Pakt z Sowami

Niektóre zwierzęta charakteryzują się większą inteligencją niż typowi przedstawiciele ich gatunków. Czasem tak dużą, że opanowały ludzką mowę. Część z nich nauczyła się też korzystać z zdolności Shinobi. Osoby, które własną krwią podpiszą pakt z daną grupą zwierząt są w stanie przywoływać je techniką Kuchiyose no Jutsu.

Moderator: Mistrz Gry

Pakt z Sowami

Postprzez Cheshire » 10 cze 2021, o 21:13


Nazwa Plemienia: Strigiformes, potocznie pakt z Sowami
Dostępne Gatunki: Sowy z rodziny Strigidae i sowy z rodziny Tytonidae.
Charakterystyka: Zwierzęta te są nadzwyczaj ciekawe. Choć wiele ptaków bardziej skupia się na korzystaniu ze swojego nadzwyczaj dobrego wzroku, sowy dla odmiany cieszą się niezwykle wyczulonym słuchem, zwłaszcza te związane z rodziną płomykówek (Barn Owl). Dzięki niesymetrycznej budowie ucha i różnym czasie przychodzenia dźwięku są w stanie z nadzwyczajną umiejętnością dokładnie wskazać umiejscowienie swojej ofiary. Dzięki sprawności, dobrej prędkości a także niezwykle cichemu lotowi są w stanie zaatakować znienacka niespodziewającego się niczego ofiarę. Brak rąk czy przednich łap uniemożliwia im składanie pieczęci, jednak ich silne skrzydła są w stanie zastąpić wachlarze, umożliwiając im znakomite korzystanie z technik Fūtonu. Miłośnicy zdobywania wiedzy, a także podróżowania i poznawania nowych rejonów od setek lat współpracowali z różnymi rodami i organizacjami shinobi.
Przynależność: Była Kirigakure
Kraina: Mount Hauru (マウントハウル) - Góra będąca w paśmie wzniesień, wokół, których osadziły się te specyficzne sowy. Pełna przeróżnych wzniesień ze względu na spore spiętrzenie terenu, ale posiadająca także dużą ilość przeróżnego rodzaju powykrzywianych wielkich zakręconych drzew. Swoją główną siedzibę mają na miejscu gdzie ścięto olbrzymi, niezbyt normalny dąb przy wodospadzie, gdzie też posiadają wytworzone różnorakie kolorowe papierowe latarnie, wielkie powykrzywiane kłody do siadania, a także interesujące domy tych zwierząt. Same kochają tam polować, mając w wielu miejscach przygotowane specjalne wielkie gary, które podgrzewają korzystając ze swojego potężnego katonu.
Profil: Senjutsu
Żywioły paktu: Fūton, Katon
Główna cecha: Wyczulony słuch - Słuch jest głównym zmysłem, z którego sowy korzystają podczas polowania, namierzając dzięki specjalnej budowie uszu lokalizację zwierząt, nie mając żadnego problemu ze względu na lot i jego prędkość. Potrafią bardzo łatwo namierzyć najcichsze szmery nie dosłyszalne dla ucha człowieka, z odległości nawet do 400 metrów. Ten atut ulega zatrzymaniu podczas przebywania w ruchliwych miejscach jak np. wioski.
Drugorzędna cecha Bezszelestny lot - Zdolność, która sprawia, że sowy te są nadzwyczajne ciche podczas poruszania się. Kiedy inne ptaki da się zauważyć po dźwiękach jakie wydają podczas lotu, tak sowy są w stanie niezauważone podlecieć tuż przed ofiarę, poruszając się tak jakby ich w ogóle w pobliżu nie było. Atut nie neguje dźwięków, które z siebie wydać mogą podczas np. zawadzenia o gałąź.
Sposoby poruszania się: Lot, Szybowanie, Lądowe dwunożne
Powiernik:
Podpisy: -
Techniki Paktu:
Administrator
 
Posty: 2852
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak

Re: Pakt z Sowami

Postprzez Cheshire » 10 cze 2021, o 21:19

Gatunek:
Sowa Płomykówka
Nazwa:
Kaoru ♀
Wielkość:
Olbrzymi
A
 Nieco większa siostra Yamakaze. W przeciwieństwo do niego nie jest ani fanką dalekich i długich lotów, ani nie przepada jakoś mocno za używaniem technik. Jest dosyć arogancką i wycofaną sową, która woli podobnie do Lorda Hauru zbierać wiedze. Z zasady woli przebywać głównie w pojedynczym miejscu, którego pilnuje i tam analizuje zebrane zwoje wiedzy, a także wysłuchuje opowieści i nauk innych. Ma nieco trudny charakter przez zmienne humoru, oraz nieco księżniczkowaty ton kiedy rozmawia z innymi, ma jednak złote serce i nie odmawia innym w potrzebie.
N/D
Wyczulony słuch
Koszt: N/D

N/D
Bezszelestny lot
Koszt: N/D
N/D
Fobia - Bezkręgowce
Koszt: N/D
N/D
Nadludzka szybkość
Koszt: N/D
N/D
Instynkt niebezpieczeństwa
Koszt: N/D
B
Chō Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Koszt: 250
A
Daisenpū No Jutsu
Koszt: 700
Siła:
 A (Poziom: 4,5)
Szybkość:
 S (Poziom: 6,5)
Wytrzymałość:
 C (Poziom: 2,5)
Siła chakry:
 B (Poziom: 3)
Kontrola chakry:
 B (Poziom: 3)
Ilość chakry:
 4000
Limit ran:
5


Gatunek:
Sowa Płomykówka
Nazwa:
Yamakaze ♂
Wielkość:
Olbrzymi
S
 Yamakaze to samozwańczy król górskich przestworzy, zdecydowanie większy od przeciętnych sów. Jest miłośnikiem podróży i odkrywania nowych terenów, nie lubi spędzać zbyt dużo czasu w jednym miejscu. Jest nad wyraz miły oraz pomocny, choć też nieco arogancki i bardzo dumny. Jest też bardzo dobry w używaniu różnych technik powietrza, ale także i ognia. Ma lekkie problemy z widzeniem ze względu na swoją dalekowzroczność, co się stara ukrywać przed innymi. Wymaga zwracania się do niego z szacunkiem, jeśli się chce pozostać z nim w dobrych konszachtach. Jeśli się go doceni, charakteryzuję się nad wyraz dobrymi umiejętnościami współpracy w trakcie walki.
N/D
Wyczulony słuch
Koszt: N/D

N/D
Bezszelestny lot
Koszt: N/D

N/D
Dalekowidz
Koszt: N/D

N/D
Nadludzka szybkość
Koszt: N/D

N/D
Wspaniała kontrola
Koszt: N/D

N/D
Duet
Koszt: N/D

S
Katon: Gōenka
Koszt: 425

A
Kakeami
Koszt: 180

A
Tatsu no Ōshigoto
Koszt: 180
Siła:
 B (Poziom: 3,5)
Szybkość:
 S (Poziom: 6,5)
Wytrzymałość:
 B (Poziom: 3,5)
Siła chakry:
 A (Poziom: 4)
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 6)
Ilość chakry:
 7000
Limit ran:
6


Gatunek:
Sowa Płomykówka
Nazwa:
Lord Hauru ♂
Wielkość:
Mały
S
 Jedna z najstarszych sów mieszkających w Mount Hauru, które nazwano w końcu na jego cześć. Przez lata nauk i zdobywania wiedzy, stał się najwybitniejszym sowim mędrcem do którego zwraca się w wszystkich ważniejszych sprawach. Nie lubi zarządzać niczym ani mówić innym co mają robić, więc z chęcią oddał swojej córce przywództwo nad stadem. Jest trochę zgryźliwy i bardzo krytyczny jeśli chodzi o wyszukiwanie wad w innych, jednak ma dobre serce, a także wielką wolę nauczania innych o ile tego pragną. Bardzo łatwo połechtać jego ego słuchając jego licznych opowieści czy życiowych porad. Tak jak łatwo zdobyć jego dobrą wolę, tak równie szybko można ją stracić. Więc trzeba uważać by go nie rozgniewać. Najczęściej złości się na brak odpowiedzialności, czy spóźnialstwo.
N/D
Wyczulony słuch
Koszt: N/D
N/D
Ograniczona cecha: Bezszelestny lot
Koszt: N/D
N/D
Regeneracja Chakry
Koszt: N/D
N/D
Potężna chakra
Koszt: N/D
N/D
Wspaniała kontrola
Koszt: N/D
N/D
Absolutny Tryb Mędrca
Koszt: N/D
N/D
Ziemnowodne połączenie
Koszt: N/D
N/D
Absorpcja energii natury
Koszt: 3000 na turę
S
Senpō: Ryōsei no Jutsu
Koszt: N/D
B
Dai Endan
Koszt: 195
B
Senpō: Fūton Nagare
Koszt: 130
A
Senpō: Kebari Senbon
Koszt: 180 na turę
A
Chakura Tensō no Jutsu
Koszt: 180 + ilość przekazanej chakry
B
Chō Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Koszt: 65
Siła:
 C (Poziom: 2|4)
Szybkość:
 S (Poziom: 5|9)
Wytrzymałość:
 B (Poziom: 3|6)
Siła chakry:
 S (Poziom: 6)
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 6)
Ilość chakry:
 20000
Limit ran:
6|9


Gatunek:
Sowa Płomykówka
Nazwa:
Lady Yu Ziyuan ♀
Wielkość:
Spory
S
 Obecna przywódczyni stada, która przejęła wszystkie obowiązki po Lordzie Hauru. Jest nad wyraz pewna siebie oraz odważna. Widać po niej wyraźną dumę oraz małe braki pokory. Zachowuję się w sposób nieco przypominający szlachtę. Stara się być postacią dosyć tajemniczą. Podchodzi krytycznie do wielu spraw i jest bardzo przewrażliwiona na punkcie perfekcji oraz zbierania jak największych zasobów wiedzy. Tutaj samymi pochlebstwami nie da się też niestety za wiele ugrać. Docenia ona pożądanie zdobycia wiedzy oraz silną wolę u innych, tak samo jak wysokie umiejętności. Próbuje być zwykle pomocna na swój sposób, choć często staje się podczas tego straszną zrzędą. Nie zmienia to faktu, że dla osób, które docenia oraz są jej blisko jest w stanie poświęcić wszystko.
N/D
Wyczulony słuch
Koszt: N/D
N/D
Ograniczona Cecha: Bezszelestny lot
Koszt: N/D
N/D
Profesjonalista - Transformacja Natury
Koszt: N/D
N/D
Potężna chakra
Koszt: N/D
N/D
Wspaniała kontrola
Koszt: N/D
N/D
Absolutny Tryb Mędrca
Koszt: N/D
N/D
Ziemnowodne połączenie
Koszt: N/D
N/D
Absorpcja energii natury
Koszt: 3000 na turę
S
Senpō: Ryōsei no Jutsu
Koszt: N/D
B
Dai Endan
Koszt: 195
B
Senpō: Fūton Nagare
Koszt: 130
A
Senpō: Kebari Senbon
Koszt: 180 na turę
S
Katon: Gōenka
Koszt: 425

A
Tatsu no Ōshigoto
Koszt: 180
Siła:
 B (Poziom: 3|6)
Szybkość:
 A (Poziom: 4|8)
Wytrzymałość:
 B (Poziom: 3|5)
Siła chakry:
 S (Poziom: 6)
Kontrola chakry:
 S (Poziom: 6)
Ilość chakry:
 20000
Limit ran:
6|8


Gatunek:
Sowa Śnieżna
Nazwa:
Otekamaru ♂
Wielkość:
Monstrualny
S
 Powolna w mowie jak i czasem czynie monstrualna śnieżna sowa. Zwykle nie odmawia pomocy, choć czasem prosi o coś w zamian. Często przysługą okazuje się być zwyczajne spędzanie czasu, albo pomóc w dbaniu o jego dosyć piękne skrzydła. Sam najmniej interesuje się pozyskiwaniem wiedzy będąc trochę czarną owcą w tym stadzie. Mimo jednak jego braków w edukacji nadrabia to bardzo spostrzegawczym zmysłem jak i nienaturalną wytrzymałością. Jest bardzo łatwy w rozmowę, oraz ogólną znajomością, choć zdarza mu się czasami mieć drobne humorki. Tak jak pozostali swoi pobratymcy domaga się szacunku, będąc też bardzo łasym na pochwały.
N/D
Wyczulony słuch
Koszt: N/D

N/D
Bezszelestny lot
Koszt: N/D
N/D
Fobia - Bezkręgowce
Koszt: N/D
N/D
Nadludzka wytrzymałość
Koszt: N/D

N/D
Nadludzka koncentracja
Koszt: N/D

N/D
Wieczny tułacz
Koszt: N/D

N/D
Tropiciel
Koszt: N/D
S
Katon: Gōenka
Koszt: 1000

A
Kakeami
Koszt: 350
Siła:
 B (Poziom: 6)
Szybkość:
 S (Poziom: 8)
Wytrzymałość:
 S (Poziom: 9)
Siła chakry:
 B (Poziom: 3)
Kontrola chakry:
 A (Poziom: 4)
Ilość chakry:
 4000
Limit ran:
36
Ostatnio edytowano 13 cze 2021, o 20:55 przez Yōgan Megumi, łącznie edytowano 2 razy
Administrator
 
Posty: 2852
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 15:24
Ranga: Brak


Powrót do Pakty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników