Hoshigaki Chisame

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

Hoshigaki Chisame

Postprzez Hoshigaki Chisame » 25 wrz 2013, o 17:04

Klan: Hoshigaki
Natura chakry: Suiton.
D - 15/15
C - 11/13
B - 7/8
A - 6/6
S - 4/5
Ostatnio edytowano 10 lis 2013, o 17:52 przez Hoshigaki Chisame, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
MUSIC THEME
Multikonto. Pierwsza postać: viewtopic.php?p=551#p551
 
Posty: 136
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 16:03
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: Hoshigaki Chisame

Postprzez Nara Yamimaru » 6 paź 2013, o 20:01

Ha Misairu 歯ミサイル Toothed Missile
[left][z][/z]Ranga:[/left] C [left][z][/z]Klasa:[/left] Ofensywna
[left][z][/z]Typ:[/left] Suiton
[left][z][/z]Klasyfikacja:[/left] Transformacja Natury, Samejōhi
[left][z][/z]Pieczęci:[/left] Tygrys
[left][z][/z]Koszt:[/left] Standardowy
[left][z][/z]Zasięg:[/left] 25 metrów
[left][z][/z]Wymagania:[/left]
Opis:
Shinobi złożywszy pieczęć wypluwa wodę, która natychmiast w locie przybiera kształt rekina. Wodny pocisk zmierza w kierunku przeciwnika stosunkowo szybko, ale nie można nim sterować. Choć nie jest śmiertelny to ma większą siłę uderzenia niż zwykłe techniki Suitonu tej rangi i dodatkowo zadaje liczne rany cięte ostrymi, rekinimi zębiskami. Kolejną cechą techniki jest możliwość użycia jej pod wodą.
Zalety: Neutralne: Wady:
Dodatkowe rany cięte. Możliwość użycia pod wodą. Brak możliwości sterowania pociskiem.
Nara Yamimaru
 

Same no Sandan Jū

Postprzez Sukeru » 10 lis 2013, o 14:09

Nazwa techniki: Same no Sandan Jū [サメの散弾銃] Shark Shotgun
Ranga: C
Klasa: Ofensywna
Typ: Suiton
Klasyfikacja: Transformacja Natury, Samejōhi
Pieczęci:
Koszt: Standardowy od 10 senbonów
Zasięg: 15 metrów
Wymagania:
Opis techniki: Technika zaczyna się od przyłożenia blisko ust senbonów, maksymalnie takiej ilości jaką obejmiemy całkowicie jedną dłonią (jeżeli technikę wykonujemy jedną dłonią), lub dwiema dłońmi (jeżeli technikę wykonujemy dwiema dłońmi. W pierwszym przypadku będzie to maksymalnie dwadzieścia, a w drugim sześćdziesiąt. Następnie użytkownik wypluwa stosunkowo niewielką ilość wody, ale pod sporym ciśnieniem. Woda ta przybiera kształt malutkich rekinków, których "rdzeń" stanowią senbony, które razem z wodą wylatują z dłoni. Tyle jest rekinków ile senbonów. Dzięki większemu pędowi niż w wypadku zwykłego rzucania tą bronią (większa szybkość i masa, dodatkowe obrażenia od rekinków) wbija się ona dużo głębiej. Ciągle jednak ma słabą penetrację w wypadku ciała osłoniętego pancerzem. Senbony z perspektywy atakowanego tworzą "chmurę" o powierzchni 1,5 x 1,5 metra. Już standardowa kamizelka shinobi zmniejsza znacząco obrażenia od tej techniki.

Zalety: Duża szybkość pocisków.
Wady: Słaba penetracja pancerza.
Sukeru
 

Re: Hoshigaki Chisame

Postprzez Shiroe » 27 gru 2013, o 18:58

[jutsu]http://i1361.photobucket.com/albums/r668/piromanta/Techniki/Rain_Water_Shark_Wave_zpsf1329c14.png[nazwajp]Same no Morutaru[nazwasym]サメのモルタル[nazwaang]Shark Mortar[ranga]B[klasa]Ofensywna[typ]Suiton[klasyfikacja]Samejōhi, Transformacja Natury[pieczeci]Małpa→Pies→Baran→Specjalna(Rekin)[koszt]Standardowy za pocisk[zasieg]80 metrów[wymagania][opis]Po złożeniu pieczęci wykonujący przykłada rękę do ziemi tworząc plamę wody o powierzchni około pięciu metrów kwadratowych. Następnie z plamy wylatują sporej wielkości wodne pociski w kształcie rekina (długość około dwóch metrów). Lecą tak jak pociski wystrzeliwane z moździerzy. Ze względu na swoją wielkość oraz to, że lecą po torze będącym wysokim łukiem są one jednak łatwe do zauważenia, a co za tym idzie łatwe do uniknięcia. Mają one sporą siłę burzącą i do tego właśnie ta technika jest głównie przeznaczona. Dwa - trzy potrafią zrównać z ziemią dom jednorodzinny. Dodatkowo pociski te nie są idealnie celne - trudno byłoby trafić bezpośrednio cel wielkości człowieka bez brania poprawek. Czas pomiędzy wystrzałem kolejnych pocisków to sekunda, na początku tworzenie plamy wody zajmuje jakieś 2 sekundy.[&][/jutsu]
Shiroe
 

Re: Hoshigaki Chisame

Postprzez Kanshi » 5 sty 2014, o 16:16

[jutsu]http://i1361.photobucket.com/albums/r668/piromanta/Techniki/Kisamebunshin_zps2afc911e.jpg[nazwajp]Same no Bunshin[nazwasym]サメのクローン[nazwaang]Shark Clone[ranga]B[klasa]Uzupełniająca[typ]Suiton[klasyfikacja]Samejōhi, Transformacja Natury, Technika Klonująca[pieczeci]Małpa → Pies[koszt]1/10 chakry twórcy do wykorzystania na techniki.[zasieg]Zależy od sposobu powstawania.[wymagania]Woda.[opis]Efektem wykonania techniki jest powstanie klona, lub klonów, które z pozoru są tym samym co klony wodne, jednak poza podstawowymi technikami ninjutsu, technikami taijutsu niewymagającymi chakry i technikami suitonu, mogą wykonywać także znane twórcy techniki klanowe Hoshigaki. Mogą się one regenerować z otaczającej je wody. Klonowi można przekazać wielokrotność chakry potrzebnej do stworzenia jednej kopii np. 3/10. Istnieje kilka możliwości samego tworzenia tych kopii. Po pierwsze standardowa, gdzie w promieniu maksymalnie 20 metrów od twórcy po złożeniu pieczęci formują się z wody. Druga to formowanie klonów z wody wytworzonej techniką klanową (Bakusui Shōha), innymi słowy już wypluwając wodę można w niej uformować kopię, lub kopie. Nie trzeba wtedy składać pieczęci, ale ponoszony jest dodatkowy koszt w wysokości standardowego kosztu techniki rangi B. Klon może się oddalić maksymalnie 100 metrów od źródła wody.[&][/jutsu]
Kanshi
 

Re: Hoshigaki Chisame

Postprzez szkoda » 4 lut 2014, o 16:20

[jutsu]http://i1361.photobucket.com/albums/r668/piromanta/Techniki/Sharknadonojutsu_zps0f9f0ee6.jpg?t=1388845022[nazwajp]Same no Tatsumaki[nazwasym]サメの竜巻[nazwaang]Sharknado![ranga]S[klasa]Ofensywna[typ]Suiton, Samejōhi[klasyfikacja]Transformacja Natury, Hijutsu[pieczeci]Małpa → Pies → Koń → Smok → Pies[koszt]Trzykrotny + standardowy jak za technikę rangi A za turę utrzymania[zasieg]60 metrów[wymagania]Duży zbiornik wodny, lub wypluwana bardzo duża ilość wody.[opis]Korzystając z istniejącej wielkiej ilości wody, bądź wypluwając ją techniką klanową, Hoshigaki po złożeniu odpowiednich pieczęci tworzy wodne tornado imponujących rozmiarów, w którym pływa około dwudziestu wodnych rekinów (takich, jakie można stworzyć techniką klanową rangi B). Z tornada regularnie wylatują one wprowadzając chaos na polu bitwy, czy dewastując budynki (nie steruje się poszczególnymi rekinami). Regenerują się one z wody w tornadzie regularnie do podobnej liczby. Hoshigaki sam steruje całym wirem, nie może się on jednak oddalić od niego więcej, niż na 60 metrów. Rekinie tornado ma wystarczającą moc by niszczyć budynki, wciągnięta ofiara ma bardzo małe szanse na przeżycie, gdyż woda wiruje tam z niesamowitą prędkością raniąc ją, a na dodatek atakowany jest przez wodne rekiny.[&][/jutsu]
Spoiler:
Administrator
 
Posty: 522
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 20:47

Re: Hoshigaki Chisame

Postprzez Lily » 30 mar 2019, o 13:42

Ostatnia wizyta gracza 5 mar 2016, o 19:53. Obecne techniki nie są adekwatne do regulaminu/wzoru tabelek. Usuwam do archiwum.
Masz pytanie? Napisz na GG. Mistrz Twórczości Lily (Yamanaka Inoza/Yami Saiko zawsze pomoże.
 
Posty: 984
Dołączył(a): 9 lip 2017, o 10:26
Ranga: Brak
Specjalna Ranga: Generał
Dodatkowa Ranga: S-Rank


Powrót do Własna Twórczość: Techniki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników