Byakugan od dzisiaj może lepiej podglądać ludzi

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny
Stała szybkość: niektóre czynności, głównie techniki ninjutsu i żywiołów posiadają stałą szybkość niezależną od postaci. Techniki do rangi B włącznie mają szybkość 3. Techniki rangi A mają szybkość 4 a rangi S szybkość 5. Ilość przebytych metrów na akcję jest liczona jak dla sprintu.
Jeżeli technika jest "przyczepiona" do użytkownika, ma ona jego szybkość. Jeżeli jednak użytkownik jest przyczepiony do niej, czyli ruch tworu nie zależy od jego kończyn, to technika ma szybkość zależną od jej rangi.
Podwojenie standardowego kosztu techniki: 2 (koszt potrójny da 4 punkty, czterokrotny 6 itd. Maksymalnie dziesięciokrotny)
Zwiększenie szybkości techniki o pół rangi: 2 (Maksymalnie o 1 rangę)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników