Regulamin Paktów

W tym miejscu gracze składają propozycję dla swoich paktów. Po zaakceptowaniu pakty przenoszone są tutaj, Sage Mode tu, a Cursed Seal tu.

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny, Moderacja Twórczości

Regulamin Paktów

Postprzez Marvelous » 6 lip 2013, o 21:56


Regulamin Paktów

  1. Pakt można zdobyć na misji rangi B co najmniej.
  2. Wyjątkiem jest podpisanie się na pakcie, gdzie posiadacz paktu nas informuje o istnieniu summonów i uczy nas samej techniki przywołania.
  3. Po zniszczeniu zwoju z zawartością paktu, może on zostać odtworzony dopiero po upływie jednego miesiąca.
  4. Stworzyć można maksymalnie 10 zwierząt na jeden pakt.
  5. Koszt techniki Kuchiyose jest zależny od wielkości zwierzęcia. Standardowo czterokrotny C; dwukrotny dla malutkich stworzeń, pięciokrotny dla olbrzymich i kolosalnych; dziesięciokrotny dla gigantycznych; dwudziestokrotny dla monstrualnych; pięćdziesięciokrotny dla molochów..
  6. Każdy może mieć pakt czy to klanowiec czy też bezklanowiec.
  7. Możliwe jest podpisanie kilku paktów, jednak każdy traktowany jest jako oddzielne wspomaganie.
  8. W przypadku utraty paktu shinobi traci możliwość wykonywania technik paktu.
  9. Czas nauki jutsu zgodny z rozpiską (każde jutsu ograniczone do paktu ma przypisany typ, np ninjutsu, genjutsu, katon itp.
  10. Pakt aby oficjalnie był w naszym posiadaniu należy ruszyć na misję lub zostać nauczonym od nauczyciela (takiego jak Jiraya - Naruto, Orochimaru - Sasuke). Administracja może odebrać pakt, jeśli użytkownik przez długi czas go nie zdobędzie. Może też umożliwić zdobycie podpisu pod paktem jeśli zwój posiadają zwierzęta, gdy powiernik paktu jest zbyt długo nieaktywny.
  11. Gdy postać podpisuje się na czyimś pakcie może maksymalnie przejąć 4 jego zwierzęta, oraz zaprojektować nowe (w dowolnym momencie), nie przekraczając maksymalnej ilości 10 zwierząt. Twórca paktu jeśli jest aktywny musi wyrazić zgodę, by podpisujący się mógł przyzywać wybrane zwierzęta, w przeciwnym razie podpisujący się może zaprojektować więcej zwierząt, jednak posiadając limit zwierząt przyzywanych.
  12. Zwierzęta, które przejmuje z oryginału postać podpisana na czyimś pakcie zachowują wierność powiernikowi, jednak jeśli wezwie je osoba podpisana, powiernik w tym momencie nie może wezwać (na przykład, gdy osoba podpisana jest daleko od powiernika).
  13. Po własny pakt ubiegać się można dopiero, gdy dana postać jest odgrywana aktywnie co najmniej od miesiąca, posiada ninjutsu rangi C oraz postać jest poziomu B. Wówczas można uzyskać zgodę od administracji wymaganą do tworzenia własnego paktu.


Pakty przypisane

Niektóre Pakty są przypisane do wioski, lub do klanu. Np. Psy Ninken noszą ochraniacze Konohy, Łasice natomiast otwarcie przynależą do Suny. Podpis pod takim Paktem może złożyć dowolna osoba, jednak powiernikiem Paktu pozostaje zawsze shinobi danej wioski. W przypadku braku takiego zwierzęta paktu mogą nie wybrać nowego powiernika do czasu znalezienia kogoś z danej wioski.

Łasice - Suna Gakure no Sato
Małpy - Konoha Gakure no Sato
Pająki - Kumojin Ichizoku
Psy - Konoha Gakure no Sato
Robaki - Aburame Ichizoku (Wrodzony)
Salamandry - Ame Gakure no Sato
Szerszenie - Kamizuru Ichizoku (Wrodzony)
Szopy - Kumo Gakure no Sato
Ślimaki - Medyczni Shinobi
Węże - Hebi Ichizoku
Żaby - Konoha Gakure no Sato
Żółwie - Konoha


Tworzenie Paktu


Gatunek: W pierwszej kolejności należy wybrać gatunek swoich zwierząt. Jak już wiecie, niektóre gatunki przypisane są konkretnym wioskom. Niektóre pakty gatunkowo są bardziej obszerne inne mniej. Pakt z kotami obejmie wszelkie koty domowe jak np persy czy zwykłe dachowce oraz kilka gatunków dzikich kotów o niewielkich rozmiarach naturalnych, jednak pakty z dużymi kotami będą już podzielone na lwy tygrysy etc. Podobnie pakt z psami jest innym paktem, niż pakt z wilkami. Pakt z rybami obejmie wszelkie ryby poza rekinami posiadającymi swój własny pakt. Pakty z ptakami będą już jednak podzielone na kruki, orły i pokrewne im ptactwo, sowy etc. Małpy będą jednym paktem, innym gryzonie, łasice i fretki kolejnym, szopy natomiast oddzielnym.
Wybierając gatunek należy pamiętać o fizycznych możliwościach stworzeń. Chodzi tu głównie o dwa aspekty. Pierwszym z nich jest konstrukcja łap, dłoni zwierząt. Czy mogą składać pieczęci. Jeśli stworzenie naturalnie ma łapy o zbyt krótkich palcach lub zbyt sztywnej ich budowie jest to uniemożliwione. Jak również trzymanie broni.
Drugim aspektem na jaki należy zwrócić uwagę to metoda walki. Czy zwierze ma szansę właśnie utrzymać broń i postawę, w jakiej jej użyje. O ile jest pewna elastyczność w spojrzeniu na możliwości zwierząt z paktów, nie ma możliwości zmiany budowy ich ciała umożliwiającej ludzkie zachowania, niezależnie od tego czy wymaga to dodania ludzkich kończyn czy tylko zmiany postawy etc.

Nazwa: Przeważnie jest to imię japońskie lub wyrażenie odzwierciedlające funkcję, wizerunek, rolę czy znaczenie w zwierzęcej społeczności zwierzęcia.

Wizerunek: To charakterystyka stworzenia i ilustracja. gracz musi być w stanie dzięki tym fragmentom opisu poznać wygląd i charakter stworzenia jak również być w stanie określić jego płeć. Sama ilustracja powinna być rysowana, najlepiej w mangowym czy komiksowym stylu. Nie powinna ona przedstawiać wizerunku odbiegającego od opisu, ewentualnie nie jest ona obowiązkowa.

Ranga (i koszt wezwania): Od D do S. Ranga określa koszt przyzywania stworzenia traktując je jak rangę jutsu o standardowym koszcie. Gigantyczne stworzenia wzywamy jednak kosztem podwójnym, monstrualne potrójnym. Molochy są w grze prawie niedostępne poza kanonicznymi, te ewentualnie wzywa się kosztem pięciokrotnym.
Należy pamiętać, że zwierzęta gigantyczne muszą być co najmniej rangi A, monstrualne natomiast S. Kolosalne choć mogą być wielkością naturalną dla niektórych zwierząt nie powinny mieć rangi mniejszej niż B.

Wielkość: Wielkości nie są opisywane co do metra, by określić wielkość zwierzęcia używamy jednego z poniższych pojęć.
  1. Malutki Niezdolne do walki szczenie, drobne ptactwo.
  2. Mały Typowy mały pies, kot.
  3. Średni Niezbyt duży pies w skali ogólnej, lub duży kundel.
  4. Spory Zwierzęta wielkości dobermanów, owczarków niemieckich etc.
  5. Duży Zwierzęta naprawdę duże, mastiffy, lwy do tej skali zalicza się psy Inuzuka, które dzięki atutom osiągną większy rozmiar niż naturalny rozmiar (najmniejsze wierzchowce).
  6. Wielki To np konie czy inne typowe wierzchowce.
  7. Olbrzymi To np nosorożce, hipopotamy, nienaturalnie wielkie psy Inuzuka. Tej wielkości często są najmniejsze zwierzęta paktów większe jednak od naturalnych przedstawicieli swojego gatunku.
  8. Kolosalny Wielkość odpowiadająca słoniom.
  9. Gigantyczne Tej wielkości są np kaszaloty, wieloryby.
  10. Monstrualny Największe z dostępnych przyzywanych zwierząt paktów, to np Gamabunta (Rozmiar tych stworzeń to około 25m, ogoniaste bestie bez ogonów do 35m największe).
  11. Moloch Nienaturalne zwierzęta, niedostępne ani w treningu ani w normalnych, regulaminowych paktach poza sytuacjami eventowymi i kanonicznymi. Stworzenie tej wielkości to Żółwia wyspa czy Manda II.

Wielkość stworzeń w paktach posiada swoje naturalne rozmiary. Część z nich posiada jednak nienaturalną wielkość. Pakt może posiadać, maksymalnie trzy/dwa stworzenia wielkości Gigantycznej lub Monstrualnej z wyjątkiem nielicznych morskich gatunków osiągających rozmiar gigantyczny (ten dla nich jest naturalny). Wliczając powyższe, pakt może zawierać maksymalnie pięć/trzy stworzeń o zmienionej względem naturalnej wielkości, nawet, jeśli nowa wielkość jest naturalna w świecie zwierząt.

Cechy i punkty doświadczenia: W zależności od rangi zwierzę posiada ograniczoną ilość doświadczenia jakie można rozdać w atrybuty. Dla uproszczenia koszt niezależnie od poziomu zwierzęcia pozostaje ten sam (D - 1PD; C - 2PD; B - 3PD; A - 4PD; S - 5PD).
Ranga Zwierzęcia - Ilość dostępnych PD
D - 5PD
C - 15PD
B - 30PD
A - 40PD
S - 55PD


Niektóre zwierzęta są większe niż pozostałe. Otrzymują one stałą premię do atrybutów siły, szybkości i wytrzymałości. Premia ta może zostać odebrana przed administrację, jeśli ta uzna to za logiczne (np żółwia wyspa nie otrzyma premii +5 do szybkości).
Olbrzymi +0,5
Kolosalny +1
Gigantyczny +1,5
Monstrualny +3
Moloch +5

Żywioły: Elementy chakry dostępne danemu zwierzęciu. Zwierze może mieć maksymalnie dwa żywioły z pięciu podstawowych. Nie może jednak dysponować żywiołami łączonymi czy innymi Kekkei Genkai.

Techniki i zdolności dla zwierząt: Zwierzęta mogą dysponować technikami i zdolnościami, których łączna suma nie przekracza wysokości ich poziomu (D - 1; C - 2; B - 3; A - 4; S - 5). Maksymalna ranga zdolności równa jest randze zwierzęcia. Można ją jednak zwiększyć zmniejszając rangę innej zdolność (przykład: zwierzę rangi C może posiadać dwie techniki rangi C lub jedną technikę rangi B oraz jedną technikę rangi D).
Zwierzęta paktu nie mają możliwości wykonywania przeszczepów, zabiegów, czy innych tego typu operacji.
Zwierzęta mogą posiadać też atuty jako zdolności. Atutom tym przypisuje się rangi według ich kosztu PD
Przypisana ranga - maksymalny koszt PD atutu
D - 5PD
C - 10PD
B - 15PD
A - 20PD
S - 25PD

Atuty powyżej tego kosztu są niedostępne. Zwierzęta nie muszą również brać atutów po kolei (zwierze wydając odpowiednią ilość PD od razu może kupić maksymalny atut szybkiego składania pieczęci). W przypadku technik zwierze musi jednak spełniać odpowiednie warunki i wymagania.
Atuty wrodzone traktuje się jako rangą równe poziomowi zwierzęcia.
Można też zwiększyć ilość technik i zdolności poprzez przydzielenie zwierzęciu wady. Można jedynie jedną wadę przydzielić zwierzęciu i to tylko z poniższej listy. Niektóre wady mają dodatkowe wymagania.
    Jednooki - Mōmokuteki Me
    Krótkowidz - Myope
    Głuchy - Nanchō
    Powolny - Osoku
    Wątły - Yowai
    Słaby - Kasukana
    Słaba Chakra - Nigate Chakura (Zwierze musi posiadać przynajmniej jedną techniką wymagającą chakry.)
    Słaba Kontrola - Nigate Kansei (Zwierze musi posiadać przynajmniej jedną techniką wymagającą chakry.)
    Niezgrabne Składanie Pieczęci - Bu zamana Shirushi (Zwierze musi posiadać przynajmniej jedną technikę wymagającą składania pieczęci.)
    Osłabiona Dziedzina - Nigate Han (Zwierze musi posiadać przynajmniej jedną technikę danej dziedziny.)
Uwaga! Techniki współpracy nie zajmują limitu technik zwierzęcia!

Techniki i zdolności dla zwierząt wielkich, olbrzymich i gigantycznych:Zwierzęta te posiadają większy zasięg technik niż normalnie, wynika to z większej ich skali rozmiaru. Czasem też potrafią wykonać samodzielnie techniki współpracy, która wynika z wielkiego zasięgu techniki (należy uwzględnić to podczas tworzenia paktu). Wówczas jednak zasięg nie podlega wielokrotności. Zwierzęta te mogą wykonać techniki te mniejszym kosztem, jednak o tyle samo zmniejszy się maksymalny zasięg techniki. Poniżej przedstawiono mnożniki do zasięgu technik.

malutki: x0,25
mały: x0,75
Olbrzymi: x1,5
Kolosalny: x2
Gigantyczny: x3
Monstrualny: x5
Podobnie mnoży się obszar technik, ich średnicę:
malutki: x0,25
mały: x0,75
Kolosalny: x1,5
Gigantyczny: x2
Monstrualny: x3

Sage Mode:Na pakt można stworzyć maksymalnie dwa stworzenia znające Sage Mode. Techniki tego trybu wliczają się w maksymalny limit zdolności, jednak sam tryb mędrca i jego elementy nie wpływają na limit. Podobnie rzecz się ma z zdolnością połączenia ciała zwierzęcia i shinobi.

Zwierzęta paktu jako wierzchowce:Zdolność przewożenia ludzi nie jest wliczana w limit zdolności zwierzęcia. Jest to raczej ich cecha naturalna. W opisie ogólnym zwierzęcia należy zawrzeć informacje o jego wykorzystaniu jako wierzchowca.
Zwierzęta lądowe oraz wodne skracają podróż o 1/2.
Zwierzęta latające skracają podróż o 2/3.
Lądowym czy wodnym wierzchowcem może być już duże zwierzę, jednak trzeba większego rozmiaru by móc udźwignąć większych ludzi czy też większą ich ilość.

Wzór dla zwierząt:
Kod: Zaznacz cały
    |[pet]|
    |[ranga][/ranga]|
    |[ilu]/obrazek/[/ilu]|
    |[nazwa]/imię/[/nazwa]|
    |[gatunek]/gatunek/[/gatunek]|
    |[ilosc]/pojedynczy bądź grupowy(ilość)[/ilosc]|
    |[wielkosc]np. Wielki[/wielkosc]|
    |[opis] Opis charakteru, wyglądu, funkcji itp[/opis]|
    |[zdolnosci]  atuty i techniki  [/zdolnosci]|
    |[sila]E (Poziom: 0)[/sila]|
    |[szybkosc]E (Poziom: 0)[/szybkosc]|
    |[wytrzymalosc]E (Poziom: 0)[/wytrzymalosc]|
    |[silachakry]E (Poziom: 0)[/silachakry]|
    |[kontrolachakry]E (Poziom: 0)[/kontrolachakry]|
    |[iloscchakry][/iloscchakry]|
    |[/pet]|
Obrazek
Administrator
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 11:33

Powrót do Pakty, SM i CS itp.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników