Atuty Gunpō

Wszelkie dodatkowe, ogólnodostępne zdolności Shinobi. Biegłości pozwalają prawidłowo korzystać z ekwipunku, choć nie tak skutecznie jak dzięki Bukijutsu. Atuty wspomagają techniki Shinobi, Wady zaś ograniczają w pewnych zakresach.

Moderator: Mistrz Gry

Atuty Gunpō

Postprzez Mistrz » 6 sie 2014, o 13:48

Nazwa:
Nieograniczona percepcja
Museigen no Ninchi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Shinobi może walczyć z niezliczoną ilością przeciwników skupiony na nich wszystkich, analizując wszystkie ich działania. Nie istnieje zbyt wielka ilość ataków, przeciwników by nie był w stanie brać pod uwagę wszystkiego co się wokół niego dzieje.
Koszt:
 15PD; Bezklanowiec 5PD
Wymagania:
 Atuty: Gunpō; Poziom inteligencji 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nieograniczona percepcja]|
|[nazwa2=Museigen no Ninchi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Shinobi może walczyć z niezliczoną ilością przeciwników skupiony na nich wszystkich, analizując wszystkie ich działania. Nie istnieje zbyt wielka ilość ataków, przeciwników by nie był w stanie brać pod uwagę wszystkiego co się wokół niego dzieje.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Postrzeganie sytuacji
Jōkyō no Ninchi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie doskonale postrzegać całe swoje otoczenie i wszystko co wpływa na sytuację w jakiej się znajduje. Jego uwadze nigdy nie uniknie nic, co jest w stanie zobaczyć lub wywnioskować. Taktyk z tą zdolnością potrafi wykorzystać jako broń całe miejsce, w którym się znajduje.
Koszt:
 5PD; Bezklanowiec 4PD
Wymagania:
 Atut: Gunpō; Poziom inteligencji 3,5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Postrzeganie sytuacji]|
|[nazwa2=Jōkyō no Ninchi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie doskonale postrzegać całe swoje otoczenie i wszystko co wpływa na sytuację w jakiej się znajduje. Jego uwadze nigdy nie uniknie nic, co jest w stanie zobaczyć lub wywnioskować. Taktyk z tą zdolnością potrafi wykorzystać jako broń całe miejsce, w którym się znajduje.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Przyczyna - skutek
Gen'in - Kōka
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie przewidzieć skutek podjętych działań. Nie daje to możliwości przewidzenia reakcji innych osób, jednak doskonale widzi jak eksplozja w danym miejscu wpłynie na ruch przedmiotów, w jaki sposób przedmioty się odbiją, jak głęboko rzucony z daną siłą kunai wbije się w drzewo lub ciało itp.
Koszt:
 4PD; Bezklanowiec 3PD
Wymagania:
 Atut: Gunpō; Poziom inteligencji 1.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przyczyna - skutek]|
|[nazwa2=Gen'in - Kōka]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie przewidzieć skutek podjętych działań. Nie daje to możliwości przewidzenia reakcji innych osób, jednak doskonale widzi jak eksplozja w danym miejscu wpłynie na ruch przedmiotów, w jaki sposób przedmioty się odbiją, jak głęboko rzucony z daną siłą kunai wbije się w drzewo lub ciało itp.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Przyczyna - odruch
Gen'in - Hansha
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Shinobi jest w stanie przewidzieć reakcje innych ludzi na skutek podjętych działań. Dotyczy to jednak tylko odruchów, naturalnych reakcji a nie zaplanowanych działań.
Koszt:
 3PD; Bezklanowiec 2PD
Wymagania:
 Atut: Gunpō; Poziom inteligencji 1.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przyczyna - odruch]|
|[nazwa2=Gen'in - Hansha]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Shinobi jest w stanie przewidzieć reakcje innych ludzi na skutek podjętych działań. Dotyczy to jednak tylko odruchów, naturalnych reakcji a nie zaplanowanych działań.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Kontrola - odruch
Kontorōru - Hansha
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Shinobi rozumiejąc naturalne odruchy jest w stanie kontrolować własne dzięki czemu nie reaguje przewidywalnie. Jego naturalne reakcje są zaskakujące, wykorzystujące działania o mniejszej szansie na skuteczność jednak niespodziewane.
Koszt:
 3PD; Bezklanowiec 2PD
Wymagania:
 Atuty: Gunpō, Przyczyna-odruch; Poziom inteligencji 2.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Kontrola - odruch]|
|[nazwa2=Kontorōru - Hansha]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Shinobi rozumiejąc naturalne odruchy jest w stanie kontrolować własne dzięki czemu nie reaguje przewidywalnie. Jego naturalne reakcje są zaskakujące, wykorzystujące działania o mniejszej szansie na skuteczność jednak niespodziewane.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Superszybka percepcja
Chō kōsoku Ninchi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Postać jest w stanie postrzegać wszystko w zwolnionym tempie. Dzięki temu ma zawsze więcej czasu na analizę sytuacji i reakcję. Jednak szybkość shinobi nie rośnie - swoje własne ruchy też widzi w spowolnionym tempie. Stan ten można określić jako nagłe skupienie, nie działa cały czas a jedynie gdy postać na tym się skupi.
Koszt:
 15PD; Bezklanowiec 10PD
Wymagania:
 Atut: Gunpō; Poziom inteligencji 5.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Superszybka percepcja]|
|[nazwa2=Chō kōsoku Ninchi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Postać jest w stanie postrzegać wszystko w zwolnionym tempie. Dzięki temu ma zawsze więcej czasu na analizę sytuacji i reakcję. Jednak szybkość shinobi nie rośnie - swoje własne ruchy też widzi w spowolnionym tempie. Stan ten można określić jako nagłe skupienie, nie działa cały czas a jedynie gdy postać na tym się skupi.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wielopunktowa percepcja
Maruchipointo no Ninchi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Postać jest w stanie skupić się na używaniu wielkich ilości broni. Dzięki temu korzystając z np stylu walki ośmioma ostrzami czy wielkich ilości marionetek postać jest w stanie efektywnie wykorzystywać wszystkie swoje bronie. Bez tego atutu postać nie może skupić się na wszystkich swoich broniach wykorzystując efektywnie tylko część z nich.
Koszt:
 10PD; Bezklanowiec 7PD
Wymagania:
 Atut: Gunpō
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wielopunktowa percepcja]|
|[nazwa2=Maruchipointo no Ninchi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Postać jest w stanie skupić się na używaniu wielkich ilości broni. Dzięki temu korzystając z np stylu walki ośmioma ostrzami czy wielkich ilości marionetek postać jest w stanie efektywnie wykorzystywać wszystkie swoje bronie. Bez tego atutu postać nie może skupić się na wszystkich swoich broniach wykorzystując efektywnie tylko część z nich.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wyciszenie
Heisei
Rodzaj:
Atut
Typ:
Gunpō/Nabyty
Opis:
  Shinobi jeśli ma tylko chwilę na skupienie potrafi wejść w stan wyciszenia. Potrafi wówczas wszystko analizować na chłodno niezależnie od tego, co się wokół niego dzieje. Dzięki temu nic go nie rozprasza. Kiedy jednak rozpraszająca sytuacja się zakończy shinobi wraca do normalnego stanu. Ponowne znalezienie się w sytuacji rozpraszającej, w której skupienie się i analiza otoczenia jest utrudniona wymaga ponownego wejścia w stan wyciszenia.
Koszt:
 3PD; Bezklanowiec 2PD
Wymagania:
 Atut: Gunpō.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wyciszenie]|
|[nazwa2=Heisei]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Gunpō/Nabyty]|
|[opis]Shinobi jeśli ma tylko chwilę na skupienie potrafi wejść w stan wyciszenia. Potrafi wówczas wszystko analizować na chłodno niezależnie od tego, co się wokół niego dzieje. Dzięki temu nic go nie rozprasza. Kiedy jednak rozpraszająca sytuacja się zakończy shinobi wraca do normalnego stanu. Ponowne znalezienie się w sytuacji rozpraszającej, w której skupienie się i analiza otoczenia jest utrudniona wymaga ponownego wejścia w stan wyciszenia.[/opis]|
|[/przymiot]|
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Atuty i Wady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron