Mōryō

Wszelkie inne metody wspomagania Shinobi (kanoniczne, fillerowe oraz eventowe).

Moderator: Mistrz Gry

Mōryō

Postprzez szkoda » 28 cze 2013, o 00:54

Obrazek
Mōryō [魍魎]: Demon, który próbował zniszczyć ziemię i stworzyć swoje tysiącletnie królestwo. Pochodzi on z innego wymiaru. Przebywając w naszym świecie potrzebuje ciała, inaczej zniknie z tego świata. Jego ciało zostało zniszczone przez Naruto, w efekcie nie ma on już możliwości powrotu dłuższego, niż na kilka sekund. Może teoretycznie przejąć ciało człowieka, który się na to zgodzi lub zostanie poddany zabiegowi medycznemu, jednak człowiek z tym demonem umrze po kilku dniach (równych wartości swojej wytrzymałości).
Ma on jednak ciągle możliwość podarowania węży chakry, które mogą wzmocnić zdolności shinobi.

Obrazek
Chakra Hebi [チャクラ蛇]: Węże posiadające mroczną chakrę. Potrafią one za pomocą specjalnej techniki przekazać chakrę innym shinobi. Mogą oferować tą chakrę także swojemu hostowi, jednak opuszczą jego ciało jeśli ten wykorzysta ich larwę zjadając ją, by na stałe zmienić swoje ciało. Węże posiadają pięć poziomów kontroli. Ranga żywiołów udostępnionych osobom korzystającym z mrocznej chakry jest równa randze kontroli nad Wężami Chakry.

Obrazek
Nazwa: Masui Sejutsu [麻睡窃術] (Secret Anaesthesia)
Typ: Ninjutsu, Iryōjutsu
Pieczęci: Brak
Chakra: Brak
Zasięg: 5m
Wymagania: Posiadanie w ciele Chakra Hebi.
Opis: Technika ta polega na ataku za pomocą Węża Chakry, który po ugryzieniu ofiary atakuje ją trucizną. Nie jest ona śmiertelna, ale jej paraliż jest i zaczyna działać już po kilku sekundach.

Obrazek
Nazwa: Ankoku Ijutsu [暗黒医療] (Dark Medicine)
Typ: Ninjutsu, Iryōjutsu
Pieczęci: Brak
Chakra: Brak
Zasięg: Dotykowy
Wymagania: Posiadanie w ciele Chakra Hebi.
Opis: Jest to zabieg z użyciem Węży Chakry pozwalający na zabicie kogoś niepozostawiające śladu po zabiegu. Jest to skuteczne tylko na unieruchomionych i już unieszkodliwionych przeciwnikach.

Obrazek
Nazwa: Kyōka Shohō: Chakura Chūnyū [強化処方・チャクラ注入] (Strengthening Prescription: Chakra Injection)
Typ: Ninjutsu, Kinjutsu, Iryōjutsu
Pieczęci: Brak
Chakra: Brak
Zasięg: 5m
Wymagania: Posiadanie w ciele Chakra Hebi.
Opis: Technika polegająca na wykorzystaniu Chakra Hebi do przekazania ich chakry w formującej się w larwy w własne ciało lub innych shinobi. W efekcie Shinobi pod wpływem tej techniki otrzymują dostęp do żywiołów chakry jakich wcześniej nie opanowali. By jednak używać technik tego żywiołu wcześniej muszą otrzymać tą chakrę, by pod jej wpływem trenować techniki żywiołowe. Przygotowanie jest pełnoturową akcją ze stron posiadacza Chakra Hebi oraz tych, którzy chcą otrzymać tryb Chakra Engo. Wykorzystywanie tego podczas trwającej walki jest niebezpieczne i może poskutkować niepowodzeniem. Nauka technik przebiega według predyspozycji gracza.

Obrazek
Chakra Engo [チャクラ援護]: W ten tryb wprowadza się shinobi poddanego Kyōka Shohō: Chakura Chūnyū. Shinobi ten zyskuje spore pokłady chakry jak również dostęp do nieznanych mu wcześniej żywiołów, na ograniczeniach techniki Kyōka Shohō: Chakura Chūnyū
  • Na twarzy shinobi pojawiają się symbole przeważnie jednokolorowe. Oczy stają się czarne. Czasem kształt ciała zostaje zmodyfikowany (przykładem może być zniekształcenie przedramion przypominające płetwę po ich zewnętrznej stronie lub też zwiększenie rozmiaru ramion - dla każdego shinobi jest to inna zmiana tak samo jak i wzór).
  • Po aktywacji shinobi uzyskuje mroczną chakrę w ilości równej połowie maksymalnych zasobów chakry. Chakrę tą można wykorzystać do wykonywania technik żywiołów otrzymanych w tym procesie. Można też ją wykorzystać do innych technik, jednak do nich shinobi z mrocznej chakry może pokryć maksymalnie połowę kosztu chakry, drugą zaś musi opłacić swoją normalną chakrą.
  • Shinobi otrzymuje dostęp do jednego żywiołu wybranego przez wykonawcę Kyōka Shohō: Chakura Chūnyū. Są one na randze kontroli Chakra Hebi wykonującego technikę. By wykonywać techniki żywiołów uzyskanych tym trybem shinobi musi wcześniej przebywając w nim wytrenować je.
  • Po wykorzystaniu Mrocznej Chakry jaką uzyskał shinobi pada ze zmęczenia. Musi wypocząć, by móc się ruszać, lub też musi ponownie zostać napełniony mroczną chakrą.
  • Shinobi może wyrwać z swojego ciała larwę i z jej rozerwanego ciała wypić zmaterializowaną chakrę przechodząc w Bakemono Mōdo. Można tego dokonać niezależnie od swojego stanu mrocznej chakry, póki mamy jej choć odrobinę.

Obrazek
Bakemono Mōdo [化物モード]: W trybie tym ciało shinobi podlega zmienia przemianie w bestię, potwora. Dla każdego może to być inna przemiana. Jednak jest ona nieodwracalna. Przykładem może być przemiana w potwora o sześciu ramionach, trzech twarzach i wężowym ogonie zamiast nóg.
  • Shinobi uzyskuje dostęp do dwóch podstawowych żywiołów na randze równej randze kontroli Chakra Hebi osoby, która podarowała im larwę.
  • Shinobi zmienia się w potwora o zmodyfikowanym ciele. Każdy może mieć inną formę. Ta zależy od predyspozycji shinobi.
  • Shinobi uzyskuje cechy wynikające z przemiany w bestię.
  • Chakra shinobi cała zmienia się w mroczną chakrę. Shinobi ma dwa razy więcej chakry niż to wynika z rangi Siły chakry, atutów czy zdolności klanowych.

Formy:
Obrazek
Kurage [クラゲ]: W trybie Chakra Engo shinobi posiada Wąskie czerwone linie na twarzy, czarne oczy i szpiczaste zęby, jego ramiona zaś stają się większe. Jako Bakemono Mōdo w tej formie shinobi uzyskuje dwie dodatkowe pary ramion. Z boku głowy zaś wyrastają dwie dodatkowe twarze takie same jak główna. Nie licząc tego oraz potwornej aparycji shinobi traci swoje nogi zyskując wężowy ogon.
  • Sześć ramion: Techniki na które wpływa ilość ramion stają się silniejsze, shinobi doskonale włada każdą ręką.
  • Wężowy ogon: Shinobi przemieszcza się o połowę szybciej, niż to wynika z jego rangi szybkości.
  • Trzy twarze: Shinobi ma większy zasięg widzenia, co utrudnia atak z zaskoczenia.

Obrazek
by Bakura&Mistrz
Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 20:47

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników