Wady wrodzone

Wszelkie dodatkowe, ogólnodostępne zdolności Shinobi. Biegłości pozwalają prawidłowo korzystać z ekwipunku, choć nie tak skutecznie jak dzięki Bukijutsu. Atuty wspomagają techniki Shinobi, Wady zaś ograniczają w pewnych zakresach.

Moderator: Mistrz Gry

Wady wrodzone

Postprzez Mistrz » 10 sie 2014, o 22:18

Nazwa:
Wadliwa dziedzina
Fu ryōhin Fīrudo
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Należy wybrać jedną dziedzinę. Jest ona słabsza o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z pomiędzy : Ninjutsu, Fūinjutsu, Taijutsu, Genjutsu albo Iryōjutsu.
Dziedziny powiązane z bukijutsu są niedostępne w tej wadzie (nie dotyczy osób już posiadających wadę, przed 09.04.2018).
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wadliwa dziedzina]|
|[nazwa2=Fu ryōhin Fīrudo]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Należy wybrać jedną dziedzinę. Jest ona słabsza o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z pomiędzy : Ninjutsu, Fūinjutsu, Taijutsu, Genjutsu albo Iryōjutsu.
Dziedziny powiązane z bukijutsu są niedostępne w tej wadzie (nie dotyczy osób już posiadających wadę, przed 09.04.2018).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wadliwa predyspozycja
Fu ryōhin Soin
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać wybiera jedną predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.
Specjalne:
 Wada ta oferuje dwa atuty w przypadku gdy wada dotyczy predyspozycji wybranej przez gracza.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wadliwa predyspozycja]|
|[nazwa2=Fu ryōhin Soin]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać wybiera jedną predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Słaby punkt
Jakuten
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać opanowuje atuty z dwa razy większym kosztem!
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Słaby punkt]|
|[nazwa2=Jakuten]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać opanowuje atuty z dwa razy większym kosztem![/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Słaba strona
Yowa-sa
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.
Specjalne:
 Wada ta oferuje dwa atuty, trzy jeśli wada dotyczy predyspozycji wybranej przez gracza.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Słaba strona]|
|[nazwa2=Yowa-sa]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Przeciętniak
Heikin
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Wada ta neguje bazową predyspozycje postaci.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przeciętniak]|
|[nazwa2=Heikin]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Wada ta neguje bazową predyspozycje postaci.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Beztalencie
Sainō nai
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Rozwój dziedzin oraz nauka technik także klanowych przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dotyczy to wszystkich dziedzin i technik. Postać nie posiada darmowej predyspozycji. Może jednak mieć atut predyspozycji Gunpō, gdy na niego poświęci się jeden z pozostałych atutów wrodzonych (predyspozycja Gunpō nie wpływa na koszta PD i PN).
Specjalne:
 Wada ta oferuje cztery atuty.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Beztalencie]|
|[nazwa2=Sainō nai]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Rozwój dziedzin oraz nauka technik także klanowych przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dotyczy to wszystkich dziedzin i technik. Postać nie posiada darmowej predyspozycji. Może jednak mieć atut predyspozycji Gunpō, gdy na niego poświęci się jeden z pozostałych atutów wrodzonych (predyspozycja Gunpō nie wpływa na koszta PD i PN).[/opis]|
|[/przymiot]|


***

Nazwa:
Daltonizm
Shitsumei
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać nie rozpoznaje barw w skrajnym stopniu. Podobne odcienie czy kolory zlewają się w jeden. Skutkuje to brakiem możliwości jakichkolwiek skutecznych akcji związanych z kolorami, wszelkie maskowania przeciwko daltoniście stają się skuteczniejsze.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Daltonizm]|
|[nazwa2=Shitsumei]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać nie rozpoznaje barw w skrajnym stopniu. Podobne odcienie czy kolory zlewają się w jeden. Skutkuje to brakiem możliwości jakichkolwiek skutecznych akcji związanych z kolorami, wszelkie maskowania przeciwko daltoniście stają się skuteczniejsze.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Fobia
Kyōfushō
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać cierpi na fobię uniemożliwiającą jej normalne działanie w określonych sytuacjach. Narażona na na czynnik powodujący fobię może stać jak sparaliżowana lub wpaść w panikę.
Lista dostępnych fobii:
  • Lęk przed bezkręgowcami.
  • Lęk przed zamkniętymi przestrzeniami.
  • Lęk przed otwartymi przestrzeniami.
  • Lęk przed wysokością.
  • Lęk przed psami.
  • Lęk przed wężami.
  • Lęk przed dotykiem.
  • Lęk przed ludźmi.
  • Lęk przed społeczeństwem.
  • Lęk przed ciemnością.
  • Lęk przed podejmowaniem decyzji.
Dodatkowe fobie należy najpierw zgłosić administracji, po ich akceptacji admin dodaje je do listy i wówczas można je wykorzystać.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Fobia]|
|[nazwa2=Kyōfushō]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać cierpi na fobię uniemożliwiającą jej normalne działanie w określonych sytuacjach. Narażona na na czynnik powodujący fobię może stać jak sparaliżowana lub wpaść w panikę.
Lista dostępnych fobii:
  • Lęk przed bezkręgowcami.
  • Lęk przed zamkniętymi przestrzeniami.
  • Lęk przed otwartymi przestrzeniami.
  • Lęk przed wysokością.
  • Lęk przed psami.
  • Lęk przed wężami.
  • Lęk przed dotykiem.
  • Lęk przed ludźmi.
  • Lęk przed społeczeństwem.
  • Lęk przed ciemnością.
  • Lęk przed podejmowaniem decyzji.
Dodatkowe fobie należy najpierw zgłosić administracji, po ich akceptacji admin dodaje je do listy i wówczas można je wykorzystać.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Głuchy
Shinmon nashi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać jest absolutnie głucha.
Specjalne:
 Wada ta oferuje dwa atuty.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Głuchy]|
|[nazwa2=Shinmon nashi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać jest absolutnie głucha.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Jednooki
Mōmokuteki Me
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać posiada tylko jedno oko. W efekcie ma ograniczony zasięg wzroku na boki, o około 1/3 normalnego zasięgu. Skutkuje to słabszymi unikami w walce w Taijutsu, oraz większym problemem w przypadku technik takich jak Kage Shuriken no jutsu, czy wszelkich ciosów, strzałów itp kierowanych od strony ślepego oka.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Jednooki]|
|[nazwa2=Mōmokuteki Me]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać posiada tylko jedno oko. W efekcie ma ograniczony zasięg wzroku na boki, o około 1/3 normalnego zasięgu. Skutkuje to słabszymi unikami w walce w Taijutsu, oraz większym problemem w przypadku technik takich jak Kage Shuriken no jutsu, czy wszelkich ciosów, strzałów itp kierowanych od strony ślepego oka.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Karłowaty
Chibi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać jest niższa, niż inni ludzie. Niekoniecznie jest realnym karłem o zniekształconym ciele, jednak jest bardziej wątła i często pada ofiarą kpin. Poziom jej życia to maksymalnie 90%.
Shinobi traktuje skalę broni jak o poziom większą (klasa 5 jest dla niego ograniczona jak klasa 6; o ile klasa 2 traktowana jest jak klasa 3, klasa 1 pozostaje tą klasą - wyjątkiem są małe noże zaliczane do klasy 1, które są wystarczające jako broń do walki w zwarciu dla niewielkiej osoby). Maksymalna standardowa Klasa Rozmiaru broni dla postaci to 4.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Karłowaty]|
|[nazwa2=Chibi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać jest niższa, niż inni ludzie. Niekoniecznie jest realnym karłem o zniekształconym ciele, jednak jest bardziej wątła i często pada ofiarą kpin. Poziom jej życia to maksymalnie 90%.
Shinobi traktuje skalę broni jak o poziom większą (klasa 5 jest dla niego ograniczona jak klasa 6; o ile klasa 2 traktowana jest jak klasa 3, klasa 1 pozostaje tą klasą - wyjątkiem są małe noże zaliczane do klasy 1, które są wystarczające jako broń do walki w zwarciu dla niewielkiej osoby). Maksymalna standardowa Klasa Rozmiaru broni dla postaci to 4.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Klanowe upośledzenie
Haita-tekina Furi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Wada ta zamiast atutu umożliwia przynależność do klanów premium lub częściowo ograniczonych jak Uchiha w zamian za ograniczenie ich mocy. Ogranicza to jednak nie siłę ich zdolności a ich zakres. Każdy klan w ten sposób dostępny jest poniżej opisany wraz z wpływem wady na ich zdolność.
Senju: Poza tworzeniem pojedynczych drzew nie są w stanie tworzyć naturalnych drzew czy kreatur z drewna (bożka, smoka itp). Są w stanie tworzyć drewniane bele, klony czy budynki.
Uchiha: nigdy nie otworzy kalejdoskopu, pozostając na trzecim poziomie oka.
Niedostępne!
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Klanowe upośledzenie]|
|[nazwa2=Haita-tekina Furi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Wada ta zamiast atutu umożliwia przynależność do klanów premium lub częściowo ograniczonych jak Uchiha w zamian za ograniczenie ich mocy. Ogranicza to jednak nie siłę ich zdolności a ich zakres. Każdy klan w ten sposób dostępny jest poniżej opisany wraz z wpływem wady na ich zdolność.
Senju: Poza tworzeniem pojedynczych drzew nie są w stanie tworzyć naturalnych drzew czy kreatur z drewna (bożka, smoka itp). Są w stanie tworzyć drewniane bele, klony czy budynki.
Uchiha: nigdy nie otworzy kalejdoskopu, pozostając na trzecim poziomie oka.
Niedostępne![/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Kobieciarz
On'natarashi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Shinobi ma dużą słabość do kobiet, nie potrafi z nimi walczyć. Nie może wykonać żadnego ataku bezpośrednio skierowanego w kobietę. Może uciekać, zastawić pułapkę (jak np zamknięcie jej w budynku), która unieruchomi Kunoichi, jednak nie może wykonywać skomplikowanych śmiertelnych pułapek. Wady tej nie można pominąć w żaden sposób (chyba, że to kobieta przestanie przypominać płeć piękną).
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Kobieciarz]|
|[nazwa2=On'natarashi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Shinobi ma dużą słabość do kobiet, nie potrafi z nimi walczyć. Nie może wykonać żadnego ataku bezpośrednio skierowanego w kobietę. Może uciekać, zastawić pułapkę (jak np zamknięcie jej w budynku), która unieruchomi Kunoichi, jednak nie może wykonywać skomplikowanych śmiertelnych pułapek. Wady tej nie można pominąć w żaden sposób (chyba, że to kobieta przestanie przypominać płeć piękną).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Krótkowidz
Myope
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać posiada słaby wzrok. Przez to względem słabiej celuje w przypadku ataków dystansowych. Zasięg celności względem normalnego shinobi jest krótszy o 1/3. Wada opiera się na krótko-widzeniu i dotyczy wszystkich oczu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Krótkowidz]|
|[nazwa2=Myope]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać posiada słaby wzrok. Przez to względem słabiej celuje w przypadku ataków dystansowych. Zasięg celności względem normalnego shinobi jest krótszy o 1/3. Wada opiera się na krótko-widzeniu i dotyczy wszystkich oczu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Niemy
Myūto
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać nie potrafi mówić, porozumiewa się pisząc oraz językiem migowym.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Niemy]|
|[nazwa2=Myūto]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać nie potrafi mówić, porozumiewa się pisząc oraz językiem migowym.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Niezgrabne Składanie Pieczęci
Bu zamana Shirushi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Szybkość Składania Pieczęci Shinobi jest wolniejsza niż zwykle. Może on wykonać tylko trzy techniki na turę (zakładając, że na pełną nieprzerwaną turę można wykonać cztery techniki), jeśli musi składać do nich pieczęci (przynajmniej do dwóch technik w ilości większej niż jedna pieczęć). Mając atuty związane z szybkim składaniem pieczęci, najwyższy poziom tej grupy atutów zostaje zanegowany przez tą wadę (przywraca to możliwość wykonywania normalnej ilości technik).
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Niezgrabne Składanie Pieczęci]|
|[nazwa2=Bu zamana Shirushi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Szybkość Składania Pieczęci Shinobi jest wolniejsza niż zwykle. Może on wykonać tylko trzy techniki na turę (zakładając, że na pełną nieprzerwaną turę można wykonać cztery techniki), jeśli musi składać do nich pieczęci (przynajmniej do dwóch technik w ilości większej niż jedna pieczęć). Mając atuty związane z szybkim składaniem pieczęci, najwyższy poziom tej grupy atutów zostaje zanegowany przez tą wadę (przywraca to możliwość wykonywania normalnej ilości technik).[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ograniczony Przepływ
Genmitsu Nagashi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać posiada osłabiony system chakry. Choć nie ma to widocznego wpływu na zdolności shinobi, korzystanie z zdolności zaburzających chakrę niszczy zdrowie człowieka. Są to zdolności takie jak Przeklęta Pieczęć, Powłoka Demona czy Tryb Mędrca, oraz wszelkie podobne. Każde użycie takiej zdolności skraca życie postaci o 3 lata, uznając, że postać może dożyć stu lat. Nie nalicza się do tego treningu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ograniczony Przepływ]|
|[nazwa2=Genmitsu Nagashi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać posiada osłabiony system chakry. Choć nie ma to widocznego wpływu na zdolności shinobi, korzystanie z zdolności zaburzających chakrę niszczy zdrowie człowieka. Są to zdolności takie jak Przeklęta Pieczęć, Powłoka Demona czy Tryb Mędrca, oraz wszelkie podobne. Każde użycie takiej zdolności skraca życie postaci o 3 lata, uznając, że postać może dożyć stu lat. Nie nalicza się do tego treningu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Oślepiony
Mekura
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać jako dziecko straciła wzrok w dwóch oczach. Shinobi nie widzi nimi nawet światła czy plam. Wady tej nie można wybrać z innymi wadami wpływającymi na wzrok.
Specjalne:
 Wada ta oferuje dwa atuty.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Oślepiony]|
|[nazwa2=Mekura]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać jako dziecko straciła wzrok w dwóch oczach. Shinobi nie widzi nimi nawet światła czy plam. Wady tej nie można wybrać z innymi wadami wpływającymi na wzrok.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Paranoik
Fūten
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać jest paranoikiem i nie potrafi zaufać innym ludziom. Efektem są problemy w pracy zespołowej. Chimu i Sędziowie mogą nie uznać akcji postaci, jeśli wymagają współpracy z kimś i zaufania, że ktoś zadziała zgodnie z plantem, zgodnie z tym co mówił.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Paranoik]|
|[nazwa2=Fūten]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać jest paranoikiem i nie potrafi zaufać innym ludziom. Efektem są problemy w pracy zespołowej. Chimu i Sędziowie mogą nie uznać akcji postaci, jeśli wymagają współpracy z kimś i zaufania, że ktoś zadziała zgodnie z plantem, zgodnie z tym co mówił.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Powolny
Osoku
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać nie posiada problemów z siłą mięśni, jednak ma w nich osłabione reakcje. Porusza się wolniej niż inni, jak również posiada niewielkie problemy z koordynacją ruchową. Szybkość postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Powolny]|
|[nazwa2=Osoku]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać nie posiada problemów z siłą mięśni, jednak ma w nich osłabione reakcje. Porusza się wolniej niż inni, jak również posiada niewielkie problemy z koordynacją ruchową. Szybkość postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Przygłuchy
Mimigakikoenai
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać ma uszkodzony słuch. Postać można łatwo zaskoczyć - nie usłyszy nawet zwykłego skradania się. Nie słyszy też świstu broni.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Przygłuchy]|
|[nazwa2=Mimigakikoenai]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać ma uszkodzony słuch. Postać można łatwo zaskoczyć - nie usłyszy nawet zwykłego skradania się. Nie słyszy też świstu broni.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Schizofrenik
Seishinbunretsushō
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać czasem widzi nieistniejące rzeczy. Efektem jest uniemożliwienie walki z ukrycia, przygotowywanie zasadzek wymagających osobistą obecność. Przykładem może być sytuacja, gdy shinobi ukrywa się przed pobliskim wrogiem. Wywabić go z ukrycia może widok atakującej z boku osoby. Osoba ta nie istnieje, ale shinobi tego nie wie, odpowie na atak zdradzając swoją lokalizację.
Sytuacja ta zmusza przeważnie osoby cierpiące na tą chorobę do otwartej walki. Za efekt choroby odpowiadają Chimu i Sędziowie.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Schizofrenik]|
|[nazwa2=Seishinbunretsushō]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać czasem widzi nieistniejące rzeczy. Efektem jest uniemożliwienie walki z ukrycia, przygotowywanie zasadzek wymagających osobistą obecność. Przykładem może być sytuacja, gdy shinobi ukrywa się przed pobliskim wrogiem. Wywabić go z ukrycia może widok atakującej z boku osoby. Osoba ta nie istnieje, ale shinobi tego nie wie, odpowie na atak zdradzając swoją lokalizację.
Sytuacja ta zmusza przeważnie osoby cierpiące na tą chorobę do otwartej walki. Za efekt choroby odpowiadają Chimu i Sędziowie.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Słaba Kontrola
Nigate Kansei
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać charakteryzuje się problemem z kontrolowaniem chakry. W efekcie wykorzystuje więcej chakry niż inni, a początki kariery shinobi są trudniejsze. Poziom Kontroli Chakry jest o stopień mniejszy niż to wynika z podstawowej rangi atrybutu. Jeśli podstawowy poziom równy jest randze E shinobi nie jest w stanie wykonywać technik związanych z chakrą.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Słaba Kontrola]|
|[nazwa2=Nigate Kansei]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać charakteryzuje się problemem z kontrolowaniem chakry. W efekcie wykorzystuje więcej chakry niż inni, a początki kariery shinobi są trudniejsze. Poziom Kontroli Chakry jest o stopień mniejszy niż to wynika z podstawowej rangi atrybutu. Jeśli podstawowy poziom równy jest randze E shinobi nie jest w stanie wykonywać technik związanych z chakrą.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Słaba Chakra
Nigate Chakura
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać charakteryzuje się mniejszymi pokładami chakry niż inni shinobi. Ranga Siły Chakry jest o poziom niż to wynika z otwartej rangi tego atrybutu. W przypadku bazowej rangi E Shinobi nie posiada wystarczającej ilości chakry by wykonać jakiekolwiek jutsu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Słaba Chakra]|
|[nazwa2=Nigate Chakura]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać charakteryzuje się mniejszymi pokładami chakry niż inni shinobi. Ranga Siły Chakry jest o poziom niż to wynika z otwartej rangi tego atrybutu. W przypadku bazowej rangi E Shinobi nie posiada wystarczającej ilości chakry by wykonać jakiekolwiek jutsu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Słaba Wola
Ishi no Yowai
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać posiada słabą wolę. Objawia się to podatnością na iluzje. Jeśli z Genjutsu można wyjść za pomocą Kai, osoba z tą wadą może wyjść z iluzji tylko z pomocą czyjejś chakry i bólu. W przypadku, gdy wymagany jest ból nie ma innej możliwości, jak wyjść z pomocą czyjejś chakry. Osoba również ma problemy z rozpoznawaniem iluzji. Pod ich wpływem czuje się zagubiona, z trudem zdaje sobie sprawę, że znajduje się pod wpływem Genjutsu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Słaba Wola]|
|[nazwa2=Ishi no Yowai]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać posiada słabą wolę. Objawia się to podatnością na iluzje. Jeśli z Genjutsu można wyjść za pomocą Kai, osoba z tą wadą może wyjść z iluzji tylko z pomocą czyjejś chakry i bólu. W przypadku, gdy wymagany jest ból nie ma innej możliwości, jak wyjść z pomocą czyjejś chakry. Osoba również ma problemy z rozpoznawaniem iluzji. Pod ich wpływem czuje się zagubiona, z trudem zdaje sobie sprawę, że znajduje się pod wpływem Genjutsu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Słaby
Kasukana
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  W wyniku tej wady postać ma problemy wydajnością mięśni. Postać zadaje słabsze ciosy, może unieść mniejsze ciężary niż inni. Siła postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Słaby]|
|[nazwa2=Kasukana]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]W wyniku tej wady postać ma problemy wydajnością mięśni. Postać zadaje słabsze ciosy, może unieść mniejsze ciężary niż inni. Siła postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Sparaliżowana kończyna
Mahi Teashi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać posiada sparaliżowaną jedną lub więcej kończyn. Jest w stanie nieznaczne ruchy nią wykonywać (w przypadku rąk z wysiłkiem ale jest w stanie zjeść czy napić się lub ubrać; w przypadku nóg przytaszczyć się z łóżka na wózek czy do kul). Problem wynika z uszkodzenia układu nerwowego - nie ma możliwości leczenia.
Klan Kumojin może sparaliżować tylko jedną rękę, większy paraliż byłby traktowany jak plagiat.
Specjalne:
 Wada ta oferuje tyle atutów, ile postać straciła kończyn plus jeden dodatkowy.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Sparaliżowana kończyna]|
|[nazwa2=Mahi Teashi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać posiada sparaliżowaną jedną lub więcej kończyn. Jest w stanie nieznaczne ruchy nią wykonywać (w przypadku rąk z wysiłkiem ale jest w stanie zjeść czy napić się lub ubrać; w przypadku nóg przytaszczyć się z łóżka na wózek czy do kul). Problem wynika z uszkodzenia układu nerwowego - nie ma możliwości leczenia.
Klan Kumojin może sparaliżować tylko jedną rękę, większy paraliż byłby traktowany jak plagiat.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Stracona kończyna
Ushinawareta Teashi
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać straciła jakąś kończynę (jedną lub kilka), co znacząco wpływa na ich możliwości mobilne lub walki. W przypadku utraty ręki należy pamiętać o problemach z składaniem pieczęci.
Specjalne:
 Wada ta oferuje tyle atutów, ile postać straciła kończyn.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Stracona kończyna]|
|[nazwa2=Ushinawareta Teashi]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać straciła jakąś kończynę (jedną lub kilka), co znacząco wpływa na ich możliwości mobilne lub walki. W przypadku utraty ręki należy pamiętać o problemach z składaniem pieczęci.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Szpetny
Minikui
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać jest tak brzydka, że aż rozpoznawalna przez to. Jej wygląd nie budzi szacunku, a płeć przeciwną wręcz odpycha.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Szpetny]|
|[nazwa2=Minikui]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać jest tak brzydka, że aż rozpoznawalna przez to. Jej wygląd nie budzi szacunku, a płeć przeciwną wręcz odpycha.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Uzależnienie
Chūdoku
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać jest uzależniona od tytoniu, alkoholu lub narkotyku. W przypadku braku używki postać ma problemy z skupieniem, mogą trząść się dłonie, może też być drażliwa. Należy pamiętać, że narkotyki są nielegalne i trudno dostępne w przeciwieństwie do tytoniu i alkoholu dostępnego dla dorosłych postaci.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Uzależnienie]|
|[nazwa2=Chūdoku]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać jest uzależniona od tytoniu, alkoholu lub narkotyku. W przypadku braku używki postać ma problemy z skupieniem, mogą trząść się dłonie, może też być drażliwa. Należy pamiętać, że narkotyki są nielegalne i trudno dostępne w przeciwieństwie do tytoniu i alkoholu dostępnego dla dorosłych postaci.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wątły
Yowai
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  W wyniku tej wady postać ma problemy zdrowotne i wytrzymałościowe. Trucizny działają na nią mocniej, otrzymuje też większe obrażenia w wyniku ciosów. Wytrzymałość postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wątły]|
|[nazwa2=Yowai]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]W wyniku tej wady postać ma problemy zdrowotne i wytrzymałościowe. Trucizny działają na nią mocniej, otrzymuje też większe obrażenia w wyniku ciosów. Wytrzymałość postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ułomny
Kekkan
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Shinobi nie może używać Ninjutsu (także elementarnych), Genjutsu, Fūinjutsu i Iryojutsu, w zamian może wybrać cztery dodatkowe atuty wrodzone. Potrafi jedynie używać technik kontroli chakry takich jak chodzenie po wodzie itp itd.
Specjalne:
 Wada ta oferuje cztery atuty.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ułomny]|
|[nazwa2=Kekkan]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Shinobi nie może używać Ninjutsu (także elementarnych), Genjutsu, Fūinjutsu i Iryojutsu, w zamian może wybrać cztery dodatkowe atuty wrodzone. Potrafi jedynie używać technik kontroli chakry takich jak chodzenie po wodzie itp itd.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Zagubiony
Ushinatta
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Brak orientacji. Shinobi nie posiada w żadnej mierze zmysłu orientacji, przez co jest w stanie zgubić się nawet w małym miasteczku. W przypadku misji MG powinien fabułę układać tak, by wykonywana była pod nadzorem innego shinobi. Powinien też często korzystać z wady. Shinobi jest niezdolny do wykonywania akcji wymagających planowania z uwzględnieniem topografii sporego obszaru.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zagubiony]|
|[nazwa2=Ushinatta]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Brak orientacji. Shinobi nie posiada w żadnej mierze zmysłu orientacji, przez co jest w stanie zgubić się nawet w małym miasteczku. W przypadku misji MG powinien fabułę układać tak, by wykonywana była pod nadzorem innego shinobi. Powinien też często korzystać z wady. Shinobi jest niezdolny do wykonywania akcji wymagających planowania z uwzględnieniem topografii sporego obszaru.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Zła pamięć
Chūdoku
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzona
Opis:
  Postać ma bardzo słabą pamięć. Prawie całą wiedzę musi notować by z niej korzystać. Jest w stanie z pamięci przywoływać tylko niektóre fakty przypisane do pierwszego poziomu dziedzin wiedzy, nawet niedawno nabytej.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zła pamięć]|
|[nazwa2=Chūdoku]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzona]|
|[opis]Postać ma bardzo słabą pamięć. Prawie całą wiedzę musi notować by z niej korzystać. Jest w stanie z pamięci przywoływać tylko niektóre fakty przypisane do pierwszego poziomu dziedzin wiedzy, nawet niedawno nabytej.[/opis]|
|[/przymiot]|



Nazwa:
Wada Blank
Rodzaj:
Wada
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Nieodkryta jeszcze wada postaci. Do wybrania gdy gracz nie ma jeszcze kompletnego pomysłu na ten fragment budowy postaci. Wadę Blank można wybierać wielokrotnie i po kontakcie z administracją zastąpić ją normalną wadą. Kilka wad Blank można zastąpić jedną wadą dającą większą ilość atutów. Wady blank nie można zamienić na wadę, jaka zamieni postać wizualnie. Uwaga, nie wolno brać wady blank pokrywając normalne atuty - można ją wybrać tylko dla pokrycia atutów Blank.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wada Blank]|
|[nazwa2=]|
|[rodzaj=Wada]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Nieodkryta jeszcze wada postaci. Do wybrania gdy gracz nie ma jeszcze kompletnego pomysłu na ten fragment budowy postaci. Wadę Blank można wybierać wielokrotnie i po kontakcie z administracją zastąpić ją normalną wadą. Kilka wad Blank można zastąpić jedną wadą dającą większą ilość atutów. Wady blank nie można zamienić na wadę, jaka zamieni postać wizualnie. Uwaga, nie wolno brać wady blank pokrywając normalne atuty - można ją wybrać tylko dla pokrycia atutów Blank.[/opis]|
|[/przymiot]|
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Atuty i Wady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron