Ludzie Shōguna (Priorytet ;-;)

Miejsce tylko na zaakceptowane Karty Postaci. Nie wolno zakładać tu nowych tematów.

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Ludzie Shōguna (Priorytet ;-;)

Postprzez Hyūga Natarī » 17 sty 2016, o 14:57

Nazwa:
 Ijiri Taizo
Opis:
 Taizo to shinobi przeciętny - w dokładnym tego słowa znaczeniu. Jego aparycja jest tak pospolita, iż najczęściej przechodzi on obok innych nie wywołując u nich absolutnie żadnego zainteresowania jego osobą. Przeciętna postura, przeciętny wzrost, przeciętne, długie, czarne włosy. Jego czarne, chytre, oczy, błyszczące niczym żuki spoglądają zwykle znad całkowicie przeciętnego, średniej wielkości nosa, oraz przeciętnych, bezbarwnych ust. Nikt tak naprawdę nie wie, skąd ten mężczyzna się wziął. Nie widniał on dotąd w żadnych aktach Iwagakure no sato i pojawił się niespodziewanie w chwili, w której Shōgun przejął kontrolę nad wszystkimi wioskami. Wiadomo tylko tyle, iż jest on niezwykle wierny swojemu panu i nie odpowiada przed nikim innym, choć i tak nie bywa zbyt często w Kamieniu, pojawiając się w nim tak niespodziewanie, jak z niego znikając.
Pochodzenie:
 Iwagakure no sato (Tsuchi no kuni)
Cechy:
 Przeciętnego wzrostu, przeciętnej wagi shinobi mający lat.
Rangi:
 Jōnin na usługach Shōguna
PRZYMIOTY
Sztuki ninja: Pięć Żywiołów
Atut Wrodzony (Predyspozycja)

Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów)- żywioły pochodzące np z przeszczepów itp nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój Siły chakry i Kontroli Chakry jak również dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.

Talent do szpiegostwa: Przyjęta rola
Atut Wrodzony

Postać z łatwością angażuje się w rolę jaką ma przyjąć w celu pracy szpiega. Jej charakter z łatwością dopasowuje się do sytuacji - może bez problemu odegrać krwawego mordercę by później całymi latami być niosącym pomoc wszelkim poszkodowanym cywilom Iryō-ninem.

Talent do szpiegostwa: Przeciętny
Atut Wrodzony

Postać posiada tak przeciętny wygląd, zachowania a nawet na pierwszy rzut oka charaker, że ciężko zwrócić na nią uwagę. Traktuje się ją niczym tło. Dzięki tym cechom postać sprawdza się idealnie jako szpieg. Nikt nie spodziewa się po niej nietypowych cech, heroicznych zachowań, wybicia od przeciętnej.

Mordercza wola
Atut Wrodzony

Postać posiada tak przerażającą aurę, że wpływa ona nawet na równych mu shinobi z pełną siłą - techniki takie jak Sakki czy pochodne zyskują wielką skuteczność. Choć nie wpłyną na wyższych poziomem shinobi mogą zaskoczyć ich siłą woli postaci.

Bezwzględność
Atut Wrodzony

Postać nie posiada wyrzutów sumienia, nigdy nie żałuje podjętych czynności, jest absolutnie odporna na psychiczne uszkodzenia wywołane szokiem.

Szpieg
Atut Nabyty

Atut typowo szpiegowski. Shinobi dzięki zapoznaniu się z kulturą, obyczajami czy mową ludności innych nacji, jest w stanie doskonale wszystko skopiować. Wie jak się ubrać, jak mówić, oraz co robić, aby nie wzbudzać niczyich podejrzeń. Dzięki temu może infiltrować wybraną wioskę czy grupę bez obaw o wykrycie. W połączeniu z wrodzonymi atutami szpiegowskimi postać może stać się idealnym szpiegiem, naturalnym członkiem społeczności, której jest wrogiem.

Walka wierzchem
Atut Nabyty

Postać jest w stanie walczyć z wierzchowca. Co więcej, jest w stanie bronić swojego wierzchowca - skuteczność zależy rzecz jasna od rangi dziedziny, z pomocą której postać walczy, jednak nie jest to trudniejsze niż zwykła walka.

Tropiciel
Atut Nabyty

Zdolność tropienia śladów, pozwala na określenie ilości osób pozostawiającej ślady, ich wzrostu i wagi oraz szybkości poruszania się. Pozwala to też na określenie wszelkich zmian wśród śledzonej grupy. Atut ten dzięki takiej wiedzy pozwala również maskować ślady jak i wykonywać fałszywe.

Przetrwanie
Atut Nabyty

Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.

Zagubiony
Wada Wrodzona

Brak orientacji. Shinobi nie posiada w żadnej mierze zmysłu orientacji, przez co jest w stanie zgubić się nawet w małym miasteczku. W przypadku misji MG powinien fabułę układać tak, by wykonywana była pod nadzorem innego shinobi. Powinien też często korzystać z wady. Shinobi jest niezdolny do wykonywania akcji wymagających planowania z uwzględnieniem topografii sporego obszaru.

Słaba strona (Iryōjutsu i Genjutsu)
Wada Wrodzona

Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.
ATRYBUTY: 7000 Chakry
Siła
Ranga:
A
Poziom:
4
Siła chakry
Ranga:
A
Poziom:
4
Szybkość
Ranga:
A
Poziom:
4
Kontrola chakry
Ranga:
A
Poziom:
4
Wytrzymałość:
Ranga:
A
Poziom:
4
Intelekt
Ranga:
C
Poziom:
2
NINPŌ
NinjutsuRanga:BPoziom:3DotonRanga:APoziom:4KenjutsuRanga:APoziom:4ShurikenjutsuRanga:BPoziom:3
Techniki

Ninjutsu:
    [ E ] Bunshin no Jutsu
    [ E ] Genjutsu Kai
    [ E ] Henge no Jutsu
    [ E ] Kakuremino no Jutsu
    [ E ] Kawarimi no Jutsu
    [ E ] Ki Nobori no Shugyō
    [ E ] Nawanuke no Jutsu
    [ E ] Suimen Hokō no Gyō
    [ D ] Utsusemi no Jutsu
    [ C ] Kawara Shuriken
    [ B ] Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
    [ B ] Hikari Mari no Jutsu
    [ B ] Sagasu no Jutsu
    [ B ] Shōshagan no Jutsu
    [ B ] Shunshin no Jutsu

Doton:

    [ D ] Doro Kawarimi no Jutsu
    [ D ] Doton no Jutsu
    [ D ] Renga no Jutsu
    [ D ] Shinjū Zanshu no Jutsu
    [ C ] Dochū Eigyo no Jutsu
    [ C ] Dochū Senkō
    [ C ] Doro Kōgeki
    [ C ] Doro ōkami
    [ C ] Retsudo Tenshō
    [ B ] Doro Hōshi
    [ B ] Doryū Taiga
    [ B ] Doryūkatsu
    [ B ] Dosekiryū
    [ B ] Iwagakure no Jutsu
    [ A ] Dorobodi
    [ A ] Doryūdan
    [ A ] Yomi Numa

Kenjutsu:

    [ D ] Ittō-Ryū
    [ D ] Kodachi-Ryū
    [ C ] Kendō
    [ C ] Kumo-Ryū Mikazukigiri
    [ C ] Kumo-Ryū Omotegiri
    [ B ] Kumo-Ryū Uragiri
Ekwipunek
Pieniądze: 4 500 Ryō
Opaska Shinobi: Brak
Ubranie: Brązowe kimono przepasane czerwonym obi
Pozostały Ekwipunek:
  • Katana
  • 5x Kunai
  • 15x Shuriken
  • Wakizashi
  • 5x Wybuchowa notka
  • 5x Świetlna notka
  • 3x Bombka dymna
  • 3x Mały zwój
  • 2x Fiołka
  • 3x Strzykawka
  • 20m Bandaża
  • 100x Informacyjna karta ninja
  • 10x Kartka papieru


Nazwa:
 Nishikawa Ryunosuke
Opis:
 Ryunosuke jest zahartowanym w niezliczonej ilości walk samurajem. Od lat posłuszny woli generała, wykonujący każdy jego rozkaz, za jednym wyjątkiem - nie wykona on rozkazu sprzecznego z kodeksem. Ponad wszystko ceni on sobie bowiem honor i uczciwość, toteż jest on osobą, która nie ścierpi niesprawiedliwości. Niejednokrotnie zdarzały mu się sytuacje, w których wolał on poczekać aż jego przeciwnik wstanie na nogi, aniżeli uśmiercić leżącą na ziemi osobę. Nie żywi urazy do shinobi, jednakże jako podkomendny Shōguna, musi on kroczyć wytyczoną przez niego ścieżką.
Pochodzenie:
 Sanrō (Tetsu no kuni)
Cechy:
 Wysoki, przeciętnej wagi shinobi mający lat.
Rangi:
 Shubō
PRZYMIOTY
Sztuki walki
Atut Wrodzony (Predyspozycja)

Sztuki walki wręcz oraz bronią. Specjalizacja ta odpowiada za Taijutsu - przykładowym mistrzem Kenpō był Rock Lee czy jego nauczyciel Gai, w przypadku Bukijutsu to na przykład Zabuza, Killer B czy wielu z samurajów. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Taijutsu i Bukijutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.

Zmysł walki
Atut Wrodzony

Shinobi posiada naturalny zmysł walki, zyskuje bitewne w zastraszającym tempie. Od poziomu C shinobi staje się tak wyczulony i kieruje się tak potężnym instynktem, że porównać można go do shinobi poziomu S. Ciągle nie posiada zdolności bojowych porównywanych z tak silnymi postaciami. Gdy postać osiągnie poziom S wydaje się być minimalnie bardziej przystosowana do walki niż inni shinobi tego poziomu.

Silna wola
Atut Wrodzony

Postać posiada tak silną wolę, że niemożliwe jest wydobycie z niej informacji z pomocą tortur czy psychicznego wpływu. Nawet dla shinobi wyposażonych w możliwość zaglądania w czyjś umysł staje się to niemożliwe.

Pamięć mięśniowa
Atut Nabyty

Doświadczenie samuraja pozwala mu zareagować na atak przeciwnika nawet, jeśli został wykonany on z zaskoczenia pod warunkiem, że znalazł się on w zasięgu wzroku samuraja.

Pewny Chwyt
Atut Nabyty

Nieliczni samuraje dysponują tak pewnym chwytem, że nie jest możliwe wytrącić im broń z dłoni.

Przeciwko ninjutsu
Atut Nabyty

Zdolność ta pozwala wykorzystywać w walce dziedziny wiedzy dotyczące zdolności shinobi. Dzięki temu Samuraj jest w stanie określić jak wyglądać będą używane przeciwko niemu zdolności, wie jakiego efektu się spodziewać.

Ciężkozbrojny
Atut Nabyty

Samuraje przeważnie podczas walk chronią swoje ciała ciężką zbroją. Normalnie taka zbroja ogranicza ruchy i mobilność wojownika, temu shinobi rzadko z nich korzystają. W Kraju Żelaza są one tak popularne, że tamtejsi wojownicy wykształcili trening pozwalający im zachować pełną swobodę ruchu pomimo ciężaru i niewygody zbroi. Zbyt duża ilość ekwipunku dalej jednak może za bardzo obciążyć postać.

Czytanie ruchu
Atut Nabyty

Doświadczony samuraj jest w stanie odczytać ruchy wroga przewidując jego kolejne posunięcia. W przeciwieństwie do zdolności sharingana opiera się to na logice następujących po sobie ruchów a także na dynamice, która ogranicza możliwe akcje w danej sytuacji. Choć przeciwko przeciętnemu przeciwnikowi zdolność ta jest równie skuteczna jak kopiujące oko, w starciu z Uchiha o równym poziomie zdolność ta wypada słabiej - wynika to z postrzegania sharingana, które pozwala zaobserwować nawet zmiany napięcia mięśni etc.

Walka wierzchem
Atut Nabyty

Postać jest w stanie walczyć z wierzchowca. Co więcej, jest w stanie bronić swojego wierzchowca - skuteczność zależy rzecz jasna od rangi dziedziny, z pomocą której postać walczy, jednak nie jest to trudniejsze niż zwykła walka.

Kobieciarz
Wada wrodzona

Shinobi ma dużą słabość do kobiet, nie potrafi z nimi walczyć. Nie może wykonać żadnego ataku bezpośrednio skierowanego w kobietę. Może uciekać, zastawić pułapkę (jak np zamknięcie jej w budynku), która unieruchomi Kunoichi, jednak nie może wykonywać skomplikowanych śmiertelnych pułapek. Wady tej nie można pominąć w żaden sposób (chyba, że to kobieta przestanie przypominać płeć piękną).

Uzależnienie od tytoniu
Wada Wrodzona

ostać jest uzależniona od tytoniu. W przypadku braku używki postać ma problemy z skupieniem, mogą trząść się dłonie, może też być drażliwa.
ATRYBUTY: 250 Chakry
Siła
Ranga:
S
Poziom:
5
Siła chakry
Ranga:
E
Poziom:
0
Szybkość
Ranga:
S
Poziom:
5
Kontrola chakry
Ranga:
E
Poziom:
0
Wytrzymałość:
Ranga:
S
Poziom:
5
Intelekt
Ranga:
B
Poziom:
3
NINPŌ
KenjutsuRanga:SPoziom:5KyūjutsuRanga:APoziom:4TaijutsuRanga:APoziom:4
Techniki

Taijutsu:
    [ E ] Sennen Goroshi
    [ E ] Sakki
    [ D ] Bōgyo-Ryū
    [ D ] Gōken

Kenjutsu:
    [ C ] Kendō
    [ B ] Nito-Ryū
Ekwipunek
Pieniądze: 10 000 Ryō
Opaska Shinobi: Brak
Ubranie: Reprezentacyjna zbroja samuraja / brązowe kimono przepasane czerwonym obi.
Pozostały Ekwipunek:
  • 2x Katana
  • 2x Wakizashi
  • Długi łuk
  • 30 strzał w kołczanie
  • Reprezentacyjna Zbroja Samuraja
  • Rogaty Hełm Samuraja
Rozwiń mnie :<:

No one can determine… another's destiny.


MK: Kiyomi
 
Posty: 1303
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 18:41
Ranga: Jōnin

Powrót do Karty Postaci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników