Ciężarki Treningowe

Wszelkie inne metody wspomagania Shinobi (kanoniczne, fillerowe oraz eventowe).

Moderator: Mistrz Gry

Ciężarki Treningowe

Postprzez szkoda » 28 sie 2013, o 15:33

Charakterystyka ogólna:
Ciężarki treningowe to staromodny sposób przyspieszenia treningu. Noszone podczas misji i walk zwiększają ilość PD i PN (dodatkowa wypłata przydzielana jest jako PD lub PN od administracji). Stracił on na popularności przez niebezpieczeństwo jakie ze sobą niesie - ryzyko uszkodzeń ciała oraz zwiększa niebezpieczeństwo na misji ograniczając mobilność postaci.
Są trzy typy ciężarków pod względem wagi, jeśli za wcześnie wykorzysta się ciężkie ciężarki może to zaszkodzić zdrowiu. Wykorzystywanie zbyt lekkich ciężarków pozbawia premii należnych za wykorzystywanie ciężarków. Premie z wykorzystywania ciężarków należą się tylko, jeśli ciężarki założone były przez całą misję lub walkę (wyjątkiem mogą być czysto fabularne sytuacje jak kąpiel postaci).
Ciężarki traktowane są jako wspomaganie jednak po zakończeniu ich użytkowania (lub po uzyskaniu obu wad dotyczących ciężarków) postać może wykreślić je z listy wspomagań.

Wymagania ciężarków: niespełnienie wymagań pozwala je założyć, jednak skutek ich założenia może być szkodliwy dla zdrowia, łatwo o urazy.
    Lekkie ciężarki treningowe- średnia atrybutów ciała nie mniejsza niż 1
    Średnie ciężarki treningowe - średnia atrybutów ciała nie mniejsza niż 2
    Ciężarki treningowe - średnia atrybutów ciała nie mniejsza niż 3,5
Utrata wpływu ciężarków: gdy shinobi staje się zbyt silny poszczególne typy ciężarków przestają działać, należy wówczas zastosować cięższe by kontynuować trening.
    Lekkie ciężarki treningowe- średnia atrybutów ciała nie większa niż 2,5
    Średnie ciężarki treningowe - średnia atrybutów ciała nie większa niż 4
Spadek efektywności atrybutów: noszenie ciężarków ogranicza zarówno siłę jak i szybkość postaci (im cięższy ekwipunek tym bardziej).
    Lekkie ciężarki treningowe - spadek atrybutów o 0,5
    Średnie ciężarki treningowe - spadek atrybutów o 1
    Ciężarki treningowe - spadek atrybutów o 2

Opisy ciężarków:







Gracze mogą w kuźni stworzyć własne ciężarki. Te jednak muszą być dopasowane do jednych z powyższych pod względem wymagań, dostępności i innych cech związanych z premiami PD i PN. Mogą jednak różnić się wyglądem, metodą noszenia jak również dodatkową funkcjonalnością.

Premie:
    Misja D - 0PD oraz 1PN
    Misja C - 0PD oraz 3PN
    Misja B - 1PD oraz 5PN
    Misja A - 2PD oraz 10PN
    Misja S - 3PD oraz 15PN
    Walki - 1PD na każde 3PD zdobyte normalnie; 5 razy więcej PN niż PD zdobyte dzięki ciężarkom

Rozpoczęcie treningu:
Shinobi musi uzyskać wiedzę o tego typu treningu. Najprostszą metodą jest wiedza od nauczyciela. Dzięki pierwszemu poziomowi wiedzy shinobi może zakupić najlżejsze ciężarki. Dopiero drugi poziom wiedzy daje informację o tym jak efektywnie wykonać trening dzięki czemu shinobi wie o potrzebie zakupienia cięższego ekwipunku. Trzeci poziom wiedzy pozwala na informacje o tym jak nie zaszkodzić swojemu zdrowiu - bez niego MG może wykorzystać ciężarki by zaszkodzić postaci.

Rozwój postaci:
Zdobyte PD i PN po misjach i walkach z wykorzystaniem ciężarków należy wykorzystać na rozwój atrybutów siły, szybkości lub wytrzymałości, Taijutsu oraz Bukijutsu jak również technik tych. Możliwe jest również opanowanie atutów związanych z walką fizyczną (jeśli atutu nie ma na liście w tym temacie a uważasz, że dotyczy walki fizycznej należy skonsultować się z administracją w celu dodania nazwy atutu na listę. By opanować coś spoza tego zakresu należy zdobyć PD oraz PN bez wykorzystywania ciężarków treningowych. Szczegóły w ostatnim akapicie.
    Bezszelestny chód
    Ciężkozbrojny
    Finezja
    Małpi chwyt
    Nabyta oburęczność
    Synchronizacja
    Nielimitowane Uzbrojenie
    Pewny Chwyt
    Precyzja
    Przetrwanie
    Uniki
    Ustny Chwyt
    Ustny Miecz
    Walka Wierzchem
    Wspaniały Chwyt
    Wytrwały
    Nieugięty
    Zahartowany
    Weteran bólu
    Mistrz Broni
    Skupienie Ofensywy
    Skupienie Defensywy
    Profesjonalista (Styl Walki lub Cios)
    Mędrzec (Taijutsu lub dowolne Bukijutsu)


Utrata możliwości treningu:
Nie ma ścisłej mechaniki nadzoru - jeśli jednak gdy ktoś zauważy, że gracz nadużywa ciężarków i trenuje dziedziny nie związane z treningiem fizycznym administracja może przydzielić wady nabyte odbierające premie z ciężarków (jedna PD, druga PN). Oba typy punktów rozważane są osobno.Dodatkowo administracja może odebrać część punktów i cofnąć rozwój. Należy tu nadmienić, że gracz nie może dzielić sobie zdobytych punktów na misji. Jeśli wykona misję dającą 7PD i dostanie za ciężarki dodatkowe 2PD nie może wykorzystać 7PD na trening związany z ninjutsu i tylko 2PD na trening związany z taijutsu, całe 9PD musi wykorzystane być na trening fizyczny. Przy skrajnym nadużyciu w ramach kary administracja może na raz narzucić obie wady a nawet uszkodzić zdrowie postaci w sposób stały.
Gracz może sam zgłosić się po wadę dotyczącą jednego rodzaju punktów, by korzystać z ciężarków w zakresie drugiego rodzaju punktów nie narażając się na przykre konsekwencje.
Wad nie da się wycofać z postaci (wyjątkiem jest sytuacja zmiany ciała w wyniku której atrybuty uzyskuje się z nowego ciała pod warunkiem, że ciało nie należało do gracza posiadającego te wady).







Można proponować poprawę opisu w celu zwiększenia jego estetyki
Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 20:47

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron