test

1

Opis: Luźna podróż po północnej granicy w celu skontrolowania stanu posterunków oraz nałożenie punktów odniesienia dla pieczęci Hirashin no jutsu.

- Podróż na północ, opcje wyboru:
a) trakt główny - napotkanie bandy złodziei przy wozie w momencie zaciągania bezbronnego cywila płci pięknej w krzaki.
b) boczny trakt wschodni - bezpieczna i bezproblemowa podróż
c) duży szlak zachodni częściowo łączony z głównym - gracze gubią się, trafiają na rozdroże i napotykają tam podróżną grupę karłów - cyrkowców którym mogą pomóc w zamian za informacje. [ Dwie opcje wyboru: Prawa - przejście przez bagna które zajmie cały dzień oraz napotkanie dziwnego człowieka upodobnionego do jeża, Lewa - szybka droga do północno - zachodniego posterunku.

- Dotarcie na posterunek.

- Atak buntowników na granicę (2xA, 4xB NPC) pod osłoną nocy.

- Powrót do wioski

Ostatnio zmieniony 23 paź 2021, 15:30 przez Cheshire, łącznie zmieniany 2 razy.
Test Podpisu