tekst

1

Jeden z bardziej zróżnicowanych krajobrazów, bowiem w centralnej i północnej części kontynentu można wyróżnić klimat umiarkowany przejściowy, zaś w części południowej, zwłaszcza w rejonie półwyspu odmianę mokrą klimatu podzwrotnikowego. Flora centralnej części kraju bardzo bogata, dobrze zachowana w nienaruszonym stanie.

Dwie trzecie pokryte przez lasy mieszane. Położony też jest tam matecznik Ha, który obrósł w lokalne mity i legendy, do którego nie warto jest się zapuszczać, bowiem złe demony mogą w nich mieszkać i niechybnie można znaleźć jedynie śmierć. Nie wiadomo na ile te opisy pokrywają się z prawdą, bowiem okoliczna ludność respektuje taką przestrogę, rzadko szukając przygód w możliwości przebycia puszczy. Charakterystyczne dla terenów nizinnych są dęby, lipy, jesiony, kasztany. Fauna bogata od rozmaitych zajęczaków, bażanty, jelenie, niedźwiedzie, lisy.

Na wschód od Ha położona jest dolina tak zwanych pięciu jezior o nazwie Barēfaibureiku. Poszczególne jeziora noszą nazwę: Kaen, Hokori, Mitsubachi, Nōnēmu, Kyatchi. Ułożone wszystkie jak gdyby były szczytami rozwartej dłoni, a Kaen było wyznacznikiem ostatniego palca, kciuka.
W zachodniej części, przy terenach granicznych z pomniejszymi krajami jak: Ten, Tamten i kraj Niebios, rozciągają się trzy pasma górskie na wyżynie Shūkei: Owari - szczyt: Inoshishi (2454,56 n.p.m) Fusoku - szczyt: Saigomade no Michi (3207,10 n.p.m), Kagami - szczyt: Furai (1547,22 n.p.m). W rejonach górskich dominują lasy iglaste, gdzie najbardziej powszechnym gatunkiem jest sosna, wiecznie zielone dęby. Zwierzyna bardziej obfitująca w niedźwiedzie, rysie, muflony, czy wilki. Chōkoku tsūru jest główną rzeką i biegnie od góry Inoshishi, posiada dwie odnogi: Sasayaku uchodzi deltą w północnej części półwyspu, Toiki wpada na południu do oceanu. Kraj ognia okalany jest dwoma oceanami południowo-zachodnim Onsei oraz południowo-wschodnim Ketsuatsu.

Półwysep o nieco innym klimacie, łagodniejszym i bardziej przyjemnym. Pośród wszystkich kotowatych jakie tu żyją należy wymienić najbardziej spotykane złote dzikie koty, leopardy. Liczne z psowatych szopy, lisy, mniej spotykane, jednak z nich futro niesamowicie cenione korsaćce, szerzej znane jako lisy stepowe. Liczne łasice, wydry, borsuki, kuny, rosomaki. Na szczególną uwagę należy zwrócić uwagę gatunek ryjonosa piżmowego, gdzie w niektórych osadach darzony jest swoistym kultem. Zwierzyna oceaniczna poławiana w tym rejonie to łososiowate z łososiem na czele, ale też rekiny różnej maści, tuńczyki, kalmary, ośmiornice. Prócz typowej zwierzyny dzikiej charakterystyczne są gatunki ryb hodowlanych w głębi półwyspu takie jak: troć, pstrąg, płoć, ukleja, szczupak, sandacz, sum, karp, jesiotr. Flora od lasów mieszanych w skład których wchodzi leszczyna, olcha, brzezina, dęby, kasztany i nieliczne, niezbyt duże lasy bambusowe.
Test Podpisu

tekst

2
Nazwa
Ranga
S
Wytrzymałość
10 od góry, 6 od spodu
Wielkość
Wielki 5
Materiały
Stal od góry, Drewno od spodu
Stawy
Stawy kuliste - podstawowy wykorzystywany przez kuglarzy typ stawów. Podatny na żwir czy opiłki. Jest najczęściej używany w marionetkach, drewnianych, ceramicznych jak i stalowych.
Stawy zawiasowe - niewiele różnią się od zwykłego zawiasu. Choć odsłonięty na zabrudzenia jak żwir czy opiłki dobrze radzi sobie w trudnych warunkach i trudniej go unieruchomić. Posiada jednak mniejsze możliwości w manewrowaniu marionetką.
Budowa:
Długie na dwadzieścia metrów monstrualne ciało olbrzymiej skolopendry pokryte jest od góry stalą przemalowaną na czarno tworząc solidny pancerz, całe ciało podzielone jest segmentami które oddzielone są od siebie stawami kulistymi. Marionetka jest w stanie zwinąć się w okrąg i turlać się z dużą prędkością.
Uzbrojenie
Ostre wykończenie:
Kończyna zamieniona w krótkie ostrze, zadaje obrażenia kłute i sieczne.
Obrażenia:
Sieczne, Kłute
Notatki:
Znajdują się na całej długości grzbietu marionetki.
Kły:
Broń imitująca zwierzęce zęby, służy do wyszarpywania fragmentów ciała przeciwnika. Obrażenia krytyczne mogą być potraktowane dodatkowo jako obuchowe jeśli uda się skruszyć kości.
Obrażenia:
Szarpane, Kłute
Notatki:
Znajdują się na segmencie głownym marionetki
Mechanizmy
Miotacz ognia:
Broń miotająca zapieczętowanym płomieniem. Siła tego ataku jest dosyć spora, wystarczająca by stopić broń miotaną lecącą przez ten płomień. Największą jego zaletą jest jednak celowanie, pozwala na zmianę kierunku promienia ognia poprzez ruch kończyny w której jest zamontowany. Miotacz nie nadaje się by trzymać go w ręce z powodu nagrzewania się już po jednym ataku. Magazynek może zmieścić jeden zwój. Pojedynczy ładunek amunicji pozwala na łącznie 18 akcji płomienia (przerywanych lub ciągle.
Mechanizm wielokrotny - można zakupić dla kukiełki wielokrotnie jako pojedynczy mechanizm.
Obrażenia:
Poparzenia
Notatki:
Znajdują się w paszczy marionetki
Wyrzutnia Harpunów
Wyrzutnia harpunów zamontowanych w mechaniźmie stalową liną, potrafi wystrzelić pociski z siłą wystarczającą na lot około 30m.
Mechanizm wielokrotny - można zakupić dla kukiełki wielokrotnie jako pojedynczy mechanizm.
Obrażenia:
Kłute
Notatki:
Znajdują się po bokach głowy marionetki.
Wartość - Materiał
Stal
Drewno
Suma:
Wartość - Broń
Ostre wykończenie
Kły
Suma:
Wartość - Mechanizmy
Miotacz Ognia
Wyrzutnia Harpunów
Suma:
Test Podpisu