Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny, Moderacja Propozycji
przez Suda Hikaru » 7 wrz 2020, o 00:23
przez Suda Hikaru » 7 wrz 2020, o 11:28
przez Takeshita » 8 wrz 2020, o 00:41
przez Cheshire » 24 wrz 2020, o 10:15
przez Lily » 24 wrz 2020, o 16:33
przez Maji Seitaro » 31 sty 2021, o 11:38
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Uwolnienia Burzy]|
|[nazwa2=Ranton Sennin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Rantonu siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Shinobi jest w stanie wykonać niebezpieczne dla jego zdrowia techniki tej dziedziny bez realnej dla niego szkody.[/opis]|
|[/przymiot]|
przez Maji Seitaro » 31 sty 2021, o 14:46
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Mokutonu]|
|[nazwa2=Mokuton Sennin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Podczas określania siły dziedziny Mokutonu poziom dziedziny jest liczony jako o 1 większy niż wynika to z rangi.
Wymagania: Ranga Mokutonu: S.[/opis]|
|[/przymiot]|
przez Maji Eiji » 31 sty 2021, o 15:49
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/jutsu/kanon/senmonbetto/abumi/abumi.png[/img][/center]
[b]Rodzina Abumi [アブミ家]:[/b] Po porzuceniu eksperymentów Orochimaru nad Zaku Abumi. Badania te przejęli inni członkowie rodziny zmarłego Zaku, do dziś wszczepiając dzieciom swojej rodziny mechanizm do kontroli powietrza.
[b]Kūkikan [空気管]:[/b] Zdolność pozwalająca na manipulację powietrza pod dużym ciśnieniem. Jest to możliwe dzięki specjalnym instrumentom wszczepionym w ręce użytkownika. Zdolność ta jest oszczędna pod względem kosztów chakry. Cechą charakterystyczną technik klanowych jest brak potrzeby opanowania Fūtonu. Zdolność ta jest ograniczona do prostej manipulacji, głównie ofensywnych strumieni powietrza, posiada jednak pewną przewagę nad technikami powietrza - techniki rodziny Abumi są szybsze oraz potężniejsze w porównaniu z osiągnięciami Fūtonu na podobnej randze. Nazwa dziedziny oznacza powietrzną tubę, przewód.
Wszczep: Rodzina Abumi jako jedyna zna obecnie tajemnicę wykonywania wszczepu w organizm człowieka. W przypadku próby przeszczepu zakończy to się powikłaniami i śmiercią, lub w najlepszym przypadku kalectwem pacjenta - jedyną metodą jest wykonanie klasycznego przeszczepu. Ten jednak wlicza się w limit przeszczepów.
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/DDDDD.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/lhW8kC8.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Zankūha | Decapitating Airwaves | 斬空波[/nazwa]|
|[ranga]D[/ranga]|
|[typ]Kūkikan, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef].[/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Transformacja Kształtu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]Wąż → Królik → Koń → Dzik[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy na ture[/koszt]|
|[zasieg]10m[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Z specjalnych otworach na wewnętrznej stronie wystrzeliwuje specjalny promień powietrza pod ciśnieniem. Taki promień jest w stanie zatrzymać techniki fizyczne, a także odepchnąć przeciwnika. Jeśli bardziej się skoncentrujemy jesteśmy w stanie zniszczyć skałę. Można nim też wysłać promień powietrza w ziemi spulchniając ją na tyle, by upadek na nią nie był niebezpieczny. Falę powietrza można wypuścić jedną ręką, dzięki temu osoba składająca pieczęci jedno ręcznie może wykonywać inne jutsu przed zakończeniem obecnego.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/CCCCC.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/e6OJ21i.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Zankūkyokuha | Extreme Decapitating Airwaves | 斬空極波[/nazwa]|
|[ranga]C[/ranga]|
|[typ]Kūkikan, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Transformacja Kształtu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy na ture[/koszt]|
|[zasieg]40m[/zasieg]|
|[wymagania][/wymagania]|
|[opis]Jest to potężna technika ciśnieniowa polegająca na wypuszczeniu ogromnych, skoncentrowanych mas powietrza w przeciwnika. Technika jeśli trafi prosto w przeciwnika okazuje się nawet śmiertelna, może też zniszczyć nie jedną barierę, niestety musimy użyć dwóch rąk.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/SSSSS.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/01pYhhn.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Kūkikan Itadaku | Air Tube Install | 空気管 頂く[/nazwa]|
|[ranga]S[/ranga]|
|[typ]Kūkikan, Iryōjutsu[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Zabieg[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]Zakupiony wszczep[/wymagania]|
|[opis]Zdolność ta odpowiada za możliwość umieszczania w organizmie nowych instrumentów odpowiadających za zdolności manipulowania ciśnieniem powietrza. Zabieg ten jest przydatny w przypadku uszkodzenia ekwipunku, lub też gdy shinobi chce używać wszczepu w nietypowy sposób.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/atutyPD.png[/img][/center]
|[cecha]|
|[nazwa]Mędrzec Tnących Fal Powietrza (Zankūha Sennin)[/nazwa]|
|[rodzaj]Atut[/rodzaj]|
|[typ]Nabyty[/typ]|
|[opis]Przy określaniu siły technik dziedziny klanowej Abumi, rangę ninpō traktuje się jak o poziom większą. Shinobi jest w stanie wykonać niebezpieczne dla jego zdrowia techniki tej dziedziny bez realnej dla niego szkody. Podobnie do innych dziedzin klanowych, Zankūha i techniki pochodne nie podlegają pod ogólny atut mędrca (ninjutsu) - jest to jedyna taka metoda na zwiększenie ich siły autem mędrca.[/opis]|
|[koszt]50PD[/koszt]|
|[wymagania]Ranga Kūkikan: S[/wymagania]|
|[/cecha]|
[b][u]Uwagi dotyczące Abumi:
[/u][/b]
[list]
[*]Jest to niewielki klan pod względem ilości członków, jednak formalnie określani są jako rodzina.
[*]Nazwisko Abumi jest wymagane.
[*]Klan mieszka w Otogakure no Sato w Oto no Kuni.
[*]Swoje zdolności opierają na badaniach Orochimaru przeprowadzonych na jednym z geninów pochodzących z tej rodziny.
[*]Rodzina ta nie wyróżnia się od otoczenia.
[*]Posiadają kilka położonych blisko siebie budynków w tradycyjnej azjatyckiej architekturze oraz jeden spory obiekt medyczny.
[*]Ich tereny treningowe to spora przestrzeń o zniszczonej roślinności z powodu dewastacyjnych cech ich zdolności.[/list]
[u][b]Uwagi dotyczące Kūkikan:[/b][/u]
[list]
[*]Zdolność tyou Hijutsu wymagająca specjalnego, sztucznego wszczepu.
[*]Zdolność opiera się na manipulacji ciśnienia powietrza w specjalnych rurkach i wytworzenia potężnego podmuchu powietrza.
[*]Teoretycznie członkowie klanu mogą korzystać z rurek nie tylko w ramionach (pamiętając o potrzebie zachowaniu pewnych ich wymiarów), np w innych częściach ciała czy też w formie zewnętrznego ekwipunku.
W rodzinie jest kilku starszych członków (NPC) wykonujących wszczepy rurek członkom klanu.[/list]
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/jutsu/kanon/senmonbetto/abumi/abumiart.jpg[/img][/center]
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/jutsu/kanon/senmonbetto/akimichi/akimichi.png[/img][/center]
[b]Klan Akimichi [秋道一族]:[/b] To szanowany klan wojowników posługujących się hijutsu kontrolującymi kalorie ich ciała. Swoje możliwości wykorzystują w walce wręcz. Klan ten od pokoleń utrzymuje bliskie kontakty z klanami Yamanaka i Nara, oraz jak te dwa klany są w bliskich kontaktach z Sarutobi. Członkowie tych klanów wspierają się intuicyjnie już od dzieciństwa nawet bez zaleceń starszych. Są jakby sobie przeznaczeni, współpracując ze sobą jak nikt inny. Cechą charakterystyczną klanu Akimichi jest fakt, że powiększając swoje ciało powiększają też swój ekwipunek.
[b]Karorī Ninpō [カロリー 忍法]:[/b] Unikalna zdolność będąca Hijutsu klanu Akimichi. Zdolność ta wykorzystana przez kogoś innego mogłaby się zakończyć śmiercią shinobi. Wykorzystuje ona sporą nadwagę klanu w celu kontroli kalorii (ich waga nie tylko im nie szkodzi na zdrowiu, nie wpływa też negatywnie na wydajność ich ciała).
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/EEEEE.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/NEFrCrY.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Fōmēshon Ino–Shika–Chō | Formation Boar–Deer–Butterfly | フォーメーション猪鹿蝶[/nazwa]|
|[ranga]E[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu, Taijutsu[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Zdolność Podstawowa, Hijutsu, Jutsu Współpracy[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]Trening razem z innymi członkami formacji.[/wymagania]|
|[opis] To zdolność współpracy będąca zestawem formacji znanych członkom trzech klanów: Akimichi, Nara i Yamanaka. Dzięki niej nie muszą każdej akcji swojej omawiać - to pewne porozumienie bez słów. Członkowie takich drużyn są idealnie zsynchronizowani i gotowi do walki z każdym wrogiem - nawet, jeśli nie są w stanie w pojedynkę go pokonać, w trójkę rozprawią się z większością przeciwników. Umożliwia ona rozgrywkę członkom tych klanów bez potrzeby fabularnego omówienia planu przy jednoczesnej jego znajomości przez wszystkie strony formacji (nie jest to traktowane jako 'OUT OF CHARACTER'). Warunkiem jest oparcie planu o jedną z wymienionych tu formacji. Jeżeli jacyś gracze chcą stosować formację tu nie wymienioną, należy ją zgłosić w dziale propozycji.
[b]Formacje technik kanonicznych:[/b]
[justify]Formacja #1: Akimichi wykonuje pierwszy atak odwracając uwagę przeciwników, następne Nara wykorzystuje kontrolę cienia i wtedy osłania ciało Yamanaki, gdy ta będzie atakować. Techniki: Baika no Jutsu, Kagemane no Jutsu, Shintenshin no Jutsu
Formacja #2: Techniki: Bubun Baika no Jutsu, Kage–Kubishibari no Jutsu, Shinranshin no Jutsu
Formacja #3: Akimichi odwraca uwagę przeciwników atakiem wywołującym spore fale powietrza, Nara pochwyca wrogów w cień i ściąga ich na niewielki obszar w ilości, w jakiej Yamanaka będzie w stanie przejąć nad nimi kontrolę. Techniki: Chō Baika no Jutsu, Kuro Higanbana, Shinran Enbu no Jutsu
Formacja #4: Techniki: Chōdan Bakugeki, Kage Nui no Jutsu, Shinten Bunshin no Jutsu
Formacja E - Nikudan Yōyō (肉弾用々 | Human Bullet Yo-Yo): Yamanaka przekazuje swoje zdolności sensoryczne do Nara a poprzez niego do Akimichi, Nara używa cienia by nakierowywać rozpędzonego Akimichi niczym Yoyo w stronę przeciwników. [/justify]Techniki: Nikudan Sensha, Kagezukami no Jutsu, Kanchi Denden.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/DDDDD.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/ydt87bD.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Baika no Jutsu |Multi-Size Technique | 倍化の術[/nazwa]|
|[ranga]D[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Transformacja Kształtu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]Baran → Specjalna Pieczęć[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Choć techniki klanu Akimichi wymagają dużych ilości chakry, tą można utrzymywać dosyć długo dzięki powolnej przemianie kalorii w chakrę. Przez to też po walce shinobi jest bardzo głodny. Technika ta zwiększa rozmiar ciała Akimichi. Posiada ona dwie formy. Pierwsza zmienia Akimichi w wielką kulę. Jest ona wymagana przez mniej doświadczonych shinobi do wykonania Nikudan Sensha. Druga, dostępna od rangi B dziedziny klanowej, powiększa po prostu ciało. Kiedy Akimichi przebywają w tej formie, inni dorośli ludzie nie sięgają im nawet do kolan.
[b]Wielkość shinobi: [/b]Gigantyczny(Od rangi B, wcześniej jest zwyczajnie okrągły i niewiele wyższy)
[b]Szybkość poruszania się:[/b] Analogicznie do [url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=220&t=471]tego[/url] tematu
[b]Rany:[/b] Akimichi ma taki sam limit ran jak przed powiększeniem i tak samo dostaje kolejne obrażenia. Trzeba jednak brać pod uwagę to, że wielkość shinobi się zwiększa i coś co kiedyś przykładowo mogło by przeciąć całą rękę, teraz może zrobić niewielką ranę i jako niewielką ranę trzeba liczyć.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/QKcMVJs.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Nikudan Sensha | Human Bullet Tank | 肉弾戦車[/nazwa]|
|[ranga]D[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Cios[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]20m bez zatrzymania[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Akimichi w tej technice zaczyna wirować i kręcić się niczym wielki pocisk toczący się po ziemi. Może on uderzać z pełną siłą w przeciwnika, wyskakiwać, zawracać bez zatrzymywania techniki. Jest to niezwykle niszczycielska technika.
Specjalne: Ranga techniki nie jest jej ogranicznikiem, siła tej techniki zależy ściśle od rangi dziedziny klanowej[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/CCCCC.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/qzDawtw.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Daburu Nikudan Sensha | Double Human Bullet Tank | ダブル肉弾戦車[/nazwa]|
|[ranga]C[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Cios, Jutsu Współpracy[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]20m bez zatrzymania[/zasieg]|
|[wymagania]Dwóch Akimichi posługujących się Nikudan Sensha w tej samej formie.[/wymagania]|
|[opis]Technika ta działa tak samo jak Nikudan Sensha, jednak posiada o wiele większą siłę destruktywną dzięki podwójnemu uderzeniu. Wymaga dobrej synchronizacji. Chōji i jego ojciec Chōza wykonywali to jutsu trzymając się końców łańcucha, dzięki czemu nawet, jeśli ktoś przetrwa to jutsu ma małe szanse na ucieczkę.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/KM519Eo.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Mizudan Suisha | Ballistic Waterwheel | 水弾水車[/nazwa]|
|[ranga]C[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef].[/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Cios[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]20m bez zatrzymania[/zasieg]|
|[wymagania]Woda zwykła lub z technik o niskiej sile uderzenia; Nikudan Sensha.[/wymagania]|
|[opis]Akimichi tu by wykonać Nikudan Sensha zamiast poprzez chakrę powiększa się wypijając wodę. Może być ona zwykła lub z technik, jednak o niskiej sile ciosu. Poza tym technika ta jest silniejsza niż zwykła wersja Nikudan Sensha poprzez nabranie większej wagi ciała.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/EJgxWnz.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Nikudan Hari Sensha | Spiked Human Bullet Tank | 肉弾針戦車[/nazwa]|
|[ranga]C[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Taijutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Cios[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Podwójny[/koszt]|
|[zasieg]20m bez zatrzymania[/zasieg]|
|[wymagania]Nikudan Sensha; w początkowej fazie rozwoju duża ilość kunai na żyłkach, w wersji bez kunai należy posiadać włosy do pasa.[/wymagania]|
|[opis]Technika podobna do Nikudan Sensha. Można ją wykonać w formie kuli poprzez użycie dużej ilości kunai na żyłkach. Dzięki temu techniki tej prawie nie da się powstrzymać fizycznie. od rangi A dziedziny klanowej można wykonać technikę w formie powiększonej korzystając z włosów zamiast kunai, od rangi S można wykonać technikę bez powiększania ciała.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/BBBBB.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/cxaOene.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Bubun Baika no Jutsu | Partial Multi-Size Technique | 部分倍化の術[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Taijutsu[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Transformacja Kształtu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Podwójny[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Technika ta błyskawicznie zwiększa rozmiar poszczególnych części ciała Akimichi. Jest to proces bardzo szybki, przez co niezwykle trudno uniknąć tych ataków. By wygodnie było korzystać z tej techniki zazwyczaj jest ona wykorzystywana krótkotrwale, a w zamian za to dosyć często. Ze względu na szybkie zmiany wielkości ciała pożera ona duże ilości chakry.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/lvfNWaY.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Chōdan Bakugeki | Butterfly Bullet Bombing |蝶弾爆撃[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Taijutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Cios[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Kosztu nie przelicza się. Wymagana chakra z "skrzydeł" Podczas kontroli kalorii. Na pigułkach można wykonać jeden raz, po opanowaniu kontroli kalorii można wykonać nawet kilkanaście razy.[/koszt]|
|[zasieg]Bezpośredni[/zasieg]|
|[wymagania]Karorī Kontorōru[/wymagania]|
|[opis]Dzięki koncentracji chakry wytworzonej przez Karorī Kontorōru w np dłoniach Akimichi jest w stanie zadawać niezwykle silne ciosy. Nawet Cursed Seal poziomu drugiego nie był w stanie tego powstrzymać. Jest to prawdopodobnie najbardziej niszczycielski cios w świecie shinobi.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/9q9vlwg.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Chōharite | Super Open Hand Slap |超張り手[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Taijutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Przepływ Czakry[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Podwójny[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]Baika no Jutsu lub jej inne wersje.[/wymagania]|
|[opis]Akimichi przelewa chakrę na dłonie wytwarzając przepływ chakry. Powstają przy tym na dłoniach dziwne znaki spiralne, przypominające rozlany atrament. Dłonie stają się twarde niczym stal, działają jak młoty. Siła ciosów zostaje zwiększona, a razem z tym ich obszar - dzięki powłoce chakry dłonie wydają się być większe.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/AAAAA.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/tYtotPx.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Chō Baika no Jutsu | Super Multi-Size Technique | 超倍化の術[/nazwa]|
|[ranga]A[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Transformacja Kształtu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Pięciokrotny[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Technika ta zamienia Akimichi w prawdziwego giganta, któremu las sięga niewiele powyżej kostek. W formie tej shinobi ci są prawie nie do powstrzymania. Akimichi w tej formie zadają potężne kopnięcia czy ciosy pięścią. Ze względu na stosunkowo duży koszt jak na technikę ciągłą zdarza się, że Akimichi używają do tej techniki swoich klanowych pigułek.
[b]Wielkość shinobi:[/b] Monstrualny
[b]Szybkość poruszania się:[/b] Analogicznie do tego tematu
[b]Rany:[/b] Akimichi ma taki sam limit ran jak przed powiększeniem i tak samo dostaje kolejne obrażenia. Trzeba jednak brać pod uwagę to, że wielkość shinobi się zwiększa i coś co kiedyś mogło by przeciąć całą rękę, teraz zrobi niewielką rysę i jako niewielką rysę trzeba liczyć.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/l2tfbbj.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Nikudan Yōyō | Human Bullet Use | 肉弾用々[/nazwa]|
|[ranga]A[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu, Taijutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef].[/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Technika Współpracy[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Koszt zgodny z technikami wykonującymi przez użytkowników[/koszt]|
|[zasieg]20m[/zasieg]|
|[wymagania]Trening razem z innymi członkami formacji, Znajomość Nikudan Sensha[/wymagania]|
|[opis]Technika będąca kwintesencją formacji Ino–Shika–Chō. Członek klanu Akimichi zwiększa swoją wielkość. Wtedy członek klanu Nara podłącza do niego swój cień a członek klanu Yamanaka używa swoich zdolności sensorycznych do odnalezienia wroga. Zebrane informacje są przekazywane do Nary który steruję toczącym się Akimichi.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/SSSSS.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/oSJjRot.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Chō Mōdo | Butterfly Mode | 蝶チョウジモード[/nazwa]|
|[ranga]S[/ranga]|
|[typ]Karorī Ninpō, Ninjutsu[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Kontrola Chakry, Styl Walki[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]Misja Rangi S[/wymagania]|
|[opis]Akimichi chudnie zmieniając swoje kalorie w chakrę, błyskawicznie ją regenerując. Jej ilość jest tak wielka, że chakra formuje się w parę skrzydeł przypominających skrzydła motyla. W tej formie shinobi może bez problemowo korzystać z innych technik swojego klanu, stają się te wielokrotnie silniejsi.
[b]Specjalne: [/b]Shinobi dzięki spożyciu ostatniej z pigułek Akimichi może wykonać to jutsu niezależnie od swoich zdolności.
[b]Atrybuty:[/b] Siła Akimichi zostaje zwiększona o 5 (bez przekroczenia maksimum, ilość chakry jest trzy razy większa niż przed aktywacją techniki.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/atutyPD.png[/img][/center]
|[cecha]|
|[nazwa]Mędrzec Sztuki Ninja Kalorii (Karorī Ninpō Sennin)[/nazwa]|
|[rodzaj]Atut[/rodzaj]|
|[typ]Nabyty[/typ]|
|[opis]Przy określaniu siły technik Karorī Ninpō, rangę dziedziny traktuje się jak o poziom większą. Shinobi jest w stanie wykonać niebezpieczne dla jego zdrowia techniki tej dziedziny bez realnej dla niego szkody. Podobnie do innych dziedzin klanowych, Karorī Ninpō nie podlegają pod ogólny atut mędrca (ninjutsu) - jest to jedyna taka metoda na zwiększenie jego siły autem mędrca.[/opis]|
|[koszt]50PD[/koszt]|
|[wymagania]Ranga [b]Karorī Ninpō:[/b] S[/wymagania]|
|[/cecha]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/jutsu/kanon/senmonbetto/akimichi/akimichiart.jpg[/img][/center]
przez Sabataya Shuten » 31 sty 2021, o 16:20
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Sztuki Sabataya]|
|[nazwa2=Tsūjtegan Sennin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Tsūjtegan, siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Oczy są w stanie przewidzieć ciosy Taijutsu rangi S. Ponadto dystans widoczności zwiększa się o 3000 metrów, a przy postrzeganiu 360 stopni o 300 metrów.[/opis]|
|[/przymiot]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/sabataya.png[/img][/center]
[b]Klan Sabataya [サバタヤ];[/b] to mało znany klan z okolic Kirigakure no Sato. To również jedna z rodzin, jakie pod podupadły z powodu wojen oraz braku tolerancji wśród ludzi z Kraju Wody. Dziś jednak klan odradza się w Ukrytej Wiosce Kraju Ziemi, gdzie zdobył należne sobie miejsce.
[b]Tsūjtegan [通じて眼]:[/b] Są to czerwone oczy klanu Sabataya pozwalające na widzenie 360 stopni wokół siebie, a także przez ludzkie ciało czy pojemniki niczym rentgen. Oczy te przypominają Byakugan jednak przedzierają się nawet przez najgorszą mgłę. Nie mają też słabego punktu. Dodatkowo obraz, w przeciwieństwie do Białego Oka, jest w pełni kolorowy. Są też w stanie rozpoznać wszystkie klony, które nie opierają się na podziale cienia oraz tworzeniu żywych istot. Pozwalają na widzenie na duże odległości oraz przewidywanie niektórych ruchów - ataków Taijutsu i Bukijutsu.
[u]Ranga KG - dystans maksymalnej widoczności:[/u][list]D - 250m
C - 750m
B - 1500m
A - 3000m
S - 5000m[/list] [u]Ranga KG - dystans widoczności przy postrzeganiu 360 stopni:[/u][list]D - 25m
C - 75m
B - 150m
A - 300m
S - 500m[/list] [u]Ranga KG - ranga przewidywanego Taijutsu i Bukijutsu:[/u][list]D - E
C - D
B - C
A - B
S - A[/list]
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/DDDDD.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/Hnq6CpI.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Tsūjtegan | Through Eye | 通じて眼[/nazwa]|
|[ranga]D[/ranga]|
|[typ]Tsūjtegan[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Dōjutsu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]-[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy na turę[/koszt]|
|[zasieg]Zależny od rangi[/zasieg]|
|[wymagania]-[/wymagania]|
|[opis]Czerwone oczy klanu Sabataya pozwalające na widzenie 360 stopni wokół siebie, a także przez ludzkie ciało czy inne przeszkody. Zezwala na obserwację sił witalnych przeciwników i wewnętrzny system chakry/widzienie przez chakrę. Przypominają Byakugan, jednak przedzierają się nawet przez najgorszą mgłę. Nie mają też słabego punktu. Dodatkowo obraz, w przeciwieństwie do Białego Oka, jest w pełni kolorowy. Są też w stanie rozpoznać wszystkie klony, które nie opierają się na podziale cienia oraz tworzeniu żywych istot. Pozwalają na widzenie na duże odległości oraz przewidywanie niektórych ruchów - ataków Taijutsu i Bukijutsu.
[b]Zasięg widzenia na odległość | sferycznego | ranga przewidywanego Taijutsu & Bukijutsu:[/b]
D - 250m | 25m | E
C - 750m | 75m | D
B - 1500m | 150 | C
A - 3000m | 300m | B
S - 5000m | 500m | A[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/CCCCC.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/wdCOHq4.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Kirikōka no Jutsu | Mist Effect Technique | 霧効果の術[/nazwa]|
|[ranga]C[/ranga]|
|[typ]Suiton, Tsūjtegan[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Przekształcenie Natury[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]-[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy na turę[/koszt]|
|[zasieg]100m[/zasieg]|
|[wymagania]-[/wymagania]|
|[opis]Technika polega na stworzeniu mgły wokół naszego przeciwnika, który nie widzi on w niej kompletnie nic i myśli, że ta otacza całe pole walki. Jest wtedy łatwym celem dla nas i naszych towarzyszy. Potrafi oszukać nawet inne Dōjutsu. Technika ta różni się również od Kirigakure no jutsu - pozwala ona na ścisłą kontrolę mgły tak gęstej jak dym, a także formę jej kształtu i przemieszczania jej wedle woli rzucającego.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/BBBBB.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/6max1rH.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Gansaku Zōen Butai | Fake Reinforcements | 贋作増援部隊[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Genjutsu, Tsūjtegan[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Dōjutsu, Iluzja Wzrokowa[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]-[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy[/koszt]|
|[zasieg]Wzroku[/zasieg]|
|[wymagania]-[/wymagania]|
|[opis]Technika pozwalająca na oszukanie nie tylko zwykłych shinobich, ale i innych użytkowników Dōjutsu. Tworzymy we mgle iluzje klonów posiadających własny układ chakry, przez co nawet techniki wzrokowe nie odróżnią ich od oryginału. Iluzja wykorzystuje elementy otoczenia jak kamienie i drzewa do oszukania przeciwników, których prawdziwa natura staje się jasna dopiero po podejściu i zaatakowaniu.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/PF7Obaw.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Inochiryoku Tensō | Life Force Transfer | 生命力転送[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Tsūjtegan[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Kontrola Chakry, Kinjutsu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]-[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy[/koszt]|
|[zasieg]Dotykowy[/zasieg]|
|[wymagania]-[/wymagania]|
|[opis]Technika ta pozwala przelać poprzez dotyk swoje siły witalne innej osobie. Jedna rana krytyczna u osoby leczonej, to dwie rany zwyczajne "rozproszone" na całym ciele, reszta ran może zostać uleczona w stosunku 1:1. Rozproszenie ran polega na ogólnym osłabieniu organizmu, poprzez naliczanie kolejnych ran o nieokreślonym położeniu. Pozwala to odratować ofiary będące w stanie krytycznym/bliskie śmierci, o ile rany, które dana osoba wcześniej otrzymała, nie będą się pogłębiać i nie doprowadzą do samego zgonu.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/AAAAA.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/1t9Q1G2.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Kakure Chakura no Jutsu | Chakra Hiding Technique | 隠れチャクラの術[/nazwa]|
|[ranga]A[/ranga]|
|[typ]Tsūjtegan[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Kontrola Chakry[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]-[/pieczeci]|
|[koszt]Koszt standardowy na turę za każdą osobę[/koszt]|
|[zasieg]Dotykowy[/zasieg]|
|[wymagania]-[/wymagania]|
|[opis]Technika pozwala ukryć własną czakrę. Staje się ona niewidoczna nawet dla użytkowników Byakugana. Techniki można użyć nie tylko na sobie, ale też na innych dopóki mamy z nimi fizyczny kontakt. Podczas jej aktywacji, osoby zdolne do zobaczenia czakry są w stanie ujrzeć przez moment czerwony pył otaczający daną osobę, nim jej układ całkowicie zniknie. Gdy jest aktywna, shinobi może wykonywać inne zdolności związane z chakrą.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/atutyPD.png[/img][/center]
|[przymiot]|
|[nazwa=Mędrzec Sztuki Sabataya]|
|[nazwa2=Tsūjtegan Sennin]|
|[rodzaj=Atut]|
|[typ=Nabyty]|
|[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Tsūjtegan, siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Oczy są w stanie przewidzieć ciosy Taijutsu rangi S. Ponadto dystans widoczności zwiększa się o 3000 metrów, a przy postrzeganiu 360 stopni o 300 metrów.[/opis]|
|[/przymiot][spline][Wymagania:=Ranga [b]Tsūjtegan[/b]: S][/spline][spline][Koszt:=50PD][/spline]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/sabatayaart.png[/img][/center]
przez Maji Eiji » 31 sty 2021, o 17:10
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/yami_zpsdb6a52c5.png[/img][/center]
[b]Klan Yami [闇一族]:[/b] Klan pochodzący z Sunagakure no Sato. Korzysta on z unikalnej, tajemniczej natury chakry. Ten nieliczny klan dosyć rzadko pokazywał swoje zdolności, nie odgrywał nigdy znaczącej roli w historii.
[b]Meiton [冥遁]:[/b] Tajemnicza natura chakry polegająca na anihilacji chakry bezpośrednio z technik wroga poprzez rozkład ich budowy. Zdolność ta pozwala na wchłanianie również chakry bezpośrednio z ofiary. Chakra ta magazynowana w znaku na dłoni może zostać wykorzystana do wykonania innych zdolności Meitonu.
[b]Uwaga:[/b][b][color=#FF0000]Niektóre zdolności/techniki klanu wymagają Pełnego Potencjału ze strony gracza/użytownika. Szczegóły:[/color][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=41&t=12896]-click-[/url][/b]
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/BBBBB.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/3ZyvGXp.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Meiton: Jajimento | Dark Release: Wicked Self-Destruction Extraction | 冥遁邪自滅斗[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Meiton[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Kekkei Genkai, Transformacja Natury[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy, tylko z chakry wchłoniętej Meitonem.[/koszt]|
|[zasieg]15m[/zasieg]|
|[wymagania]Wymaga wcześniejszego użycia Kyūketsukō[/wymagania]|
|[opis]Technika ta konwertuje chakrę pochłoniętą za pomocą Meitonu w niebieską formę przypominającą płomienie. Ich uderzenie nie podpala a odrzuca wrogów zadając im obrażenia od samego uderzenia.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/dRJlTir.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Meiton: Kyūketsukō | Dark Release: Inhaling Maw | 冥遁吸穴孔[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Meiton[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Kekkei Genkai, Transformacja Natury, Kontrola chakry, Absorbcja chakry[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]Koń[/pieczeci]|
|[koszt]Standardowy, tylko z chakry wchłoniętej Meitonem./Poczwórny tylko z chakry wchłoniętej Meitonem.[/koszt]|
|[zasieg]5m|30m[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Po opanowaniu tej zdolności na jednej z dłoni powstaje znak w kształcie dwóch rombów o różnych barwach nakładających się na siebie*. Zdolność polegająca na rozłożeniu techniki przeciwnika na element fizyczny i element chakry, po czym wchłonięciu jej. Wchłonięta chakra nie miesza się z pokładami chakry użytkownika, zostaje zamknięta w pieczęci na dłoni. Chakrę tą można wykorzystać do innych technik Meitonu.
Użytkownik tego jutsu nalicza więc zebraną w pieczęci chakrę. Wchłania
Chakrę z technik shinobi pobiera w ilości nie większej, niż 3/4 kosztu chakry dla danej techniki przy kontroli chakry rangi S. Jeśli shinobi atakujący zapłacił w jakiś sposób mniejszy koszt, atut ten pozwala wchłonąć z techniki tylko 3/4 kosztu chakry jakiej użył dany shinobi.
Shinobi może również wchłonąć chakrę bezpośrednio od innego shinobi, nawet wbrew jego woli. Musi go jednak dotykać.
[u][b]Ilość wchłoniętej chakry na turę zależy jednak od rangi Meitonu.
[/b][/u]
[b][u]B[/u][/b] - 500
[u][b]A[/b][/u] - 1000
[b][u]S [/u][/b]- 1500
O ile Shinobi posiada odpowiednią ilość PD może otworzyć żywioł, jakiego rodzaju techniki wchłonął. Po ich dekonstrukcji jest w stanie zrozumieć każdy element chakry nie ograniczony Kekkei Genkai. Dzięki temu może przekroczyć ograniczenie trzech żywiołów.
Zdolność ta pozwala również na naukę technik ninjutsu poprzez ich rozłożenie.
*Posiadacz Meitona może wchłonąć technikę nie tylko poprzez znaki na dłoni ale także za pomocą własnych ust, które niczym odkurzacz wciągając wszystkie techniki oparte na chakrze na dystansie do 30 metrów. Tak jak w przypadku rombów, wchłonięta chakra nie miesza się z pokładami chakry użytkownika.
[b]Bez pełnego potencjału można wchłaniać techniki do rangi B, wyższe wymagają wzięcie klanu jako wspomaganie.[/b][/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/atutyPD.png[/img][/center]
|[cecha]|
|[nazwa]Mędrzec Uwolnienia Mroku (Meiton Sennin)[/nazwa]|
|[rodzaj]Atut[/rodzaj]|
|[typ]Nabyty[/typ]|
|[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły ataków Meitonu siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam).[/opis]|
|[koszt]50PD[/koszt]|
|[wymagania]Ranga Meiton: S[/wymagania]|
|[/cecha]|
[center][img]https://i.imgur.com/nwMDCWr.jpg[/img][/center]
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/jashinista.png[/img][/center]
[b]Jashin no Karuto [ジャシンのカルト]:[/b] Kult Jashina to grupa shinobi wyznająca wiarę w krwawego boga wymagającego od swoich wiernych rytualnych mordów. Dysponują oni potężnym Hijutsu, najpotężniejsi z nich stali się prawie nieśmiertelni. Pochodzą oni z małego, prawie nieznanego kraju.
[b]Uwaga:[/b][color=#FF0000][u][b]Kult został wybity.[/b]
[/u][/color]
[b]Jashinkyō [ジャシン教]:[/b] Wiara w Jashina. Wyznanie to daje szereg potężnych zdolności takich jak nieśmiertelność czy możliwość zadawania ran wrogom poprzez ranienie samego siebie. Obarczone jest to jednak pewnymi obowiązkami. Wyznawcy Jashina muszą przed planowaną walką modlić się do Jashina prosząc do "dobre zabijanie" lub prosząc o przebaczenie, gdy nie może kogoś zabić. Wyznawcy muszą również regularnie kogoś zabijać. Jeśli nikogo nie zabili ani na misji ani w samej walce o danej porze roku, po jej zakończeniu muszą pójść na przymusową misję [b]([/b]wyjątkiem jest nieaktywność gracza[b])[/b]. Misja ta wlicza się do minionej pory roku. [i]W przypadku unikania tego graczowi grozi mały event.[/i]
[b]Uwaga 2:[/b][b][color=#FF0000]Niektóre zdolności/techniki klanu wymagają Pełnego Potencjału ze strony gracza/użytownika. Szczegóły:[/color][/b] [b][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=41&t=12896]-click-[/url][/b]
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/BBBBB.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/poDb0yy.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Feisufuru | Faithfull | フェイスフル[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Jashinkyō[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]Wytrzymałość rangi S[/wymagania]|
|[opis]Shinobi odczuwa ból, jednak sprawia mu on przyjemność. Pomimo odczuwania bólu nie wyraża go nawet mimika, a sam shinobi jest zdolny do walki w takim stopniu, jak w pełni zdrowia.
[u][b]Jest to stała zdolność.[/b][/u][/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/AAAAA.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/q6XnGY9.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Fumetsu |Immortal | 不滅[/nazwa]|
|[ranga]A[/ranga]|
|[typ]Jashinkyō[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]N/D[/koszt]|
|[zasieg]N/D[/zasieg]|
|[wymagania]N/D[/wymagania]|
|[opis]Shinobi staje się praktycznie nieśmiertelny. Jego głowa może mówić nawet po odcięciu od ciała, jednak dopiero po ponownym połączeniu może nim znów sterować. Rany shinobi z łatwością się goją, potrafi połączyć się z odciętymi częściami ciała. Shinobi jest w stanie jednak umrzeć z braku wartości odżywczych. To umieranie może trwać całymi latami.
[b][u]Jest to stała zdolność.[/u][/b]
[b][color=#FF0000]My móc opanować jutsu, należy posiadać pełen potencjał.[/color][/b][/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/SSSSS.png[/img][/center]
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/3ILRQi9.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Jujutsu: Shiji Hyōketsu | Curse Technique: Death Controlling Possessed Blood | 呪術・死司憑血[/nazwa]|
|[ranga]S[/ranga]|
|[typ]Jashinkyō[/typ]|
|[kluz].[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Hijutsu, Ninjutsu, Kinjutsu[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]N/D[/pieczeci]|
|[koszt]Podwójny[/koszt]|
|[zasieg]Nieograniczony[/zasieg]|
|[wymagania]Krew ofiary[/wymagania]|
|[opis]Wyznawca Jashina kosztuje krwi ofiary, po czym rysuje rytualny krąg z wpisanym w niego trójkątem. Jego skóra staje się czarna, a na niej pojawiają się białe wzory przypominające szkielet. Gdy shinobi stoi w rytualnym kręgu, jest połączony z ofiarą. Każdą ranę, jaką zada sobie, przekazuje również ofierze tej klątwy. Działa to też na wszelkie inne obrażenia. W połączeniu z jego nieśmiertelnością skutkuje to możliwością łatwego zabicia ofiary, przy jednoczesnym wymaganiu zadania jedynie małej rany. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod walki, by zabić wymaga jedyne małej rany na ciele przeciwnika, z której pozyskamy próbkę jego krwi. Kiedy wyznawca opuści krąg, połączenie zostaje przerwane, jednak gdy wróci do niego znów jest połączony ze swoją ofiarą.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/atutyPD.png[/img][/center]
|[cecha]|
|[nazwa]Mędrzec Sztuki Jashina (Jashinkyō
Sennin)[/nazwa]|
|[rodzaj]Atut[/rodzaj]|
|[typ]Nabyty[/typ]|
|[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Jashinkyō, siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Shinobi poprzez przyłożenie odciętej części ciała, na jej miejsce jest w stanie ją ponownie ją połączyć z sobą.[/opis]|
|[koszt]50PD[/koszt]|
|[wymagania]Ranga Jashinkyō:S[/wymagania]|
|[/cecha]|
[center][img]http://shinobinomono.pl/images/pbf/tekst/jashinart.png[/img][/center]
przez Cheshire » 4 lut 2021, o 00:28
Powrót do Obrazki, błędy stylistyczne i ortograficzne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników