Eventy

Dział ten służy do wszelkich kontaktów na przestrzeni Administracja-Moderacja-Gracze. W tym miejscu są działy próśb, podań, wszelkich wynagrodzeń poza-fabularnych itp.

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Eventy

Postprzez Cheshire » 8 sie 2013, o 13:26

Temat ten zawiera informacje o zakończonych eventach i aktywnych. Tutaj też są informacje o ich fabule. Dzięki temu można dotrzeć do głównych wątków fabularnych forum jak i dowiedzieć się, gdzie aktualnie można podjąć zabawę.

Eventy Główne Eventy ograniczone czasowo, wpływają na główną fabułę forum. Przeważnie mają globalny wpływ na wizerunek świata shinobi przedstawiany na SnM.
  1. Wojna Deszczu Rok ~50 [Zakończony]
    Grupa Nukeninów i Rōninów rozpoczęła podbój małych krain w centrum kontynentu shinobi. Grupa młodych shinobi przybyła do Kraju Deszczu gdzie podzielono ich na międzynarodowe zespoły. Część z nich przydzielono do ochrony Amegakure no Sato, ostatniego bastionu wolnych Krajów Shinobi. Pozostali w zespołach ruszyli by odbić oblegane wioski. Po pokonaniu większości oddziałów wroga i przeżyciu wielu przygód wojna dobiegła końca. Skutkiem wojny było powstanie sojuszu państw leżących w centrum kontynentu. Pod wodzą liderów Kraju Deszczu stworzyły one potęgę równą wielkim nacjom. Inne, nieliczne kraje przyłączyły się do pozostałych krain. Zachowują niepodległość gospodarczą, jednak siły shinobi skupiają się w wielkich ośrodkach dzięki czemu każde państwo może liczyć na wsparcie elitarnych ninja.
  2. Dwa sojusze Rok 52 [Zakończony]
    Ponowne rozpoczęcie zbierania sił shinobi poskutkowało zawiązaniem się sojuszy wielkich krajów na wzór zebranych przez Amegakure no Sato sił. W odpowiedzi na tej sojusz, zwany wschodnim powstał sojusz zachodni, który objął także nową siłe, Ame. Sojusz Wschodni zbudowany jest z Krajów Ognia, Wody, Błyskawic oraz Dźwięku. Sojusz zachodni składa się z krajów Ziemi, Wiatru, Deszczu oraz Żelaza. Shinobi wewnątrz sojuszy współpracują niczym będąc z jednej wioski, między sojuszami zaś potrzebują przepustek do swoich podróży.
  3. Koniec Ery Shinobi 54 [Zakończony]
    Od lat uznawany za zaginionego kuglarz Samanosuke poznawał technologię zachodnik krain, gdzie świat shinobi nie był znany. Po powrocie do ojczyzny planował rewolucję, zmianę ukrytego świata w taki, jaki widział podczas swoich podróży. Zebrał grupę wyrzutków i zaczął działać. By ich uzbroić odnaleźli na dalekiej północy i zaatakowali Bijū, pobierając z nich chakrę.
    Na kilka lat przed jego przybyciem w różnych krainach shinobi ginęły dzieci. Porywane poddawano praniu mózgu w kraju Oni no Kuni, znajdującym się poza krainami shinobi. Daimyō Ryusaki, władca kraju Demonów szykował się do ataku na krainy shinobi, w tym celu potrzebował wyjątkowych jednostek o sile shinobi. Oferował daimyō z krain shinobi nowoczesną armię, łatwiejszą w kontroli niż posiadających zbyt dużą władzę ninja. W tym czasie doszło do incydentów za które odpowiedzialni byli shinobi z Oni no Kuni - będącymi porwanymi dawniej dziećmi. Spowodowało to rozproszenie sił poszczególnych wiosek i utratę zaufania daimyō. Widzący zagrożenie Hiro, jeden z ludzi Samanosuke, poinformował o tym kilku kage. Shinobi zebrali siły jakie mogli i próbowali przeszkodzić w ataku Samanosuke i żołnierzy Ryusakiego uzbrojonych przez kuglarza. Gdy zyskali przewagę w walce Samanosuke użył tajnej broni, rakiet, które zniszczyły wioski. Zdradzony Samanosuke poległ, część jego ludzi oraz shinobi Ryusakiego uciekła z pola bitwy. Bez wiosek jednak Rysuaki zyskał przewagę, shinobi musieli uciekać a daimyō przyjęli nową armię. Na shinobi rozpoczęły się polowania. Nawet cywile odwrócili się przeciwko nim po atakach bijū rozwścieczonych przez Samanosuke. Trzy lata później odbudowano wioski ale nie radziły sobie już tak dobrze jak dawniej.

Eventy Poboczne Eventy te są prowadzone przez określony czas jak eventy główne, nie posiadają jednak globalnego wpływu na rozgrywkę i kierowane są do niewielkiej grupy docelowej.
  1. Karyū Rok ~51 [Trwający]
    Ogniste smoki, dawni shinobi katonu, którym zależało na osiągnięcia mistrzostwa we władaniu ogniem, żyły przez dziesięciolecia w ukryciu przed ludźmi. Ktoś jednak rozpoczął polowanie na nie. By ukryć się przez zagrożeniem smoki skryły się w ciałach ludzi posiadających naturę ognia. Shinobi władający bestią mroku wysyła wynajętych nukeninów w celu upolowania tych ludzi. Po pierwszych niepowodzeniach ataki ustały.
  2. Rōran - podróż przez Ryūmyaku Rok 53 [Zakończony]
    Kaguro, alternatywne ciało kuglarza Morta będacy aktualnie Kazekage badał ruiny miasta Rōran leżącego w Kraju Wiatru. Poprzez zerwanie pieczęci Ryūmyaku przeniósł się w przeszłość. Dzięki kukiełkowemu ciału pozostawał w niej aż do czasów sobie teraźniejszych by wrócić w momencie swojego zniknięcia.
  3. Odwet na rodzimej wiosce Rok 54 [Zakończony]
    Dwójka braci, byli członkowie elitarnej jednostki ANBU, którzy opuścili wioskę z powodu nieotrzymania przez jednego z nich władzy w klanie Kaguya - wrócili z odwetem. Zebrali drużynę nikomu nieznanych ninja, którzy porwali aktualnego lidera Kaguya, a sami bracia dopuścili się ataku na wioskę. Do walki z nimi stanął Raikage - Ryuudoin Daizou i poniósł on śmierć podczas swojej potyczki. Śmierci też doznał młodszy z braci. Starszy brat uciekł z wioski zabierając ze sobą ciało władcy wioski, jednak zespół ANBU szybko odzyskał utracone ciało. Porywacze lidera klanu Kaguya także ponieśli porażkę i lider powrócił cały zdrów do wioski.
  4. /// Rok 57 [Zakończony]

Chūnin shiken
    Zerowe egzaminy - określane tak są egzaminy dziejące się przed rozgrywką na SnM (w trakcie mangi jak i przed nią).
  1. Egzamin - brak akt. Konohagakure 51 rok zima
      Przebieg: Nieznany, zawierał na pewno pojedynki.
      Chūnini: W większości nieznani, Uchiha Kenjiro, Mutō Mort.
  2. Egzamin - brak akt. Lokalizacja nieznana 52 rok lato
      Przebieg: Nieznany.
      Chūnini: Nieznani.
  3. Sunagakure no Sato 52 rok zima
  4. Kumogakure no Sato 53 rok lat
  5. Kirigakure no Sato 53 rok zima
  6. Otogakure no Sato 54 rok lato
  7. Konohagakure no Sato 57 rok zima
      Przebieg: Egzamin pisemny, kilkudniowy pobyt w ośrodku egzaminacyjnym,
      Chūnini: Nieznani.

Eventy Pozafabularne Eventy te nie wpływają na fabułę w żaden sposób, modyfikują mechanikę gry na krótki okres. Przykładowym eventem może być okresowe zwiększenie wypłat itp.
  • Świąteczne podwojenie [Zakończony]
    Czas trwania: 24.12.2013 - 01.01.2014
    Każda misja, która się zacznie lub zakończy w powyższym okresie traktowana jest jak dwie misje jej rangi! Dotyczy to wypłat gracza i Chimu. Każdy, kto wykona jako gracz i jako Chimu misję co najmniej rangi równej randze postaci dostanie za darmo losowo przyznany atut.
  • Koty w worku za PE [Zakończony]
    Czas trwania: 10.02.2014 - 28.11.2014
    Możliwość kupienia za 100PE Kota i Czarnego Kota w worku, za 50 PE małego i małego Czarnego Kota w worku.
  • Koty w worku za PN [Zakończony]
    Czas trwania: 10.02.2014 - 28.11.2014
    Możliwość kupienia za 300PN Kota w worku.
  • Koty w worku za PN [Zakończony]
    Czas trwania: 18.02.2014 - 28.11.2014
    Możliwość kupienia za 300PN Czarnego Kota w worku, za 150 PN małego Czarnego Kota w worku.
  • Wesołego Jajka! [Zakończony]
    Czas trwania: 18.04.2014 - 25.04.2014
    Każdy chimu dostaje o połowę większe wypłaty z misji, które poprowadzi.
    Chimu, który wykona najwięcej misji danej rangi w tej randze dostaje podwójną wypłatę.
  • Konkursik Fabularny! [Zakończony]
    Czas trwania: 11.11.2014 - 25.11.2014
    Konkurs na odegranie komicznej sceny w fabule.
  • Mikołajki, mikołajki! [Zakończony]
    Czas trwania: 06.12.2014r
    Loteria mikołajkowa.
  • Wielkie jajca [Zakończony]
    Czas trwania: 04.04.2015r - 06.04.2015
    Loteria wielkanocna.
Administrator
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Brak

Powrót do Kontakt z Administracją

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników