenie powoduje zmianę jednego stłuczenia w ranę. Dzięki temu atutowi można posiadać na każdym poziomie dostępnych ran dwa stłuczenia, a dopiero trzecie stłuczenie (lub też draśnięcie) powoduje zamianę w ranę.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Weteran bólu
Itami no Kogō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi otrzymuje draśnięcia i stłuczenia tylko, gdy te trafią w kluczowe części ciała (np stłuczenia od ciosów w brzuch na wysokości organów, draśnięcia w okolicy ważnych żył, tętnic). Trafienia w zwykłe mięśnie bywają nieszkodliwe. W przypadku normalnych ran te naliczane są normalnie. Atut nie chroni przed wszelkiego typu uszkodzeniami wynikającymi z używania zdolności posiadających negatywny wpływ na ciało użytkownika.
Koszt:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Wymagania:
 Atut: Zahartowany.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Weteran bólu]|
|[nazwa2=Itami no Kogō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi otrzymuje draśnięcia i stłuczenia tylko, gdy te trafią w kluczowe części ciała (np stłuczenia od ciosów w brzuch na wysokości organów, draśnięcia w okolicy ważnych żył, tętnic). Trafienia w zwykłe mięśnie bywają nieszkodliwe. W przypadku normalnych ran te naliczane są normalnie. Atut nie chroni przed wszelkiego typu uszkodzeniami wynikającymi z używania zdolności posiadających negatywny wpływ na ciało użytkownika.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Zielarz
Kanpō-i
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać zna wiele roślin z całego świata. Orientując się w ich właściwościach w razie potrzeby jest w stanie szukać roślin w terenie. Podczas pojedynczej sesji zbierania roślin można znaleźć 5 jednostek wybranej rangi. Postać posiada limit Punktów Poszukiwania równy 10. Limit ten zwiększa się o 5 za każdy pełny poziom Zaijutsu. Limit ten odnawia się w każdym tygodniu (w niedzielę), jednak niewykorzystane punkty nie kumulują się. Poszczególne rangi Ziół podczas poszukiwań wykorzystują różną ilość Punktów Poszukiwań.
Koszt poszukiwań ziół:
    D: 2
    C: 4
    B: 8
    A: 10
    S: 15
Ziół szukamy poprzez opisanie tego w fabule. Zbiorów nie można jednak przeprowadzać Zimą lub Suchą porą.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zielarz]|
|[nazwa2=Kanpō-i]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać zna wiele roślin z całego świata. Orientując się w ich właściwościach w razie potrzeby jest w stanie szukać roślin w terenie. Podczas pojedynczej sesji zbierania roślin można znaleźć 5 jednostek wybranej rangi. Postać posiada limit Punktów Poszukiwania równy 10. Limit ten zwiększa się o 5 za każdy pełny poziom Zaijutsu. Limit ten odnawia się w każdym tygodniu (w niedzielę), jednak niewykorzystane punkty nie kumulują się. Poszczególne rangi Ziół podczas poszukiwań wykorzystują różną ilość Punktów Poszukiwań.
Koszt poszukiwań ziół:
    D: 2
    C: 4
    B: 8
    A: 10
    S: 15
Ziół szukamy poprzez opisanie tego w fabule. Zbiorów nie można jednak przeprowadzać Zimą lub Suchą porą.[/opis]|
|[/przymiot]|
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Atuty

Postprzez Mistrz » 7 sie 2014, o 13:50


Atuty pieczęci


Nazwa:
Jednoręczne Składanie Pieczęci
Shinguru Shirushi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi może składać pieczęci jedną ręką. Jeśli technika wymaga więcej, niż jednej pieczęci składanie takie zajmuje więcej czasu, niż normalnie, w przeciwnym wypadku koszt techniki rośnie, jakby była o rangę wyższa. W przypadku technik rangi S kosz rośnie o pojedynczy kosz techniki rangi S.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Jednoręczne Składanie Pieczęci]|
|[nazwa2=Shinguru Shirushi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi może składać pieczęci jedną ręką. Jeśli technika wymaga więcej, niż jednej pieczęci składanie takie zajmuje więcej czasu, niż normalnie, w przeciwnym wypadku koszt techniki rośnie, jakby była o rangę wyższa. W przypadku technik rangi S kosz rośnie o pojedynczy kosz techniki rangi S.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Postęp Składania Pieczęci
Zenshin-teki Shirushi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać składa pieczęci o połowę szybciej niż przeciętny shinobi. Osoba Bez tego atutu ma problem z rozczytaniem pieczęci składanych przez osobę, która opanowała taki atut. Rozpozna co prawda, jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom Ninjutsu lub dziedziny żywiołu co najmniej 3.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Postęp Składania Pieczęci]|
|[nazwa2=Zenshin-teki Shirushi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać składa pieczęci o połowę szybciej niż przeciętny shinobi. Osoba Bez tego atutu ma problem z rozczytaniem pieczęci składanych przez osobę, która opanowała taki atut. Rozpozna co prawda, jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Zaawansowane Składanie Pieczęci
Kōdona Shirushi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać składa pieczęci dwa razy szybciej, niż przeciętny shinobi. Osoba bez Zenshin-teki Shirushi nie rozpozna efektu techniki nie widząc go, wraz z tym atutem rozpozna jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Atut: Postęp Składania Pieczęci; Poziom Ninjutsu lub dziedziny żywiołu co najmniej 4.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zaawansowane Składanie Pieczęci]|
|[nazwa2=Kōdona Shirushi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać składa pieczęci dwa razy szybciej, niż przeciętny shinobi. Osoba bez Zenshin-teki Shirushi nie rozpozna efektu techniki nie widząc go, wraz z tym atutem rozpozna jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Błyskawiczne Składanie Pieczęci
Kyūsoku Shirushi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać składa pieczęci tak szybko (trzykrotnie szybciej niż zwykła osoba), że zwykli shinobi nie są w stanie ich rozpoznać. Tylko silne Dōjutsu potrafi rozpoznać pieczęci - nie pomoże nawet posiadanie atutów związanych z składaniem pieczęci. Osoba mająca to jutsu potrafi wykonać podczas tury 5 jutsu, o ile przynajmniej trzy z tych technik wymagały złożenia pieczęci - dotyczy to tylko sytuacji, w której tury nie zakończono szybciej z powodu zmian sytuacji.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Atut: Zaawansowane Składanie Pieczęci; Poziom Ninjutsu lub dziedziny żywiołu co najmniej 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Błyskawiczne Składanie Pieczęci]|
|[nazwa2=Kyūsoku Shirushi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać składa pieczęci tak szybko (trzykrotnie szybciej niż zwykła osoba), że zwykli shinobi nie są w stanie ich rozpoznać. Tylko silne Dōjutsu potrafi rozpoznać pieczęci - nie pomoże nawet posiadanie atutów związanych z składaniem pieczęci. Osoba mająca to jutsu potrafi wykonać podczas tury 5 jutsu, o ile przynajmniej trzy z tych technik wymagały złożenia pieczęci - dotyczy to tylko sytuacji, w której tury nie zakończono szybciej z powodu zmian sytuacji.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Przyspieszone Składanie Pieczęci
Kuikkushirushi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi potrafi pominąć połowę pieczęci z serii wymaganej do wykonania jutsu, w przypadku 3 lub mniej pieczęci omija je całkowicie. Ilość zaokrąglana jest w górę. Sharingan nie jest w stanie skopiować techniki wykonanej w ten sposób (z wyjątkiem posiadaczy Sharingana o trzech łezkach oraz tego atutu). Postać z tym atutem może wykonać o jedno jutsu na turę więcej, niż normalnie, o ile co najmniej trzy (jeśli wykonano cztery jutsu) lub cztery (jeśli wykonano pięć jusu) techniki wymagały bez tego atutu od shinobi składania pieczęci w ilości większej niż jedna. W połączeniu z Kyūsoku Shirushi daje to maksymalnie sześć technik na nieprzerwaną turę (przerwa następuje wówczas, gdy zmieniają się warunki na nieprzewidziane przez walczącego, w efekcie czego uczestnik walki może podjąć inną decyzję niż zaplanowana).
Koszt:
 15PD; Bezklanowcy 10PD
Wymagania:
 Atut: Zaawansowane Składanie Pieczęci; Poziom Ninjutsu lub dziedziny żywiołu co najmniej 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przyspieszone Składanie Pieczęci]|
|[nazwa2=Kuikkushirushi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi potrafi pominąć połowę pieczęci z serii wymaganej do wykonania jutsu, w przypadku 3 lub mniej pieczęci omija je całkowicie. Ilość zaokrąglana jest w górę. Sharingan nie jest w stanie skopiować techniki wykonanej w ten sposób (z wyjątkiem posiadaczy Sharingana o trzech łezkach oraz tego atutu). Postać z tym atutem może wykonać o jedno jutsu na turę więcej, niż normalnie, o ile co najmniej trzy (jeśli wykonano cztery jutsu) lub cztery (jeśli wykonano pięć jusu) techniki wymagały bez tego atutu od shinobi składania pieczęci w ilości większej niż jedna. W połączeniu z Kyūsoku Shirushi daje to maksymalnie sześć technik na nieprzerwaną turę (przerwa następuje wówczas, gdy zmieniają się warunki na nieprzewidziane przez walczącego, w efekcie czego uczestnik walki może podjąć inną decyzję niż zaplanowana).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Rozpoznanie pieczęci
Ninshiki shīru
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Zdolność często kojarzona z doświadczonymi shinobi. Poprzez rozwój własnego Ninjutsu oraz długoletnie doświadczenie oraz masę widzianych technik. Shinobi jest w stanie określić jaką dziedzinę Jutsu wykonuje jego rywal. Wystarczy spojrzeć na jego ręce podczas składania pieczęci, a to pozwala określić z jakiej dziedziny Jutsu zostanie wykonane. Atut nie pozwala określić jaka to technika, a jedynie jaka dziedzina, czyli możemy określić czy to np: Katon, Suiton czy Ninjutsu. W przypadku dziedzin klanowych trzeba mieć o nich wcześniejszą wiedzę.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom Ninjutsu 3.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Rozpoznanie pieczęci]|
|[nazwa2=Ninshiki shīru]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Zdolność często kojarzona z doświadczonymi shinobi. Poprzez rozwój własnego Ninjutsu oraz długoletnie doświadczenie oraz masę widzianych technik. Shinobi jest w stanie określić jaką dziedzinę Jutsu wykonuje jego rywal. Wystarczy spojrzeć na jego ręce podczas składania pieczęci, a to pozwala określić z jakiej dziedziny Jutsu zostanie wykonane. Atut nie pozwala określić jaka to technika, a jedynie jaka dziedzina, czyli możemy określić czy to np: Katon, Suiton czy Ninjutsu. W przypadku dziedzin klanowych trzeba mieć o nich wcześniejszą wiedzę.[/opis]|
|[/przymiot]|
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Atuty

Postprzez Mistrz » 8 sie 2014, o 11:08


Atuty Ninpō


Nazwa:
Mędrzec
Sennin
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Siła danej dziedziny shinobi jest o poziom wyższa. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę. Jeśli siła techniki zależy bezpośrednio od rangi tej dziedziny należy w tym podliczeniu uznać, że ranga ta jest o poziom większa. Zmniejszają się wymagania technik (Suiton potrafi korzystać z wilgoci powietrza zamiast źródeł wody), zwiększa się też ich siła ofensywna lub defensywna.
Atut jest wielokrotnego wyboru, za każdym razem inny typ. Jeśli technika posiada dwa typy kompatybilne z tym atutem, premia jest naliczana tylko raz.
Koszt:
 50 PD; Bezklanowcy 34PD
Wymagania:
 Od dnia 11.03.2017 przywrócone są wymagania rangi S w dziedzinie dla której wykupiony zostaje atut mędrca.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec]|
|[nazwa2=Sennin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Siła danej dziedziny shinobi jest o poziom wyższa. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę. Jeśli siła techniki zależy bezpośrednio od rangi tej dziedziny należy w tym podliczeniu uznać, że ranga ta jest o poziom większa. Zmniejszają się wymagania technik (Suiton potrafi korzystać z wilgoci powietrza zamiast źródeł wody), zwiększa się też ich siła ofensywna lub defensywna.
Atut jest wielokrotnego wyboru, za każdym razem inny typ. Jeśli technika posiada dwa typy kompatybilne z tym atutem, premia jest naliczana tylko raz.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Mistrz Broni
Kengeki Shukun
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Shinobi i jego ulubiona broń (konkretny przedmiot, nie rodzaj broni) stanowią jedność. Podczas walki tą bronią dziedzina traktowana jest jak o pół poziomu wyższa.
Broń należy wybrać podczas opanowywania atutu. Atut na jedną broń można wybrać tylko raz. Po utracie broni (nieodwracane zniszczenie) shinobi może wytrenować nową broń na ten sam atut - nie kosztuje to PD, należy odnotować jednak, że atut zastępuje poprzedni, utracony.
Koszt:
 15PD; Bezklanowcy 10PD][Koszt:=10PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Kenjutsu rangi S
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mistrz Broni]|
|[nazwa2=Kengeki Shukun]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Shinobi i jego ulubiona broń (konkretny przedmiot, nie rodzaj broni) stanowią jedność. Podczas walki tą bronią dziedzina traktowana jest jak o pół poziomu wyższa.
Broń należy wybrać podczas opanowywania atutu. Atut na jedną broń można wybrać tylko raz. Po utracie broni (nieodwracane zniszczenie) shinobi może wytrenować nową broń na ten sam atut - nie kosztuje to PD, należy odnotować jednak, że atut zastępuje poprzedni, utracony.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Mistrz Żywiołów
Godai Shukun
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Niektórzy Shinobi mają większe predyspozycje a inni poświęcili lata treningu na doskonalenie zdolności związanych z technikami Transformacji Natury. Dzięki temu są wstanie opanować wszystkie pięć podstawowych żywiołów.

Uwaga: Żywioł czwarty i piąty oraz nauka ich technik rozwija się kosztem bez predyspozycji.
Koszt:
 100PD; Bezklanowcy 67PD
Wymagania:
 Wrodzony atut predyspozycji Sztuka ninja: Pięć Żywiołów (Predyspozycja nie może być obarczona żadną wadą), Wykupiony atut Profesjonalista: Transformacja Natury, Rozwinięte trzy pierwsze żywioły do rangi S.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
[/spline]|

|[przymiot]|
|[nazwa=Mistrz Żywiołów]|
[/spline]|

|[przymiot]|
|[nazwa2=Godai Shukun]|
[/spline]|

|[przymiot]|
|[rodzaj=Atut]|
[/spline]|

|[przymiot]|
|[typ=Nabyty]|
[/spline]|

|[przymiot]|
|[opis]Niektórzy Shinobi mają większe predyspozycje a inni poświęcili lata treningu na doskonalenie zdolności związanych z technikami Transformacji Natury. Dzięki temu są wstanie opanować wszystkie pięć podstawowych żywiołów.

Uwaga: Żywioł czwarty i piąty oraz nauka ich technik rozwija się kosztem bez predyspozycji.[/opis]|
[/spline]|

|[przymiot]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Małe Pieczęci
Ko Shirushi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Polega na rzeczy teoretycznie bardzo prostej - na zmniejszeniu ilości znaków, jakie powstają przy tworzeniu pieczęci (jak np.: Fūin no Jutsu). Dzięki temu postać zyskuje +2 do mnożnika postaci podczas liczenia, ile może zapieczętować w zwoju. Wymaga to jednak wysokiego Fūinjutsu i więcej chakry niż zwykłe pieczętowanie(+koszt jutsu rangi S).
Koszt:
 10 PD; Bezklanowcy 7PD
Wymagania:
 Poziom Fūinjutsu 5; Poziom Kontroli Chakry 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Małe Pieczęci]|
|[nazwa2=Ko Shirushi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Polega na rzeczy teoretycznie bardzo prostej - na zmniejszeniu ilości znaków, jakie powstają przy tworzeniu pieczęci (jak np.: Fūin no Jutsu). Dzięki temu postać zyskuje +2 do mnożnika postaci podczas liczenia, ile może zapieczętować w zwoju. Wymaga to jednak wysokiego Fūinjutsu i więcej chakry niż zwykłe pieczętowanie(+koszt jutsu rangi S).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Skupienie Ofensywy
Nōdo Kōsei
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Nawet wysoki rangą shinobi w zaskakujących sytuacjach potrafi stracić skupienie i popełnić błąd przy wykonywaniu techniki. Atut ten temu zapobiega. Nie zapewnia on sukcesu przy wykonaniu techniki, a jedynie uniemożliwia rozproszenie wykonującego technikę ofensywną (ciągle jednak wykonana technika może być nieskuteczna).
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Skupienie Ofensywy]|
|[nazwa2=Nōdo Kōsei]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Nawet wysoki rangą shinobi w zaskakujących sytuacjach potrafi stracić skupienie i popełnić błąd przy wykonywaniu techniki. Atut ten temu zapobiega. Nie zapewnia on sukcesu przy wykonaniu techniki, a jedynie uniemożliwia rozproszenie wykonującego technikę ofensywną (ciągle jednak wykonana technika może być nieskuteczna).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Skupienie Wsparcia
Nōdo Shiji
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Nawet wysoki rangą shinobi w zaskakujących sytuacjach potrafi stracić skupienie i popełnić błąd przy wykonywaniu techniki. Atut ten temu zapobiega. Nie zapewnia on sukcesu przy wykonaniu techniki, a jedynie uniemożliwia rozproszenie wykonującego technikę uzupełniającą (ciągle jednak wykonana technika może być nieskuteczna).
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Skupienie Wsparcia]|
|[nazwa2=Nōdo Shiji]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Nawet wysoki rangą shinobi w zaskakujących sytuacjach potrafi stracić skupienie i popełnić błąd przy wykonywaniu techniki. Atut ten temu zapobiega. Nie zapewnia on sukcesu przy wykonaniu techniki, a jedynie uniemożliwia rozproszenie wykonującego technikę uzupełniającą (ciągle jednak wykonana technika może być nieskuteczna).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Potężne Serce
Tsuyoi Kokoro
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Psychika shinobi jest niewiarygodnie silna. Łatwo wydostaje się z iluzji, i trudniej złapać takiego shinobi w genjutsu. Genjutsu Rangi D nie działają w ogóle, natomiast Genjutsu rangi C może błyskawicznie odpierać już w trakcie narzucania, jeśli wyczuje. Shinobi taki z łatwością też dostrzega mało subtelne iluzje (zmieniające otoczenie, usypiające itp.) O wiele trudniej jest też używać hipnotycznych iluzji.
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Potężne Serce]|
|[nazwa2=Tsuyoi Kokoro]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Psychika shinobi jest niewiarygodnie silna. Łatwo wydostaje się z iluzji, i trudniej złapać takiego shinobi w genjutsu. Genjutsu Rangi D nie działają w ogóle, natomiast Genjutsu rangi C może błyskawicznie odpierać już w trakcie narzucania, jeśli wyczuje. Shinobi taki z łatwością też dostrzega mało subtelne iluzje (zmieniające otoczenie, usypiające itp.) O wiele trudniej jest też używać hipnotycznych iluzji.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Profesjonalista
Shōbainin
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut ten zwiększa siłę poszczególnych technik o pół poziomu, o ile przynależą do odpowiedniej klasyfikacji. Atut wielokrotnego wyboru, za każdym razem inna klasyfikacja. Jeśli technika posiada więcej niż jedną klasyfikację zgodną z tym atutem, premia nalicza się maksymalnie dwa razy - nie można uzyskać z tego atutu więcej niż +1 do siły techniki. W przypadku gdy siła technika zależy bezpośrednio do rangi określonej dziedziny, dodana zostaje ta premia do tej rangi (tylko na rzecz podliczenia siły konkretnej techniki).
Atut wielokrotnego wyboru, za każdym razem inna klasyfikacja techniki lub środków medycznych.
Koszt:
 25 PD; Bezklanowcy 17PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Profesjonalista]|
|[nazwa2=Shōbainin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut ten zwiększa siłę poszczególnych technik o pół poziomu, o ile przynależą do odpowiedniej klasyfikacji. Atut wielokrotnego wyboru, za każdym razem inna klasyfikacja. Jeśli technika posiada więcej niż jedną klasyfikację zgodną z tym atutem, premia nalicza się maksymalnie dwa razy - nie można uzyskać z tego atutu więcej niż +1 do siły techniki. W przypadku gdy siła technika zależy bezpośrednio do rangi określonej dziedziny, dodana zostaje ta premia do tej rangi (tylko na rzecz podliczenia siły konkretnej techniki).
Atut wielokrotnego wyboru, za każdym razem inna klasyfikacja techniki lub środków medycznych.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Skupienie Defensywy
Nōdo Shubi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Nawet wysoki rangą shinobi w zaskakujących sytuacjach potrafi stracić skupienie i popełnić błąd przy wykonywaniu techniki. Atut ten temu zapobiega. Nie zapewnia on sukcesu przy wykonaniu techniki, a jedynie uniemożliwia rozproszenie wykonującego technikę defensywną (ciągle jednak wykonana technika może być nieskuteczna).
Koszt:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Skupienie Defensywy]|
|[nazwa2=Nōdo Shubi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Nawet wysoki rangą shinobi w zaskakujących sytuacjach potrafi stracić skupienie i popełnić błąd przy wykonywaniu techniki. Atut ten temu zapobiega. Nie zapewnia on sukcesu przy wykonaniu techniki, a jedynie uniemożliwia rozproszenie wykonującego technikę defensywną (ciągle jednak wykonana technika może być nieskuteczna).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wielka Kontrola
Sōdai Kanri
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Poświęcenie treningowi używania chakry zwiększyło wydajność Kontroli Chakry. Koszta Chakry się nie zmieniają, jednak shinobi jest w stanie wykonywać niezwykle zaawansowane techniki. Wymagania dotyczące kontroli chakry spadają o poziom.
Koszt:
 15 PD; Bezklanowcy 10PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wielka Kontrola]|
|[nazwa2=Sōdai Kanri]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Poświęcenie treningowi używania chakry zwiększyło wydajność Kontroli Chakry. Koszta Chakry się nie zmieniają, jednak shinobi jest w stanie wykonywać niezwykle zaawansowane techniki. Wymagania dotyczące kontroli chakry spadają o poziom.[/opis]|
|[/przymiot]|
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Atuty

Postprzez Mistrz » 8 sie 2014, o 12:11


Atuty społeczne


Nazwa:
Handlowiec
Gyōsha
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać kupując ten atut wybiera jedną wioskę. Atut ten oznacza nabyte znajomości i koneksje pozwalające na uzyskanie lepszych cen w sklepach. Postać kupuje rzeczy za 3/4 ich wartości (przedmiot warty 100Ryō postać kupi za 75Ryō). W określonych sklepach postać może również sprzedawać przedmioty za 3/4 ich wartości (normalnie przedmioty sprzedawane są za połowę ich wartości). Dla każdej wioski atut ten należy kupić oddzielnie (określić ją trzeba przy wpisaniu o KP). Atut nie obejmuje przedmiotów z kuźni.
Koszt:
 5 PD; Bezklanowcy 4PD
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Handlowiec]|
|[nazwa2=Gyōsha]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać kupując ten atut wybiera jedną wioskę. Atut ten oznacza nabyte znajomości i koneksje pozwalające na uzyskanie lepszych cen w sklepach. Postać kupuje rzeczy za 3/4 ich wartości (przedmiot warty 100Ryō postać kupi za 75Ryō). W określonych sklepach postać może również sprzedawać przedmioty za 3/4 ich wartości (normalnie przedmioty sprzedawane są za połowę ich wartości). Dla każdej wioski atut ten należy kupić oddzielnie (określić ją trzeba przy wpisaniu o KP). Atut nie obejmuje przedmiotów z kuźni.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Przyboczny
Fukkan
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Postać dzięki temu atutowi może posiadać NPC. NPC budowany jest wg odpowiedniego regulaminu. Na poszczególne poziomy NPC trzeba wydać kolejny koszt PD. Szczegóły co do budowy NPC należy omówić z administracją. Przyboczny może zostać nauczony do trzech technik przez gracza. Nie mogą być one tej samej rangi. Tylko gracz o randze S-rank może nauczyć dwóch technik tej samej rangi.
Koszt:
 5 PD za Studenta Akademii
Dopłata:
 10 PD za Genina
Dopłata:
 15 PD za Chūnina
Dopłata:
 20 PD za Tokubetsu Jōnina
Dopłata:
 25 PD za Jōnina
Wymagania:
 Zgoda administracji; posiadanie NPC traktowane jest jako wspomaganie.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przyboczny]|
|[nazwa2=Fukkan]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Postać dzięki temu atutowi może posiadać NPC. NPC budowany jest wg odpowiedniego regulaminu. Na poszczególne poziomy NPC trzeba wydać kolejny koszt PD. Szczegóły co do budowy NPC należy omówić z administracją. Przyboczny może zostać nauczony do trzech technik przez gracza. Nie mogą być one tej samej rangi. Tylko gracz o randze S-rank może nauczyć dwóch technik tej samej rangi.[/opis]|
|[/przymiot]|
Nazwa:
Przyboczny: Uzupełnienie techniki
Fukkan:Jutsu no Hosoku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut ten rozwija możliwości atutu Przybocznego. Pozwala on w WJ wykonać wzór do techniki kanonicznej opanowanej przez przybocznego. Dotyczy to tylko i wyłącznie technik, które wymagają od graczy opisywania wzoru obiektu tworzonego przez Jutsu. Jednokrotne wykupienie atutu pozwala na wykonanie jednego wzoru. Koszt atutu ponosi gracz w swoich PD, nie NPC.
Koszt:
 3PD; Bezklanowcy 2PD
Wymagania:
 Atut: Przyboczny
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przyboczny: Uzupełnienie techniki]|
|[nazwa2=Fukkan:Jutsu no Hosoku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut ten rozwija możliwości atutu Przybocznego. Pozwala on w WJ wykonać wzór do techniki kanonicznej opanowanej przez przybocznego. Dotyczy to tylko i wyłącznie technik, które wymagają od graczy opisywania wzoru obiektu tworzonego przez Jutsu. Jednokrotne wykupienie atutu pozwala na wykonanie jednego wzoru. Koszt atutu ponosi gracz w swoich PD, nie NPC.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Znajomości
Kankei
Rodzaj:
Atut
Typ:
Nabyty
Opis:
  Atut daje możliwość stworzenia NPC rangi Chūnina. NPC ten nie wykonuje rozkazów gracza, nie podąża za nim - żyje swoim życiem wykonuje swoje cele i prace na rzecz wioski. Oferuje jednak swoją wiedzę - o ile nie wiąże się ona z zdradą swojego klanu czy też wioski. Mimo wszystko oferują wiedzę z zakresu swoich zdolności oraz podstawy wiedzy o swoim klanie (jeśli z jakiegoś pochodzą) oraz wioski - jej geografii i zasad panujących w okolicy (jeśli są z innej wioski). NPC mogą mieć dowolne dziedziny rozwijane na zasadach budowy NPC, nie mogą mieć technik ograniczonych ilościowo. Postacie te są przeciętnymi mieszkańcami swojej okolicy. Gdy postać twórcy NPC zginie inny gracz może przejąć Znajomości poprzez wykupienie go kosztem atutu (koszt zależny od tego, czy są z tej samej wioski czy też nie).
Koszt Bezklanowca:
 5PD; Bezklanowcy 4PD
Koszt Klanowca:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Koszt Bezklanowca z innej wioski:
 10PD; Bezklanowcy 7PD
Koszt Klanowca z innej wioski:
 15PD; Bezklanowcy 10PD
Wymagania:
 Zgoda administracji.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Znajomości]|
|[nazwa2=Kankei]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Atut daje możliwość stworzenia NPC rangi Chūnina. NPC ten nie wykonuje rozkazów gracza, nie podąża za nim - żyje swoim życiem wykonuje swoje cele i prace na rzecz wioski. Oferuje jednak swoją wiedzę - o ile nie wiąże się ona z zdradą swojego klanu czy też wioski. Mimo wszystko oferują wiedzę z zakresu swoich zdolności oraz podstawy wiedzy o swoim klanie (jeśli z jakiegoś pochodzą) oraz wioski - jej geografii i zasad panujących w okolicy (jeśli są z innej wioski). NPC mogą mieć dowolne dziedziny rozwijane na zasadach budowy NPC, nie mogą mieć technik ograniczonych ilościowo. Postacie te są przeciętnymi mieszkańcami swojej okolicy. Gdy postać twórcy NPC zginie inny gracz może przejąć Znajomości poprzez wykupienie go kosztem atutu (koszt zależny od tego, czy są z tej samej wioski czy też nie).[/opis]|
|[/przymiot]|
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank


Powrót do Atuty i Wady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron