Jinchūriki

Ogoniaste Bestie stworzone z Chakry tak wielkiej, że pozwoliła wykreować ich ciała i podtrzymać ich przy życiu. Dla Shinobi ich potęga jest zagrożeniem, choć zapieczętowane w ich ciałach potrafią dać im niewiarygodną moc.

Moderator: Mistrz Gry

Jinchūriki

Postprzez Ex Admin » 1 paź 2017, o 17:48


Lista Bijū


Gedō Mazō - Yato
Reibi - Mayuri
Ichibi no Shukaku - Nieznana lokalizacja (Event: Mistrz)
Nibi no Matatabi - Senju Kuro
Sanbi no Isobu - Lokalizacja w fabule
Yonbi no Son Gokū - Dohito Orinosuke
Gobi no Kokuō - Miko Miitsu
Rokubi no Saiken -
Nanabi no Chōmei - NPC Happiego
Hachibi no Gyūki - Suzuko Murai
Kyūbi no Kurama Yin - Shiro
Kyūbi no Kurama Yang - Kiyomi
Jūbi - Nie istnieje.
Karyū - Przebywają tylko w hostach, opis w oddzielnym temacie.


Jinchūriki

Jest to określenie człowieka, w którym zapieczętowano ogoniastą bestię w celu okiełznania mocy jaką posiada. Z czasem termin ten zaczął dotyczyć również ludzi wewnątrz których znajduje się inny typ istoty. Dzięki połączeniu ludzkiej inteligencji z mocą ogoniastej bestii, Jinchūriki może stać się potężniejszy i o wiele bardziej niebezpieczny od samego Bijū, którego w sobie posiada, gdyż potrafi lepiej wykorzystać jego nadnaturalne zdolności. Z uwagi na powyższe, przez wiele lat Jinchūriki byli traktowani przez wioski bardziej jako żywe bronie aniżeli prawdziwi ludzie.



Wpływ Bijū i relacje z nim


Wpływ Bijū: zauważyć można, że większość Bijū jest wrogiem swojego shinobi; jednak w obawie o własne życie, bestia nie zawaha się chronić swego pojemnika. Często też wsparcie to jest swego rodzaju podstępem i próbą uwolnienia się bestii z ciała więżącego go shinobi, bądź przy dobrych relacjach - wyciągnięciem w jego kierunku pomocnej dłoni. Jednakże z uwagi na trzymającą go pieczęć, demon tylko w niektórych sytuacjach może mieć bezpośredni wpływ na Jinchūriki.
  • Zagrożenie życia: w razie śmierci Jinchūriki, bestia znika na około 3 lata; dlatego w przypadku skrajnego zagrożenia życia bestia podejmuje próby ochrony shinobi, doprowadzając do transformacji w jedną z wersji przemiany. Jest to przekształcenie w pierwszy, negatywny tryb dla Jinchūriki. Następuje to zawsze w krytycznych momentach, takich jak omdlenie z powodu zadanych ninja ran, czy też wyczerpanie jego własnej chakry. Demon robi to by podtrzymać swojego Jinchūriki, a tym samym siebie samego przy życiu poprzez pozwolenie shinobi na kontynuowanie walki. Dzieje się to samoistnie, wbrew woli Jinchūriki, który stracił świadomość, więc o kontroli tego stanu decyduje jego wyszkolenie.
  • Prośba i propozycja: gdy shinobi nie radzi sobie sam, może porozumieć się telepatycznie, lub spotkać się w świecie pieczęci z Bijū, by poprosić go o pomoc. Jest to dobrowolne pozwolenie na przelewanie na siebie chakry, na które demon chętnie przystaje, widząc okazje do złamania pieczęci. Sama bestia również wyczekuje momentów słabości i niekiedy sama proponuje owe rozwiązanie. Shinobi szybciej niż zwykle wpada w gniew i niekontrolowane dalsze przemiany, uzyskując dostęp do wszystkich umiejętności bestii w danej formie. Po drugim poście od przemiany postać kontroluje MF. Takiemu Jinchūriki może pomóc tylko ktoś z zewnątrz. Shinobi wchodzi w pierwszy dla niego negatywny poziom przemiany. (Nie dotyczy płaszcza.)
  • Układ: w wyjątkowych przypadkach, gdy demon ponad władną wolnością pragnie czegoś innego, bądź też gdy relacje z shinobi mają odpowiedni poziom, Bijū może zaproponować układ, w którym Jinchūriki bez obaw o przejęcie kontroli może korzystać z nieopanowanego jeszcze przez siebie trybu, do czasu rozwiązania problemu.
  • Wsparcie: bezwarunkowa pomoc ze strony demona dla Jinchūriki, który wpadł w jakieś kłopoty. Wsparcie wymaga posiadania relacji na poziomie Przyjaźń i usuniętej pieczęci.

Relacje: Większość zdolności shinobi wymaga treningu w celu ich opanowania. W tym przypadku jest inaczej. Różnice między tymi cechami, a atutami są dwie. Po pierwsze, gracz w karcie postaci wpisuje tylko aktualną relację (w opisie cechy Jinchūriki). Po drugie, cech tych nie kupuje się za PD i treningiem, a uzyskuje się je poprzez postępy fabularne. Gdy gracz postępuje wbrew cechom swojej bestii, jego relacje się pogarszają. Gdy gracz jednak działa zgodnie z charakterem demona, relacje się poprawiają.
Po otrzymaniu wyższej relacji administrator w opisie Bijū umieszcza o tym odpowiednią adnotację obok informacji o Jinchūriki. Gracz dodatkowo powinien taką informację umieścić w swojej KP.
  • Relacje z Bijū - Nienawiść: Bestie nie lubią być uwięzione, zaś ich nienawiść często skupia się na człowieku w którym rezydują. Jinchūriki jest narażony na wszelkie negatywne konsekwencje korzystania z mocy bestii. Demon nie chce mieć nic z nim wspólnego i sam nie inicjuje kontaktu z shinobi. Reaguje tylko w sytuacjach zagrożenia życia i momentach, w których czuje iż może się uwolnić.
  • Relacje z Bijū - Niechęć: Choć nie wydaje się to być wielkim postępem, Bijū nie pała już do człowieka bezgraniczną nienawiścią. Tylko go nie lubi. Jeśli do tego momentu Jinchūriki nie miał kontaktu z bestią, Bijū uświadomi ninja o swojej obecności, nakłaniając go do skorzystania ze swojej chakry.
  • Relacje z Bijū - Zainteresowanie: Bestia zaczyna być zainteresowana czynami shinobi i często kontaktuje się z nim na przykład w celu podzielenia się swoimi uwagami. Na tym etapie łatwo rozpoznać z jaką osobą się rozmawia i ocenić jej charakter. Bijū, zaczyna wykazywać się ochotą kierowania postępowaniami swojego Jinchūriki.
  • Relacje z Bijū - Nić sympatii: Bestia na skutek działań Jinchūriki zaczyna odczuwać w stosunku do niego sympatię. Przyzwyczaiła się do życia z shinobi i kontaktu z nim.; na tym etapie demon i człowiek często wspólnie podejmują najważniejsze decyzje dotyczące ich życia. Demon wziąć myśli o przełamaniu pieczęci, jednak jeśli zajdą sprzyjające okoliczności Bijū o wiele chętniej zaproponuje układ.
  • Relacje z Bijū - Sympatia: Demon i Jinchūriki zaczęli być dla siebie nierozłączni. Wciąż stoi miedzy nimi bariera, ale bestia pogodziła się z byciem zapieczętowaną wewnątrz człowieka. Woli pomagać swojemu Jinchūriki, niż walczyć z nim. Niepisanym układem demon będzie wspierał i pilnował shinobi, nie chcąc przejąć nad nim kontroli.
  • Relacje z Bijū - Przyjaźń: Dwa umysły w jednym ciele, albo jak kto woli jedna chakra. Zarówno shinobi, jak i demon darzą się bezgranicznym zaufaniem i traktują jako równych. Pozbycie się pieczęci, to tylko formalność, która przypieczętowuje ich przyjaźń i da obojgu nowe możliwości.


Pieczętowanie Bijū


Pieczętowania Bijū można dokonać za pomocą jednej z kanonicznych technik. By proces przebiegł pomyślnie, demon musi zostać pozbawiony ruchów bądź przytomności. Techniki mają różną siłę i mechanikę, o której należy pamiętać przy przy wykonywaniu owego zabiegu. Potencjalny host nie może posiadać innego wspomagania głównego, jak Przeklęta Pieczęć, Tryb Mędrca. Wyklucza się również posiadanie smoka.

Stan pieczęci: trudno jednoznacznie ją ocenić. Wpływają na nią wyszkolenie Jinchūriki w kontroli chakry bestii, oraz relacje jakie z nią posiada. Stan pieczęci przedstawia przepustowość chakry, jaką Bijū może wysłać do shinobi, gdy ten straci świadomość, lub wpadnie w szał. Dla kogoś, kto nigdy nie korzystał z mocy swojego demona, pieczęć będzie miała największą siłę, gdyż ilość dostarczanej chakry będzie wystarczała jedynie na Płaszcz Chakry. Komuś, kto swobodnie korzysta z Miniaturki Wersji Pierwszej, demon dostarczy chakry na Miniaturkę Wersji Drugiej, próbować w ten sposób wywołać u niego szał i się uwolnić. Pieczęć jest więc tym słabsza, im lepiej host panuje nad mocami bestii. Są jednak przypadki, gdzie odpowiedni poziom relacji powstrzymuje demona od wykorzystywania osłabionej pieczęci. Na takiej podstawie określa się, którą z negatywnych form przybierze shinobi i ile czasu pozostało do przełamania pieczęci i uwolnienia ogoniastej bestii, którą trzyma.

Przełamanie pieczęci: istnieje kilka okoliczności, podczas których może dojść do zerwania pieczęci, trzymającej ogoniastą bestie w ciele shinobi:
  • Gdy shinobi straci nad sobą kontrolę i dojdzie do pełnej przemiany.
  • Akt samobójstwa. Świadoma chęć uśmiercenia postaci, bądź ulegając namową bestii chcącej się uwolnić.
  • Zaprzyjaźnienie się z demonem i wspólna chęć połączenia sił.

Rodzaj pieczęci: na forum występują dwie dostępne techniki pieczętujące. Chociaż mają to samo zastosowanie, to różnią się kilkoma szczegółami.
  • Ranga A: przełamana kończy się śmiercią.
  • Ranga S: jeśli zostaje przełamana, a host posiada do niej klucz, może przy jego pomocy zamknąć bestię w klatce. Ponowne zapieczętowanie Bijū wymaga pokonania bestii w świecie pieczęci.


Kontrola Bijū


Wpadanie w szał: wykorzystanie chakry demona przez niedoświadczonego shinobi otępia zmysły, sprawiając iż shinobi traci nad sobą panowanie i staje się agresywny, zaczyna kierować zwierzęcym instynktem. Niedoświadczony Jinchūriki zagraża sobie i swojemu otoczeniu, nie rozróżniając wrogów od sojuszników. Utrata panowania nad sobą, daje bestii możliwość przelewania samodzielnie chakry na swojego Jinchūriki. Taki stan nazywany jest szałem i jest ubocznym skutkiem braku wyszkolenia i treningu w panowaniu nad chakrą demona. Prowadzi on do niekontrolowanych przemian, aż w końcu do pełnego uformowania się Bijū, złamania pieczęci i spotkania z bestią twarzą w twarz.

Ważne: shinobi przebywający w szale ma pięć tur do kolejnej przemiany. Można ją zatrzymać jedną z technik blokującą chakrę demona, bądź zadaniem hostowi krytycznej ilość ran.

Trening kontroli: tak naprawdę nie chodzi tu o kontrolę ogoniastej bestii, a siebie samego podczas korzystania z jej chakry. Poprzez trening można oswoić się z tym stanem i nauczyć pobierać ją w ilości nad która można zapanować. Są to trzy formy przemiany, opanowanie których pozwala na pozbycie się negatywnych skutków, korzystającemu z chakry bestii.
Poziomy kontroli: dzielą się na pozytywny i negatywny. Należy pamiętać, że samo wykupienie atutu nie daje od razu poziomu pozytywnego, a umiejetność pobierania chakry w ilości potrzebnej do wejścia w dany tryb.
  • Negatywny: przemiana zainicjowana samodzielnie, bądź przez demona. Niesie ona za sobą negatywne skutki przypisane danej formie. Uniemożliwia używania technik klonowania w formie Płaszcza i Miniaturki Wersji Pierwszej.
  • Pozytywny: jest efektem umiejętności samodzielnego wchodzenia w daną formę przemiany i utrzymywania odpowiedniego bezpiecznego jej poziomu dla shinobi. Wlicza się w niego również trening, który ninja musi przejść, by nauczyć się samokontroli.

Ponieważ atuty nie określają poziomu opanowania, gracz powinien wpisać w swoim KP ilość użyć nieopanowanego trybu.

Zdolność pasywna: Większość bestii wpływa na Jinchūriki już przez sam fakt ich zapieczętowania. Dla przykładu Kyūbi zwiększa zdolności regeneracyjne swego hosta. Zdolność pasywną, z nielicznymi wyjątkami, shinobi posiada od momentu zapieczętowania bestii do jej utraty (zdolność kontroli piasku Shukaku pozostaje jednak na stałe). Szczegóły na temat poszczególnych zdolności pasywnych opisano przy samych bestiach.



Płaszcz Chakry:
Obrazek

Podstawowy poziom; aby go osiągnąć trzeba jedynie być Jinchūriki. Charakteryzuje się on przybraniem demonicznej powłoki. Najczęściej powoduje to uzyskanie przez shinobi subtelnych zwierzęcych cech – powszechnie występują zmiany źrenic, paznokci itp. Podczas tego stanu nasza szybkość, siła i wytrzymałość wzrasta o pełną rangę. Jinchūriki pobiera chakrę bestii i regeneruje nią swoje zasoby (chakra nie może przekroczyć maksymalnych zapasów chakry shinobi).
    Premia chakry: Postać regeneruje swoje zasoby chakry zasobami demona.
    Premia atrybutów: Zwiększa atrybuty ciała o 1 poziom.
    Zmiana ciała:Źrenice, pazury, pomarańczowa aura wokół ciała na początku transformacji.

Poziom negatywny: choć jest tak nazywany, to ilość demonicznej chakry jest na tyle niska, że nie wpływa za bardzo na psychikę shinobi. Rozróżnia on wrogów od sojuszników, myśli nad strategią walki i używa zarówno wszystkich znanych mu technik oraz posiadanego ekwipunku. Jinchūriki, może sam wyłączyć płaszcz. Nie potrafi samodzielnie wejść w kolejny tryb. Jednak prośba, umowa z bestią, czy odniesione przez niego rany, może zainicjować dalszą przemianę.

Poziom pozytywny: wymagane do jego opanowania są dwa momenty obcowania z Płaszczem Chakry (przynajmniej jedno zainicjowane przez shinobi) i posiadanie poniższego atutu. Poziom ten pozwala na naukę transformacji w Miniaturkę Wersji Pierwszej.




Miniaturka Wersja Pierwsza:
Obrazek

Kiedy pierwszy poziom nie wystarcza, host zaczyna pobierać jeszcze większe ilości chakry co skutkuje uformowanie pierwszych ogonów i otoczeniem ciała powłoką z niej. Wszystkie statystki rosną o dwa poziomy, a ponadto shinobi otrzymuje dostęp do dodatkowych zasobów chakry. Z czasem zaczyna on tracić kontrolę nad swoim zachowaniem i może wpaść w szał rozwijając swój stan do Wersji Drugiej. Odpowiednia ilość czasu pozwala jednak, aby Jinchūriki zapanował nad ubocznymi skutkami przebywania w tej formie.

    Premia chakry: Postać regeneruje swoje zasoby chakry zasobami demona, uzyskuje do 5000 chakry ponad limit.
    Premia atrybutów: Zwiększa atrybuty ciała o 2, oraz 1 punkt ninpō przypisanego demonowi.
    Zmiana ciała: Chakra formuje przezroczysty kształt demona wraz z określoną ilością ogonów.

Poziom negatywny: Jinchūriki może wejść w niego sam, bądź za inicjatywą bestii. Nowe zasoby chakry są wystarczające by stracić nad sobą kontrolę gdy korzysta się z niej zbyt długo.
  • Pierwsze raz: shinobi po drugim poście przebywania w tym trybie wpada w szał i zaczyna formować kolejne ogony. Nie potrafi również go sam wyłączyć. Nie ma dostępu do własnych technik, instynktowne używa on jednak tych, dostępnych dla Pierwszej Wersji Miniaturki.
  • Drugi i trzeci: shinobi potrafi zachować świadomość przez cztery posty, po ich upływie zaczyna formować kolejne ogony i w efekcie wpada w szał. Zanim straci nad sobą kontrolę, potrafi korzystać z nauczonych przez siebie technik. Jest również w stanie sam wyjść z owego trybu.
  • Czwarty: uznawany za negatywny, choć tym razem Jinchūriki niemal w pełni opanował ten tryb. Może przebywać w nim sześć tur przed utratą kontroli. Dodatkowo czuje, gdy zaczyna tracić nad sobą kontrolę i może samodzielnie z niego wyjść, zatrzymując dalszą przemianę.

Poziom Pozytywny:po wykupieniu atutu i czterokrotnym przebywaniu w formie Pierwszej Miniaturki, Jinchūriki potrafi w pełni nad sobą zapanować. Otwiera to przed nim dostęp do nauki kolejnego poziomu.




Wersja druga:
Obrazek

W tej formie shinobi zostaje pokryty chakrą demona w wystarczającej ilości, by ta zaczęła przypominać aurę o stałej formie i niezwykłej wytrzymałości. Jinchūriki przypomina miniaturkę demona o krwistoczerwonej barwie. Z czasem na powłoce pojawiają się części szkieletu, jako efekt dalszej, niekontrolowanej transformacji. Gdy ninja nie ma kontroli nad tą chakrą, stan ten powoduje uszkodzenia ciała. Shinobi traci możliwość korzystania z własnych technik, w zamian za możliwość korzystania z Mini Bijū Damy i jeszcze wyższych statystyk fizycznych.


    Premia chakry: Postać regeneruje swoje zasoby chakry zasobami demona, uzyskuje do 10 000 chakry ponad limit.
    Premia atrybutów: Zwiększa atrybuty ciała o 3.
    Zmiana ciała: Shinobi przybiera formę miniaturki, przypominającej swojego demona. Może tworzyć dodatkowe kończyny z chakry.

Poziom negatywny: niezwykle niebezpieczny zważywszy na stopień ilość chakry nad którą trzeba zapanować, oraz efekt samookaleczenia. Shinobi, który wpadnie w szał podczas tego trybu, otrzymuje poparzenia na turę równe jednemu stłuczeniu.
  • Pierwszy raz: Jinchūriki już w drugim poście traci nad sobą kontrolę. Zaabsorbowana chakra zaczyna go ranić już od samego wejścia w Miniaturkę Wersji Drugiej, traci również wszystkie umiejętności regeneracyjne zdrowia. W szale instynktownie korzysta z technik przypisywanym temu trybowi.
  • Drugi i trzeci: Shinobi zachowuje się świadomy przez cztery tury, po czym wpada w szał i znów przestaje się kontrolować, formując kolejne ogony. Chakra nadal nieustannie go parzy, może on jednak samodzielnie korzystać z technik tej formy, oraz samodzielnie go wyłączyć.
  • Czwarty i piąty: Jinchūriki może przebywać w tym trybie przez sześć tur nim wpadnie w szał. Zaczyna czuć, gdy traci nad sobą panowanie, mogąc w porę wyłączyć ten tryb. Chakra nie zadaje mu już obrażeń.
  • Szósty: ninja jest już na tyle oswojony z tym trybem, że korzysta z niego niemal swobodnie, musząc pamiętać jedynie o limicie przebywania w nim przez sześć postów, bądź o konieczności przejścia na niższy poziom, by się uspokoić.

Poziom pozytywny: Jinchūriki nie jest ograniczony czasem przebywania w owym trybie. Korzystanie z Miniaturki Wersji Drugiej, nie odbiera mu już umiejętności regeneracji zdrowia. Jeśli shinobi otrzyma krytyczną ilość ran dla swojej postaci, demon nie może jej pomóc w żaden sposób o ile wcześniej nie zostanie uwolniony z trzymającej go pieczęci.





Częściowa transformacja:
Obrazek

Transformacja ta pozwala na przywołanie części ciała demona w ich pełnej, miniaturowej formie. Ogranicza się to do wybranych części ciała przez użytkownika; przeważnie wytwarzane są łapy, bądź ogony bestii. Jichūriki wykorzystuje tą umiejętność jako wsparcie w walce, bądź do wykorzystania pasywnych zdolności demona (Chōmei - zdolność lotu za pomocą skrzydeł). W ten sposób możliwe jest zablokowanie uderzenia bez otrzymania ran dla postaci, gdyż absorbuje ją przywołana część bestii. Tryb ten wymaga opanowania Miniaturki Wersji drugiej na poziomie pozytywnym.

    Premia chakry: Postać regeneruje swoje zasoby chakry zasobami demona.
    Premia atrybutów: Atrybut zmienionej/przywołanej części ciała zwiększa się o 3 poziomy.
    Zmiana ciała: Shinobi zmienia dowolną część swojego ciała w demoniczną, przeważnie tworzy w ten sposób ogony.




Tryb Bijū:
Obrazek

Tryb ten wymaga pełnej współpracy z demonem. Pozwala on przyjąć pełny wygląd Bijū. To najpotężniejsza forma współpracy demona i Jinchūriki. W formie tej shinobi traci dostęp do swojego ekwipunku, przyjmując przy tym pełne rozmiary ogoniastej bestii. Może korzystać z Bijū Damy i wszystkich technik przypisanych danemu demonowi do tej formy.
    Premia chakry: Postać regeneruje swoje zasoby chakry zasobami demona, uzyskuje 25 000 chakry ponad limit.
    Premia atrybutów: Atrybuty ciała zwiększają się o 5 poziomów.
    Zmiana ciała: Shinobi przyjmuje pełny kształt demona. W przypadku podzielonego Bijū, jak Kyūbi, na Jinchūriki pojawiają się charakterystyczne czarne wzory.

Poziom negatywny: jest po prostu brakiem opanowania go przez Jinchūriki, a pozwoleniem na zamianę ról z bestią, która działa samodzielnie.

Poziom pozytywny: potrzeba do niego jednego treningu fabularnego, gdzie shinobi uaktywnia go samodzielnie, oraz wykupieniem poniższego atutu.




Tryb Chakry:
Obrazek

Zwany Bijū Chakra Mode. Jest to tryb, którego nie da się nauczyć za pomocą treningu, a trzeba zdobyć. Podczas używania Trybu Chakry, shinobi i jego ubranie pokrywa się chakrą, może używać wszystkich znanych mu jutsu, oraz tych, które są przypisane do formy Miniaturki Pierwszej i Drugiej. Posiada również możliwość tworzenia dodatkowych kończyn z chakry. Jinchūriki, korzystając z tego trybu, nie jest narażony na żadne skutki uboczne działania mocy bestii. Jedynym ograniczeniem może być jego własna chakra, gdyż w odróżnieniu od pozostałych przemian, podczas przebywania w tym trybie, Shinobi i Demon wymieniają się chakrą.

Sposób zdobycia: by go zdobyć należy spełnić kilka warunków. Po pierwsze, należy zdobyć wiedzę o owym trybie na misji rangi A (za zgodą administracji). Po drugie, demon musi być zapieczętowany za pomocą Shishō Fūin i shinobi musi posiadać klucz do pieczęci, bądź mieć relacje z bestią na poziomie Przyjaźń. Gdy spełnia się owe warunki, można skorzystać z dwóch różnych metod pozyskania Trybu Chakry.
    Poziom negatywny: jest to ryzykowna droga na skróty, która obniża relacje z bestią do Nienawiści. Wymaga ona Shishō Fūin, oraz klucza. Jinchūriki musi otworzyć trzymającą Bijū pieczęć i stoczyć z nim walkę w celu wykradzenia jej części chakry. By to zrobić, bestia musi być unieruchomiona i niezdolna do dalszej walki. Po dokonaniu kradzieży chakry, ninja ponownie zamyka pieczęć. Korzystając Trybu Chakry, Bijū pobiera 400 PC postaci na turę, gdy jej zasoby osiągną 0, pieczęć zostaje przełamana, a demon uwolniony. Poprawienie relacji do poziomu Sympatii, powoduje, iż bestia przestaje pobierać chakrę shinobi.
    Poziom pozytywny: uzyskuje się go poprawiając relacje z Bijū do poziomu Przyjaźni i przełamując pieczęć. Można dokonać tego po poprzednim okradzeniu bestii z chakry, bądź już po zaprzyjaźnieniu się z bestią. Jinchūriki posiadający wiedzę o tym trybie, może po prostu dokonać tego po spełnieniu powyższych wymagań.

      Premia chakry: Postać po wyczerpaniu zdobytych zasobów, regeneruje je zasobami demona, uzyskuje do 20 000 chakry ponad limit.
      Premia atrybutów: Atrybuty ciała zwiększają się o 4 poziomy, oraz dwa punkty ninpō przypisanego demonowi.
      Zmiana ciała: Chakra formuje jasną aurę wokół człowieka, przyjmując jego kształt razem z jego ubraniami. W przypadku podzielonego Bijū, jak Kyūbi, na Jinchūriki pojawiają się charakterystyczne czarne wzory.




Pseudo-Jinchūriki

Istnieją przypadki, gdy shinobi ma dostęp do chakry demona jednak nie posiada samej ogoniastej bestii. Stan ten posiada pewne plusy, jakich brak prawdziwym Jinchūriki, ale też w innych aspektach jest bardziej ograniczony. Shinobi potrafi wykorzystywać tą chakrę niczym samą bestię w formie wstępnej oraz wersji pierwszej i drugiej. Tak jak Jinchūriki nie posiada początkowo kontroli nad tymi przemianami, jednak również może je opanować (i to znacznie łatwiej, dzięki brakowi istoty, która by chciała go przejąć). Poniżej przedstawione są atuty dające kontrolę nad wersją pierwszą i drugą, kosztujące kolejno 10 i 15PD. W przypadku utraty samej kontroli shinobi pozostaje w wersji drugiej, co wyniszcza jego ciało, nie zmieni się jednak w pełnego potwora.
Ilość chakry jaką uzyskuje tym sposobem shinobi równa jest normalnym przemianom, jednak tym razem nie uzyskuje ich z pełnych zasobów chakry demona a ograniczonych, jakich udało się uzyskać i zapieczętować w człowieku. Przy pełnych możliwościach wartość chakry posiadanej przez pseudo-Jinchūriki wynosi 50% tego, ile może Bijū wykorzystywać i udostępniać człowiekowi. Regeneracja chakry demona postępuje tak samo, jak regeneracja Bijū. W przypadku śmierci człowieka chakra ta jednak nie odnowi się jak ogoniasta bestia.
Pseudo-Jinchūriki osiąga tylko wczesne formy przemian przez co nie ma dostępu do specjalnych zdolności Bijū poza wynikającymi z ich kształtu. Oznacza to brak dostępu do technik bestii jednak zachowanie cech takich jak skrzydła czy rogi przy kontroli wersji drugiej.






Pieczętowanie samej chakry Bijū

Pieczętowanie takie jest dużo prostsze niż pieczętowanie całej bestii. Można wykonać je różnymi technikami pieczętującymi chakrę. Proces ten może jednak trwać dosyć długo. Należy pamiętać, że to pieczętowanie musi umieszczać chakrę bezpośrednio w ciele człowieka (umieszczanie ich w znakach pieczęci itp może spowodować, że chakra nie przyjmie się i zostanie zużyta bez możliwości jej regeneracji - Infūin: Kai będzie więc nieskuteczne i zbyt ograniczone).
Maksymalnie można w ten sposób zapieczętować połowę chakry demona. Ilość chakry jaką zapieczętuje się w użytkowniku ten posiada do wykorzystania - jej regeneracja nigdy nie przekroczy ilości chakry uzyskanej w tym procesie.
Administrator
 
Posty: 493
Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 18:27

Powrót do Bijū

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników