Rangi atrybutów oraz ninpō

W tym miejscu znajdują się tematy dotyczące tworzenia i początków postaci.

Moderator: Mistrz Gry

Rangi atrybutów oraz ninpō

Postprzez Mistrz » 15 cze 2013, o 00:34


Rangi i poziomy
Określają poziom Atrybutu lub Sztuk Shinobi. Podczas walki należy jednak brać je pod uwagę tylko w ostateczności, gdy dochodzi do sytuacji, które ciężko rozstrzygnąć (np. kto pierwszy dobiegł do celu, lub kto wygrał podczas siłowania się). Ważniejsze od współczynników są zdolności taktyczne. Zwrócić uwagę należy również na ocenie efektów (np. wpływ paraliżu na postacie). Niskie poziomy ograniczają możliwość nauki i wykorzystania technik. Poniżej przygotowano opis pozwalający na interpretację rang (określanych literami) i odpowiadających im poziomów (określanych cyframi):

E - 0 Poziom reprezentowany przez Studentów Akademii i zwykłych ludzi. Poza nielicznymi wyjątkami nie pozwala na używanie technik. Techniki tej rangi to głównie proste sztuczki - nie są śmiertelne same w sobie.
D - 1 Poziom reprezentowany przez Geninów. Techniki również nie są śmiercionośne, choć możliwe jest ich wykorzystanie z takim skutkiem dzięki odpowiednim działaniom shinobi. Pozwalają na uzyskanie interesujących efektów, które mogą mieć wpływ na rozstrzygnięcie sporu.
C - 2 Poziom reprezentowany przez Chūninów. Pozwala na uzyskanie zaawansowanych i niejednokrotnie śmiercionośnych efektów. Trzeba pamiętać, iż techniki ciągle podlegają wielu ograniczeniom mocy.
B - 3 Poziom reprezentowany przez Shinobi, którzy mogą być brani w przyszłości pod uwagę w przypadku awansów. To poziom Tokubetsu Jōninów. Techniki te pozwalają na uzyskanie prawdziwie zaawansowanych efektów. Widoczna jest na prawdę spora różnica między technikami rangi B, a technikami rangi C.
A - 4 Poziom reprezentowany przez Jōninów. To tutaj zaczynają się techniki z dziedziny najniebezpieczniejszych (czasem również dla wykonawcy). Pozwalają wykonywanie niezwykle skomplikowanych efektów.
S - 5 Poziom reprezentowany przez najpotężniejszych Shinobi. To ostatni poziom odblokowujący techniki. Wiele technik tego poziomu to: Kinjutsu, czy też techniki zakazane (z powodu zagrożenia niosącego dla wykonawcy, czy też z powodów moralnych).

D+, C+, B+, A+ (1,5; 2,5; 3,5; 4,5) Rangi i poziomy dodatkowe. Nie można ich uzyskać za pomocą doświadczenia, czy też ciężko trenując. Uzyskuje się je tylko wtedy, gdy jakiś element rozgrywki zwiększa rangę odpowiedniej cechy o połowę, lub o większą ilość rang zakończonych niepełną. Z tych wartości korzystają również przeciętni shinobi NPC. Są to wartości pośrednie. Nie pozwalają na naukę nowych technik, ale minimalnie zwiększają ich siłę.

S+ i więcej Poziomy tego typu (o wartości 5,5 lub więcej) można osiągnąć tylko i wyłącznie dzięki specjalnym wspomagaczom: demonom, smokom, czy też dzięki niektórym drogim atutom. Rangi te charakteryzują Shinobi znajdujących się w elitarnym gronie "legendarnych". Należy jednak pamiętać, że maksymalna wartość atrybutu to 10, od którego jedynym wyjątkiem jest 8 brama, która pozwala na przekroczenie tego ograniczenia.
I'm the hero snm didnt deserves, but the one it needs right now/
Ja jestem regulaminem!
Administrator
 
Posty: 2243
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 17:24
Ranga: Uczeń
Specjalna Ranga: ANBU
Specjalna Ranga: Kugutsu Butai
Dodatkowa Ranga: S-Rank

Powrót do Podstawy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników