Łasice

Niektóre zwierzęta charakteryzują się większą inteligencją niż typowi przedstawiciele ich gatunków. Czasem tak dużą, że opanowały ludzką mowę. Część z nich nauczyła się też korzystać z zdolności Shinobi. Osoby, które własną krwią podpiszą pakt z daną grupą zwierząt są w stanie przywoływać je techniką Kuchiyose no Jutsu.

Moderator: Mistrz Gry

Łasice

Postprzez Mistrz » 6 lip 2013, o 12:32

Obrazek
Pakt z łasicami i ich wszelkimi bliskimi krewniaczkami, to całkiem miłe i urocze, ale w boju niebezpieczne stworzenia. Ich kraina mieści się w dolinie górskiej na północny zachód od Kraju Wiatru. Wejście można znaleźć idąc przez jeden z kanionów, jednak jest ono dobrze ukryte. Stworzenia te podróżują do innych części świata głównie poprzez techniki czasoprzestrzenne, co jest standardowym rozwiązaniem w przypadku paktu z zwierzętami.
Szczególnie nie lubią węży.
Powiernik: Mutou Mort
Podpisy: Mutou Mort
Zwierzęta Paktu
•A•
1 Honō
•S•
2 Akashiro
3 Tenfunka
4 Eevee
5 Espeon
6 Glaceon
7 Flareon
8 Jolteon
9 Umbreon
10 Kamatari


Techniki Paktu:









I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Honō

Postprzez Mistrz » 6 lip 2013, o 13:18

Imię: Honō
Ranga: A Gatunek: Łasica ♂ Żywioł: Katon
Opis Wyglądu:
Honō jest członkiem płomiennej rodziny klanu łasicowatych. Jest specjalistą od taktyk oraz zwiadu. Tak jak inni członkowie tej rodziny jest małym piekarnikiem - posiada płomień na plecach pełniący raczej funkcje ozdobne. Rzecz jasna płomień ten nie pali się cały czas - jest to zależne od woli Honō.
Honō jest dosyć nieśmiałym zwierzakiem - nie lubi zbyt wiele dyskutować, jedynie podczas stresujących sytuacji mówi swobodnie, zapominając o tym jak duże skrępowanie odczuwa wśród ludzi. Mimo to współpraca z nim nie jest trudna.
•Cechy•
Siła: 0 (D-1) Szybkość: 5 (S) Wytrzymałość: 2 (C)
Siła Chakry: 3 (B) Kontrola Chakry: 6 (S+1) Ilość Chakry: 4000
•Atuty•
Sensor
Kanchi-ki 感知器 Sensor
Typ: Atut
Rodzaj: Wrodzony
Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.
Zasięg Kanchi-ki Bez pieczęci Z pieczęcią
1km 1,5km
Sensor natury
Genso no Sensā 元素のセンサー Element Sensor
Typ: Atut
Rodzaj: Wrodzony
Umiejętność ta wymaga ona Kanchiki. Ta zdolność wyczuwa, które z elementów rozwinął w sobie człowiek: Katon, Doton, Sution, Raiton Fuuton, Yangton czy Yington. Inne elementy, łączące w sobie któreś z pięciu podstawowych zwierzę wyczuć może dopiero jak je pozna fabularnie. Oczywiście wyczuć te elementy może dopiero wtedy, gdy cel je otworzy. Zwierze nie jest w stanie wyczuć jak bardzo dany element jest rozwinięty. Jeśli ktoś nie otworzy w sobie jeszcze ani jednego żywiołu łasica może wyczuć w jakim kierunku dany shinobi ma predyspozycje wrodzone.
Wspaniała Kontrola
Sugoi Seigyo 凄い制御 Amazing Control
Typ: Atut
Rodzaj: Wrodzony
Dzięki wysokiej Kontroli Chakry shinobi traci mniej energii przy wykorzystywaniu technik, używając jej tylko tyle, ile potrzeba. Atut ten zwiększa Kontrolę Chakry o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Kontroli Chakry na rangę A.
•Wady•
Słaby
Kasukana 微かな Faint
Typ: Wada
Rodzaj: Wrodzona
W wyniku tej wady postać ma problemy wydajnością mięśni. Postać zadaje słabsze ciosy, może unieść mniejsze ciężary niż inni. Siła postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.
•Techniki•
Shunshin no Jutsu 瞬身の術 Body Flicker Technique
 Ranga: D  Klasa: Uzupełniająca
 Typ: Ninjutsu
 Klasyfikacja: Kontrola Chakry, Zdolność Podstawowa
 Pieczęci: Baran
 Koszt: 5 za każde 60m
 Zasięg: 60m
 Wymagania: Ranga kontroli chakry B
Opis:
Sztuka bardzo szybkiego przemieszczania się na krótkie dystanse. Wymaga złożenia jedynie jednej pieczęci, ale za to możemy poruszać się biegnąc tylko w ruchu prostym. Technika wykorzystywana do zaskoczenia przeciwnika i błyskawicznego przemieszczenia się. By wykonać jutsu musimy przez chwilę skupiać chakrę, przez co jutsu nie nadaje się, by używać go do uników. Technika ta pozwala na błyskawiczny bieg, jednak shinobi ciągle jest widzialny. By uzyskać efekt zaskoczenia shinobi generuje chmurkę dymu w miejscu zniknięcia oraz pojawienia się. Dzięki tej przesłonie skupiającej na sobie uwagę shinobi pojawia się w danym miejscu imitując efekt teleportacji. Istnieją różne odmiany Shunshina wykorzystujące inne efekty wizualne. Technika ta zwiększa szybkość dwukrotnie na czas tego krótkotrwałego biegu. Możliwe jest też wykonanie techniki pojedynczym wyskokiem, jednak niezależnie od zdolności shinobi jest on zawsze w linii prostej.
Gōka Messhitsu 豪火滅失 Great Fire Destruction
 Ranga: S  Klasa: Ofensywna
 Typ: Katon
 Klasyfikacja: Transformacja Natury
 Pieczęci: -
 Koszt: 800
 Zasięg: 100m
 Wymagania: -
Opis:
Kolejna niezwykle silna technika, która charakteryzuje się bardzo dużym zasięgiem i niesamowitą temperaturą płomieni.
•Techniki Współpracy•
Katon Renkeijutsu: Karura 火遁連携術・カルラ Fire Release Co-Operation Technique: Garuda
 Ranga: A  Klasa: Ofensywna
 Typ: Katon
 Klasyfikacja: Transformacja Natury, Jutsu Współpracy
 Pieczęci: -
 Koszt: 160 za turę
 Zasięg: 100m
 Wymagania: Druga osoba lub klon
Opis:
Niezwykle groźna technika w której wypluwamy ognistego smoka, którego lotem możemy dowolnie kierować. Temperatura smoka przekracza 500 stopni, więc jeśli trafi w przeciwnika, ten ma naprawdę małe szanse na przeżycie. Wadą tej techniki jest fakt, że potrzebujemy drugiej osoby, która będzie z nami wypuszczała ogień potrzebny do tworzenia smoka (może być klon).
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Akashiro

Postprzez Mistrz » 6 lip 2013, o 23:41

Imię: Akashiro 赤白
Ranga: S Gatunek: Kuna ♂ Żywioł: Doton, Suiton
Opis Wyglądu:
Gigantyczne białe zwierze o wielkich szponach. Posiada na ciele czerwone znaki: Jeden od ucha przecinający oko, drugi również przypominający błyskawicę na brzuchu oraz czerwone zakończenia łap. Jest cichy ale skory do walki, szczególnie nienawidzi węży - w ich obecności bezpieczniej jest go nie wzywać, inaczej nie powstrzyma się go od walki z nimi.
Jest tak wielki, że może transportować spore ilości ludzi. Traktowany jako wierzchowiec wodno-lądowy.
•Cechy•
Monstrualny: Pod względem swojej siły są w stanie mierzyć się z uwalniającymi się z ludzi Bijū, pełne ogoniaste bestie są w stanie przez chwilę powstrzymywać. Przyzywa się je podwójnym kosztem.
Siła Chakry: 3 (B) Kontrola Chakry: 3 (B) Ilość Chakry: 4000
•Atuty•
Wierzchowiec lądowy: Podróż na tym wierzchowcu jest krótsza o 1/2.
Wierzchowiec wodna: Podróż na tym wierzchowcu jest krótsza o 1/2.
Nadludzka Szybkość
Ningen'ijō Sumiyaka 人間以上速やか Superhuman Speed
Typ: Atut
Rodzaj: Wrodzony
Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.
•Wady•
Krótkowidz
Myope ミョペ Myope
Typ: Wada
Rodzaj: Wrodzona
Postać posiada słaby wzrok. Przez to względem słabiej celuje w przypadku ataków dystansowych. Zasięg celności względem normalnego shinobi jest krótszy o 1/3. Wada opiera się na krótko-widzeniu i dotyczy wszystkich oczu.
•Techniki•
Gyaku Kuchiyose no Jutsu 針地獄 Reverse Summoning Technique
 Ranga: C  Klasa: Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
 Typ: Ninjutsu
 Klasyfikacja: Ninjutsu Czaso-Przestrzenne
 Pieczęci: Dzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran -
 Koszt: Standardowo czterokrotny; dwukrotny dla malutkich stworzeń, pięciokrotny dla olbrzymich i kolosalnych; dziesięciokrotny dla gigantycznych; dwudziestokrotny dla monstrualnych; pięćdziesięciokrotny dla molochów. 75
 Zasięg: Dowolny
 Wymagania: Podpisany pakt, wykonać może tylko zwierze paktu. -
Opis:
Technika przyzywania używana przeważnie przez zwierzęta paktu. Cechą charakterystyczną ich techniki jest to, że nie muszą wykorzystywać krwi do przyzywania. Technika ta może mieć nietypowe zastosowania, jak np przyzywanie samego bunshina zamiast człowieka. Wówczas wymagany jest jednak wielki zwój mający na celu skalibrowanie techniki na przyzwanie klona zamiast człowieka, który podpisał pakt. Technikę tą wykorzystuje się też w celu przyzywania innych zwierząt przez zwierzęta paktu.
Ludzie wykorzystują tą odmianę Kuchiyose no Jutsu w celu przyzywania innych ludzi, muszą do tego jednak zawsze używać zwoju zamiast krwi. Taka szeroka gama w przeciwieństwie do zwykłego Kuchiyose wynika z działania paktów. Zwykłe Kuchiyose pozwala przyzywać przeciwną stronę paktu jednej stronie podpisującej, Gyaku Kuchiyose pozwala na przyzywanie tej samej strony jednego paktu lub przeciwnej strony drugiej stronie podpisującej. Z tego też powodu zwoje wykorzystywane do przyzywania ludzi przez ludzi mają inną konstrukcję. Wadą tej techniki jest możliwość opierania się przyzwaniu.
Nito-Ryū に刀流 Two-sword Style
 Ranga: B  Klasa: Ofensywna
 Typ: Kenjutsu
 Klasyfikacja: Styl Walki
 Pieczęci: N/D
 Koszt: N/D
 Zasięg: Zależny od długości broni
 Wymagania: Akashiro zamiast mieczy wykorzystuje swoje szpony.
Opis:
Szkoła walki dwoma mieczami jednocześnie. Styl ten popularny jest szczególnie wśród samurajów. Użytkownicy tego stylu obiema rękoma posługują się z taką samą sprawnością.
Kenryūtō 侍剣術 Samurai Sabre Technique
 Ranga: B  Klasa: Ofensywna
 Typ: Kenjutsu
 Klasyfikacja: Przepływ Chakry, Cios
 Pieczęci: N/D
 Koszt: 250
 Zasięg: Nie wiele większy ponad zasięg broni
 Wymagania: Akashiro wykorzystuje do techniki swoje szpony.
Opis:
Technika podobna do Hien, polegająca na przelaniu chakry na ostrze. Zwiększa siłę, intensywność i efektywność cięcia, w stopniu większym niż wyżej wspomniane ninjutsu.
Shinobi potrafi w niewielkim stopniu wpłynąć na kształt ostrza chakry wokół broni, jednak tylko w płaszczyźnie ostrza broni.
Issen 一閃 Flash
 Ranga: A  Klasa: Ofensywna
 Typ: Kenjutsu
 Klasyfikacja: Przepływ Chakry, Cios
 Pieczęci: N/D
 Koszt: 250
 Zasięg: 120m
 Wymagania: Akashiro wykorzystuje do techniki swoje szpony.
Opis:
Rozwinięcie Kenryūtō, tym razem po nałożeniu powłoki chakry na miecz energicznym machnięciem możemy wypuścić fale chakry. Technika na na tyle dużą siłę, że potrafi skruszyć beton.
Mizusō 水層 Water Stream
 Ranga: A  Klasa: Ofensywna
 Typ: Suiton
 Klasyfikacja: Transformacja Natury
 Pieczęci: -
 Koszt: 700
 Zasięg: 120m
 Wymagania: Zbiornik wodny
Opis:
Z wodnego zbiornika wystrzeliwuje strumień wody pod ogromnym ciśnieniem. Potrafi on przeciąć nawet skałę, a jego zasięg może wynieść nawet 200 metrów.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Tenfunka

Postprzez Mistrz » 7 lip 2013, o 10:56

Imię: Tenfunka 天噴火
Ranga: S Gatunek: Łasica ♂ Żywioł: Katon, Doton
Opis Wyglądu:
Wielka fioletowa łasica o jasnym brzuchu. Jej plecy zdobi silny płomień, nie jest to broń a raczej ozdoba charakterystyczna w tej rodzinie klanu łasicowatych, choć w połączeniu z jego stylem walki potrafi sprawić problem i nieprzyjemności przeciwnikom. Tenfunka nie jest zwykłym egzemplarzem - to największy z największym wśród łasicowatych. Ten gigant jest mimo to całkiem miły i ma całkiem spore poczucie humoru. Lubi się też popisywać. Ten kompan to prawdziwe wsparcie, chociaż cierpi czasem z powodu swojej wielkości - chętnie przebywając wśród ludzi nie zawsze może sobie na to pozwolić.
Jest tak wielki, że może transportować spore ilości ludzi. Potrafi przemieszczać się pod ziemią z równie dużą szybkością jak na ziemi - może wówczas ludzi trzymać w ustach. Traktowany jako wierzchowiec lądowy.
•Cechy•
Monstrualny: Pod względem swojej siły są w stanie mierzyć się z uwalniającymi się z ludzi Bijū, pełne ogoniaste bestie są w stanie przez chwilę powstrzymywać. Przyzywa się je podwójnym kosztem.
Siła Chakry: 3 (B) Kontrola Chakry: 3 (B) Ilość Chakry: 4000
•Techniki•
Wierzchowiec lądowy: Podróż na tym wierzchowcu jest krótsza o 1/2.
Karyū Endan 火龍炎弾 Fire Dragon Flame Bullet
 Ranga: B  Klasa: Ofensywna
 Typ: Katon
 Klasyfikacja: Transformacja Natury
 Pieczęci: [d]Baran → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys[/d]
 Koszt: 250
 Zasięg: 300m
 Wymagania: -
Opis:
Bardzo potężny ognisty podmuchó. Tym razem po nabraniu ogromnej ilości powietrza w płuca i zwiększenia jej temperatury, tworzymy promień ognia mogący dosięgnąć 30 metrów, spalając wszystko do o koła. Tylko techniki elementu wody są w stanie uratować nam życie. Podczas wypuszczanie ognia początek ognia formuję się w głowę smoka.
Hi Bakuhatsu-teki Nami 火爆発的波 Fire Explosive Wave
 Ranga: B  Klasa: Ofensywna
 Typ: Katon
 Klasyfikacja: Transformacja Natury
 Pieczęci: -
 Koszt: 250 na falę pocisków
 Zasięg: 150m
 Wymagania: -
Opis:
Technika ta polega na wbiciu dłoni w ziemię. Wówczas to od naszych dłoni wystrzelona zostaje fala lub fale pocisków ognistych pędzących w stronę przeciwnika w dużą szybkością. Pojedyncza fala składać się może z wielu pocisków, jednak maksymalnie w ilości rąk wbitych w ziemię. Po dotarciu do celu pociski ogniste pędzące po ziemi i zostawiające za sobą rowy eksplodują ognistą falą.
Doton no Jutsu 土遁の術 Earth Release Technique
 Ranga: D  Klasa: Uzupełniająca
 Typ: Doton
 Klasyfikacja: Transformacja natury
 Pieczęci: -
 Koszt: 40
 Zasięg: -
 Wymagania: -
Opis:
Kolejna z podstawowych technik ziemi. Tym razem chowamy się pod jej powierzchnią dzięki czemu możemy uniknąć ataku przeciwnika, bądź zaatakować go od tyłu. Wyjście spod ziemi nie zabiera nam chakry. Jedyną wadą techniki jest fakt, że w miejscu naszego ukrycia powstaje dość duża dziura.
Domu 土矛 Earth Spear
 Ranga: B  Klasa: Uzupełniająca
 Typ: Doton
 Klasyfikacja: Transformacja Natury, Przepływ Chakry
 Pieczęci: Wąż
 Koszt: 250
 Zasięg: -
 Wymagania: -
Opis:
Technika przepływu chakry, która pozwala użytkownikowi na zamianę całego ciała lub wybranej części w litą skałę o niesamowitej twardości. Po aktywacji nasze ciało potrafi bez problemu wytrzymać bezpośredni wybuch notki. Podczas aktywacji rośnie nasz ciężar, przez co siła uderzenia wzrasta, lecz szybkość spada. Największą wadą techniki, jest podatność na ataki Raiton.
Tenfunka Ryū 天噴火流 Tenfunka Style
 Ranga: S  Klasa: Ofensywna, Defensywna
 Typ: Taijutsu, Katon
 Klasyfikacja: Styl Walki
 Pieczęci: -
 Koszt: -
 Zasięg: -
 Wymagania: -
Opis:
Styl walki Tenfunki, pozwala mu na elastyczne ciosy wyprowadzane tuż po toczeniu się niczym kula - rolujący się Tenfunka dzięki swej płomiennej naturze staje się ognistym pociskiem, z którego błyskawicznie przechodzi do elastycznej wymiany ciosów pięścią i kopnięć. Po takim toczeniu się ciosy te również bywają ogniste. Styl ten skupia się na sile i szybkości. Ta ostatnia szczególnie wzrasta gdy Tenfunka się toczy. Z powodu naturalnej dla Tenfunki budowy ciała ciosy te mają ognistą naturę, jednak siła elementarna ciosów jest niewielka - ciągle skupia się to na sile (wrodzonej i wynikającej z szybkości ciosów). Na obrażenia wpływa siła jak również szybkość.
•Techniki Współpracy•
Katon Renkeijutsu: Karura 火遁連携術・カルラ Fire Release Co-Operation Technique: Garuda
 Ranga: A  Klasa: Ofensywna
 Typ: Katon
 Klasyfikacja: Transformacja Natury, Jutsu Współpracy
 Pieczęci: -
 Koszt: 700 za turę
 Zasięg: 600m
 Wymagania: Druga osoba lub klon
Opis:
Niezwykle groźna technika w której wypluwamy ognistego smoka, którego lotem możemy dowolnie kierować. Temperatura smoka przekracza 500 stopni, więc jeśli trafi w przeciwnika, ten ma naprawdę małe szanse na przeżycie. Wadą tej techniki jest fakt, że potrzebujemy drugiej osoby, która będzie z nami wypuszczała ogień potrzebny do tworzenia smoka (może być klon).
Banri Doryūheki 万里土流壁 Earth-Style Wall of Ten Thousand Ri
 Ranga: A  Klasa: Defensywna
 Typ: Doton
 Klasyfikacja: Transformacja Natury, Technika Współpracy
 Pieczęci: Pies → Wąż
 Koszt: 700
 Zasięg: 900m
 Wymagania: Trzech towarzyszy lub klony
Opis:
Potężna technika defensywna wymagająca partnerów. Po złożeniu dwóch pieczęci użytkownicy wypluwają strumień ziemi, który zaczyna forować się w wysokie kolumny ziemi, przez co ciężko go ominąć, a twardość też jest bardzo duża, więc tylko silne techniki Raiton potrafią go skruszyć.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Eevee

Postprzez Mistrz » 7 lip 2013, o 17:23

I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Espeon

Postprzez Mistrz » 7 lip 2013, o 20:04

Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Glaceon

Postprzez Mistrz » 8 lip 2013, o 09:34

I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Flareon

Postprzez Mistrz » 8 lip 2013, o 11:22

I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Jolteon

Postprzez Mistrz » 8 lip 2013, o 12:09

I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Umbreon

Postprzez Mistrz » 8 lip 2013, o 14:13

I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Kamatari

Postprzez Mistrz » 8 lip 2013, o 15:21

Sennin
Imię: Kamatari カマタリ
Ranga: S Gatunek: Łasica ♂ Żywioł: Fūton
Opis Wyglądu:
Kamatari to biała łasica posługująca się Kamą, która to prawie jest większa od niej. Kamatari nie należy do największych zwierząt, choć jest spora na swój gatunek, bez ogona to kilkadziesiąt centymetrów. Ma ona jedno oko przesłonięte oraz nosi kamizelkę. Jej jedyne widoczne oko ma ciemną obwódkę. Sama Katamari pod względem charakteru jest wielką niewiadomą - nie mówi za wiele, jednak wyraz jej twarzy wiele o niej świadczy - lubi walczyć.
Kamatari był założycielem Kamaitachi Butai, teraz jednak po opanowaniu Trybu Mędrca przekazał dowództwo innej łasicy.
•Cechy•
Siła: 2 (C) [5SM] Szybkość: 6 (S) [9SM] Wytrzymałość: 3 (B) [6SM]
Siła Chakry: 5 (S) [8SM] Kontrola Chakry: 5 (S) [8SM] Ilość Chakry: 10000
•Atuty•
Nadludzka Szybkość
Ningen'ijō Sumiyaka 人間以上速やか Superhuman Speed
Typ: Atut
Rodzaj: Wrodzony
Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.
•Wady•
Jednooki
Mōmokuteki Me 盲目的目 Blind Eye
Typ: Wada
Rodzaj: Wrodzona
Postać posiada tylko jedno oko. W efekcie ma ograniczony zasięg wzroku na boki, o około 1/3 normalnego zasięgu. Skutkuje to słabszymi unikami w walce w Taijutsu, oraz większym problemem w przypadku technik takich jak Kage Shuriken no jutsu, czy wszelkich ciosów, strzałów itp kierowanych od strony ślepego oka. Wada dotyczy bezpośrednio gałki ocznej.
•Techniki•
Kirikiri Mai 斬り斬り舞 Quick Beheading Dance
[left][z][/z]Ranga:[/left] B [left][z][/z]Klasa:[/left] Ofensywna
[left][z][/z]Typ:[/left] Bukijutsu, Kenjutsu, Jikujutsu
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Styl Walki, Ōgamajutsu
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] -
[left][z][/z]Koszt:[/left] -
[left][z][/z]Zasięg:[/left] -
[left][z][/z]Wymagania:[/left] Łasica, Kama lub niestandardowe ostrze
Opis:
Kiedy łasica zacznie się poruszać jest tak szybka, że nie da się jej już zobaczyć - wywołując wielkie podmuchy wiatru leci wirując i tnąc swoją kamą wszystko na swojej drodze. Zazwyczaj po zakończeniu ataku nie ma już co poprawiać. Technikę tą można wykonać jako Kuchiyose: Kirikiri Mai przyzywając Kamaitachi Butai na jednokrotne wykonanie tej techniki. Polega to na zostawieniu swojej krwi na wachlarzu i wykonanie podmuchu nim; możliwe jest wykonanie tej techniki jednocześnie z jutsu Fūtonu wykonywanym za pomocą wachlarza (technika ta wzmacnia siłę Kirikiri Mai. Podczas lotu widać poświatę łasicy. Obrażenia wynikają z szybkości wykonującego, która gwałtownie wzrasta podczas walki stylem.
Sage Mode
Medytacja Mędrca
Sennin no Meisō 仙人の瞑想 Sage Meditation
Typ: Senjutsu
Rodzaj: Zdolność Sensoryczna
Medytacja pozwala na wyczucie chakry natury. To pierwszy stopień do opanowania możliwości wykorzystywania tego rodzaju energii. Shinobi by uzyskać możliwość pobierania chakry natury musi najpierw ją wyczuć, co możliwe jest tylko dzięki temu jednemu rodzajowi medytacji. Shinobi posiadający zdolności sensoryczne może wyczuwać także Mędrców.
Absorpcja energii natury
Shizen enerugī Kyūin 自然エネルギー吸引 Natural energy absorption
Typ: Senjutsu
Rodzaj: Zdolność absorpcji chakry
Pierwsza metoda anihilacji chakry natury. Pozwala ona powolne wchłanianie chakry Natury i mieszanie jej z swoją chakrą. Stworzenie tej mieszanki ukrywa chakrę użytkownika przed wszelkimi sensorami nie wykorzystującymi chakry natury. Kamatari na turę może zebrać 2500 chakry natury.
Sensor
Kanchi-ki 感知器 Sensor
Typ: Atut
Rodzaj: Wrodzony
Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg. Wyczuwa istoty w trybie mędrca.
Bez pieczęci Z pieczęcią
2km 2,5km
Absolutny Tryb Mędrca
Zen Sennin Mōdo 全仙人モード Absolute Sage Mode
Typ: Senjutsu
Rodzaj: Tryb Mędrca
Ostateczny poziom Senjutsu. Jego opanowanie pozwala wchodzić w tryb mędrca bez modyfikowania ciała - na twarzy pojawiają się jedynie symbole Senjutsu. Shinobi jest w stanie zbierać chakrę natury bez medytacji, w trakcie walki. Przed transformacją wymaga to kilku tur zbierania chakry w celu uzyskania poziomu chakry natury równego własnemu. Shinobi w tym czasie może normalnie walczyć i wykonywać dowolne inne jutsu. Kiedy jest gotowy wystarczy pieczęć w formie klaśnięcia w dłonie przy czym shinobi natychmiastowo uaktywnia tryb. Shinobi może bezproblemowo pobierać chakrę w trakcie walki. Z tego poziomu korzystają wszyscy zwierzęcy mędrcy.
Premia Atrybutów: 3
•Techniki Sage Mode•
Senpō: Kamaitachi Ken 仙法・镰鼬 剣 Sage Art: Kamaitachi Blade
[left][z][/z]Ranga:[/left] B [left][z][/z]Klasa:[/left] Ofensywna
[left][z][/z]Typ:[/left] Senjutsu, Ninjutsu
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Transformacja Kształtu, Przepływ Chakry
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] -
[left][z][/z]Koszt:[/left] 300 za ostrze, 100 za wydłużenie ostrza
[left][z][/z]Zasięg:[/left] 1,5m - 2,5m
[left][z][/z]Wymagania:[/left] Kontrola Chakry rangi S
Opis:
Technika ta tworzy ostrza po zewnętrznej stronie przedramion. W miejscu połączenia ostrza do przedramienia powstają dodatkowe symbole Senjutsu. Ostrza te wykonane z chakry są niezwykle ostre. Są one dosyć długie, a większa ilość chakry pozwala na dodatkowe wydłużenie ich - wówczas wzory w ostrzu stają się puste. Dzięki energii natury możliwe jest tworzenie ostrzy bez podstawy takiej jak miecz, kształtującej broń.
Zalety: Wady:
Technika ta nie wymaga podstawy takiej jak miecz, pozostawia również wolne dłonie. Energia natury wpływa pozytywnie na ostrość tego przepływu. Technika do wykonania tylko w trybie mędrca, nietypowe ułożenie ostrzy czyni je nieskutecznymi w przypadku większości technik i stylów walki Kenjutsu.
Senpō: Kebari Senbon 仙法・毛針千本 Sage Art: Hair Needle Senbon
[left][z][/z]Ranga:[/left] A [left][z][/z]Klasa:[/left] Ofensywna
[left][z][/z]Typ:[/left] Ninjutsu, Senjutsu
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Transformacja Kształtu
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] -
[left][z][/z]Koszt:[/left] 250 na turę
[left][z][/z]Zasięg:[/left] 15m
[left][z][/z]Wymagania:[/left] Sennin Mōdo
Opis:
Bardzo szybka technika, w której potrzeba tylko ułamków sekund aby zasypać przeciwnika deszczem senbonów z naszych włosów. Zasięg także jest spory co czyni technikę bardzo niebezpieczną. Głównym atutem jednak jest wielka siła uderzeniowa igieł. Kiedy shinobi połączy się z zwierzęciem, zwierze może podtrzymywać przyrost włosów. Dzięki temu shinobi nie musi przerywać techniki na wykorzystanie chakry w celu regeneracji włosów. Pozwala to na utrzymywanie ognia ciągłego.
Senpō: Kirikiri Mai 仙法・斬り斬り舞 Sage Art: Quick Beheading Dance
[left][z][/z]Ranga:[/left] A [left][z][/z]Klasa:[/left] Ofensywna
[left][z][/z]Typ:[/left] Senjutsu, Bukijutsu, Kenjutsu, Jikujutsu
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Styl Walki
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] -
[left][z][/z]Koszt:[/left] -
[left][z][/z]Zasięg:[/left] -
[left][z][/z]Wymagania:[/left] Szybkość rangi S, Kama lub Senpō: Kamaitachi Ken
Opis:
Ulepszona wersja Kirikiri Mai, jak również jedyna wersja tej techniki dostępna człowiekowi. Shinobi porusza się tak szybko, że przeciwnicy go nie widzą. Poruszając się tak staje się niezwykle destrukcyjny - shinobi tnie wszystko w okolicy. Całe połacie lasów zostają ścięte, całe rejony skał są zdewastowane. Zazwyczaj po zakończeniu ataku nie ma już co poprawiać.
Zalety: Wady:
Technika ta jest tak skuteczna, że przeważnie nie ma już powodu do dalszej walki. Technika niebezpieczna w starciach grupowych, shinobi porusza się zbyt szybko i może zranić towarzyszy.
Senpō: Muki Tensei 仙法・無機転生 Sage Art: Inorganic Reincarnation
[left][z][/z]Ranga:[/left] S [left][z][/z]Klasa:[/left] [d]Ofensywna, Uzupełniająca[/d]
[left][z][/z]Typ:[/left] Ninjutsu, Senjutsu
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Kontrola Chakry, Transformacja Kształtu
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] Wół
[left][z][/z]Koszt:[/left] 1500 na turę
[left][z][/z]Zasięg:[/left] 25m
[left][z][/z]Wymagania:[/left] Sennin Mōdo
Opis:
Technika pozwala na kontrolowanie rzeczy martwych (np. skały) po przez przelanie chakry z własnymi siłami życiowymi. Zmiany są bardzo szybkie i czasem nawet bardzo drastyczne, wszystko zależy od woli użytkownika. To jutsu określa się jako przelanie własnej woli życiowej na materię nieorganiczną.
Specjalne:
Duża temperatura powoduje powrót do oryginalnego wyglądu.
•Techniki Współpracy•
Senpō: Ryōsei no Jutsu 仙法・両生の術 Sage Art: Amphibian Technique
[left][z][/z]Ranga:[/left] S [left][z][/z]Klasa:[/left] Wspomagająca
[left][z][/z]Typ:[/left] Senjutsu, Ninjutsu
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Zdolność podstawowa
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] -
[left][z][/z]Koszt:[/left] -
[left][z][/z]Zasięg:[/left] Dotykowy
[left][z][/z]Wymagania:[/left] Zwierzęcy mędrzec tego samego trybu
Opis:
Technika ta polega na połączeniu swojego ciała przez zwierze z ciałem człowieka. Efektem tego jest możliwość przesyłania chakry natury do człowieka, co pozwala mu na jej wykorzystanie i dłuższe pozostawanie w trybie mędrca. Żaby mogą pobierać chakrę na bieżąco i stale ją przesyłać, dzięki czemu shinobi nie musi tracić czasu na pobieranie chakry z natury. Zwierzę przesyła dowolną ilość chakry do człowieka, jednak samo jest ograniczone w możliwości pobierania chakry. Tak jak człowiek, zwierzę również musi utrzymywać balans między chakrą natury i własną. Jeśli gracz nie dopilnuje tego, obaj zmienią się w posąg. Do ciała człowieka jednocześnie może podłączyć się para zwierzęcych mędrców.
Niemożliwe jest połączenie się zwierząt z ludźmi posiadającymi w sobie jakieś stworzenie z chakry jak np Bijū. Po uzyskaniu pełnej kontroli (a zarazem zgody) nad stworzeniem zamieszkującym ciało shinobi ten może połączyć się z zwierzęciem pod warunkiem, że ten nie korzysta chakry istotny nienaturalnej.
Nietypowa nazwa techniki wywodzi się od żab, które opracowały tę zdolność.
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2246
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank


Powrót do Pakty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron