Atuty wrodzone

Wszelkie dodatkowe, ogólnodostępne zdolności Shinobi. Biegłości pozwalają prawidłowo korzystać z ekwipunku, choć nie tak skutecznie jak dzięki Bukijutsu. Atuty wspomagają techniki Shinobi, Wady zaś ograniczają w pewnych zakresach.

Moderator: Mistrz Gry

Atuty wrodzone

Postprzez Mistrz » 6 lut 2015, o 14:28


Zwykłe atuty
Postać może opanować atuty zwykłe zamiast wrodzonych. Każdy atut tego typu kosztuje jedną wadę. Atuty warte 30PD lub więcej kosztują dwie wady (dla bezklanowca jeśli wybiera tylko taki atut kosztować będzie miejsce darmowego atutu i jedną wadę). Atuty tego typu zachowują wymagania innych atutów, jednak nie trzeba trzymać się wymagań dotyczących wysokości poziomu atrybutów lub dziedzin shinobi.
Niedostępne!



Nazwa:
Absorpcja Chakry
Chakura no Kyūshū
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Shinobi potrafi wysysać chakrę swoim dotykiem. Potrafi to robić bezpośrednio z ciała ofiary jak i z technik przyswajając część chakry na nie przeznaczonej. Jest to jednak możliwe tylko wówczas, gdy dochodzi do dłuższego kontaktu z ciałem lub z tworem chakry, ewentualnie przedmiotem, przez który chakra przepływa. Niemożliwe jest więc wysysanie chakry z Kage Mane czy technik Yamanaka, które to nie mają fizycznego kontaktu z ofiarą, czy też z technik Katonu lub Rasenganów, które są zbyt dynamiczne. Jednak techniki takie jak kontrola włosów, czy paraliż za pomocą Ishibari mogą okazać się nieskuteczne. Maksymalnie shinobi może przyswoić sobie 3/4 ilości zabranej chakry z ludzi lub Jutsu.
Wchłanianie z technik:
 Chakrę z technik shinobi pobiera w ilości nie większej, niż 1/2 kosztu chakry dla danej techniki przy kontroli chakry rangi S. Jeśli shinobi atakujący zapłacił w jakiś sposób mniejszy koszt, atut ten pozwala wchłonąć z techniki tylko 1/2 kosztu chakry jakiej użył dany shinobi.
Wchłanianie chakry z ciała na turę:
 Ranga (poziom) Kontroli Chakry - Maksymalne wchłanianie
D (1) - 100
D+ (1,5) - 200
C (2) - 300
C+ (2,5) - 400
B (3) - 600
Każde kolejne pół poziomu zwiększa pobór chakry o 100 punktów (co daje 200 punktów chakry na każdy pełny poziom).
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Absorpcja Chakry]|
|[nazwa2=Chakura no Kyūshū]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Shinobi potrafi wysysać chakrę swoim dotykiem. Potrafi to robić bezpośrednio z ciała ofiary jak i z technik przyswajając część chakry na nie przeznaczonej. Jest to jednak możliwe tylko wówczas, gdy dochodzi do dłuższego kontaktu z ciałem lub z tworem chakry, ewentualnie przedmiotem, przez który chakra przepływa. Niemożliwe jest więc wysysanie chakry z Kage Mane czy technik Yamanaka, które to nie mają fizycznego kontaktu z ofiarą, czy też z technik Katonu lub Rasenganów, które są zbyt dynamiczne. Jednak techniki takie jak kontrola włosów, czy paraliż za pomocą Ishibari mogą okazać się nieskuteczne. Maksymalnie shinobi może przyswoić sobie 3/4 ilości zabranej chakry z ludzi lub Jutsu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Adaptatywny
Tekiō-gata
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada jak rozbudowany system immunologiczny, dzięki któremu jest w stanie zaadaptować wszelkie zmiany w swoim ciele takie jak przeklęta pieczęć czy przeszczepy. Nawet bez otrzymania wcześniejszej zgody (jedynie poprzez zdobycie fabularne) postać posiada 100% pewności powodzenia przemiany. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zaszły niezgodności fabularne.
Uwaga:
 Atut niedostępny.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Adaptatywny]|
|[nazwa2=Tekiō-gata]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada jak rozbudowany system immunologiczny, dzięki któremu jest w stanie zaadaptować wszelkie zmiany w swoim ciele takie jak przeklęta pieczęć czy przeszczepy. Nawet bez otrzymania wcześniejszej zgody (jedynie poprzez zdobycie fabularne) postać posiada 100% pewności powodzenia przemiany. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zaszły niezgodności fabularne.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Berserker
Bāsākā
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać w wyniku odniesionych ran, w sytuacjach krytycznych czy też z powodu gniewu potrafi wpaść w szał. Shinobi jest trudny do powstrzymania i nie reaguje na ból czy inne ograniczenia. Wadą tego jest, że postać prawie nie myśli i przestaje dbać o taktykę czy własną obronę. Shinobi na czas szału dostaję premię do siły równą 2. Szał trwa przez ograniczoną ilość rund, równą poziomowi wytrzymałości postaci (narrator może zwiększyć ten czas jeśli gwałtownie przerwał rundę skracając jej czas). Po zakończeniu szału shinobi jest zmęczony i potrzebuje odpoczynku lub pigułki żywnościowej.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Berserker]|
|[nazwa2=Bāsākā]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać w wyniku odniesionych ran, w sytuacjach krytycznych czy też z powodu gniewu potrafi wpaść w szał. Shinobi jest trudny do powstrzymania i nie reaguje na ból czy inne ograniczenia. Wadą tego jest, że postać prawie nie myśli i przestaje dbać o taktykę czy własną obronę. Shinobi na czas szału dostaję premię do siły równą 2. Szał trwa przez ograniczoną ilość rund, równą poziomowi wytrzymałości postaci (narrator może zwiększyć ten czas jeśli gwałtownie przerwał rundę skracając jej czas). Po zakończeniu szału shinobi jest zmęczony i potrzebuje odpoczynku lub pigułki żywnościowej.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Bezwzględność
Zettai-tekina
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać nie posiada wyrzutów sumienia, nigdy nie żałuje podjętych czynności, jest absolutnie odporna na psychiczne uszkodzenia wywołane szokiem.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Bezwzględność]|
|[nazwa2=Zettai-tekina]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać nie posiada wyrzutów sumienia, nigdy nie żałuje podjętych czynności, jest absolutnie odporna na psychiczne uszkodzenia wywołane szokiem.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Bogata rodzina
Kanemochi Katei
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Rodzina postaci jest zamożna. Postać zaczyna z majątkiem 15000Ryō, co zmianę pory roku postać uzyskuje z rodzinnych przygotów 5000Ryō.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Bogata rodzina]|
|[nazwa2=Kanemochi Katei]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Rodzina postaci jest zamożna. Postać zaczyna z majątkiem 15000Ryō, co zmianę pory roku postać uzyskuje z rodzinnych przygotów 5000Ryō.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Duet
Nijūsō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Niezależnie od swojego stylu walki postać z łatwością jest w stanie współpracować z innymi walczącymi, nawet jeśli posiadacz tego atutu nie zna stylów walki jakimi posługują się kompani. Współpraca ta nie polega tylko na opracowywaniu planów ale też na bezpośrednim działaniu w walce.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Duet]|
|[nazwa2=Nijūsō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Niezależnie od swojego stylu walki postać z łatwością jest w stanie współpracować z innymi walczącymi, nawet jeśli posiadacz tego atutu nie zna stylów walki jakimi posługują się kompani. Współpraca ta nie polega tylko na opracowywaniu planów ale też na bezpośrednim działaniu w walce.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Halucynogenna odporność
Genkaku Teikō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest niewrażliwa na wszelkie cechy substancji narkotycznych, jakie mogą powodować halucynacje czy zmiany postrzegania. Nigdy nie zdarza się jej widzieć obrazów a po alkoholu zachowuje trzeźwość umysłu. Co więcej, jest w stanie zachować tą trzeźwość podczas Genjutsu - jeśli obraz iluzji jest w jakiś sposób nierzeczywisty postać w wyniku swoich doświadczeń natychmiast zrozumie, że to iluzja.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Halucynogenna odporność]|
|[nazwa2=Genkaku Teikō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest niewrażliwa na wszelkie cechy substancji narkotycznych, jakie mogą powodować halucynacje czy zmiany postrzegania. Nigdy nie zdarza się jej widzieć obrazów a po alkoholu zachowuje trzeźwość umysłu. Co więcej, jest w stanie zachować tą trzeźwość podczas Genjutsu - jeśli obraz iluzji jest w jakiś sposób nierzeczywisty postać w wyniku swoich doświadczeń natychmiast zrozumie, że to iluzja.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Instynkt niebezpieczeństwa
Kiken no hon'nō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada wręcz nadnaturalny instynkt pozwalający wyczuwać jej zagrożenie. Nie daje to możliwości wyczucia gdzie znajduje się przeciwnik, jednak obecność czegoś wrogiego nigdy nie ujdzie uwadze postaci.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Instynkt niebezpieczeństwa]|
|[nazwa2=Kiken no hon'nō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada wręcz nadnaturalny instynkt pozwalający wyczuwać jej zagrożenie. Nie daje to możliwości wyczucia gdzie znajduje się przeciwnik, jednak obecność czegoś wrogiego nigdy nie ujdzie uwadze postaci.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Mocny kręgosłup
Tsuyoi sebone
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest w stanie przetrwać śmiertelne uderzenia czy upadki z niesamowicie dużych wysokości. Choć są w stanie wykluczyć ją z walki, to same w sobie nie będą śmiertelne.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mocny kręgosłup]|
|[nazwa2=Tsuyoi sebone]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest w stanie przetrwać śmiertelne uderzenia czy upadki z niesamowicie dużych wysokości. Choć są w stanie wykluczyć ją z walki, to same w sobie nie będą śmiertelne.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Mordercza wola
Zan'nin'na Ishi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada tak przerażającą aurę, że wpływa ona nawet na równych mu shinobi z pełną siłą - techniki takie jak Sakki czy pochodne zyskują wielką skuteczność. Choć nie wpłyną na wyższych poziomem shinobi mogą zaskoczyć ich siłą woli postaci.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mordercza wola]|
|[nazwa2=Zan'nin'na Ishi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada tak przerażającą aurę, że wpływa ona nawet na równych mu shinobi z pełną siłą - techniki takie jak Sakki czy pochodne zyskują wielką skuteczność. Choć nie wpłyną na wyższych poziomem shinobi mogą zaskoczyć ich siłą woli postaci.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Mnogi przeszczep
Fukusū Ishoku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać może zdobyć nie dwa a trzy przeszczepy. Pierwszy z nich nie jest traktowany jako wspomaganie. Postać dzięki DNA Sōseji jest w stanie dokonać nietypowego przeszczepu, umożliwiającego jej wchłonięcie całych ciał. Używanie przeszczepu genów tego typu wymaga wykorzystania przeszczepionych ciał do wykonywania technik. Umożliwia to przeszczepienie nawet Hijutsu, jednak nie można opanowywać nowych technik - postać posiada jutsu przeszczepionego ciała.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Mnogi przeszczep]|
|[nazwa2=Fukusū Ishoku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać może zdobyć nie dwa a trzy przeszczepy. Pierwszy z nich nie jest traktowany jako wspomaganie. Postać dzięki DNA Sōseji jest w stanie dokonać nietypowego przeszczepu, umożliwiającego jej wchłonięcie całych ciał. Używanie przeszczepu genów tego typu wymaga wykorzystania przeszczepionych ciał do wykonywania technik. Umożliwia to przeszczepienie nawet Hijutsu, jednak nie można opanowywać nowych technik - postać posiada jutsu przeszczepionego ciała.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nadludzki Intelekt
Ningen'ijō Chisei
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Intelekt określa zdolność do analizy sytuacji, podejmowania działań taktycznych czy opracowywania strategii. Potrzebny również jest niektórym klanom czy specjalistom shinobi do ich stylów walki. Jeśli chcesz wiedzieć, czy rozwój intelektu jest potrzebny danej postaci poczytaj o Gunpō. Atut ten zwiększa Intelekt o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Intelektu na rangę A.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nadludzki Intelekt]|
|[nazwa2=Ningen'ijō Chisei]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Intelekt określa zdolność do analizy sytuacji, podejmowania działań taktycznych czy opracowywania strategii. Potrzebny również jest niektórym klanom czy specjalistom shinobi do ich stylów walki. Jeśli chcesz wiedzieć, czy rozwój intelektu jest potrzebny danej postaci poczytaj o Gunpō. Atut ten zwiększa Intelekt o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Intelektu na rangę A.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nadludzka Koncentracja
Ningen'ijō Shūchū
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać wychwytuje wszelkie zmiany otoczenia. Dzięki temu nawet, jeśli nie jest w stanie zauważyć przeciwnika wśród liści zauważy ich poruszenie, nawet jak nie rozpozna dźwięku kroków za sobą będzie w stanie wychwycić, że zaszły zmiany w dźwiękach jakie do niego docierają. Jeżeli postać widziała wcześniej coś zobaczy w tym najmniejszą ingerencję. To swego rodzaju szósty zmysł, choć nie pozwoli określić zagrożenia łatwiej niż inne zdolności alarmuje o nim.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nadludzka Koncentracja]|
|[nazwa2=Ningen'ijō Shūchū]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać wychwytuje wszelkie zmiany otoczenia. Dzięki temu nawet, jeśli nie jest w stanie zauważyć przeciwnika wśród liści zauważy ich poruszenie, nawet jak nie rozpozna dźwięku kroków za sobą będzie w stanie wychwycić, że zaszły zmiany w dźwiękach jakie do niego docierają. Jeżeli postać widziała wcześniej coś zobaczy w tym najmniejszą ingerencję. To swego rodzaju szósty zmysł, choć nie pozwoli określić zagrożenia łatwiej niż inne zdolności alarmuje o nim.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nadludzka Siła
Ningen'ijō Chikara
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Siła Shinobi określa jego zdolność do podnoszenia ciężarów czy zadawania podstawowych obrażeń ciosami fizycznymi. To również silna wola Shinobi pozwalająca mu walczyć w trudnych warunkach. Atut ten zwiększa Siłę o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły na rangę A.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nadludzka Siła]|
|[nazwa2=Ningen'ijō Chikara]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Siła Shinobi określa jego zdolność do podnoszenia ciężarów czy zadawania podstawowych obrażeń ciosami fizycznymi. To również silna wola Shinobi pozwalająca mu walczyć w trudnych warunkach. Atut ten zwiększa Siłę o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły na rangę A.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nadludzka Szybkość
Ningen'ijō Sumiyaka
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nadludzka Szybkość]|
|[nazwa2=Ningen'ijō Sumiyaka]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nadludzka Wytrzymałość
Ningen'ijō Nintai
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Atrybut Wytrzymałości odpowiada za odporność na obrażenia, choroby i zatrucia. Atut ten zwiększa Wytrzymałość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Wytrzymałości na rangę A.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nadludzka Wytrzymałość]|
|[nazwa2=Ningen'ijō Nintai]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Atrybut Wytrzymałości odpowiada za odporność na obrażenia, choroby i zatrucia. Atut ten zwiększa Wytrzymałość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Wytrzymałości na rangę A.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nienaturalny przeszczep
Fushizen Ishoku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest w stanie przeszczepiać sobie DNA lub części ciała zwierząt zyskując ich cechy (przypomina to bardziej Hanzō niż Orochimaru, który posiadł moc Shirohebi). Przeszczepy tego typu nie są traktowane jako wspomaganie.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nienaturalny przeszczep]|
|[nazwa2=Fushizen Ishoku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest w stanie przeszczepiać sobie DNA lub części ciała zwierząt zyskując ich cechy (przypomina to bardziej Hanzō niż Orochimaru, który posiadł moc Shirohebi). Przeszczepy tego typu nie są traktowane jako wspomaganie.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Nieskalany emocjami
Nijūsō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać nigdy nie ulega strachowi i jest w stanie podjąć walkę pomimo wszelkiego rodzaju psychologicznych wpływów. Nie zawaha się nawet na moment. W przeciwieństwie do Bezwzględnego postać jest narażona na swoje wyrzuty sumienia. W trakcie walki jednak zachowuje zimną krew i w każdej sytuacji kieruje się chłodnymi kalkulacjami.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Nieskalany emocjami]|
|[nazwa2=Nijūsō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać nigdy nie ulega strachowi i jest w stanie podjąć walkę pomimo wszelkiego rodzaju psychologicznych wpływów. Nie zawaha się nawet na moment. W przeciwieństwie do Bezwzględnego postać jest narażona na swoje wyrzuty sumienia. W trakcie walki jednak zachowuje zimną krew i w każdej sytuacji kieruje się chłodnymi kalkulacjami.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Oburęczność
Ryōte kiki
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada obie ręce równie sprawne dzięki czemu każdą ręką posługuje się równie tak samo dobrze. Wszelkie inne zdolności wpływające na oburęczność stają się jeszcze skuteczniejsze. Atut działa jednak tylko wtedy, gdy w słabszej ręce shinobi posiada broń co najmniej o klasę mniejszą niż w głównej ręce.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Oburęczność]|
|[nazwa2=Ryōte kiki]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada obie ręce równie sprawne dzięki czemu każdą ręką posługuje się równie tak samo dobrze. Wszelkie inne zdolności wpływające na oburęczność stają się jeszcze skuteczniejsze. Atut działa jednak tylko wtedy, gdy w słabszej ręce shinobi posiada broń co najmniej o klasę mniejszą niż w głównej ręce.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Odporność na choroby
Byōki e no teikō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest jest praktycznie niewrażliwa na choroby - nigdy nawet we wczesnym dzieciństwie nie chorowała. Nosicielem wirusów czy bakterii może być tylko przez krótki czas, po czym nie stanowi zagrożenia dla otoczenia mimo narażenia na kontakt z chorobą.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Odporność na choroby]|
|[nazwa2=Byōki e no teikō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest jest praktycznie niewrażliwa na choroby - nigdy nawet we wczesnym dzieciństwie nie chorowała. Nosicielem wirusów czy bakterii może być tylko przez krótki czas, po czym nie stanowi zagrożenia dla otoczenia mimo narażenia na kontakt z chorobą.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Odporność na toksyny
Dokuso teikō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest prawie niewrażliwa na toksyny. Skrajnie niebezpieczne środki mogą mieć na nią jednak wpływ (od rangi A) jednak nawet wówczas nie atakują z pełną mocą, bez skutku śmiertelnego czy całkiem obezwładniającego. Podstać jednak jest niezwykle ciężko poddać narkozie czy znieczuleniu. Spora ilość tego typu środków może stłumić ból ale tylko po części.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Odporność na toksyny]|
|[nazwa2=Dokuso teikō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest prawie niewrażliwa na toksyny. Skrajnie niebezpieczne środki mogą mieć na nią jednak wpływ (od rangi A) jednak nawet wówczas nie atakują z pełną mocą, bez skutku śmiertelnego czy całkiem obezwładniającego. Podstać jednak jest niezwykle ciężko poddać narkozie czy znieczuleniu. Spora ilość tego typu środków może stłumić ból ale tylko po części.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Olbrzym
Kyojin
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać z tym atutem jest o wiele wyższa od innych. Posiada też lepiej zbudowane ciało. Osoba taka jest ciężka o kilkadziesiąt kilogramów a jej wzrost przekracza dwa metry. Shinobi posiada o zwiększony limit ran (ilość życia) o 1.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Olbrzym]|
|[nazwa2=Kyojin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać z tym atutem jest o wiele wyższa od innych. Posiada też lepiej zbudowane ciało. Osoba taka jest ciężka o kilkadziesiąt kilogramów a jej wzrost przekracza dwa metry. Shinobi posiada o zwiększony limit ran (ilość życia) o 1.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Pamięć doskonała
Sugureta memori
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać nie potrzebuje nic notować - zapamiętuje z łatwością wszystko co zobaczy lub usłyszy. Po latach może doskonale opisać wspomnianą sytuację.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Pamięć doskonała]|
|[nazwa2=Sugureta memori]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać nie potrzebuje nic notować - zapamiętuje z łatwością wszystko co zobaczy lub usłyszy. Po latach może doskonale opisać wspomnianą sytuację.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Pijany mistrz
Jui kuen
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać upija się już nieznaczną ilością alkoholu. Alkohol jednak nie posiada negatywnego wpływu na zdolności bojowe postaci - wręcz przeciwnie, jej ruchy stają się niezwykle trudne do przewidzenia. Postać posiada wrodzony styl walki Suiken. Po akceptacji KP należy zgłosić się po PN od administracji w ilości wymaganej do opanowania Suiken, a następnie natychmiastowo wydać je bez wykonywania treningu w temacie PN postaci na technikę Suiken.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Pijany mistrz]|
|[nazwa2=Jui kuen]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać upija się już nieznaczną ilością alkoholu. Alkohol jednak nie posiada negatywnego wpływu na zdolności bojowe postaci - wręcz przeciwnie, jej ruchy stają się niezwykle trudne do przewidzenia. Postać posiada wrodzony styl walki Suiken. Po akceptacji KP należy zgłosić się po PN od administracji w ilości wymaganej do opanowania Suiken, a następnie natychmiastowo wydać je bez wykonywania treningu w temacie PN postaci na technikę Suiken.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Podwodny
Suichū
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać znajdując się pod wodą zachowuje swobodę ruchów - woda nie amortyzuje jej ciosów. Ciągle porusza się wolniej pod wodą jednak znacznie szybciej niż inni ludzie.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Podwodny]|
|[nazwa2=Suichū]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać znajdując się pod wodą zachowuje swobodę ruchów - woda nie amortyzuje jej ciosów. Ciągle porusza się wolniej pod wodą jednak znacznie szybciej niż inni ludzie.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Podwójna osobowość
Daburu Seikaku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada drugą, wewnętrzną osobowość skrytą przed resztą świata (choć nie jest to regułą i czasem trudno utrzymać ją na wodzy). Nie jest to rozdwojenie jaźni, to coś w rodzaju innego charakteru, drugiego punktu widzenia na każdą sytuację. Dzięki temu łatwiej postaci pokonać wpływy psychiczne, iluzji czy wpływów na umysł pokroju zdolności klanu Yamanaka. O ile sama postać jest na nie podatna, to wykonujący wrogie działania z wymienionego zakresu napotykają na trudności niezrozumiałej dla nich natury.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Podwójna osobowość]|
|[nazwa2=Daburu Seikaku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada drugą, wewnętrzną osobowość skrytą przed resztą świata (choć nie jest to regułą i czasem trudno utrzymać ją na wodzy). Nie jest to rozdwojenie jaźni, to coś w rodzaju innego charakteru, drugiego punktu widzenia na każdą sytuację. Dzięki temu łatwiej postaci pokonać wpływy psychiczne, iluzji czy wpływów na umysł pokroju zdolności klanu Yamanaka. O ile sama postać jest na nie podatna, to wykonujący wrogie działania z wymienionego zakresu napotykają na trudności niezrozumiałej dla nich natury.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Pojemne płuca
Yōryō no ōkī hai
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada niezwykłe predyspozycje do pływania. Posiada pojemniejsze płuca niż inni dzięki czemu jest w stanie pozostawać pod wodą w rekordowym czasie. To 10 minut podejmując jakieś działania lub 20 minut w bezruchu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Pojemne płuca]|
|[nazwa2=Yōryō no ōkī hai]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada niezwykłe predyspozycje do pływania. Posiada pojemniejsze płuca niż inni dzięki czemu jest w stanie pozostawać pod wodą w rekordowym czasie. To 10 minut podejmując jakieś działania lub 20 minut w bezruchu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Potężna Chakra
Kōdai Chakura
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.
Koszt:
 Atut ten wymaga rekompensaty w postaci dwóch wad
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Potężna Chakra]|
|[nazwa2=Kōdai Chakura]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Regeneracja Chakry
Chakra Regeneration
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Metabolizm w ciele Shinobi z tym atutem działa o wiele wydajniej, niż w przypadku innych ludzi. W wyniku tej różnicy Chakra regeneruje się w przypadku danej osoby o wiele szybciej. Tego typu różnice sprawiają, że Shinobi już w krótko po jednym wysiłku związanym z Chakrą jest w stanie ponownie zająć się walką. Większość takich Shinobi jednak po wysiłku odczuwa spory głód - potrafią zjeść o wiele więcej niż inni.
Szybkość regeneracji:
 Ranga Siły Chakry - Regeneracja na turę
E (0) - 10
E+ (0,5) - 25
D (1) - 50
D+ (1,5) - 75
C (2) - 100
C+ (2,5) - 150
B (3) - 200
B+ (3,5) - 250
A (4) - 300
A+ (4,5) - 400
S (5) - 500
Każde pół rangi ponad S zwiększa regenerację o 125 punktów.
Poza turami:
 Poza turami walki czy akcji Shinobi może mieć narzucony odpoczynek w fabule lub naliczany w godzinach. Odpoczynek ten z tym atutem traktuje się jako krótszy o ćwierć względem normalnego Shinobi. Dotyczy to jednak tylko odpoczynków związanych ze zmęczeniem z powodu wykorzystywania Chakry. Odpoczynki związane np z naturalną potrzebą snu lub też ranami nie są objęte tym atutem.
Koszt:
 Atut ten wymaga rekompensaty w postaci dwóch wad
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Regeneracja Chakry]|
|[nazwa2=Chakra Regeneration]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Metabolizm w ciele Shinobi z tym atutem działa o wiele wydajniej, niż w przypadku innych ludzi. W wyniku tej różnicy Chakra regeneruje się w przypadku danej osoby o wiele szybciej. Tego typu różnice sprawiają, że Shinobi już w krótko po jednym wysiłku związanym z Chakrą jest w stanie ponownie zająć się walką. Większość takich Shinobi jednak po wysiłku odczuwa spory głód - potrafią zjeść o wiele więcej niż inni.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Regeneracja Zdrowia
Kenkō no Taisha
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać regeneruje stłuczenia, draśnięcia i podobne, drobne rany co X tur, przy czym X jest odwrotnością wartości rangi wytrzymałości. Dla kogoś z wytrzymałością D regeneracja następuje co 5 tur, dla kogoś z wytrzymałością B co trzy tury, przy randze wytrzymałości S regeneracja następuje co turę (dla osób o większej wytrzymałości nie ma zmian, przy wytrzymałości E regeneracja nie działa).
Dla wytrzymałości od rangi B lub większej raz na walkę czy wydarzenie na misji postać jest w stanie zamienić jedną ranę w stłuczenie/draśnięcie, jednak tego dalej już nie obejmie regeneracja.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Regeneracja Zdrowia]|
|[nazwa2=Kenkō no Taisha]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać regeneruje stłuczenia, draśnięcia i podobne, drobne rany co X tur, przy czym X jest odwrotnością wartości rangi wytrzymałości. Dla kogoś z wytrzymałością D regeneracja następuje co 5 tur, dla kogoś z wytrzymałością B co trzy tury, przy randze wytrzymałości S regeneracja następuje co turę (dla osób o większej wytrzymałości nie ma zmian, przy wytrzymałości E regeneracja nie działa).
Dla wytrzymałości od rangi B lub większej raz na walkę czy wydarzenie na misji postać jest w stanie zamienić jedną ranę w stłuczenie/draśnięcie, jednak tego dalej już nie obejmie regeneracja.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Sensor
Kanchi-ki
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.
Zasięg:
 Ranga KC - Bez pieczęci / Z pieczęcią
E: - 5m / 10m
D: - 25m / 50m
C: - 50m / 150m
B: - 100m / 350m
A: - 200m / 600m
S: - 500m / 1km
Każde pół poziomu zwiększa zasięg o połowę zasięgu pełnej rangi. Każde pół poziomu powyżej S zwiększa zasięg o 100m bez pieczęci i 250m po złożeniu pieczęci.
Uwaga:
 Atut ograniczony ilościowo, sprawdź niżej czy są wolne miejsca!
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Sensor]|
|[nazwa2=Kanchi-ki]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Sędzia charakterów
Moji no Saibankan
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest w stanie z łatwością rozpoznać intencje innych postaci, zawsze czuje gdy ktoś ma wobec niej złe plany.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Sędzia charakterów]|
|[nazwa2=Moji no Saibankan]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest w stanie z łatwością rozpoznać intencje innych postaci, zawsze czuje gdy ktoś ma wobec niej złe plany.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Silna wola
Kyōkonaishi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada tak silną wolę, że niemożliwe jest wydobycie z niej informacji z pomocą tortur czy psychicznego wpływu. Nawet dla shinobi wyposażonych w możliwość zaglądania w czyjś umysł staje się to niemożliwe.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Silna wola]|
|[nazwa2=Kyōkonaishi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada tak silną wolę, że niemożliwe jest wydobycie z niej informacji z pomocą tortur czy psychicznego wpływu. Nawet dla shinobi wyposażonych w możliwość zaglądania w czyjś umysł staje się to niemożliwe.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Szczęście bohatera
Hīrō no Un
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Atut ten przypomina Token szczęścia, choć nie można go wykorzystać do zwiększenia nagrody. Atut ten daje niezwykłe szczęście postaci, charakteryzuje się ona zdolnością uchodzenia z życiem z niezwykle niebezpiecznych sytuacji. Atut można wykorzystać tylko raz na misję / event / walkę. Jeśli wykorzystany jest nie do ucieczki z sytuacji ale z samego zagrożenia, postać dalej jest w niebezpieczeństwie i następnym razem musi liczyć już tylko na swoją pomysłowość.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Szczęście bohatera]|
|[nazwa2=Hīrō no Un]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Atut ten przypomina Token szczęścia, choć nie można go wykorzystać do zwiększenia nagrody. Atut ten daje niezwykłe szczęście postaci, charakteryzuje się ona zdolnością uchodzenia z życiem z niezwykle niebezpiecznych sytuacji. Atut można wykorzystać tylko raz na misję / event / walkę. Jeśli wykorzystany jest nie do ucieczki z sytuacji ale z samego zagrożenia, postać dalej jest w niebezpieczeństwie i następnym razem musi liczyć już tylko na swoją pomysłowość.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Talent do szpiegostwa: Przeciętny
Tarentosupai: Heikin
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada tak przeciętny wygląd, zachowania a nawet na pierwszy rzut oka charaker, że ciężko zwrócić na nią uwagę. Traktuje się ją niczym tło. Dzięki tym cechom postać sprawdza się idealnie jako szpieg. Nikt nie spodziewa się po niej nietypowych cech, heroicznych zachowań, wybicia od przeciętnej.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Talent do szpiegostwa: Przeciętny]|
|[nazwa2=Tarentosupai: Heikin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada tak przeciętny wygląd, zachowania a nawet na pierwszy rzut oka charaker, że ciężko zwrócić na nią uwagę. Traktuje się ją niczym tło. Dzięki tym cechom postać sprawdza się idealnie jako szpieg. Nikt nie spodziewa się po niej nietypowych cech, heroicznych zachowań, wybicia od przeciętnej.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Talent do szpiegostwa: Przyjęta rola
Tarentosupai: Saitaku Yakuwari
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać z łatwością angażuje się w rolę jaką ma przyjąć w celu pracy szpiega. Jej charakter z łatwością dopasowuje się do sytuacji - może bez problemu odegrać krwawego mordercę by później całymi latami być niosącym pomoc wszelkim poszkodowanym cywilom Iryō-ninem.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Talent do szpiegostwa: Przyjęta rola]|
|[nazwa2=Tarentosupai: Saitaku Yakuwari]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać z łatwością angażuje się w rolę jaką ma przyjąć w celu pracy szpiega. Jej charakter z łatwością dopasowuje się do sytuacji - może bez problemu odegrać krwawego mordercę by później całymi latami być niosącym pomoc wszelkim poszkodowanym cywilom Iryō-ninem.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Talent do szpiegostwa: Urok osobisty
Tarentosupai: Miryoku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać ma urodzony talent do manipulacji ludźmi poprzez swój własny wdzięk i urok. Dzięki niemu postać budzi zaufanie i idealnie nawet w niekorzystnych sytuacjach adaptuje się w nowym miejscu. Zdolność idealna dla szpiegów muszących żyć wśród wrogów.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Talent do szpiegostwa: Urok osobisty]|
|[nazwa2=Tarentosupai: Miryoku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać ma urodzony talent do manipulacji ludźmi poprzez swój własny wdzięk i urok. Dzięki niemu postać budzi zaufanie i idealnie nawet w niekorzystnych sytuacjach adaptuje się w nowym miejscu. Zdolność idealna dla szpiegów muszących żyć wśród wrogów.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Ulepszone ciało
Yori yoi bodi
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać wybiera jedną z części ciała (głowa, korpus, ręce lub nogi - rzadziej ogon) która jest niezwykle wytrzymała. Praktycznie niewrażliwa na ból staje się na tyle wytrzymała, że umiejętnie walcząc postać tą częścią ciała może parować ciosy bronią. Rzecz jasna można tą część ciała zniszczyć obuchem, przeciąć ostrzem itp przy bezpośrednim ciosie, jednak wytrzymałość jest wystarczająca by w coś tak niebezpiecznego jak stal móc uderzać bez obawy o ból.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Ulepszone ciało]|
|[nazwa2=Yori yoi bodi]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać wybiera jedną z części ciała (głowa, korpus, ręce lub nogi - rzadziej ogon) która jest niezwykle wytrzymała. Praktycznie niewrażliwa na ból staje się na tyle wytrzymała, że umiejętnie walcząc postać tą częścią ciała może parować ciosy bronią. Rzecz jasna można tą część ciała zniszczyć obuchem, przeciąć ostrzem itp przy bezpośrednim ciosie, jednak wytrzymałość jest wystarczająca by w coś tak niebezpiecznego jak stal móc uderzać bez obawy o ból.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Urodzony medyk
Umare medikku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać posiada naturalne predyspozycje do bycia medykiem. Każdy obarczony szansą niepowodzenia zabieg w jej przypadku udaje się w 100%. Jeśli to zabieg przeszczepu, podnosi predyspozycje o +1. Czyli pierwszy wszczep jest rozwijany z predyspozycją, następne mają normalne koszta rozwijania.
Uwaga:
 
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Urodzony medyk]|
|[nazwa2=Umare medikku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać posiada naturalne predyspozycje do bycia medykiem. Każdy obarczony szansą niepowodzenia zabieg w jej przypadku udaje się w 100%. Jeśli to zabieg przeszczepu, podnosi predyspozycje o +1. Czyli pierwszy wszczep jest rozwijany z predyspozycją, następne mają normalne koszta rozwijania.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wieczny tułacz
Hōrō
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać jest w stanie czuwać bez snu nawet dwie noce bez szkody na jej wydajności. Nawet gdy śpi nie jest bezbronna - jest w stanie zapaść w niezwykle lekki sen. Obudzi się wówczas bez najmniejszego problemu w pełni gotowa do walki, a do obudzenia wystarczą najmniejsze dźwięki.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wieczny tułacz]|
|[nazwa2=Hōrō]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać jest w stanie czuwać bez snu nawet dwie noce bez szkody na jej wydajności. Nawet gdy śpi nie jest bezbronna - jest w stanie zapaść w niezwykle lekki sen. Obudzi się wówczas bez najmniejszego problemu w pełni gotowa do walki, a do obudzenia wystarczą najmniejsze dźwięki.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Wspaniała Kontrola
Sugoi Seigyo
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Dzięki wysokiej Kontroli Chakry shinobi traci mniej energii przy wykorzystywaniu technik, używając jej tylko tyle, ile potrzeba. Atut ten zwiększa Kontrolę Chakry o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Kontroli Chakry na rangę A.
Koszt:
 Atut ten wymaga rekompensaty w postaci dwóch wad
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Wspaniała Kontrola]|
|[nazwa2=Sugoi Seigyo]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Dzięki wysokiej Kontroli Chakry shinobi traci mniej energii przy wykorzystywaniu technik, używając jej tylko tyle, ile potrzeba. Atut ten zwiększa Kontrolę Chakry o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Kontroli Chakry na rangę A.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Zmysł równowagi
Baransu no Kankaku
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Postać ma niezwykle rozwinięty zmysł równowagi, nie przewróci się nawet, jeśli upada pod niezwykle niewygodnym kątem. Potrafi złapać równowagę i ustać nawet, jeśli znajdzie się skrajnie nietypowej pozycji.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zmysł równowagi]|
|[nazwa2=Baransu no Kankaku]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Postać ma niezwykle rozwinięty zmysł równowagi, nie przewróci się nawet, jeśli upada pod niezwykle niewygodnym kątem. Potrafi złapać równowagę i ustać nawet, jeśli znajdzie się skrajnie nietypowej pozycji.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Zmysł walki
Sensu no tatakai
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Shinobi posiada naturalny zmysł walki, dzięki któremu zyskuje zdolności bitewne w zastraszającym tempie. Od poziomu C shinobi staje się tak wyczulony i kieruje się tak potężnym instynktem, że porównać można go do shinobi poziomu S. Ciągle nie posiada zdolności bojowych porównywanych z tak silnymi postaciami. Gdy postać osiągnie poziom S wydaje się być minimalnie bardziej przystosowana do walki niż inni shinobi tego poziomu.
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zmysł walki]|
|[nazwa2=Sensu no tatakai]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Shinobi posiada naturalny zmysł walki, dzięki któremu zyskuje zdolności bitewne w zastraszającym tempie. Od poziomu C shinobi staje się tak wyczulony i kieruje się tak potężnym instynktem, że porównać można go do shinobi poziomu S. Ciągle nie posiada zdolności bojowych porównywanych z tak silnymi postaciami. Gdy postać osiągnie poziom S wydaje się być minimalnie bardziej przystosowana do walki niż inni shinobi tego poziomu.[/opis]|
|[/przymiot]|


Nazwa:
Zwierzęcy zmysł
Kitanai Nen
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Zmysły shinobi działają jak u zwierząt. Dzięki takim reakcjom trudniej go zaskoczyć czy zmylić bezpośrednią akcją. Wyostrzone zmysły szybciej zauważają zagrożenie. Atut ten jest synergią dla atutów związanych z zmysłami - zwiększa zasięg widzenia Dōjutsu, węchu Inuzuka itp o 25%. Jeśli postać opanuje jakiś atut związany z zmysłami posiadający zasięg działania, zwiększa się on o 10% (nie dotyczy Kanchi-ki).
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Zwierzęcy zmysł]|
|[nazwa2=Kitanai Nen]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Zmysły shinobi działają jak u zwierząt. Dzięki takim reakcjom trudniej go zaskoczyć czy zmylić bezpośrednią akcją. Wyostrzone zmysły szybciej zauważają zagrożenie. Atut ten jest synergią dla atutów związanych z zmysłami - zwiększa zasięg widzenia Dōjutsu, węchu Inuzuka itp o 25%. Jeśli postać opanuje jakiś atut związany z zmysłami posiadający zasięg działania, zwiększa się on o 10% (nie dotyczy Kanchi-ki).[/opis]|
|[/przymiot]|



Nazwa:
Atut Blank
Rodzaj:
Atut
Typ:
Wrodzony
Opis:
  Nieodkryty jeszcze atut. Do wybrania gdy gracz nie ma jeszcze kompletnego pomysłu na ten fragment budowy postaci. Atut Blank można wybierać wielokrotnie i po kontakcie z administracją zastąpić go innym, normalnym atutem (atut wymagający kilku wad można zastąpić kilkoma atutami Blank. Atut ten nie daje możliwości wyboru cechy, która zmieniałaby postać wizualnie (np zmieniając jego wzrost).
Zaznacz kod:
|[przymiot]|
|[nazwa=Atut Blank]|
|[nazwa2=]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Wrodzony]|
|[opis]Nieodkryty jeszcze atut. Do wybrania gdy gracz nie ma jeszcze kompletnego pomysłu na ten fragment budowy postaci. Atut Blank można wybierać wielokrotnie i po kontakcie z administracją zastąpić go innym, normalnym atutem (atut wymagający kilku wad można zastąpić kilkoma atutami Blank. Atut ten nie daje możliwości wyboru cechy, która zmieniałaby postać wizualnie (np zmieniając jego wzrost).[/opis]|
|[/przymiot]|


I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Re: Atuty wrodzone

Postprzez Ex Adm » 25 wrz 2017, o 23:22


Atuty wrodzone Ograniczone ilościowo

Sensor*

9 / 9


* - Postacie z klanu Yamanaka nie wliczają się do limitu.
[] <- Kim jestem ?? -> []
|
\/
Nim<3:
Administrator
 
Posty: 586
Dołączył(a): 28 lut 2016, o 23:01
Ranga: Brak
Specjalna Ranga: Shogun
Specjalna Ranga: Generał
Dodatkowa Ranga: S-Rank


Powrót do Atuty i Wady

cron