Zotto Fuka

1
Fūka Zotto
Metryka
Pochodzenie
Kumogakure no sato
Tożsamość
Shinobi
Ciało
Urodzony w roku 44; Wiek: lat; Wzrost: Wysoki (cm); Waga: Niska (kg).
Przydomki
Murasaku Biju
Pseudonimy
Rangi
Jounin
Utracone rangi
Organizacje
Armia Wioskowa
Charakterystyka
Haruka ni, haruka ni!
はるかに、はるかに!
O wiele, wiele więcej!
Obrazek
Zotto urodził się w klanie Fuka, w Wiosce Chmur. Wychowanie w tej dziwnej rodzinie przyniosło równie dziwne rezultaty. Można powiedzieć, że klan choć jest pewnego rodzaju rodziną, to nie składa się ona z ludzi. Istoty te nie znają najwyraźniej swojego pochodzenia. Istnieją hipotezy, że ich pochodzenie może być powiązane z wymiarem, z którego może pochodzić Shinigami. Natomiast każdy z nich, rozmnaża się za pomocą ludzkich ciał. Tak więc Zotto urodził się w ludzkim ciele i dorastał jak każdy normalny człowiek w jego wiosce, a wraz z wiekiem był nauczany technik swojego klanu, pozwalających na pochłanianie dusz, przejmowanie ciał i przeskakiwania pomiędzy nimi.
Fuka nie będąc do końca ludźmi, mają dystans do porządku społecznego. Ich poczucie estetyki i sposób wyrażania się odstają od społecznych norm. W jakiś sposób wytwarzają własne rozumienie tego czym są i jaka jest ich rola w świecie. Zotto tak jak większość członków jego rodziny, jest dość dobrze zasymilowany ze społecznością wioski, mimo braku szczególnej więzi z mieszkańcami wioski. Angażowanie się sprawy Wioski Chmur uznaje za dobrą zabawę, metodę na rozwój własnych umiejętności i poszerzanie wiedzy, o otaczającym go świecie. Brak więzi i zdystansowany stosunek do społeczeństwa nie przeszkadza mu wcale w ambicjonalnym podejściu do wyzwań jakie sobie stawia. Dzięki swojej ciekawości świata i konsekwencji zdołał nauczyć się wielu technik, osiągając mistrzostwo w dziedzinie ninjutsu. Poznając swoją prawdziwą naturę, gdy osiągnął wiek dojrzały zorientował się na jeden konkretny cel, wchłonąć jak najwięcej dusz. Uznał, że skoro nie umrze śmiercią naturalną, to ma szansę osiągnąć w tym świecie wszystko. Idzie przez życie jak przez grę, rozglądając się kogo by tu pożreć, nie tracąc jednocześnie społecznej akceptacji.
Przy takiej postawie, jest jednocześnie dość towarzyski i zdolny do przeżywania prawdziwych emocji z innymi ludźmi. Potrafi być współczujący i nie jest skłonny do stosowania zbędnej przemocy, nawet przy jego ambiwalencji moralnej. Jak przeciętny człowiek potrzebuje relacji z innymi. Potrafi zawierać przyjaźnie.
Jego ubiór odstaje od społecznych norm, jak każdy członek jego klanu ubiera się ekscentrycznie. Jego ubrania są szyte przez krewnych. Do swoich niebieskich oczu i blond włosów dobiera zwykle kombinezony i pikowane w kolorze fiołkowym, ewentualnie białym. Jego zadbane włosy sięgają mu do ramion, choć w rzeczywistości są one znacznie dłuższe. Pasma jego włosów lokują się w końcówkach, nie dając się nigdy w pełni rozwinąć, jak tylko wyschną po kąpieli, zawijają się do góry. Zotto obdarzony został spokojną, arystokratyczną twarzą i łagodnym, lecz stanowczym głosem. Proporcjonalnie do reszty ciała ma całkiem długie kończyny, jest przy tym dość szczupły, co sprawia, że nie wygląda to dziwnie, a jego sylwetka zdaje się całkiem atletyczna. Wszedł już w wiek, w którym procesy starzenia się w jego ciele się zatrzymały. Jest w fazie wiecznej młodości podtrzymywanej konsumpcją dusz.
Cechy charakteru
Pozytywne
Konsekwencja
Gotowość
Neutralne
Ambicjonalność
Pamiętliwość
Negatywne
Pyszałkowatość
Chciwość
ATRYBUTY
WALKA
5
Ciosy na akcję
Rzuty na akcję
Precyzja ciosów
Zasięg celności% zasięgu broni
Celność miotaniam
Siła ciosów
Zasięg miotaniam na akcję, przez akcje.
Parowanie
Max. ilość stylów
MANEWRY
5
Skok z miejsca w dalm
Skok z rozbiegu w dalm
Skok z miejsca w góręm
Skok z rozbiegu w góręm
Uniki
Skradanie
Biegm na akcję
Sprintm na akcję
Czołganiem na akcję
Pływaniem na akcję
Podróżkm/h
Pościgkm/h
PRZETRWANIE
5
Kondycja
Wytrzymałość
Żywotność
Udźwig
Udźwig Max
Pancerz
Limit pojemników
MOC
5
Siła chakry
Stabilność
Ilość chakry
Bystrość
5
Przebiegłość 5
Redukcja chakry
Wypatrywanie
Nasłuchiwanie
Węch Wyczuwa zapach po dniach; z wiatrem czuje zapach z m
Kanchiki m z pieczęcią; m bez pieczęci
DZIEDZINY
Ninjutsu
5
Fūinjutsu
5
Tenchijutsu
5
Iryōjutsu
0
Zaijutsu
0
Genjutsu
5
Taijutsu
5
Zōjutsu
5
Bukijutsu
5
Senshūjutsu
5
Predyspozycje
fuuka
yangton
wrodzonyzywiol
Suiton
wrodzonyzywiol
Katon
wrodzonyzywiol
Futon
wrodzonyzywiol
Doton
talentbukijutsu
Shurikenjutsu
drugitalentbuki
Kenjutsu
trzecitalentbuki
Kyūjutsu
talentgenjutsu
Saimin-jutsu
drugitalentgen
Sakkaku
trzecitalentgen
Han Genjutsu
Atuty Wrodzone
morderczedlonie
sensor
Wady Wrodzone
uzaleznienie
Tytoń: płuca postaci są w gorszej kondycji. Nie może on kontynuować sprintu dłużej niż 20 akcji (w przypadku biegu, po 50 akcjach postać musi zwolnić lub zatrzymać się). Jedno miejsce w ekwipunku pozwala na 15 użyć.
kobieciarz
Sennin Ninjutsu
mednin1
mednin5
Sennin Genjutsu
medgen1
medgen5
Sennin Shiki Seppun
mednin5
Mędrzec Zōjutsu
medzou1
Sennin Bukijutsu
mednin1
Sennin Taijutsu
mednin1
mednin5
Mędrzec Tenchijutsu
medtenchi5
medtenchi3
medtenchi1
medtenchi2
Mędrzec Fūinjutsu
medfuin4
medfuin1
medfuin5
medfuin3
medfuin2
Shōbainin
profesjonalista
Transformacja Kształtu
profesjonalista
Transformacja Natury
profesjonalista
Styl Walki
profesjonalista
Fūton
profesjonalista
Suiton
profesjonalista
Cios
profesjonalista
Ninjutsu czaso-przestrzenne
profesjonalista
Pieczętowanie Chakry
profesjonalista
Sakkaku
profesjonalista
Saiminjutsu
Pieczęci
jednorecznepieczeci
posteppieczeci
zaawansowanepieczeci
blyskawicznepieczeci
Skradanie
shinigami
Zmysły
odwrotnysensoring
sensorzywiolu
Starcie
finezja
Umiejętności
bezszelestnychod
Ninjutsu
E
bunshinnojutsu
genjutsukai
hengenojutsu
kawariminojutsu
kinoborinoshugyou
D
oborobunshinnojutsu
utsuseminojutsu
C
kyoumeisen
B
shunshinnojutsu
kagebunshinnojutsu
kuchiyoseraikoukenka
A
mouretsunahoutai
shurikenkagebunshinnojutsu
otonaminojutsu
chakuratensounojutsu
S
Ōdama Kanshō no jutsu
hiraishin
Tenchijutsu: Raiton
D
dendouhando
raiseishi
C
Lista
B
denkishindou
raigekinoyoroi
A
S
Tenchijutsu: Doton
D
dotonshinjuuzanshunojutsu
C
dotondorokugaeshi
B
dorohoushi
iwagakurenojutsu
kejiuugannojutsu
A
S
Tenchijutsu: Suiton
D
kirigakurenojutsu
mizutensounojutsu
C
od KP
houmatsurappa
mizukamakiri
suitonmizuamenabara
B
suitonteppoudama
suitonharanbanshou
sensatsusuishou
A
suitonsujinheki
suitonsuidanha
suitondaibakuryuu
suitonuramiame
S
suitonsuijinchuu
suitonsuiryuuben
Tenchijutsu: Katon
D
Lista
C
katonendan
B
katonhajingakurenojutsu
katongouryuukanojutsu
A
katonrenkeijutsukarura
katonzukokku
S
katongouenka
Tenchijutsu: Fūton
D
fuutonenshounokaze
C
B
fuutonjuuhashou
fuutonkazefurai
fuutonshinkuujin
fuutonshinkuugyoku
fuutonshinkuurenpa
A
juuhareppuushou
fuutonkazenoyaiba
fuutonshinkuutaigyoku
fuutonkazekirinojutsu
S
Lista
Kari-te Seppun
D
Chakura no Aji
C
Shikei SeppunShiki Tenshin
B
A
S
Fūinjutsu
D
fuunyuonojutsu
C
bakuryuugeki
B
jigenshikinojutsu
A
Lista
S
Lista
Bukijutsu: Kenjutsu
D
ittouryuu
kodachiryuu
C
Lista
B
Lista
A
Lista
S
Lista
Bukijutsu: Shurikenjutsu
D
soshurikennojutsu
soushouryuu
C
Lista
B
Lista
A
Lista
S
Lista
Taijutsu
D
gouken
C
ochiba
kagebuyo
B
Lista
A
Lista
S
Lista
Genjutsu
D
Lista
C
gimantekinadoku
hanakahentousou
B
magenbakusatsu
A
nehanshoujanojutsu
S
Lista
Strój codzienny.
Opis
Fioletowy kombinezon oraz płaszcz, dostosowany do warunków bojowych,.
Ochraniacz
W pasie
Kieszenie
6
Strój zimowy
Opis
W warunkach zimowych Zotto ubiera kalesony i zamienia płaszcz na bardzo podobny co w lżejszej wersji, lecz ten jest dodatkowo ocieplany, przez co nieco grubszy nieco grubszy oraz posiada kaptur
Ochraniacz
W pasie
Kieszenie
Dwie na wierzchu, po obu stronach płaszcza. Dwie w wewnętrznej części płaszcza oraz dwie w spodniach, na wysokości ud.
Ekwipunek
Głowa
1x Lokalizator
Szyja
1x Zestaw słuchawkowy
Tors
200m bandaża zawiniętego
Plecy
2x Wakizashi
Biodra
Torba na biodro/2xHorusuta/2xKinchaku: ; 40x Shuriken; 22x Kunai z notką Hiraishin; 10x Pigułka żywnościowa; 2x Krótkofalówka;1x Bōenkyō no Yari; 2x załadowana jednoręczna lekka kusza(notki hiraishin bełt i kusza).
Prawe ramię
Plakietka raiko kenka
Lewe ramię
Plakietka raiko kenka
Prawa noga
5x Wyrzutnia Senbon
Lewa noga
5x Wyrzutnia Senbon
Dłonie
Rękawice Dźwięku.
Stopy
Nagolenniki Dźwięku.
Zawartość pojemników
Kabura na prawej nodze
50 bełtów z notkami hiraishin.
Torba biodrowa
200x Senbon; 100m Stalowa żyłka; 10x Wybuchowa notka; 30x Bombka dymna
Rodzina
Linki lub opis rodziny.
[W nazwa=Jigen shiki no jutsu: Ciało Suiton 2x Yukibitsu Hyomen, Ciało KAton 2x Goenka po 10 kul, Ciało Doton 2x Zmniejszenie wagi S
Bilans wchłoniętych dusz i ich zasobów czakry(włącznie z własnym na warunki starego systemu: S(4000+2000)+F(4000+4000)+K(4000+4000)+D(4000) Zwój Gogyō Fūin
Zwój Gogyō Kaiin
Zwój Shishienjin
Zwój Saiko Denshin [/W]
Ostatnio zmieniony 22 gru 2021, 03:02 przez Fūka Zotto, łącznie zmieniany 66 razy.

Zotto Fuka

2
Akceptacja
Opinia publiczna
Dodatkowe uwagi
Zdobyte Doświadczenie: Wydane Doświadczenie: Pozostałe Doświadczenie:
D:
248
C:
2
B:
3
A:
2
S:
0
Słynne Starcia
Wygrane
Brak
Remisy
Brak
Przegrane
Brak
Osiągnięcia Postaci
Osiągnięcia Gracza
Geografia
Społeczeństwo
Geografia
Zdolności
Wspomagania
Nagłówek
Notatki administracyjne
Stara KP
Posiadany pakt z pancerzowcami
Ostatnio zmieniony 05 sty 2022, 03:15 przez Blitz, łącznie zmieniany 9 razy.
Prośby obsługiwane przez Cheshire
Sklepik graficzny
Jeśli w jakimś temacie prośba nie uzyskała odpowiedzi a znalazł się pod nią post Cheshire, należy ponowić prośbę - w momencie, gdy ostatni post w danym temacie należy do Cheshire temat nie będzie obsługiwany.

Zotto Fuka

3
Zasoby
Zdobyte Ryō: Wydane Ryō: Pozostałe Ryō:
DOM ZOTTO
Zasoby połączone z Raiko Kenka: (połączone z Raiko kenka): Duży zwój(Załadowana i gotowa do strzału Armata Kunai z 4 pociskami obłożonymi po 10 notek wybuchowych każdy, Maska Przeciwgazowa, Maska Tlenowa, 1 Filter, 2 Tlenowe naboje, dwie pary rękawic dźwięku, dwie pary nagolenników dźwięku); 2x Mały Zwój(4x Saishou no Bakudan) 3xMały zwój(Średnia ilość wody); Maska Przeciwgazowa; Maska Tlenowa; 1 Filter; 2 Tlenowe naboje; Zwój Pancerzowców; Strój zimowy; 10 załadowanych lekkich kusz;
Kod ogrodu
Opis dostępnych materiałów
Ostatnio zmieniony 17 paź 2021, 20:53 przez Fūka Zotto, łącznie zmieniany 7 razy.

Zotto Fuka

4
Ciało 1
Natura
Suiton
Ilość Chakry
Ciało 2
Natura
Katon
Ilość Chakry
Ciało 3
Natura
Raiton
Ilość Chakry
Ciało 4
Natura
Fuuton
Ilość Chakry
Ciało 5
Natura
Doton
Ilość Chakry
Ciało 6
Natura
Katon
Ilość Chakry
Ostatnio zmieniony 22 gru 2021, 03:03 przez Fūka Zotto, łącznie zmieniany 2 razy.
cron